OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 30. kapitola



Little Dirty Secret - 30. kapitolaStretnutie.
Snáď sa bude páčiť.

30. kapitola

„Upokoj sa!“ vrieskal Kol napajedene a snažil sa upokojiť pološialenú Sophie.

Sedela na posteli, kolená mala stiahnuté pod bradu a hompáľala sa spredu dozadu. Čistý cvok zo psychiatrie. A aby toho nebolo málo, Lorrina sa tvárila, že toto je úplne normálne.

„Kde je Klaus?“ spýtala sa už po desiaty raz a z očí sa jej vyvalili slzy.

Lorrina si frustrovane prehrabla rukou vlasy a prestala sa prechádzať. „Kol, choď za tou Bennettovou čarodejnicou, budeme potrebovať prsteň a ja vezmem Sophie k Salvatorovcom,“ prikázala a Kol sa už staval na odchod.

Ak mal byť úprimný, naozaj sa mu uľavilo, že z tohto blázinca unikne. Aj keď len na chvíľočku, ale proste potreboval ísť preč.

„Kto sú Salvatorovci?“ spýtala sa Sophie a chrbtom ruky si utrela slzy z líc.

„Damon a Stefan,“ napovedala jej Lorrina podráždene. No nezdalo sa, že Sophie by o nich niečo vedela. Tvárila sa nechápavo, akoby tie mená nikdy predtým nepočula.

„A čo Elena, tvoja sestra?“ spýtal sa Kol a zamračil sa.

„Ja nemám sestru,“ oponovala Sophie a pokrútila hlavou.

Kol blysol pohľadom po Lorrine, ktorá bola od šoku mŕtvolne bledá. „Vysvetlíš mi, prečo si ju premenila?“ zasyčal po nej a Sophie sa zamračila.

Lorrina ledabolo mykla plecom. Nebolo pre Kola novinkou, že Lorrina sa rada hrala so životmi dvojníčky. Darovala im nesmrteľnosť, keď na to práve mala náladu a keď ju to omrzelo, zabila ich. Alebo im proste zo života urobila totálne peklo, až napokon o smrť prosili na kolenách.

„A čo ten vlk? Alex?“ otočila sa Lorrina na Sophie a tá sa stále tvárila, že nevie o čom hovoria. „A tvoj brat Jake?“ Lorrina začínala zúriť.

„Upokoj sa!“ zavelil Kol a prešiel k Sophie, ktorá sa mykla a snažila sa utiecť. „Choď po Bennettovú ty a ja vezmem Sophie k Salvatorovcom,“ rozhodol a bez toho, že by čakal na Lorrinin súhlas, vzal Sophie za ramená a vytiahol ju na nohy.

Jemne sa zatackala, a tak ju musel Kol pridržať. Napokon sa s ňou pomaly pohol preč. Bola slabá a svetlo jej neprospievalo, no mali jedno šťastie, proces premeny ešte nebol dokončený, a tak ju nemohlo spáliť.

„Poď,“ pobádal ju, keď vyšli von a slnko sa dotklo Sophiinej pokožky.

Tá spanikárila a chcela sa vrátiť dnu. „Ale to bolí,“ zamrnčala. „Prečo to bolí?“

Kol v jej očiach zahliadol náznak sĺz, no keď si hnedovláska uvedomila jeho upretý pohľad, okamžite ich potlačila. A potom už v jej očiach zostal len smútok a strach. Strach taký silný, až to Kolovi vybilo dych.

„Bude to v poriadku, sľubujem,“ pošepol Kol a ťahal Sophie k autu.

Najprv sa vzpierala, no napokon nastúpila a schúlila sa na sedačke. Počas celej cesty neprehovorila ani jedno jediné slovo, len civela na podlahu auta a hrýzla si do pery. Po pár minútach Kol ucítil vo vzduchu železnatú vôňu krvi. Voňala geniálne a stavil by sa, že aj chutila. Bola predsa dvojníčka, a tak tomu inak byť ani nemohlo.

Keď postáli pred domom Salvatorovcov, Sophie nijako nedala najavo, že by si to všimla, alebo že by ju to nejako zaujímalo. Kol ju doslova musel vytiahnuť z auta.

„Kde je Klaus?“ spýtala sa, keď ju ťahal po schodoch do domu.

„Zavolám mu neskôr. Teraz máme na práci dôležitejšie veci!“ osopil sa na ňu Kol a začínal strácať aj posledné zvyšky nervov, ktoré mu ešte zostali.

Dovliekol ju dnu a stretol sa s prekvapeným Damonom. Ten sa ale okamžite spamätal a roztopene sa usmial.

„Sophie, vitaj späť!“ zapriadol a chcel ju objať, ale Sophie cúvla a na tvári sa jej usadila hrôza.

„Čo s ňou je?“ začudoval sa Damon a kým mu Kol stihol niečo povedať, na chodbe sa už zjavil celý zástup ľudí.

Caroline, Alex, Stefan a v neposlednom rade Elena. Tá sa pri pohľade na svoju sestru rozžiarila a chcela ju objať, ale Sophie si prikryla hlavu rukami, akoby sa bála, že jej chcú ublížiť a vykríkla: „Nie!“ Bol to srdcervúci výkrik a Elena strnula v polovici pohybu.

„Zavolajte Jaka!“ prikázal Stefan a prešiel k Elene, ktorá zdesene sledovala Sophie.

„Prečo všetky vyzerajú ako ja?“ zavzlykala Sophie a už konečne nechala padať slzy dolu jej tvárou, ktorá nadobudla purpurový odtieň.

„Vysvetlíme ti to!“ ubezpečoval ju Stefan. „Len sa musíš upokojiť!“

„Sophie?“ pošepol Alex a prešiel k nej. Načiahol za ňou ruky, no Sophie znova začala cúvať a chrbtom narazila do steny. Prikrčila sa, rukami sa objala a krútila hlavou.

„Toto je sen, toto je sen, toto sa predsa nemôže diať,“ šepkala si popod nos a privrela viečka.

„Čo to s ňou urobil?!“ vykríkol frustrovane Alex a neveriaco pozoroval Sophie, ktorá pred ním utekala. A ktorá sa ho očividne šialene bála.

„Ešte jedna vec,“ začal pomaly Kol a pokračoval až, keď sa k nemu stočili všetky oči v miestnosti. „Lorrina ju premenila, takže sa musí napiť krvi,“ dodal.

Elenine oči sa rozšírili v panike a doslova bolo citeľné, ako vzduch v miestnosti zhustol. Kolovi napadlo, že takto nejako sa musí cítiť človek uväznený v želé.

„To nemyslíš vážne,“ povedala Elena až hrozivo ticho. Stefan ju chytil za ruku, ale ona sa mu vytrhla a prešla ku Kolovi, ktorý ju s nejasným výrazom pozoroval. „Ty si zo mňa uťahuješ? Lebo vtipné to nie je!“ Pposledné slová vykríkla a Kol sa zaškaredil.

„Nie, Elena, daj jej krv a uvidíš!“ povedal jej pokojne a skôr než stihla žmurknúť sa vyparil.

Elena zostala bez pohybu stáť a s vyvalenými očami pozorovala podlahu. Cítila ako ju nervozita celú opantáva a ako pomaly, ale isto stráca nervy. Ak sem príde tá chudera Lorrina, tak ju zabije. Aj keď by to malo byť to posledné, čo urobí.

„Sophie, poď,“ presviedčal ju jemne Alex a niečo v jeho očiach dievčinu presvedčilo, aby ho poslúchla.

„Musí sa napiť krvi!“ prikázal Stefan a Damon bez slova odišiel do pivnice po krvnú konzervu.

Keď sa vrátil, scéna sa veľmi nezmenila. Stefan sedel na kresle a pozeral sa z okna, Elena a Alex sedeli pri Sophie a nepokojným pohľadom ju sledovali a Caroline na chodbe volala s Jakom.

„Tu,“ podal Damon vrecko Sophie, ale tá sa zháčila.

Elena si ho teda vzala a otvorila ho. Sophiine oči pri pachu krvi nabrali iný výzor. Hnedé dúhovky sa zmenili na červené a okolo očí jej navreli žilky. Sophie po chvíľke pootvorila pery a Damon zazrel očné zuby, ktoré sa jej vydrali von.

„Napi sa,“ pošepla Elena, ale nebolo to potrebná, skôr než stihla dokončiť, Sophie ovládli upírske potreby a celé vrecko do seba prevrátila.

Keď si vrecko odtiahla od úst, zhrozila sa. „Čo som to spravila?“ pošepla akoby sama sebe a v jej hlase zaznel obviňujúci podtón.

„To je v poriadku!“ upokojoval ju Alex a automaticky si ju pritiahol k sebe, ako to robieval predtým, ale Sophie sa od neho vymrštila a vyletela na nohy.

Postoj mala strnulý, no už v ňom bol aj náznak sebaistoty.

„Sophie, ja som tvoja sestra,“ prihovorila sa jej jemne Elena.

Sophie pokrútila hlavou a nervózne zomkla pery. Po pár sekundách prehovorila. „Ja nemám sestru. Ja nemám žiadnu rodinu!“ hovorila rázne a jej tón bol ostrý a bodavý. „Mám len Klausa!“ zajačala a zaťala ruky do pästí.

A vtedy to Damonovi všetko došlo. Klaus jej musel vymazať pamäť.

 

*** 

Lorrina mala v hlave jasný plán, čo ďalej. Práve zastala pred domom Salvatorovcov. Ale z auta nevystúpila. Cez tmavé okná pozorovala impozantný dom.

Dá Sophie prsteň a vezme Damona. Ešte predtým však zabije Hannu za neposlušnosť. Oni dve mali spolu dohodu a tá znela, že Hannah sa bude Lorrine na míle ďaleko vyhýbať. Ale neurobila to a to je neodpustiteľné. S Katherine to bolo inak, tá bola Lorrine najbližšia a možno sa jej teraz pod kožu zaryla aj Sophie.

Lorrina nebola celkom bezcitná a nerada zabíjala. Ak bol spôsob, ako dvojníčky zachrániť, tak to urobila a s veľkou radosťou. Vždy keď nejakú zabila, tak sa jej v hlave premietol obraz mŕtveho tela jej sestry, ktorá zomrela kvôli nej. Lorrina vážne nechcela, aby kvôli nej ľudia umierali, no bolo to jej poslaním, či sa jej tá skutočnosť páči, alebo nie.

Ale Hannah bude musieť zomrieť, lebo ak nie, mohla by sa votrieť medzi ju a Damona a to sa za žiadnych okolností nesmie stať.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 30. kapitola:

9. mima33 admin
03.03.2013 [11:33]

mima33Mea, no áno. A Sophie si aj spomenie, že ju Klaus ovplyvnil, ale... Emoticon Bude to trochu trvať a nebude to také ľahké. Emoticon Bola ovplyvnená toľko krát, že kým to jej myseľ spracuje, bude to nejaký čas vyžadovať Emoticon

8. mea
03.03.2013 [11:30]

nemá si upír po premene spomenúť na všetky ovplyvnenia a vymazané spomienky?? Emoticon som zvedavá na klausovu reakciu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. mima33 admin
03.03.2013 [10:13]

mima33No asi máš pravdu Emoticon

6. Ivet
03.03.2013 [10:06]

Emoticon Emoticon Emoticon nenene :-D žádná hra, jak zabít Klause! :-D Stačí, že se o to pokoušejí v Denících :-D

5. mima33 admin
03.03.2013 [9:04]

mima33Ďakujem veľmi pekne za komentáre Emoticon
Alexa Feratu a divíš sa jej? Ja na jej mieste sa už asi prebodnem Emoticon
Becky ďalšia bude dnes Emoticon
Dajdis tvoje komentáre ma vždy dostanú Emoticon Tak som rada, že moje dvojníčky sa ti páčia. Tak ťa poteším, keď ti poviem, že ešte nejaké pribudnú Emoticon
Ivet ohľadne Lorriny s tebou musím súhlasiť Emoticon Aj mne už lezie na nervy Emoticon No neviem, čo má potom hovoriť chudák Damon Emoticon Snáď Klaus príde na niečo, ako ju odpratať Emoticon Teda, ak ho ona neodprace prvá Emoticon

4. Ivet
02.03.2013 [20:48]

No já to vidím takhle, Lorrinu zahrabat někam hooodně hluboko-Mariánský příkop? Damon šoupnout "do vztahu" s Hannah :-D A Alexe odklidit z cesty :-D A chudák Kol, tak nešťastně zamilován, až bych ho nejradši utěšovala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. dajdis přispěvatel
02.03.2013 [19:51]

dajdisVzhledem k tomu, že jsem se až teď dostala ke čtení a četla jsem teď minulou i dnešní kapitolou dnes, tak ti okomentuji obě najednou.
Víš co je zajímavý???? Každá nová dvojnice se mi líbí víc než ta předchozí. Jestli přijdou ještě nějaké, tak snad úplně zapomenu na Elenu a Katherine. Emoticon
Ale Lorrina se mi už moc nelíbí, je až moc upoutaná na Damona a kvůli tomu přehlíží všechno ostatní. Mám pocit, že se z ní stává cvok. Vždyť by musela zabít všechny holky (popř. ženy) na světě, aby ji žádná nesahala na Damona. Emoticon
No a Sophie, je mi jí šťastně moc líto. Nic si nepamatuje, chudák holka. Emoticon
No a co teprve Klaus? Ten až to zjistí, tak vyvraždí celý americký kontinent, včetně všech dvojnic.
Jinak zase to je bezvadné, perfektní, dokonalý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Becky
02.03.2013 [19:05]

Woooow.. Emoticon Další kapitolku.. prosíííím Emoticon Emoticon

1. Alexa Feratu
02.03.2013 [18:45]

Pls rychle další dílek Emoticon chudák Sophí(profackovat by neuškodilo)-je z ní hysterka.Snad se brzo ukáže Klaus. Jinak dílek byl luxusní Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!