OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » New life, new love - 9. kapitola



New life, new love - 9. kapitola V tejto kapitole sa pozrieme na Lili a Kola. Príjemné čítanie praje Aleixs.

Ráno som sa prekvapivo zobudila veľmi skoro. Začala som rozmýšľať. Potrebujem do tímu špecialistu na výbušniny, elektrotechnika, vojaka, biochemika a veliteľa, čiže mňa. Elektrotechnik je Lili. Nič viac nemám. Takto to ďalej nejde, mám na to tri dni, musím si pohnúť!

Vstala som z postele, obliekla sa a vyšla von. Ranný vzduch ma príjemne schladil a ja som mohla pokojne rozmýšľať.

„Nemôžeš spať?" ozvalo sa spoza mňa.

„Myslím, že už som naspala dosť," odpovedala som, stále pozerajúc pred seba.

„Ako si sa rozhodla?" spýtal sa Klaus a postavil sa vedľa mňa. Opierali sme sa o zábradlie malého balkóna, ktorý patril k našej hotelovej izbe.

„Ešte nijako. Netuším, kde zoženiem toľko ľudí. A každý špecializovaný na niečo iné," povzdychla som si.

 

Pohľad Lili:

Prebudila som sa vyspinkaná do ružova. Obrátila som sa na druhý bok a pokojne by som spala ďalej, ak by na druhej strane postele neležal Kol.

Vlasy mal ako po výbuchu a aj keď si to nerada, vážne nerada priznávam, naozaj sa mu to hodilo. Vyzeral tak milo, nevinne. Vôbec nie ako nejaký upírsky sukničkár, alkoholik a narcis v jednom...

„Kol, vypadni,” prebúdzala som ho milo. Nič, nereagoval. Jeho chyba. Tvrdo som ho skopla z postele, čím som ho konečne prinútila otvoriť oči.

„Čo robíš?!” zamrmlal podráždene.

„Ja? Nič. Budila som sa ťa už asi desať minút a ty si ma ukážkovo ignoroval. Stále si sa prehadzoval, až si napokon spadol. Si proste debil,” povedala som mu. No, možno trošku klamstvo, ale zaslúžil si.

„Takto to určite nebolo.” Je možné, aby na niečo prišiel? Bože, musím sa upokojiť, ten je tupý ako poleno. Nepríde na nič.

Zrazu sa upírsky rýchlo, čo bolo naozaj rýchlo, presunul na mňa a priklincoval ma k posteli svojím telom. Ruky mi držal nad hlavou a pozeral mi do očí. 

Eh, to, čo som hovorila predtým... zabudnime na to. 

„Nehraj sa so mnou, mačička,” zašepkal mi do pier. Super, už mi dal aj prezývku. Že ja som vtedy nedržala hubu.

„Zlez zo mňa,” zašepkala som mu na oplátku ja.

„Ani ma nehne,” povedal už normálne. Tak to má chlapec zlé, pretože mňa hne určite.

„Ako myslíš,” poznamenala som. 

Rýchlo som sa spod neho vykrútila a pretože to nečakal, bolo to naozaj ľahké. Keď sa za mnou otáčal, zlomila som mu väzy. 

„Ešte si pospi, prospeje ti to,” povedala som a odišla.

Vyšla som zo svojej izby a vošla do „obývačky". Vážne, ako by ste nazvali malú miestnosť v strede hotelovej izby? Ani telku nemala!

Ale čo ma zarazilo boli Klaus a Caroline na balkóne. Keby tu bol Kol, mohli by sme sa staviť, ako dlho vydrží Caroline v Klausovej prítomnosti. Dávam im maximálne sedem minút.

Pokojne som došla ku kuchynskej linke a uvarila som si kávu. O pár minút neskôr vošli dnu aj Caroline s Klausom.

„Kde je Kol?” spýtala sa Caroline. Eh...

„Tak ten ešte spí,” zahovorila som to. A aj by mi to vyšlo, ak by sem nevletel Kol. Očividne priadne naštvaný.

„Ty si ma zabila!” vykríkol smerom k mojej maličkosti.

„Oprava, uspala som ťa,” povedala som ľahostajne a odpila si z kávy. Taký cirkus pre úplnú somarinu. No tak som mu zlomila väzy, to nie je koniec sveta. 

„O čo tu ide?” chcel vedieť Klaus.

„Ale nič. Otravoval, tak som mu zlomila väzy,” odpovedala som.

„Lili,” napomenula ma Caroline ako matka svoje dieťa. 

„Bože, tak sory. Si Pôvodný, snáď niečo vydržíš, nie?” začala som trošku podráždene.

„Mačička, máš pravdu. Som Pôvodný, tak sa ku mne správaj slušne,” povedal výhražne. Ja mu dám hovoriť mi čo mám robiť!

„Klaus, mohol by si mi niečo požičať?” poprosila som Klausa. Pridala som aj psí kukuč.

„A čo také?”

„Dýku a popol z bieleho dubu,” odvetila som mrzuto.

„Myslím, že pôjdem skontrolovať stav vrtuľníka,” povedala Caroline a zmizla.

„Asi bude potrebovať pomoc, idem tam.” Zmizol aj Klaus. A ani odpoveď mi nedal! Zbabelci!

„Neodporúčam ti to s tou dýkou. Ak ma prebodneš, zomrieš‚” poradil mi Kol.

„Takže, čisto teoreticky, ak by som sa ťa chcela zbaviť, čo by som musela urobiť?”

„Na to budeš musieť prísť sama,” provokoval. Pretočila som očami a ďalej sa venovala svojej káve.

„Myslím, že tú smrť risknem,” povedala som, keď sa postavil za mňa a čuchal mi vlasy.

Vážne to nikomu nepripadá úchylné?!

„Kol?”

„Hmm?”

„Počul si už niečo, ako „osobný priestor"?”

„Niečo mi to hovorí,” povedal, no stále bol nalepený na mne.

„A vieš, čo to znamená?”

„Ani nie,” hral hlúpeho. 

„A chcel by si názornú ukážku, ako pred chvíľou?”

„Možno nabudúce,” povedal a konečne sa odo mňa odlepil. Ach, konečne môžem slobodne dýchať!

O pár minút nič nerobenia a o pár pekných urážok na Kolovu adresu dnu vošla Nikol. „Dobré ráno, vospolok!” vykríkla a hodila nám krvnú konzervu. Bohužiaľ, len jednu. Hm... je mi ľúto, Kol zostane hladný.

„A ja mám kde?” nedal sa ten otravnejší Pôvodný.

„A ty si myslíš, že ja ich vyrábam?! Choď si niečo uloviť! Snáď nenecháš loviť dámu!” sprdla ho hneď Nikol a žmurkla mojim smerom. Začína sa mi páčiť!

Ak by pohľad mohol zabíjať, Nikol by už nebola medzi nami. Našťastie nemôže, takže teraz tu máme len urazeného Kola.

„No nečerti sa, kocúrik. Nikol má pravdu,” provokovala som ďalej. Ten jeho výraz bol na nezaplatenie. Ale zrazu sa zmenil. Zablýskalo sa mu v očiach a približoval sa ku mne. Normálne by som cúvla, ale teraz sa mi nejako nechcelo.

„A vieš, čo robia mačičky a kocúrikovia spolu?” Kurnik! Teraz som mu poriadne nahrala do kariet! Musím začať najprv rozmýšľať, potom hovoriť! Šťastie, že improvizácia mi ide. Došla som k nemu a dala som mu ruku na hruď. 

„Viem,” povedala som zvodne.

„A povieš mi to?”

„Áno. Mlátia sa,” prezradila som mu a poriadne ho buchla do brucha. 

Nikol vybuchla do smiechu a ani ja som od toho nemala ďaleko. No, možno s Pôvodnými nebude až taká nuda.
Zrazu dnu vtrhla Caroline s Klausom v závese. 

„Vystopovali sme Tylera a Hayley. Takže si zbaľte saky-paky a padáme!” 

Ako som tak pozrela po ostatných, boli na tom ako ja. Naštvaní. Ja, pretože mi uniesli najlepšiu kamarátku, Caroline, pretože ju uniesli, Nikol takisto. Klaus, pretože mu uniesli Caroline a Kol... tak ten neviem. Asi má tiež nejaký dôvod. Každopádne, hneď sme boli pripravení vyraziť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New life, new love - 9. kapitola :

2. Katie
24.07.2015 [21:28]

Je to super chcelo by to pokracovanie :)

1. PetraCullen přispěvatel
14.06.2014 [11:56]

PetraCullenJsem první! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Další užasná kapitolka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Lili se vůbec s Kolem nepárá! Emoticon Emoticon Smála jsem se po celý zbytek kapitoly... Emoticon Budu vyhlížet další kapitolku. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!