OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Neměla bych to dělat, i když... 2. část



Neměla bych to dělat, i když... 2. částPro čtenáře nad 18 let!
Neměla bych to dělat, i když... 2. část
Příběh je o Rose a jejím životě... Jak to má těžké s přítelem Aaronem a jak jednoho dne někoho potká na netu...
Přeji příjemnou zábavu a doufám, že se bude líbit...:-)

2. část

 

Díky tomu, že jsem se nechtěla trápit, jsem chtěla jen zrušit všechny mé účty na netu a webech, kde jsem je měla. Už jsem se nechtěla hádat a radši jsem to chtěla vše vymazat. Štěstí bylo, že jsem si ty hesla pamatovala. A právě na jednou, když jsem pročítala ty vzkazy, mě pozval jeden kluk na chat.

Ahoj, copak tady děláš? psal mi. Neměla jsem náladu si s někým psát.

Ahoj, mažu to tady, odpověděla jsem jednoduše.

Ale proč? :-( Divila se, že jí nenapíše čau, tak jo a ahoj.

Musím, povzdychne si.

To je škoda, podle fotek si fakt krásná a milá holka. Obočí jí vyletělo nahoru.

Odvážím se, Jak se jmenuješ?

Lucas a ty? :-) Tak jo. Přece normální pokec jí neublíží

Rose...

Psali jsme si celý večer až do rána. Podle toho, jak mi psal, se zdál být milý a už vůbec mě neotravoval tím, jestli s ním někam půjdu. Takovýmu člověku jsem mohla napsat své trápení a nemusela se bát, že se to Aaron dozví. Sice jí psal, že je ze sousedního města, ale podle fotek ho nejspíš nepoznal. Je jen o rok starší. Pracuje jako veterinář, což je směšné, protože já pracuju jako sestřička.  Když jsem mu po dlouhém naléhaní napsala, co mi dělá Aaron, nevěřil tomu. Divil se a byl přívětivý. Dala jsem mu své mobilní číslo a on své. Přítelkyni nemá už pár měsíců, takže je na volné noze.

Druhý den k večeru jsem zase zasedla k počítači a přihlásila se. Samozřejmě on už tady čekal. Zase jsme si dvě hodiny povídali, i přes počítač a písmenka mě dokázal rozesmát. Poté, ale na chvíli přestal psát. Jakoby odešel. Po deseti minutách, ale napsal něco, co mi vyrazilo dech. Srdce se mi roztlouklo a tělo rozvibrovalo. Nejdřív jsem neodepsala. Asi jsem byla mimo dost dlouhou dobu, protože mi zazvonil telefon.

Zvedla jsem to. „Ahoj, tak co? Nezlobíš se?" říkal mi Lucas, ale já ho nedokázala vnímat, stále jsem koukala na obrazovku a na větu, kterou mi napsal. Musím si to moc dobře rozmyslet, bylo to lákavé, nebezpečné a vzrušující, ale když bych na to přistoupila. Vím, že se budu bát. Byla jsem vyvedená s míry.

Pak jsem, ale souhlasila. Řekla jsem mu všechno. Raději jsem se odsunula do sprchy a pořádně se vykoupala, umyla jsem si vlasy a oholila. Stála jsem před skříní a přemýšlela, co na sebe. Vyhrály džíny a modré tílko, pod tím nové spodní prádlo. Do kabelky jsem hodila mobil, klíče a peněženku a vyrazila.

Asi jsem to neměla dělat. Ne určitě ne, anebo ano. O tomhle jsem přemýšlela. Měla jsem strach a šílený. Co, když se mu nebudu líbit a odmítne mě. Nebo bude nedočkavý. Byla jsem nervózní jako už dlouho ne, ani na maturitní zkoušky, jsem nebyla tak z toho vyjukaná, jako z tohohle. Ani v práci.

Právě jsem stála na chodníku u zastávky a čekala. Netrpělivě jsem si podupkávala nohou a něco si furt mumlala pod vousy. Snad bude milý a hodný. Tohle bylo tak vzrušující, a přesto jsem se bála.

Podle psaní bych ho odhadla právě na milého kluka, ale teď si tím nejsem tak jistá. Ještě, že jsem si vzala tenisky. Když to, budu utíkat. Rychlá jsem dost. Stále jsem, ale dumala nad tou větou. Buď má milenka, ukážu ti ráj. Prosím. Chci tě a moc. Přijedu pro tebe a pak tě i odvezu, když se ti to nebude líbit, odvoláme to. Cítila jsem se vzrušená a v podbřišku mi vybuchovala sopka. Napjatá a nadržená, tak bych se představila.

O chvilku později vyjelo ze zatáčky stříbrné Audi. Zastavilo vedle mě a dveře se otevřely. Tak jo, jsem připravená utíkat. Sehnula jsem se a uviděla ho. Byl ještě hezčí než na fotkách. Skoro černé vlasy a nakrátko ostříhané. Asi vysoká postava a oči dominovaly modrou barvou. Měl na sobě obyčejné džíny a polokošili. Koukal na mě a byl taky nervózní. Nasedla jsem a zavřela za sebou.

Podal mi ruku, „Lucas," představil se mi. Musela jsem se usmát, vždyť už se znají, ale když chce.

„Rose." Přijala jsem jeho ruku. Měl je teplé a veliké. Nestlačil moc, jen krátce. Zařadil jedničku a vyjeli. Nenutil mě, abych něco povídala, mluvil sám. Jen vyprávěl, co dělal dneska v práci a jaká zvířata mu dneska donesli. Nic jiného. Po tři čtvrtě hodině zpomalil a zastavil u krásného domku. Dole byla jeho ordinace. Vystoupili jsme a zavedl mě do domu. Vyšli jsme patro a objevili se v kuchyni. byla moderně zařízená.

„Dáš si něco k pití?" zeptal se mě něžně. Ten výraz v očích nebyl dychtivý, spíš uklidňující.

„Prosím, vodu, nebo džus," řekla jsem mu tiše. Ještě trochu se mi klepal hlas, ale on si toho nevšímal. Šel k lince a vytáhl skleničku. Udělal dva kroky k ledničce a vytáhl pomerančový džus. Nalil a podal mi ho. Vypila jsem skleničku na ex. Usmál se. Položila jsem ji do dřezu. Byla jsem k němu otočená zády a najednou mi stál za nimi. Opřel se o ně a přičichnul mi ještě k vlhkým vlasům. Jednou rukou je prohrábl. Nebyl až tak veliký jako Aaron, akorát jsem mu pasovala pod nos. Jeho paže se mi objevily kolem pasu a ucítila jsem motýlí dotek na šíji. Pak další o kousek níž a další na rameni. Svlékl mi mikinu a přehodil přes židli. Jeho polibky mě už teď dováděly k šílenství. Bylo tak něžný a zároveň vášnivý. Otočil si mě čelem k sobě a zadívala jsem se do jeho očí, planoucí syrovou touhou. Políbil mě jemně, ale pak o něco tvrději. Kousal mě do spodního rtu a já musela zprudka oddychovat. Strach zmizel, teď se objevila jen vášeň.

Dál mě líbal, a když mi rozevřel rty a vstoupil do mě jazykem. Podlehla jsem. Vztáhla jsem ruku a chytila si u krku za vlasy a víc si ho k sobě přitiskla. Koutky se mu zvedly v lišáckém úsměvu. Jeho ruce mě na zádech hladily tvrdě, jakoby se do mě vpíjely. Bylo to tak neuvěřitelné. Takhle jsem ani necítila s Aaronem, s ním to bylo potom už jen sporadické, ale nikdy takové.  Dlaně se přemístily na můj zadeček a stlačil ho a mě z úst vyšel povzdech. To ho, ale ještě víc nabudilo a rychle mi strhl tričko pryč a odhodil ho někam do zákoutí. Neváhala jsem a udělal to samé, ale velmi pomaleji. Zaúpěl, a když jsem to dodělala, vrhnul se na mě. Kousala jsem ho také, nebolelo to, bylo takové hraní a souznění.

Osahával mi prsa v podprsence, vzal si můj lalůček mezi rty a laskal ho velmi intenzivně. Víc jsem se mu nabídla. Pomalu se mi krev vařila, ale dech jsem měla trhaný. Postupoval od ucha až ke tváři, rtům se vyhnul a políbil mě na bradu a po tepně dolů. Došel až ke klíční kosti a tu polaskal jazykem a pak mi vytáhl ňadro z podprsenky a vsál ho do úst a tlačil na něj jazykem, jemně ho bral mezi zuby. Málem se mi z toho podlomily nohy, ale on mě ještě předtím zachytil. Vrátil se nahoru a dál okupoval mé rty. Ruce se objevovaly jednou na prsou a pak po těle a nakonec na mém pozadí. Mířil ještě níž a vzal mě za stehna a vyšvihl si mě na sebe. Okamžitě jsem mu je omotala kolem pasu a on mě zanesl do své ložnice. Poznala jsem to podle toho, že mě položil na postel.

Posadila jsem a on si stoupnul. Musela jsem toho využít a uvolnila knoflík a rozepla zip a stáhla. Odkopnul je. Lehce do mě strčil a strhl ze mě džíny i s kalhotkami. Takže jsem byla už nahá. Na to si hned taky stáhl trenky a už se položil na mě. Roztáhla jsem mu nohy a vítala ho mezi nimi. Všude možně mě laskal, líbal a okusoval. Sjížděl od rtů až po krk, na ramenou a prsům dával největší pozornost. Objížděl je okolo a pak vsál. Přijímala jsem jeho doteky a prostě všechno. Políbil mi bříško a pak se dostal na vnitřní stranu stehen.

Najednou jsem vykřikla. Musela jsem se podívat. Oh, Bože, naříkala jsem si v duchu. On mi opravdu ukazoval ráj už teď. Vzal si do úst můj hrášek a věnoval se jemu a okolí. Těsně před tím než jsem vybouchla, mě přestal a políbil zase stehno. Zmučeně jsem si povzdechla a on se zasmál samolibě. Koukla jsem na něj přísně, ale nevšímal si toho. Přešel ke mně. Vzal mě za ruku, kterou jsem drtila jeho polštář pod mou hlavou a navedl jí na svoji nateklou a připravenou erekci. Když jsem se ho dotkla, zachvěl se. Využila jsem toho, že mám nad ním moc a polapila ho dlaně, polaskala ho, on mi vzdychal do ucha. Pak už jsem nemohla čekat a on také ne. Spojili jsme svá tělo a byla jako jedno do sebe patřící. Chvilku se pohyboval jemně a něžně a pak tvrději. Sténala jsem slastí a nemohla jsem se dočkat vytouženého vrcholu. Pak, když přišel, zatmělo se mi před očima a já uviděla hvězdičky. Bylo to tak mocné a tak krásné, že jsem si myslela, že snad i sním, ale ne. Byla to pravda. Slyšela jsem, jak mi Lucas mi sténal do ouška mé jméno a líbal ho.

Vylezl ze mě a přikryl nás dekou. Přitáhl si mě k sobě zády na hrudník a já cítila jeho jemné mužské chloupky. Usnula jsem šťastná a unavená.

 

1. část * 3 .část

 


 

Taaaak holky, co si o tom myslíte?? Nic moc, co??? No, byla to taková chvilková slabost... Ale budu ráda za jákekoliv Vaše kometny a Děkuju Vám za podporu... Ještě nás bude čekat 3. část a tu asi přidám v pátek 7. října...

Takže doufám, že se aspoň trošku líbilo a zatím se mějte, Vaše Petronka91



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neměla bych to dělat, i když... 2. část:

5. BlackEyes
07.10.2011 [18:21]

To je boží! Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 05.10.2011 [23:25]

Problém... Chvíli jsem netušila o čem píšeš, neměla jsem vůbec ponětí, která bije a celkový popis milostné scény vypadal jako obdělávání pole nebo zahrady plus malá bitka nakonec zakončená hvězdičkami... Jsem v rozpacích... Emoticon

3. Petronka91 přispěvatel
05.10.2011 [22:45]

Petronka91martinexa: já teda taky ne, ale kámoška to udělala a tak mě jen tohle pak napadlo, měla to podobné, ale ne stejné... tak jsem to sepsala... Emoticon

2. martinexa přispěvatel
05.10.2011 [20:22]

martinexaNáhodou nic moc, ale jo šlo to. No je pravda, že už jsem si takhle s pár klukama na chatu psala a že mi nabízeli i schůzku, ale nikdy jsem to nezrealizovala. Moc jsem se bála, že to nebude ono. Ale dokážu si představit, že se tohle může klidně stát. Nesmíš, ale nazit na úchyla. No nic těšim se na další dílek:)

1. Tes
05.10.2011 [20:20]

Naprostá nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ted jsem zhltla obě části a je to úžasný tak se moc těším na 3. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!