OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction Teen Wolf » Život omegy



Život omegy Alexandra je mladá dívka, která už nechtěla žít svůj nudný život. Proto utíká. Naráží na jednoho muže.

EDIT: Článok neprešiel korekciou!

 

Běžela jsem temným lesem ve své zvířecí podobě. Byla jsem na cestě už dva roky. Jmenuji se Alexandra Holanová a jsem vlkodlak. Jsem si jistá, že spoustu z vás si teď představilo démona, který je bez duše a chladnokrevně zabíjí nevinné panny. Občas jsem si ulovila srnu nebo zajíce, abych zahnala hlad, ale nikdy jsem nezabíjela pro zábavu. Moje vlčí součást nebyla nijak špatná. Milovala jsem, když jsem se přeměnila a cítila tu volnost a svobodu.

 Milovala jsem skotačení a šplhání po stromech, a když náš vůdce zemřel a místo něho se tu objevil jiný vůdce, kterého jsem neměla zrovna v lásce. Rozhodla jsem se, proto na nějakou dobu cestovat. Po nějakém čase se usadit a připojit se k nějaké smečce. Byla jsem vlk samotář, který moc dlouho bez smečky nepřežije, známý také jako Omega. Je pravda, že sem tam nějaké nebezpečí jsem zažila, ale vždycky jsem stihla utéct v čas. Právě teď jsem byla v městečku zvaném Beacon Hills, kde se měla nacházet smečka vlkodlaků.

 Přeskočila jsem potok a mířila si to na sever, když jsem zachytila pachovou stopu, která mě dovedla až před starý ohořelý dům. Začmuchala jsem a přeměnila se. Vypadalo to tu opuštěně. Udělala jsem váhavý krok k domu. Uslyšela jsem, jak se navíjí provázek. Okolo mé nohy se omotalo lano a já mrknutím oka visela hlavou dolů zavěšená za nohu. Tahle past znamenala jen jedno. Lovci. Podívala jsem se okolo a všimla si, že tu není jediná past. Povzdechla jsem si a přemýšlela, jak se odtamtud mám dostat. V mém rozjímání mě, ale vyrušil mužský hlas.

„Nechceš pomoci?“ zeptal se mladík, který si stoupl před mou hlavu. Sjela jsem ho pohledem. Jeho sebevědomá chůze mi vnuklo do hlavy jen jedno slovo. Alfa.

„Nevěděla jsem, že tu máte, tak skvělé lovce,“ řekla jsem a vyhoupla se k drátu, který jsem přeřízla svými drápy. Dopadla jsem na zem, sledována pohledem rudých očí.

„Jsem Derek Hale,“ řekl a podal mi ruku. Váhavě jsem ji přijala a dívala se mu do očí. Uslyšela jsem za námi pohyb. Lovci. Strhla jsem Dereka stranou a šíp proletěl okolo mé hlavy.

„Tady se moc dlouho asi zdržovat nebudu,“ řekla jsem a odklonila další šíp. Zavrčela jsem zlostí a rozeběhla se i s Derekem pryč. Zastavila jsem, až uprostřed lesa.

„Já jsem Alexa,“ řekla jsem a usmála se na něj. Díval se na mě a v jeho očích jsem zahlédla jiskřičky, které mi jen dokazovaly, že je to hodný člověk, který právě dostal nebezpečný nápad.

„Nechceš tu pár dní zůstat?“ zeptal se mě s úsměvem. Přikývla jsem a pomalu jej následovala do jeho doupěte. Zůstala jsem stát ve dveřích a dívala se na Derekovu smečku. Tady začínal můj nový život ve smečce. Tehdy jsem nevěděla, co ode mě Derek očekával, ale časem mi řekl, že by byl nadšen, kdybych se stala matkou jeho štěňat. Byla jsem překvapená a nevěděla jsem, co mu mám odpovědět, ale nakonec jsem jeho žádost přijala a jsem za to ráda. Dávám pozor na smečku, když je Derek pryč. Vedu krásný život. Sice je tu nebezpečí, které pro nás představují lovci, ale časem odejdou. Netušila jsem, jak krásný život s ním budu mít a ani jsem nevěděla, kolik dobrodružství s ním zažiju. Je to jako pohádka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život omegy :

3. Perla přispěvatel
02.08.2013 [13:01]

PerlaMilujem Teen wolf tak som bola veľmi zvedavá, čo to bude.
Po pravde mám z toho dosť zmiešané pocity. Prišlo mi to príliš krátke a veľmi unáhlené.
Alexa vyzerala na správne dievča, ale pochybujem, že by Derek len tak sám od seba prišiel s tým, že chce deti. To mi prišlo dosť zvláštne. Emoticon Emoticon
Takže podľa to nebolo zlé, len tiež by som si to vedela predstaviť minimálne na nejakých piatich stranách.

2. Momo
31.07.2013 [16:51]

Počkať, počkať, počkať... Premýšľam správne ak tvrdím, že táto poviedka je fanfaction na Teen wolf? Emoticon
Inak, je to pekné, len si to mohla roztiahnuť... Možno do nejakej kratulinkej kapitolovky... Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 29.07.2013 [23:24]

Jsem z toho trochu zmatená. Mému racionálnímu já je sice jasné, že poslední odstavec pokrývá dlouhou časovou dobu, ale psací já to přečetlo za dvacet vteřin a i v příběhu to na něj působí jako opravdu krátká záležitost. Viděla bych to na mnohem delší rozsah, takových dvacet třicet stránek. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!