OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Ve dvou se to táhne líp



Žena která během chvilky přijde o smysl své existence nalezne spojence. A vůbec ji nevadí, že jediná věc která je spojuje je pomsta...

Písnička

 

Auta, rychlá auta. To je její posedlost. Posedlost, která musela jít stranou, když se v jejím životě objevila osoba. Byl to anděl jen pro ni. Milovali se nadevše. Ale toho dne přišla ta změna. Změna, která nepatří k těm dobrým. Její muž zemřel.

Upír. Stvoření, které by nemělo existovat. Stvoření o kterých lidé neví. Neví, že chodí mezi nimi bez povšimnutí.

Bloudí garáží. Hledá cestu ven, aby utekla tomu upírovy, který zabil jejího muže a teď si přišel pro ni. Netuší, že ona má tajemství. Pod srdcem ji roste nový život. Poslední vzpomínka na jejího muže. Dcera, kterou miluje a za kterou je ochotna položit i život. Poslední záchrana. Auto. Od toho dne, kdy se to stalo, už nikdy nechtěla řídit, ale teď to pro ni byla jediná úniková cesta. Cesta kterou mu může utéct.

Rozběhla se k autu, co ji síly stačili, přesto to nebylo dost rychlé. Upír ji doběhl, chytil zezadu za vlasy a škubnul za ně takovou silou, až žena spadla na zem. Nechtěla se vzdát bez boje. Tak lacino mu svůj život nedá.

,,Copak copak? Snad mi nechceš utéct?´´ ptal se úlisným hlasem. Začala se vzpínat, ale nebylo ji to platné. Proti upírovi neměla šanci. ,,Pamatuješ si na svého muže?´´ snažil se ji vyprovokovat. ,,Nebyl sice nic moc, ale stačil na takovou malou svačinku. Měla jsi vidět, jak vypadal předtím než jsem ho zabil.´´ mluvil dál a jeho pohled směřoval někam do dálky, jak na to vzpomínal.

,,O co vám sakra de?´´ zakřičela na něj. ,,O tebe drahoušku!´´ zašeptal přeslazeným hlasem. Obličej měl skoro u jejího. Ovanul ji pach krve, když na ni mluvil. Obrátil se ji žaludek a ona se pozvracela. ,,Nechápu, co na tobě ten ubožák viděl.´´ řekl a zakroutil přitom hlavou.

Tvor jako on nemohl pochopit, jak láska dokáže být silná. Že láska dokáže všechno.

,,To si troufneš na slabou lidskou holku, viď. Ale rovnocennému protivníkovi se nepostavíš...´´ řekl za ním autoritativní hlas plný výsměchu. Upír se podíval na toho, kdo na něj mluví. V jeho očích se objevil strach. ,,Konečně se opět potkáváme starý příteli.´´ řekl muž, který právě zachránil ženu před smrtí. ,,Co chceš Samueli?´´ prskal na něj naštvaně upír, protože ho vyrušil při večeři.

,,Splatit účty.´´ zavrčel na něj Samuel. ,,Pche, snad nechceš bojovat?´´ řekl mu výsměšně. Snažil se, aby na jeho obličeji nebylo poznat, že z něj má strach. ,,Přeměnil jsi mě. Zabil mi rodinu! Teď za to zaplatíš!´´ křikl na něj Samuel.

Oba upíři kolem sebe začali kroužit jako dvě šelmy. Nikdo si nevšiml ženy svijejících se v křečích u kol jednoho auta. Strhl se boj. Boj na život a na smrt. A Samuel věděl, že pokud vyhraje, tak se nejen pomstí, ale zachrání i nevinný život.

Žena to vše sledovala jen okrajově. Cítila veliké bolesti, které vycházeli z jejího břicha. Dítěti se nelíbilo to, co se děje. Chtělo se dostat ven. Ticho noční garáže přerušil výkřik. ,,Jasně, jen si uteč, srabe!´´ zakřičel někdo a pak potichu dodal ,,Sakra!´´

K ženě někdo přistupoval tichými pomalými kroky. ,,Ne!! Nechte mě být!´´ vykřikla a ještě víc se natiskla na kolo auta. Upír k ní přiklekl a potichu, aby ji nevylekal ještě víc, na ni promluvil. ,,Nebojte se, neublížím vám.´´ Žena se trochu uklidnila, když poznala, že to není ten, který ji chtěl zabít, ale ten druhý-Samuel.´´

,,Jste v pořádku?´´ ptal se ji hned, protože se její obličej změnil v bolestnou masku. ,,Ne, moje dítě....´´ zachraptěla a chytila se při tom na břichu. ,,Slyšíte mě? Prosím, mluvte se mnou!´´ křičel na ni, protože žena upadla do bezvědomí.

Ačkoli Samuel nevěděl ani kdo je, vzal ji do náruče a odnesl do nejbližší nemocnice.


Když se probudila, cítila se podivně prázdná. Všimla si, že u její postele sedí ten upír, co ji zachránil. ,,Co se stalo?´´ zeptala se chraplavým hlasem. ,,Omdlela jste a tak jsem vás vzal do nemocnice.´´ odpověděl a přitom se díval z okna. ,,A dítě?´´ ,,Zavolám za vámi doktora.´´ zvedl se a odešel na chodbu.

,,Dobrý večer.´´ pozdravil ji doktor, který vešel do pokoje společně se sestrou. Žena jen kývla hlavou. ,,Jak se cítíte?´´ zeptal se doktor. ,,Blbě. Co je s dítětem?´´ V jejích očích se zračila bolest. ,,Je nám to moc líto, ale dítě jsme nezachránili.´´ odpoveděl doktor. Žena se rozbrečela. Všechno stratila během pár minut. Všechno ji vzali, jedinou bytost která ji držela nad vodou. Jediný důvod její existence.

Sestřička ji píchla něco na uklidnění a spolu s doktorem opustila pokoj. Žena po chvíli díky práškům usnula.

Probudila se v bílém pokoji. ,,Kde to jsem?´´ zamumla potichu a mžourala očima po pokoji. ,,U mě doma. Nechtěl jsem vás nechat v té nemocnici, doufám že vám to nevadí.´´ opověděl muž sedící v rohu místnosti. Poznala, že je to Samuel. ,,Ještě jsem vám nepoděkovala, že jste mi pomohl.´´ ,,Nemáte za co.´´ mávl rukou.

,,Neublížím vám, nebojte se.´´ řekl ji, když se na něj dívala se strachem v očích. ,,Jak vám můžu věřit?´´ ,,Kdybych chtěl něco udělat, tak bych to už udělal.´´ odpověděl klidným hlasem. Pak si žena vzpoměla na to, co se dělo v garáži. ,,Co se s ním stalo?´´ ,,Utekl.´´ V očích se ji najednou objevil vztek. ,,Ale já ho najdu a zabiju.´´ řekl tvrdým hlasem.

,,Přeměňte mě.´´ vyhrkla. ,,Proč?´´ zeptal se ji s nechápavým pohledem. ,,Pomůžu vám. Musím pomstít svoji rodinu.´´ ,,Nepotřebuji pomoct.´´ vyštěkl po ni. ,,Ne nepotřebujete, ale ve dvou se to táhne líp.´´

Samuel na tím chvíli přemýšlel. Došel k názoru, že to není zase tak špatný nápad. Přikývl a přišel blíž k ženě. Pak si ale něco uvědomil. ,,Ja se vlastně jmenujete?´´

,,Gabriela.´´  usmál se na ni. ,,Teď to bude trošku bolet.´´ pošeptal ji a odhrnul vlasy z krku. Gabriela naklonila hlavu na stranu, aby se lépe dostal k tepně. Její kůži projeli Samuelovy zuby jako dvě jehly. Hned se od ní odtáhl.

Díval se, jak se z ní pomalu stává upír. Spokojený, že bude mít někoho, kdo mu pomůže vykonat pomstu. Někoho koho pohání stejná zloba a chuť po smrti. Smrti toho, kdo jim způsobil tolik bolesti.

 

 

 Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ve dvou se to táhne líp:

4. SafiraDarkfire přispěvatel
15.03.2011 [17:28]

SafiraDarkfire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Chytlo mě to, čtivé to bylo dost a dokonce i hodně napínavé, ale nakonci mi celý dojem zakzila jedna věc. Mayerovské proměňování v upíry. Promiň, já jsem prostě na starou klasiku jako je Dracula a vyměnování krve, občasné pití z oběti atd. Ne jedno kousnutí a jed v těle. No ale to je čistě moje osobní záležitost. Ale i tak musím říct... (Přenesu se přes své zakořenění a odpor v tuhle malou věcičku) Prostě super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lucky
05.01.2010 [10:07]

Moc se mi to líbilo ale taky říkám že by to chtělo pokráčko..jen třeba 2dílEmoticonEmoticonEmoticon

2. dablinka13 přispěvatel
02.08.2009 [17:19]

dablinka13EmoticonEmoticonEmoticonmocinky pěkná povídka nechceš k tomu napsat pokráčko???

1. uuuzaaa přispěvatel
02.08.2009 [10:29]

uuuzaaateda reknuti...dostal me ten text ae hlavne ta pisnicka...upa kraaasna a to ju ani neznam...Emoticonmoc hezkeeEmoticonEmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!