OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Ráno



RánoKrátká povídka o jednom ránu mladého páru...

„Je to podfuk!" prohlásila trucovitě. Seděla na posteli, ruce založené na hrudi, rty uraženě našpulené. Sledovala ho rozespalýma očima a vrabčí hnízdo na hlavě v něm vyvolávalo bublavý smích. Nakonec ho však potlačil a s konejšivým úsměvem přešel několika kroky ode dveří až k posteli a sedl si na její kraj. Věnoval jí hravý polibek na špičku nosu, což vyvolalo její zakabonění. Myšlenky se nicméně vzdát nehodlala. „Ale vážně! Tobě se to zdá fér?" naléhala, když se jí nedostalo odpovědi. Uvědomil si, že se nepohnou dál, dokud nezjistí, co bláznivého ji napadlo tentokrát. Touhu vzdychnout nakonec překonal. Jeho rozladění se však promítlo i v otázce, kterou jí položil, aby se dozvěděl něco víc.

„O čem konkrétně je tato rozmluva?" zeptal se rezignovaně. Naprosto ignorovala tón jeho hlasu a zahleděla se na něj, jako by bylo naprosto jasné, co se jí právě honilo hlavou. Nicméně se nakonec slitovala a s teatrálním povzdechem mávla rukou kolem sebe, jako by to gesto obsáhlo veškeré odpovědi. On ten názor očividně nesdílel, protože se na ni podíval snad ještě zmateněji, pokud to v dané chvíli vůbec ještě bylo možné.

Romantické filmy!" fňukla nakonec zasmušile. Když si všimla, že v jeho tváři se neodráží více pochopení než před pár okamžiky, pokračovala. „Když jsem se večer vrátila z koupelny, ty už jsi tvrdě spal a ten hloupý film jsem musela sledovat úplně sama za tvého nezastavitelného zvukového doprovodu - věděl jsi, že chrápeš? Když jsem souhlasila, že to s tebou zkusím, čekala jsem něco jiného! Kde je všechna romantika a hromada skvělého sexu?" dožadovala se. Chvíli na ni jen překvapeně hleděl, ale nakonec se na jeho tváři objevil svůdný výraz. To neznělo vůbec špatně...

A co kdybych ti tu hromadu sexu vynahradil teď?" mrkl a koukal, jak si ho prohlíží a přemítá nad jeho návrhem. Spokojeně se ušklíbl a napadlo ho, že jí s přemýšlením trochu pomůže a urychlí náročné rozhodování, před které ji postavil. Ve chvíli, kdy se k ní nahnul, aby ji políbil, však zavrtěla odmítavě hlavou, div, že mu nevrazila do nosu. Nechápavě se odtáhl. Energicky vyskočila z postele a trochu si popotáhla jeho tričko, ve kterém spala. Otočil s k ní s nechápavým pohledem. O co jí jde teď?

Vlastně bych si dala snídani," uculila se, a andělský výraz, který se na jejím obličeji objevil, dával znát, že přemáhá smích. Potom se k němu bez dalších slov otočila zády a vyrazila podniknout útok na lednici. Ještě chvíli vykolejeně hleděl na místo, kde zmizela ve vedlejším pokoji. Poté se mu rty samovolně roztáhly do pobaveného úšklebku. Kdo říkal, že to s ní bude lehké? Vzpomínal na všechny chvíle, kdy se zachovala naprosto nepředvídatelně a způsobila mu tak zvýšení krevního tlaku. A také na její roztomilé snahy o usmíření, které bezprostředně poté následovaly. Nedá se říct, že by se jim nějak neochotně bránil...

Z přemítání ho vytrhl řinkot nádobí a vůně míchaných vajíček šířící se po celém bytě. To konečně upoutalo jeho pozornost. Zvedl se z postele a zamířil za ní do kuchyně. Říká se přece, že láska prochází žaludkem, ne?


Doufám, že povídka alespoň trochu pobavila... Vznikla po jedné zábavné debatě s kamarádkou. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ráno:

5. RenyNew přispěvatel
22.09.2015 [23:08]

RenyNewPříjemně se to četlo ;). A dialogy hlavních aktérů byly vtipné.
"O čem konkrétně je tato rozmluva?" Emoticon

4. Elis
22.09.2015 [22:52]

Moc moc pěkné! Souhlasím, ten styl je fakt super! Jen tak dál! :)

3. ElBaci přispěvatel
14.06.2014 [16:38]

ElBaciOběma moc děkuji... Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 13.06.2014 [9:22]

Mně se to líbilo! Emoticon Bylo příjmné si to přečíst, líbil se mi styl jakým jsi to napsala. Bylo to poutavé a dobře se to četlo Emoticon

1. Fluffy admin
10.06.2014 [23:04]

FluffyTaková moc příjemná oddechovka. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!