OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction The Vampire Diaries » Beating heart



Beating heartCaroline umiera, pretože Tyler je idiot. Ako do toho všetkého zapadá Klaus? Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Sedela som pri hrobe mojej mami. Tyler ma pohrýzol, pretože neudržal svoju vlkolačiu stránku na uzde. Stalo sa to, keď sa dozvedel o mne a Klausovi. A naschvál si to nenechal pre seba. Povedal do každému, komu mohol.

Elena ma považuje za zradkyňu, pretože Klaus zabil polovicu jej rodiny. Trochu ma to zarazilo, pretože ona sa paktuje s Damonom, ktorý ma len využíval. Ale na toto asi ohľad neberie. Bonnie zase nejde do hlavy, ako môžem cítiť niečo k niekomu, ako je Klaus. Ani ja sama to neviem, ale toto som si od nej nezaslúžila. Hlavne nie po jej romániku s Kolom. Nikto o tom nevie, ale keďže Kol je poriadna drbna, tak to povedal Klausovi. A ten to povedal mne. Damon, tak ten ma nenávidel už od začiatku. A Stefan? Dúfala som, že ma podrží. Ale on si to nechcel pokaziť u Eleny, tak sa radšej postavil proti mne.

Môj stav sa pomaly začal zhoršovať. Videla som dvojmo, občas trojmo. Po čele sa mi valil pot a to som myslela, že po dvoch uhryznutiach si už moje telo vybuduje akú takú imunitu. Hm, tak asi nie.

Najprv som chcela požiadať Klausa o pomoc, ale nemám prečo. Čo by to bol za život? Bez priateľov, lásky a sama? To radšej zomriem. A aj keď viem, že to Klausa zraní, on sa cez to dostane a bude žiť svoj život. Niečo k nemu naozaj cítim. A od nenávisti to má poriadne ďaleko. Navyše, určite by nestihol prísť včas.

Chcela som sa postaviť a odísť niekde na slnko, kde by som to rýchlo skončila, ale telo ma už neposlúchalo. Keď som sa postavila, zatočila sa mi hlava a prišlo mi zle. Začala som zvracať krv a to je čo povedať, pretože naposledy som sa kŕmila asi pred piatimi dňami. Padla som na naspäť na zem, pričom som hlavou narazila na okraj náhrobku. Poriadne to zabolelo, no nič som si z toho nerobila. Nezabije ma to. Aj keď, ak by ma to zabilo, možno by som sa už neprebrala...

Vyčerpane som sa zvalila do trávy a čakala na môj koniec. Oči sa mi pomaly zatvárali, no ja som si z posledných síl užívala pohľad na tú ohnivú guľu na oblohe. Síce som ležala v tieni náhrobku, ale ak sa slnko o trochu pohne, pohne sa aj tieň. Som zvedavá, čo ma zabije skôr. Slnečné lúče dopadajúce na moje slabé telo alebo vlkolačí jed môjho ex priateľa? Toť otázka dňa!

Zavrela som oči a spomínala na šťastné chvíle môjho života. Nie, že by ich bolo nejako veľa, ale pár okamžikov by sa našlo. Napríklad ples, kde som tancovala s Klausom. Kde mi povedal, že som silná, krásna a plná svetla. S hlavou plnou spomienok na spoločné chvíle s Klausom som sa poddala spánku, z ktorého sa už možno neprebudím.

 

„Caroline, láska, prebuď sa, prosím!" Počula som nad sebou hlas. Ten výrazný britský prízvuk, na ktorý som alergická. Neviem, ako sa sem dostal alebo ako sa dozvedel o tom, čo sa deje. Napadá ma len Stefan. Možno mu zavolal. Možno ma nezradil úplne.

Vzal ma do náručia a ponúkal mi tú blahodarnú tekutinu. Letmo som otvorila oči, aby som sa presvedčila, že to nie je iba halucinácia. A nebola. Skláňal sa nado mnou Klaus, s prosebným výrazom v tvári.

„Láska, musíš sa napiť," naliehal. Nemusím. Už nemusím nič. Stačí, ak vydržím ešte chvíľu a bude po všetkom. Je mi ľúto, že ma Klaus uvidí umierať, že mu umriem v náručí. „Prepáč, srdiečko," povedal a odniekiaľ vytiahol nožík. Tu už som trochu spozornela. Čo chce robiť?

Chcela som sa odtiahnuť, ale asi to čakal, pretože ma zovrel silnejšie. Pozrela som mu do očí, v ktorých sa zračila ľútosť.

Nožíkom si prerezal ruku od zápästia a pokračoval až k lakťu. Potom sa presmeroval na moju ruku. Taktiež ma porezal. Trochu to zaštípalo, ale ja som bola totálne mimo, takže som to skoro necítila. Rýchlo svoju ruku priložil na tú moju. Najprv som nevedela, čo robí, ale potom mi to došlo. On mi dal svoju krv.

Nevedela som, ako reagovať. Mám byť šťastná, že som nezomrela? Alebo mám smútiť, pretože ma zachránil? Túto dilemu za mňa vyriešil on.

Sklonil sa ku mne a jemne ma pobozkal. Bol to nežný bozk, ktorým ma uistil, že už sa mi nič nestane. Že už nikomu nedovolí, aby mi ublížil. A zrazu som chcela žiť. Chcela som byť po jeho boku, kde by som bola princezná jeho srdca. Nepotrebovali sme dlhé dialógy, nepotrebovali sme ani slová. Stačili nám naše srdcia. Naše srdcia, ktoré bijú pre toho druhého.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beating heart:

4. Vanillkagirl3 přispěvatel
22.05.2017 [22:26]

Vanillkagirl3Prosím pokračuj , a jeste proč ju nepodržali wut? to su jaké kamošky Emoticon ale chabú Elenu, Bonny aj Stefana , Damona už nie keby ju aspoň trocha ju mal rád Emoticon
ale dobrý príbeh.

3. Alexis8301 přispěvatel
04.05.2014 [18:19]

Alexis8301Pokračovanie zatiaľ neplánujem. Emoticon Ale ak by si si odo mňa chcela prečítať niečo o Klaroline, tak píšem poviedku na pokračovanie "New life, new love". Emoticon

2. PetraCullen přispěvatel
04.05.2014 [12:14]

PetraCullenAh! Emoticon Emoticon Emoticon Tak tahle povídka byla vážně nadherná a dojemná! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vážně povedené a mě se moc líbila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Pokračko asi nebude? Emoticon

1. Me
22.04.2014 [13:13]

Super!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!