OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Love and Hate - 6. kapitola



Love and Hate - 6. kapitolaNová postava na scéne...

6. kapitola

Pohľad Caroline:
Po ceste domov bolo Elena akási čudná. Po tom, čo sme stretli Damona bola nesvoja. Veľmi nesvoja. 
„Elena. Čo s tebou je?“ opýtam sa s pohľadom upretým na cestu predo mnou.
„Čo by so mnou malo byť?“ zavrčí.
„Neviem, ale odkedy sme odišli od toho masakru na ceste, si divná. Stále si nakrúcaš vlasy na prst alebo si šúchaš ruky o seba, alebo som dívaš neprítomne z okna. A to robíš len vtedy, keď ťa niečo trápi alebo si nie si niečím istá. Už ťa poznám nejaký ten piatok. Sme predsa sestry.“ Usmejem sa nad jej prekvapeným výrazom.

„Ide o Cassie,“ povie a pozrie von z okna.
„Čo je s Cassie?“ zľaknem sa. Cassie je moja neter, čiže Elenina dcéra. Je to čarodejnica. Elena mala priateľa, keď bola človekom. Bol to zlý čarodejník, čo sa Elena dozvedela veľmi neskoro a následne na to ušla. Keď sa dozvedela o Cassie, tak povedala, že jej je jedno kým bol on, ale dal jej ten najkrajší dar, aký  mohol. Dal jej Cassie...
„Nič s ňou nie je, ale chce prísť za nami a ja sa bojím, čo súvisí aj s tým debilným upírom. Videla si, čo práve robil. Čo keď stretne Cassie? Evidentne mu najviac chutia malé blonďavé dievčatká,“ povedala.
„Neboj sa, nedovolíme mu, aby jej niečo urobil. Ja osobne ju budem strážiť ako oko v hlave.“ Zasmejem sa a pre moje potešenie ona so mnou.
Zrazu jej zazvoní mobil.

„My o vlku...“
„Haló?“ ozve sa do telefónu Elena.
„Dostala som defekt,“  počujem Cassiin hlas.

„Kde si?“ opýta sa sestra.

„Blízko...“ odpovie Cassie.
„A volala si odťahovku?“
„Koleso vymeniť viem, mami,“ povie jej dcéra.
„Ideme za tebou,“ rozhodne Elena.
„To je v pohode, zvládnem to.“
„Nie, ideme po teba.“
„Dobre, pošlem ti kde presne som. Maj sa.“
Do pár sekúnd príde Elene SMS-ka s presnými súradnicami. Onedlho sme na mieste.

„Ahoj miláčik,“ poviem a objímem ju.

„Aj ja ťa rada vidím, teta, ale nemôžem dýchať.“ Zasmeje sa a ja jej dám trochu voľnosti.
„Ako si sa mala? Čo škola?“ pýtam sa jednu otázku po druhej, kým ma nepreruší Elena.
„Tak čo? Už ti chýba mama? Povedala si predsa, že sama to zvládneš.“ Pozrú na seba.
„Nejde o to. Jasné, že mi chýbaš. Obe. Ale niečo sa stalo. Ja neviem, ako to mám vysvetliť. Niečo som videla. Bolo to ako v sne a predsa to bolo úplne živé. Vlastne som to ani nevidela, skôr cítila...“ Pomedzi jej dlhý monológ jej Elena skočí do reči.
„Cassie, už to zo seba dostaň. Čo si cítila?“ opýta sa naliehavo.

„Otca...“ povie a s Elenou takmer prestaneme dýchať.

 

Pohľad Bonnie: 
Konečne som na niečo prišla. Na niečo z čoho teda rozhodne nebudú mať radosť. Viem, ktorá čarodejnica stojí za lovcom. Stále som však nezistila, kto tým lovcom vlastne je. Úspechom však je aspoň to, že som konečne po toľkých mesiacoch prišla aspoň na niečo. 
„Klaus? Damon?“ zakričala som po tom, čo som vošla do domu.
„Áno, drahá?“ ozve sa Klaus.
„Kde je Damon?“ opýtam sa.
„Neviem, ale doma nie je,“ odpovie.
„Musím vám niečo povedať. Obom. Niečo som zistila. Musíte tu však byť obaja.“

„Idem mu zavolať,“ povie a zmizne.
Po pár minútach sa vráti.
„O chvíľu tu bude.“ Usmeje sa. Sadne si na gauč a neleje bourbon. Trikrát.
„Tak som tu. Čo odo mňa potrebujete?“ opýta sa vysmiaty Damon odo dverí.
„Sadni si, musím vám niečo povedať,“ rozkážem. Je to trochu odvážne, predsa len sú pôvodní.
„Tak hovor,“ povie Klaus, keď už obaja sedia a popíjajú.
„Zistila som, aká čarodejnica chráni lovca, ale nebude sa vám to páčiť. A skôr ako vám poviem meno, chcem, aby ste vedeli, že som si to preklepla snáď miliónkrát a na sto percent sa nemýlim,“ dopoviem.
„Tak to vyklop, Bonnie, nemám na to celú noc,“ zavrčí Damon.
„Kto to teda je?“ začne Klaus.
„Esther Mikaelsonová, pôvodná čarodejnica, vaša matka...“

 

Poznámka autora: Kapitola je kratšia ako obvykle, proste sa mi to tak hodilo, tak sa nehnevajte. ;)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love and Hate - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!