OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Lifestyle of rock stars at Christmas



Lifestyle of rock stars at Christmas Tak ako si nažívajú rockové hviezdy na Vianoce?
Tak ako každý iný.
Teda... skoro.
Prajem šťastné a veselé Vianoce!

 

 

Stromček

 

„Vážne je toto nutné?“ spýtal som sa nahnevane a frustrovane si odfrkol.

„Je to len a len tvoja chyba, Ian,“ zavrčal Lee.

„No nie som si tým taký istý, to ty si to nechával na poslednú chvíľu!“ Protirečil som mu.

„Keby si nejazdil ako blázon, nezastavili by nás policajti.“

„To len preto, aby sme to ešte stihli!“

„Ale zato si nemusel jazdiť sto dvadsiatkou po meste!“

„Veď sa nič zlé nestalo...“

„Takmer si zrazil babku na prechode.“

„Nemala ísť tak pomaly.“

„Mala zelenú a ty si mal zastaviť na červenej.“

„Ale...“

„Tak to by už stačilo!“ skríkol na nás Mike. „A pohnite, ihličie mi pichá do tváre.“

Musel som uznať, že to bolo komické.

Nestihli sme zájsť do obchodu, kde predávali vianočné stromčeky, bol zatvorený a navyše všetky stromčeky sa už vypredali. A tak som dostal ten geniálny nápad zájsť si po stromček do lesa.

„Chalani, počujete to?“

„A čo také, Lee? Nebuď ako decko.“

„Ale nie, vážne, buďte chvíli potichu.“

„Aj ja to počujem,“ ozval sa Mike.“

„Nebuďte hlúpi, čo by to asi tak malo byť, diviak?“

„Do riti, Ian, bež!“

„Áááááááááááááááááááááááááá.“

„Kroch, kroch!“

 

 

Kapor

 

„Navaľte ho späť, hlúpa ženská, ja som ho mal prvý!“ kričal som ako šialený.

„Na to teda zabudni, ty sopliak,“ vrčala stará pani.

„Bol som tu prvý!“

„Ale starší majú prednosť!“

„Neserte ma babka a pustite tú rybu!“

„To tak, pusti ju ty, sopliak.“

„Grrr...“

„Vrrr...“

„Ja som tu bol skôr,“ odsekával som jednotlivé slová.

Trhol som rybou smerom ku mne a babka smerom k sebe. Takto sme sa tu naťahovali už pár minút a robili úžasné divadlo pre celý supermarket.

Znovu som trhol a nakoniec vytrhol rybu babke z rúk a tá spadla na zem rovno na tvár.

„Ha ha há! Alebo by som mal povedať: ho ho hó? Veselé Vianoce, babka, a ďakujem za tú rybu!“

Víťazoslávne som sa chcel vytratiť zo scény, keď ma zastavil obrovský sbs-kár.

„Kam sa tak hrniete?“

„Ku pokladni, samozrejme.“

„Tak to teda nie, bol by som radšej, keby ste túto rybu vrátili tejto starej dáme,“ a ukázal na babku, ktorá sa už pozviechala zo zeme a zákerne sa usmievala.

„Vy hnusná stará zvráskavená prešibaná...“

„To by stačilo!“ povedal a vytrhol mi rybu z rúk a dal ju babke.

Zvesil som plecia a radšej čo najrýchlejšie vyšiel z obchodu. Prešiel som cez cel parkovisko, keď som zbadal dve ženy, ako predávajú kaprov. Rozbehol som sa k nim, keď ma niekto potkol a ja som tvrdo dopadol na zem. Obrátil som hlavu, aby som videl, kto to bol a zbadal som tú babku.

„Vy?!“

„Čo sa deje, synček?“ spýtala sa naoko milo a spodnou gumenou časťou jej paličky ma udrela do hlavy.

„To máš za to svoje odporné správanie!“ a odišla.

Pozviechal som sa zo zeme, oprášil si kabát a vykročil k smerom ku predavačkám.

Nakoniec sa mi podarilo kúpiť celkom slušného kapra.

 

Darčeky

 

Viú, viú,“ kričal som a jednou nohou sa posúval aj s veľkým nákupným košíkom plným rôznych vecí pre Mike, Leeho, Stua, Jamieho, Luka a tiež niečo pre Char.

„Pane, ste v poriadku?“ ozvalo sa zrazu za mnou.

Zastavil som a obzrel som sa. Zbadal som predavača, ako si ma prekvapene obzerá.

„Samozrejme,“ usmial som sa a ďalej jazdil na košíku.

 

 

Imelo

 

Vybehol som z izby práve včas, aby som zastihol Char samu a nepripravenú v obývačke.

V pravom rohu stál žiarivý stromček. Pri pohľade na neho som sa jednoducho musel usmial. Stál trochu nakrivo, ale inak vyzeral naozaj celkom pekne.

„Char?“ spýtal som sa a potlačil tlmený chichot.

„Ian,“ prekvapene vypískla.

Asi nevedela, že som tiež v izbe.

Pomaly som k nej kráčal a ona predo mnou pomaly ustupovala. Zastavil som tak, aby ona zastavila priamo pod imelom.

„Pozri, Char, vieš, sú Vianoce a tak, a keďže práve stojíš pod imelom, tak ma napadlo...“

A priskočil som k nej skôr, ako by mi stihla utiecť. Jemne som ju chytil za zápästie, keď zrazu vtrhol do izby rozzúrený Mike. V rukách niesol nožnice. Bez slova k nám pristúpil a natiahol ruku za imelom. Šokovane som hľadel, ako imelo padá na zem. Chcel som ho zdvihnúť, ale Mike na neho stúpil. Vlastne po ňom začal skákať, a skákal tak dlho, až z imela neostal mastný fľak.

„Neser ma, Ian!“ a s tými slovami odišiel u izby.

 

Večera

 

Všetci sme si posadali za stôl. Na moju smolu, som si sadol za vrch stola a oproti mne si sadol Mike, ktorý ma prepichoval odporným pohľadom, keďže som sa len pred malou chvíľou pokúsil pobozkať jeho malú sestru.

A takmer mi to vyšlo, kurník!

„Tak dobrú chuť,“ pokúsila sa zachrániť trápne ticho Char.

„Počkať a čo modlitba?“ spýtal sa odrazu Luke.

„Áno, niekto by sa mal pomodliť,“ škodoradostne sa k nemu pridal Jamie.

„Mohol by to byť Ian,“ jemne sa chichotal Lee.

Všetky páry očí v miestnosti sa upreli na mňa a ja som len trpiteľsky vzdychol. Postavil som sa.

„Takže... sa pomodlíme,“ dostal som zo seba. „No... Bože, ďakujeme ti za všetky dary, ktoré nám každodenne dávaš, ďakujeme ti za túto úžasnú večeru, stromček, a za to, že tu jednoducho dnes môžeme byť, spolu a šťastní...“

Nevedel som, čo ďalej povedať a preto som povedal už len „Amen,“ a posadil sa.

„Char sa na mňa usmiala a chytila ma za ruku, z čoho som bol tak vykoľajený, že som si nevšimol, že Mike niečo robí. Až keď mi na tvári pristál kúsok zemiakového šalátu.

Pery sa mi vytvarovali do O a prekvapene som na neho hľadel, zrejme nemal práve najlepšie náladu a ja som ho len provokoval.

„To jej nemôžeš dať pokoj ani na Vianoce, Ian, už mi z teba šibe!“ nahnevane vrieskal a hodil po mne ďalší kúsok šalátu.

Tento raz som sa nenechal a tiež po ňom niečo hodil.

Skončilo to tak, že sme sa všetci ohadzovali jedlom. Schytala to aj Char, ktorej na tvári pristál puding. To sa však už naštvala a vybehla z kuchyne. Počuli sme už len nahnevané tresknutie dverí.

 

 

Vianočná romantika

 

Vybehol som za ňou a zastavil ju až vonku na schodoch pred domom.

„Char,“ povedal som jemne a chytil ju za ramená a otočil k sebe.

Na tvári mala puding, líca červené od hnevu. Usmial som sa a začal z nej stierať ten puding. Zastavil som sa až pri jej perách. Spýtavo som sa na ňu pozrel, a ona sa len usmiala.

Nahol som sa k nej a perami zotrel posledné zvyšky pudingu. V tej chvíli začalo snežiť. Vločky sa jej zachytávali na vlasoch.

„Veselé Vianoce, Charlotte,“ zašepkal som a nechal ju, nech ma znova pobozká.

 

Koleda

 

„Rolničky, rolničky, kto vám dal ten hlas?“

„Tichá noc, svätá noc.“

„Lalalala.“

„Oh Christmas tree.“

„Ale no ták, chalani, to by stačilo!“

„Ian, nebuď tak prudérny.“

„Presne tak, užívaj si, sú Vianoce.“

„Ja viem, ale chcel by som, aby sme to povedali spoločne.“

„Áááách!“

„Tak a teraz sa zoraďte do radu...“

„A nie je to jedno, veď aj tak nás neuvidia!“

„Nie je to jedno, musí to všetko byť pekné!“

„Tak fajn...“

„Jéminenky.“

„Si otrava.“

„Tak a teraz to povedzte.“

„Veselé Vianoce.“

„Veselé Vianoce.“

„Veselé Vianoce!“

„Nie, nie, nie, musí to byť naraz! Ešte raz.“

„Veselé Vianoce.“

„Veselé Vianoce.“

„Vesel-“

„To by stačilo, povedal som naraz!“

„Máš pravdu, stačilo by to!“

„Počkať, čo to robíte! Hej, prestaňte! No ták, Mike, povedz im niečo!“

„Chalani zviažte ho poriadne!“

„Toto som nemal na mysli! Chalani, no ták prestaňte!“

*zvuk zatresnutia dverí*

*tlmené nadávky a krik*

*smiech*

„Prajeme vám veselé Vianoce!“

„A nech vám Ježiško donesie všetko, po čom túžite!“

„Lee, nebuď decko...“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars at Christmas :

13. Killy
31.12.2012 [21:12]

Chápeš, Vianočný čas... a ja som sa nudila tak som si prečítala celú poviedku od začiatku.... AAAch!!! dokonalosť sama! Milujem tvoje dopodrobna premyslené postavy!!! Neviem, či som to spomínala už pred tým,ale... Vieš, že prvú polovicu poviedku som Ianovi hovorila Lan, lebo mi nedošlo, že I nie je malým písmenom napísané L??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Šťastný Nový rok!!! Asi som to trošku prehnala.. Emoticon Tak, budem naďalej bláznivo dúfa, že sa vrátiť ku všetkým pozastaveným poviedkam. Koľko ich máš? 7? tak to máš čo robiť Emoticon ešte raz: tlieskaaam!!! Emoticon Emoticon Emoticon

12. MirrorGirl454 přispěvatel
27.12.2011 [19:02]

MirrorGirl454Nevadí, som rada, že sa ti môj darček páčil. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. LoveMonster přispěvatel
26.12.2011 [17:14]

LoveMonsterKrásna Vianočná poviedka a prepáč, že som to čítala až teraz. Bol to veľmi pekný Vianočný "darček". :) A nápad skvelý - proste bomba. :D Ešte raz prepáč, nemala som sa akosi dostať na počítač.. Ale aj tak Veselé Vianoce!

10. MirrorGirl454 přispěvatel
26.12.2011 [8:12]

MirrorGirl454Jéj, ja som už ani nečakala, že vás toľkých poteším, keď som tak dlho nepridala nič s Ianom a Char, ale vy ste ma prekcapili!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
To nie vy by ste mali ďakovať, ale ja Vám! Emoticon Emoticon
Dúfam, že ste mali krásne Vianoce!!! Emoticon
A DamonsGirl: Som strašne rada, že sa ti mojke poviedky o Ianovi a Char tak páčia. Emoticon Ďakujem. Emoticon Emoticon Emoticon

9. Lussy přispěvatel
25.12.2011 [19:38]

LussyTeda chudák Ian. Ta babka byla zákeřná. Emoticon
Konečně jsem se dočkala něčeho o Ianovi a Char, blo to fykt skvělý. Emoticon

8. DamonsGirl přispěvatel
25.12.2011 [17:25]

DamonsGirlNo, ja som najskôr prečítala tento krátky úryvok z Vianoc našich (hodlám si už teraz povedať aj mojich) milovaných magorov (myslené najlepšie, ako sa dá), a až potom som strávila celý vianočný večer čítaním LORS a naozaj toho neľutujem. Na poviedku som sa chystala už dlhší čas, pretože Lostprophets milujem, rovnako ako Linkinov, Benjaminov, Sekunďákov a všetky tieto kapely, ktorých chlapci sú najdokonalejší na svete. Poviedka bola krásna, rovnako aj ich bláznivé Vianoce. Aj mňa najviac pobavilo imelo a nákup, ale aj tak boli všetky úryvky dokonalé. VCHI, ako som v nejakej kapitole postrehla túto skratku, je dokonalý, Char s Ianom sa k sebe krásne hodia, takže sa idem vrhnúť na Tehotnú a potom na Sestru. Predsa len ma viac zaujíma súčasnosť ako minulosť. Emoticon Emoticon Poviedky sú krásne a môžem ti povedať, že odteraz patríš medzi moje obľúbené autorky, takže sa nečuduj potom, keď ti ešte niekde niečo napíšem.
A nakoniec ten teatrálny, ale dúfam, že povzbudzujúci, potlesk. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. annaliesen přispěvatel
25.12.2011 [9:37]

annaliesen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Killy přispěvatel
24.12.2011 [18:52]

Killyúžasné... A ian je strašne zlatý... S tým diviakom a babkou si to totálne zabila... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. DarknessB přispěvatel
24.12.2011 [13:27]

DarknessBTak alespoň něco pořádného, co vyplnilo čas mezi pohádkami...

4. Darkness
24.12.2011 [12:16]

Jmelí a Mike to zabilo :D
Díky, Mirror, za hezký dárek, byla to perfektní pauza mezi vařením, zdobením stromečku a jinými děsně zábavnými povinnostmi :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!