OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Je to její bratr



Je to její bratrKrátká jednorázovka, snad se bude líbit. Eris ;)

(obrázek kreslila Dragarta)

Stáli naproti sobě, déšť jim dopadal na tváře a míchal se s jejími slzami. Plakala a on to věděl. Přešel k ní, těch pár metrů se zdálo jako věčnost. Pomalu zvedal ruku, aby ji nevyděsil neunáhleným pohybem a konečky prstů jí přejel po tváři.

Dívka přivřela oči a opřela se do jeho dlaně. Mírně se usmál nad její reakcí, ale i on musel uznat, že od sebe byli velice dlouhou dobu.

Už už se nadechoval, aby promluvil, omluvil se, nebo cokoli řekl, když zvedla ruku a prsty překryla ji jeho rty.

Přistoupila blíž, až se špičky bot dotýkali a nahnula se dopředu. Hlavu si položila do důlku mezi jeho krkem a ramenem, a dlaní, kterou měla na jeho rtech, mu zapletla do vlasů.

Zvedl svou ruku a přejel jí přes bok na záda. Přitáhl si ji k sobě blíž a nadechl se vůně jejích vlasů… Jak mu tohle chybělo. Její tělo přitisknuté k jeho, vůně, která mu byla až bolestě blízká. To bijící srdce, které se třepetalo jako křídla kolibříka. A oči. Ty oči, ve kterých se mohl utopit, kdykoliv se do nich podíval.

Chtěl být pohlcen jejím pohledem a doteky. Žárem jejího těla…

Chtěl znovu zažít ten pocit, jaké to je, probouzet se vedle své vyvolené. Obejmout ji a vidět, jak se probouzí, jak mu věnuje ten sladký, rozespalý úsměv a v očích, které už dávno procitly, spatřit jiskřičky.

„Odpusť mi…“ zašeptal. Jeho první myšlené 'Miluji tě!' nezaznělo z jeho úst.

Dívka v jeho náručí se odtáhla, ale jen tak, aby mu viděla do obličeje. Očima si prohlédla jeho tvář, než se zastavila u jeho očí.

„Nemůžu zapomenout… Snad to ani nejde… Anebo ani nechci… Ale už dávno jsem si uvědomila, že ti odpouštím…. Že tě stále miluju…“ Promlouvala z duše, v těch slovech byla láska, ale taky dávná bolest a zrada.

Znovu ji k sobě přitiskl, její hlavu si opřel o rameno. Přemýšlel, co mu řekla… Byl tolik zaslepený touhou po odpuštění, že si neuvědomil, že ho stále miluje.

Trochu hruběji ji od sebe odtrhl a podíval se jí do tváře.

„Cože?“ zeptal se nevěřícně. „Co si řekla?“

„Že tě miluju…“ Nečekal, až bude pokračovat a přitiskl své rty na její. Vyžadoval její ústa, tu svěží chuť a nabíral na intenzitě. Teprve když se zapojila do jejich polibku, zjemnil své počínání.

„Rozhodla jsem se…“ zamumlala mu do rtů.

„Co jsi rozhodla?“ Zapletl prsty do jejích vlasů a tváří se otřel o tu její. Toužil po vášnivějších dotecích… Po její horké kůži… Jejích dlaních na svém těle… Svíjející se pod ním… A pak ho udeřila myšlenka, jestli ho takhle bude ještě chtít… Přeci jen, ublížil jí, jak nejhrozněji mohl… A ona to bude mít neustále před očima….

Ne…. Bude jejím nebližším přítelem, pokud bude třeba. Bude se od ní držet dál, pokud si to bude přát. Bude pro ni bratrem, přítelem, milencem… čímkoliv… A bude ji na věky milovat…

Ta myšlenka, jakoby spadla přímo z nebe. Usmál se a znovu ji políbil, do koutku úst. Slyšel, jak její srdce ještě zrychlilo.

„Chci s tebou zůstat,“ zašeptala tiše. Cítila, jak ztuhl a pak ji od sebe odtáhl.

„Opravdu?“ Usmála se na něj a pohladila po tváři. Dívala se do jeho safírových očí a připadala si jako kdysi. Byl jí tolik podobný, hlavně očima.

„Půjdem domů?“

„Poletíme,“ zasmál se a vedl ji cestou k lesu. Když se konečně ruku v ruce dostali na velkou louku, zavolal hrdelním hlasem jméno.

Tlukot křídel se ozýval na míle daleko a na obzoru se pomalu začínal rýsovat obrys draka. Dívka vedle něho zalapala po dechu a běžela drakovi naproti. Zarazila se však, když drak dosedl na travnatou zem a pomalu k ní přešel. Vypadal jako ona. Jako její milovaná Stranei. Jen oči měl tmavší.

„Je to její bratr. Našel jsem ho nedávno… Jmenuje se Sinatri,“ usmál se. Pohladila ho po čumáku a zasmála se, když souhlasně vyfoukl oblak kouře.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je to její bratr:

60.
Smazat | Upravit | 02.02.2012 [19:02]

Prosíme zdejší komentátory, aby si tyto věci řešili mimo naše stránky. Nechceme zde zbytečné rozbroje, proto bychom byli raději, kdybychom nemuseli zakázat přidávat k tomuto článku další komentáře, děkujeme.
Tým OurStories

59. Eris přispěvatel
02.02.2012 [18:33]

ErisVerunQa, děkuju moc! Jsme ráda, že se Ti povídka líbila Emoticon
K těm komentům... Já bych nejdarši vymazala ty, kteří nemají co dělat s mým příběhem, tedy s touhle povídkou. Přibližně padesát komentů kvůli autorským právům obrázku a tak dále...

Nathe, ja nevím co jsem Ti udělala a mrzí mě, že to musíme řešit přes tuhle povídku, pokud to teda ještě řešit budeme.. Emoticon

Segruš v pohodě ;)

Richi, dobre.. ;)

LIDI PROSÍM! ŘEŠTĚ SI TO PŘES MAILY, JA NECHCI MÍT U POVÍDKY ŠEDESÁT KOMENTŮ KVŮLI BLBOSTEM!!! Emoticon

58. superduper12 přispěvatel
02.02.2012 [17:30]

superduper12mozem sa k tomu vyjadrit??? omg si debil ked ssa hadas o take malickosti a snazis sa furt vyhrat a ty nath prosim ta aspon neklam ze sa rad nehadas a vyhybas konfliktom a omgpre tvoje info vsetci okrem natha(ktory sa tvari ako neviniatko) sa zastali eris to asi znamena ze tu tvoju hubu mal zavriet (ja viem ale neodpustil som sa byt ticho ked uraza eris a saf)

57. Ronnie přispěvatel
02.02.2012 [15:18]

RonnieEris, nejdřív ti musím říct, že tohle bylo něco neuvěřitelného... bylo to dokonalé... celý článek jsem hlatala očima a ani jsem nedýchala (kdo taky potřebuje dýchat, když čte něco takového? Emoticon )! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A dál co už tě tolik nepotěší... už dlouho tady sleduju tu debatu okolo... však víš... nechci jít proti tvojí vůli a tak se nebudu vyjadřovat, ikdyž by to bylo velice peprné, místo toho povím jen jedno... Omg je vůl. Je to vůl a doufám, že si to vezme k srdci a že mi holky nedají za takové vyjadřování ban... Emoticon
Agr... a upřímě, nejradši bych ti sama udělala tu radost a všechny ty komenty smazala... jen nevím, jestli jsi to neřekla jen ve vzteku...

P.S.: Promiň mi, že se k tomu zase vracím... Emoticon

56. SafiraDarkfire přispěvatel
02.02.2012 [14:08]

SafiraDarkfireNathe: Já že jsem kamarádka, jistě že jsem, ale jenom pro ty kdo si mě bezduvodně nedávají do ignoru, a tohle byl jediný způsob jak tě donutit abys semnou mluvil všiml sis? Já nevím proč sis mě i Eris do toho ignoru hodil. A ano vím, že neděláš rozdmýšky a nerad se hádáš. Ale jak říkám, nějak jsem tě k hovoru přimět musela. Jsem ráda, že se mi to povedlo. A ty mi mluv něco o kamarádství, když si někoho smažeš ze života aniž by ten druhý věděl proč! Segruško, odpust že jsem využila tvoji povídku, aby ho člověk nějak přiměl aby s ním mluvil když si ho vymaže s přátel. Mrzí mě to.

55.
Smazat | Upravit | 02.02.2012 [12:33]

Safira: cože? COŽE?! Děláš si ze mě srandu viď? Ty si jako doopravdy myslíš, že já jsem ten Omg? Tak to ti doopravdy děkuju. A já si myslel, že seš kamarádka! Myslíš, že bych tady chtěl vyvolat hádku? Já se HODNĚ NERAD s někým hádám, víš. Ale ty bys to měla vědět, když jsme si tak dlouho psali. A já vím, že to víš. Už jsem ti to někdy i psal. A Eris jsem k její povídce napsal svůj názor - tak proč bych tady měl začít rozmazávat to s gothic a metal obchodama? Ještě když o tom nic nevím? Protože já jsem asi těžko gothic nebo metalista! Jen jsem se zastal Omg, protože vím, že má pravdu. A teď ti doopravdy děkuju, SafiroDarkfire, protože TOHLE už je prostě moc.

54. SafiraDarkfire přispěvatel
02.02.2012 [11:56]

SafiraDarkfireOMG: Dej si už konečně pohov! I když možná bych měla říct Nathe dej si už konečně pohov, ne?

53. Eris přispěvatel
01.02.2012 [22:54]

Erismartinexa, jsem ráda, že se povídkal íbí ;) a děkuju

52. martinexa přispěvatel
01.02.2012 [22:49]

martinexaomg: musíš mít furt poslední slovo? Erin ti snad jasně naznačila, že tuhle debatu ukončuje. Jsi opravdu tak natvrdlá nebo neumíš číst?

51. Omg
01.02.2012 [22:35]

Jediný Nath co tu psal... se mě zastal. Nauč se číst. Urážela ho ta corneille. A moje urážky na nikoho nesměřovaly - to jen Safirka tady nadává jak dlaždič a tvrdí, že má pravdu. :)

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!