OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Fallen Angels vs. Angels



Fallen Angels vs. AngelsSpolu autorka Eris...
Jednou jsme se s Eris nudili a vzniklo z toho tohle... Upozorňujeme... Je to psané v jiném stylu, než jste zvyklí... Už jednou jsem tady takhle psala. Tohle je podruhé... (Safira)
Doufáme, že se Vám to bude líbit:) Eris a SafiraDarkfire

 

Safira:

Svět končí... A jenom my přežijeme... My Padlí andělé... My které v nebi nechtějí a v pekle se nás bojí... Proto jsme tady... Tady na zemi...

Eris:

Náš svět... Kdo bude odporovat, zemře... Náš svět... Kdo se bude ptát, zemře... Náš svět... Kdo bude chtít, přidat se k nám, zemře...
Náš svět... naše pravidla... naše podmínky... naše černé životy...

 

 

Eris:

Padlí... obzvláště nebezpeční... Nahoře nás nechtějí... Dole se nás bojí... Jsme ze všech nejhorší... Jsme nemrtví...

Safira:

Nemrtví... Žijeme pro zlo... Zlo, které je ve Vás... Živíme se touhami a skrytou nenávistí... Jsme Zlo... To vždycky přižije... Jsme nesmrtelní... Jsme věční... Jsme Temnota...

Eris:

Temnota, bez jediného světlého bodu... Temnota, kde skrývá se strach, bolest a útrapy... Žijeme ve Světě, kde není nic jiného... Zlo... Temnota... Strach... Bolest... Zrada... Skryté vášně... Svět, kde žijeme My... Padlí andělé...

Safira:

Padlí andělé... Byly jsme také jenom anděly... Stáli jsme při zrodu tohohle světa... Byl krásný... Ale pak... Přišla temnota... Bojovali jsme... Za světlo... Za lásku... Jenže při tom boji... Objevili jsme krásu temnoty... Stali jsme se Padlými... Stáli jsme při zrodu... Stojíme i při konci... Tenhle svět... Je náš...

Eris:

Věčné boje... Výhra na naší straně... Světlo prohrává... Bojí se nás... Nejsilnějších... Ano, bojovali jsme... A stále bojujeme... Ale za jinou stranu... Za stranu, která je naše...
Náš svět... Ovládán naší vůlí... Mocí, která nebere konců... Mocí, která tu bude na vždy...
Černá křídla... Černá srdce... Černé myšlenky... Černá země...

Safira:

Mocí, která je temná... My jsme temní... Jsme nesmrtelní... Boje... Jsou věčné... Světlo stále doufá... Ta jejich trapná naděje... A však proti nám... Nemají šanci... Ovládáme svět... Černá křídla... Létají nad hlavami bílých... Černá srdce... nekrvácí na bílá křídla... Černé myšlenky ochromují bílou mysl... Černá země pohlcuje bílý svět... To jsme my... Jsme Temní andělé smrti...

Eris:

Nelítostní... Nemilosrdní... Žádné naděje pro bílé... My jsme vítězové... jediní... Bohové naší černé, Temnotou prorostlé země... Síla, proudící v našich žilách, ovládá Svět...! Naše síla... Temná... Zuřivá... Vášnivá... Bolestivá pro nevinné... Bolestivá pro bílé...
Černá křídla, kterých se bílí bojí...
Černá srdce, nebrajíc prosby bílých...
Černá země, znečištěna krví bílých...

Safira:

Naše černá křídla... Nelítostně strhávají ty bílá... Naše černá srdce... Nemilosrdně ničí bílé naděje... Naše černá země... Vítězí nad tou bílou... Nelítostně... Nemilosrdně... pohlcuje bílou krev... My ovládáme temnotu... My jsme temnota... Proudí nám žilami... Spaluje nás... Sžírá.... Přesto však... Žijeme dál... Jsme tady... Na zemi... My vyhrajeme... Jsme mocní... Jsme Bohové...

Eris:

Bohové bez slitování... Temnota nás ovládá a my ovládáme ji... Temnota nás spaluje... Pohlcuje... A my ji... My jsme Temnota... Temnota je my... Jsme všude... V každé věci... Každé myšlence... Každé větě... V každém srdci...
Bojujeme s bílými... A oni s námi... Nemají však šanci... Jsou příliš slabí... Ochotní obětovat vše, pro záchranu toho bídného lidstva... Co jim na nich záleží! Narodí se... Zemřou... Jsou ničím! Jsou Nic! A přesto... odmítají nás... Bohy... zaplatí... duší... a bílí s nimi...

Safira:

Jsme Temnota... Jsme Bohové... Jsme Smrt... Jsme život... Jsme pomsta... Jsme vášeň... Jsme Padlí... Jsme vše, co vy nazýváte špatné... Jsme Zlo...

Posluchač:

Kdo tedy jste?

Safira:

Eris, sestra... Mé mladší já... Jsme Andělé smrti... Všichni zemřou... My jsme Padlé... Stáli jsme u zrodu... Budeme stát i u skonu... U skonu světa...

Eris:

Safira, sestra... Mé starší já... Jsme Andělé smrti... Všichni zemřou... hlavě bílí... My jsme Padlé... Stáli jsme u zrodu... Budeme stát i u skonu... U skonu světa...

Posluchač:

Co jste udělali?

Safira:

Jsme Padlí Andělé... Stáli jsme při zrodu... Budeme i u skonu... Tahle země je naše... Je černá jako naše srdce... Je temná jako naše duše... My jsme zrození... My jsme smrt... My jsme Bohové...

Posluchač:

Bohové čeho?

Eris:

Bohové bolesti... Bohové smrti... Bohové zrady... Bohové nicoty... Bohové lidí... Bohové bílých... Bohové všech a všeho... Bohové sami sobě...

Safira:

Bohové života... Bohové země... Bohové temnoty... Bohové padlých... Bohové bílých... Bohové živých... Bohové mrtvých... Bohové zkázy... Bohové vášně... Bohové smrti...

Posluchač:

Bohové bílých to má bejt rasismus?

Eris:

My jsme Temnota, Temní andělé, Bohové s černými křídly... Padlí andělé... Oni jsou Andělé... Bílá křídla, čistá srdce... Oni jsou Bílí...

 


Safira:

Rasismus... To slovo si vymysleli Bílí andělé... Aby zavrhly nás Temné... Nás... Temné anděly... Temné Bohy... Bohy s černými křídly... My jsme temnota... Oni světlo... My jsme zlo... Oni dobro... My jsme vše, co nazývají špatné... Jsme Smrt...

Posluchač:

OK ujasněme si, kdo jsou bílý.

Eris:

Bílí... dobro... láska... štěstí... vlídnost... dobrosrdečnost... Andělé s bílými křídly... Andělé s čistou duší, srdcem i myslí... Ta čistota, která nás táhne k sobě... Po které prahneme... Kterou dostaneme tak, či onak... Bude naše... Krmí nás, Temné... Posiluje naši moc, sílu... Když oni padnou za jejich druhy, my sílíme... Odchytneme jejich duši... Vezmeme ji násilím...

Safira:

Černí... Zlo... Nenávist... neštěstí... krutost... smrt... Padlí andělé s černými křídly... Padlí andělé s temnou duší, srdcem i myslí... Ta temnota, která z nás vyzařuje... Odrazuje a nutí bílé se nás bát... Chceme jí mít čím dál více... Získáme ji z duší bílých... Je nám jedno jak... Jsme nemilosrdní...

Posluchač:

Podle vaší definice jsem Bílý, jenže zatím se stále nebojím…

Safira:

Eris, má mladší sestra... Je malý odvar smrti proti mně... Ona krade duše... Já vraždím těla... Své nemrtvé legie poslali jsme do boje... Tebe však... Podáme si osobně...

Posluchač:

(Ticho)

Eris:

Bílí... Cháska, která se nám odmítá poddat... Která nám odmítá dát svou duši dobrovolně... Bojují proti nám... A myslí si, že mají šanci...! Někteří se však bojí... Utíkají... Nechávají bojovat druhé... Zbabělci! Místo aby bojovali, utečou... Ale... stejně zemřou... Tak je to jedno... Odevzdají nám svou duši... a je jedno jak... Budou trpět... Prosit o milost... Ale my neznáme slitování... Bohové nemají city! Tak co si myslí?! Cháska! Budou žadonit... prosit... abychom je milosrdně zabily... NE! Budou trpět...! a ne jednou...

Safira:

Utíkají... však nám nemají kam utéct... My víme, kde jsou... Jsme bohové země, na které zanechávají svou špínu... Jsme vzduch, který bohužel dýchají... Však i oni nám dají svou duši... Všechny budou naše... Budou trpět... My také trpěly... Ale my dostaly druhou šanci... Oni se jí zřekli... Budou trpět... Nemáme ke zrádcům slitování... Vyrážíme do boje... Tahle válka je naše... Zvítězíme...

Eris:

Naše Legie Nemrtvých přichází... ničí... stravuje... zabíjí Bílé... A jejich duše... Chytáme je... bereme si je... A sílíme... Oni zemřou, my žijeme... Vzkvétáme... Temnota obaluje jejich mysl... Pomalu... Postupně... Vkrádáme se mezi ně... Odtrhujeme je od sebe... Začnou se podezírat mezi sebou... Jsou tak hloupí! Nenapadne je, že to jsme My! Rozdělují se... Nevěří si! Staví se k sobě zády... A tehdy to přijde... Náš čas... Čas, kdy udeříme plnou silou...

Safira:

V jednotě je síla... My jsme jednotní... Oni jsou sami... Podezřívaví... Slabí... Jsme silní... Ničíme je... Likvidujeme... Trháme na kusy... Sbíráme duše... Plníme se jimi... Jsme čím dál silnější... Je jich už jenom malá hrstka... Uvnitř kruhu... Prý je vyvolený... Vyvolení jsme my! Zemře... A všichni s ním... Zvítězíme... Tenhle svět... Je náš... Je to naše Temnota...

Eris:

Černá křídla přelétají nad bitevním polem... Všude leží jejich těla... Zohavená... Bílá křídla potrhaná... mění se v prach... stejnak i jejich těla... Vítězný úsměv zkřiví naše rty... vítězný řev se zmocní našich hrdel... Jsme Bohové... Jsme Vládci světa!

Safira:

Černá křídla pokryla bílý svět... Bitevní pole zkrvavené jejich krví... Jsme vítězové... Jejich duše jsou naše... Vyvolený patří nám... Vítězný ryk vyšel z našich úst a ďábelský úsměv vykouzlily naše rty... Jsme vítězové... Jsme Temnota...

Eris:

Prý Vyvolený! Na co si to hrají!? Že on, sám! Nás dokáže porazit? Je slabý! Vždyť to je ještě dítě! Jakou má moc, kterou my nemáme? Co je zač, že si na nás troufá jít sám? Co je zač, že ho oni posílají proti nám?! ... Je slabý... malý... je to Nic! Jakou má šanci?! Žádnou... Jde na jistou smrt... A přesto se nebojí... Je smířený... Možná, že to věděl... Že to byl jeho osud... Ale už je to jedno... Jeho duše přešla k nám... Dobrovolně!! Teď... On... Vyvolený... je na straně Temnoty... Na Naší straně... A bílí? Jsou zatraceni...

 


Safira:

Zatraceni v temnotě... Vidíš ty světélka? Zhasínají... Naděje zmizela... Jejich vyvolený je zradil... Přešel k nám... Chtěl k nám... Cítíš to... Přál si to... Jeho duše, byla temná už dávno... Doufali... Ale ve špatného... Teď jsou naši... Nic je už nežene... Jejich duše jsou naše... Jejich těla jsou naše... Svět už je náš...

Eris:

Tichý, krutý smích prořízne ticho bitevního pole... Je to Náš smích! Smích vítězství... Jsme Bohové... Země je naše... Oni jsou naši... A dokonce i on... Ano, sestro... Doufali ve špatného... Doufali v toho, kdo chtěl být Náš... Byli zaslepení důvěrou... Cháska... Měli se spoléhat na sebe... Stát při sobě... Nebýt hloupí... Udělali chybu... Naše výhra, jejich smrt...

Safira:

Hlasitý, vítězný ryk protnul ticho na bitevním poli... Je to náš ryk... Ryk vítězství... Všichni jsou naši... Zvítězily jsme sestro... Vsadili na špatného koně... Temnota opět zvítězila... Přichází zkáza světa... Stáli jsme u jejího zrodu... Budeme stát i u její zkázy... Je to zde... Přichází konec... Konec světa lidí...

Eris:

Ale on… Ten nevzdělaný... Ten, co nevěděl, kdo jsme My!? Kdo je to? Cháska! Ale proč tíží mě na mysli? Proč jeho světélko už dávno nezhaslo, když odešli jeho druhové...? Ach... Rozzuřeně přecházím po černém sále... Má křídla víří prach... Proč? Kdo je to? Co tu dělá...? Snad, není to bezmoc, co cítím? Sestro! Odpověz! Co je to!?

Safira:

Sestro! Nenech se ovládnout... Snaží se tě zmást! Pojď podej mi ruku svou... Porazíme jej... Tak jako všechny do teď... Podej mi ruku... Ukážeme mu... Ne v samotě... V jednotě je síla... Propoj ruku... Propoj mysl... Jeho plamen zhasne hned... Když uvidí, že nevzdáváme my se... Že nebojíme se jej... Podej mi ruku, sestro má... On umře rukou mou a ty duši vezmeš zas... Není vyvolený... Jenom obalamutit snaží se nás... Nevěř mu sestro má... Podej mi ruku svou ukážu ti temnotu zas... Snaží se svědomí ti vytvořit... Podej ruku mi... Svědomí hned zmizí jen... A ty budeš bohyně zase hned! Tak podej ruku a pojď dál! Vítězství už máme na dosah...

Eris:

Zdráhám se... Je to nejistota, co cítím? Co je to!? Sestro... Podávám ti ruku... Ale… je to správně?! Bitva, soukromá, v mé hlavě se odehrává... Dokončit, co jsme počali, nebo ne? Zabít ho, vzít mu duši? Nechat ho žít? Samotného? Ne! To nedovolím! Vkládám ruku svou do tvé chladné dlaně... Propojuji mysl... Mé myšlenky jsou Tvými a Tvé mými... Jedna mysl... Jedno rozhodnutí... Zemře! Rozhodla jsem se... Ruku ti podala.. Cítím to... Je to ve vzduchu... Vítězství! Naše! Zavřela jsem oči... přebírám jeho duši... Tělo je Tvé, sestro má... Krutý úsměv, dotkl se mých rtů... Vítězství... vítězství... dokola šeptám... je naše...

Safira:

Správně si se rozhodla... Sestro... Jsem na tebe hrdá... Temnota je naše světlo... Temnota je náš život... Žijeme pro ni... Žijeme v ní... Ona je my... My jsme ona... Zakolísat může každý... Hlavní však je rozhodnutí... Ty rozhodla ses správně... Ano vítězství... Cítím jej... Je tak sladké... Zhrdla vydral se mi na povrch... Ďábelský smích vítězství a přidal se ke tvému krutému úsměvu...

Eris:

Jeho duše! Tak čistá! Chodím okolo ní, jako by to byl největší poklad můj... Však, napřáhnu ruku... Pomalu se ke mě dostává... Cítím ji... Její teplo okolo ní pluje... Vsakuje se do mě... A já zase sílím... Jsem Bohyně!

Safira:

Jeho tělo... Sestro... Tak čisté... Tak sladké... Chutná... Nevím k čemu přirovnat... Je tak božské... A tys chtěla se toho vzdát... To bych ti nikdy nedovolila... Je to tak... jeho krev koluje mi v mých žilách... putuju mou krví... do srdce do mozku... stává se mou součástí... Jeho krev je má krev... Rostu... sílím... Má křídla... Jsou silnější a pevnější... Mé tělo... Ach... Jsme Bohyně...

Eris:

Obdivuji Tvá křídla... Jsou pevnější, krásně září... Temná aura kolem nich tiše pluje... Sestro, jsou tak nádherná! Závidím Ti je... Kolem břehů, letíme a kocháme se zemí... Naší zemí! Nikde žádný plamínek... jak krásné!
Všichni se nám klaní a... moment... cítíš to? Ach... jak sladké...

Safira:

Cítím sestro moje... Cítím to... Tak sladké to je... Vidím tvou auru sestro... Je kolem tebe... V černých vlnách se kolem tebe plaví... To je krása... A tvé ruce... Podívej se... Je v nich vidět tvá síla... Óóó To je krása... Sestro má... Jsme nádherné... Jsme krásné... Silné... Jsme bohyně... Rozpřáhněme naše křídla sestro... Proletíme se podívat na naši novou zemi... Zemi plnou temnoty...

Eris:

Ach ano, sestro... Roztáhla jsem křídla... tráva zvlnila se pod poryvem větru... Vedle sebe letíme... Kocháme se naší novou zemí... Je překrásná... Nikde žádné světlo! Ach ano, ano! Je jen naše...

Safira:

Jsme vládkyně... Jsme bohyně...

Eris:

Silné... Krásné...

Safira:

Temné a smrtící.

Eris:

Nemilosrdné a kruté...

Safira:

Vražedné a chtivé...

Eris:

Vášnivé a lstivé…

Safira:

Spalující a věčné...

 

Posluchač:

Takové ony jsou… Takhle žijí… Zrodily nás… A zatratily… Zabily… Byly Andělé… Byly Padlé… Byly Zlo… Byly Temnota… Byly Vášeň… Byly Bohyně… Jsou Ďáblové… Jsou vše, co vás napadne pod slovem Temnota…

 


 

Věnováno našim démonům, kteří nám pomohli tohle napsat...

 

Eris, SafiraDarkfire



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fallen Angels vs. Angels:

17. Eris přispěvatel
14.01.2012 [2:56]

ErisTeda, Děkujem Nate!!
Jo, je to zvláštní, ale takovýchto chvilek, kdy nám se segruškou mega hrábne bych se nezvdala ani za nic, proste bobma :D :D
Děkuju moc, MY děkujem Emoticon Emoticon

16. SafiraDarkfire přispěvatel
05.01.2012 [8:34]

SafiraDarkfireNat: Velice děkuju, jsem ráda, že se ti to líbilo. :D A docela tě chápu. Já ti to poslala hlavně proto abys pochopil ten včerejšek. Nám totiž s Barčou občas takhle hrábne a vymýšlíme takovýhle příběh a začalo to dvěma nevynnými statusy které jsou tady dané hned ne začátku. No dobře o tom si když tak popovídáme jindy. Segře vzkážu, že tady máme koment:) Tak ti určitě i ona poděkuje a já ti děkuji už teď:) Takže děkuji a jsem ráda, že se to tak líbilo. :D I když to muselo přez noc projít hlavou :D

15.
Smazat | Upravit | 05.01.2012 [6:25]

Je to takové... zvláštní. Nevím, jakým jiným slovem to označit. Což ale neznamená, že to je špatné, naopak. Je to velice dobré dílo, zaujalo mě to, vtáhlo do sebe a zanechalo to po sobě silné emoce. Když jsem dočetl, ještě dlouho jsem nad tím uvažoval, potřeboval si to nechat v hlavě uležet, proto píšu až teď a ne včera večer. Ten styl, jakým jste to obě napsaly, se mi líbí, je netradiční a přitom nádherný a okouzlující. A už mi došla slova. :D Kdybych řekl, že je to perfektní, lhal bych. Je to mnohem víc než to. Ale na to už slova neexistují, jen emoce, které nedokážu popsat. Emoticon

14. Eris
28.07.2011 [10:54]

superduper12, děkujeme moc Emoticon

13. superduper12
12.07.2011 [14:35]

bol by som zabudol smekam klobuk a klaniam sa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. superduper12
12.07.2011 [14:34]

wau, bomba, pecka normálne mi aj zimomriavky po chrbte na konci prebehly, mno sak co ine sa dalo cakat fakt super, za 1

11. SafiraDarkfire přispěvatel
25.06.2011 [9:48]

SafiraDarkfireMirror: Děkujeme...:)

10. MirrorGirl454 přispěvatel
25.06.2011 [9:21]

MirrorGirl454Konečne som sa k tomu dostala!
Iné, ako zvyknete písať, ale aj tak skvelé! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Taaw143101
22.06.2011 [16:16]

To som rád Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. SafiraDarkfire přispěvatel
21.06.2011 [22:04]

SafiraDarkfireTaaw143101: Děkujeme. :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!