OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Větrem a tmou (rozšířená verze)



Větrem a tmou (rozšířená verze)Rozšířená verze "Větrem a tmou" s více postavami, dramatičností i popisu... Je tam prostě vše, co se do drabble nevlezlo...
15+ dávám z důvodu trošku barevnějšího popisu zranění... :D:D:D

Je chladná zimní noc, otec se synáčkem putují pustinou, synáčkovi je kolem tří let, jeho otci - paladinovi zas přes třicet, paladin se brodí závějemi hustého sněhu a táhne černého oře za uzdu, synáček si spokojeně hoví na oři. Paladin se na uzdu pověsí celou svou vahou, ale oř se prostě a jednoduše nehne. Pousměji se a přejdu na výhodnější pozici.

Pomaličku si ho přeměřím a oř nepokojně zastřihá ušima, jde jasně vidět, že by byl radši u mne, pousměji se a vystoupím ze stínů. Paladinovi se oči rozšíří údivem, to už ale vedu sek seshora, pohotově mne vykryje a zkusí to obehrát zezdola, prosekne mi korzet a vymrští mne to do vzduchu v divoké piruetě. Sepne prsty v ohnivé znamení a polije mne horkost, zabořím se do břečky ze sněhu a odkulím se stranou, sepnu prsty ve vodním znamení a paladinovy obrysy se lehce rozmáznou, přes proud vody ho ani nejde vidět, pousměji se, ale pak mi dojde, že stvořil primitivní štít, jeho synáček na nás nadšeně kouká a myslí mi proletí šílený nápad.

Vytrhnu si dýku z vysoké okované boty a mrštím jí po chlapci. Netrefím se, jak jinak... Paladin toho ale využije a pošle mne k zemi, sbírat si vnitřnosti, vztyčím nad sebou magický štít, ucítím puknutí rubínu na krku pod kůží, nahrnu si vnitřnosti zpět, málem omdlím a provizorně si zalátám břich, posunu si korzet z prsou na břicho - ať mi náhodou něco nevypadne - postavím se, podlomí se mi kolena, meč mi vypadne z necitlivých prstů a kecnu si na zadek.

Z koženého pásu na stehně si vytáhnu lektvar a naráz ho vypiji. Cítím, jak se mi rány zalátaly, ale vím, že mi to vydrží jen chvíli. Paladin stojí přede mnou v šermířském postoji, připraven okamžitě zaútočit, nebo bránit sebe se synem. Postavím se, pozvednu meč, tasím druhý a zruším magickou bariéru, vyhnu se zuřivému útoku a neohnu se - nejsem blázen a navíc to strašně bolí - vyhnu se úsporným záklonem doprava, pravým mečem ho seknu přes prsa, levým vykrývám zas jeho sek na má obnažená prsa.

Prohne se vzad jako kočka, ostří mého meče jej mine a já (zase) skončím na zemi (ve sněhu). Překulím se na pravý bok a paladinův meč mne mine jen o vlásek, (který mi ostatně i utne), znova se překulím a z otočky po něm zase seknu mečem (druhým se docela obstojně skalpuji), tentokrát uhnout nedokáže a ostří mu protne hrubou kazajku i kůži. Zaplaví mne vlna krve a paladin viditelně oslábne. Po dlouhé době (na mé poměry) se usměji a musím vypadat opravdu úžasně, jelikož ten malý smrad se rozeřval. Rukou se odrazím od země, v přízemní piruetce před sebe vysunu oba meče a použiji i magii, paladina i mne zaplaví mokrá masa jeho vnitřností, střeva se mi omotají okolo rukou a skončím na zemi. Posledním poněkud zoufalým pohybem se mi podaří setnout mu hlavu...

Pomaličku se vymotám z paladinových střev a přejdu k dítěti, cítím jak magická (provizorní) bandáž rozpáraného břicha povoluje, ale nedbám na to, jen se to pokusím obnovit, pukne mi tentokrát safír a tělo se mi zhroutí v křeči. Bolest mne zaplaví jako paladinova krev před chvílí. Silou vůle se donutím vytáhnout si náhradní safír z oblasti klína (je to nejbezpečnější skrýš na tak malinkaté věcičky, bez kterých bych byla pořádně nahraná) naříznu si kůži na krku a vsunu ho pod ni, bolest jak zázrakem ustoupí, tak ne... Neustoupí, jen se zmírní na jakž takž přijatelné měřítko.

Pohlédnu na malé řvoucí děcko a dokončím to, co jsem chtěla udělat již na začátku... Hlavička mu pěkně žuchla do sněhu... 

Odstrojím herku a láskyplně ji pohladím po statné šíji.

„Jen tebe jsem chtěla..." poplácám ji, projdu se k její zádi a plesknu ji přes ni, herka vyrazí a já se za ní spokojeně dívám...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Větrem a tmou (rozšířená verze):

5. Auroel přispěvatel
18.11.2012 [12:38]

AuroelRundasGrey: Jsem poctěna, že se chceš stát mým nevěrným čtenářem... Emoticon Emoticon Emoticon Tenhle styl je kus mého já a nehodlám ho v nejbliších pěti letech měnit, tak se nemusíš bát... Emoticon Emoticon Emoticon
Arterie: Děkuji... Možná to rozšířím zdurch... Emoticon Emoticon Emoticon Na kapitolovku... Ale to bych ještě musela vymyslet zápletku... Emoticon Emoticon Emoticon

4. Arterie přispěvatel
18.11.2012 [11:59]

ArterieMusím říct, že je to opravdu solidně nádherná povídka!
Takhle nějak jsem si rozšířenou verzi představovala..! =)

3. RundasGrey přispěvatel
18.11.2012 [11:19]

RundasGreyZajímavý styl popisu. Povídka mi přijde jako součást nějakého většího celku. Tohoto stylu se drž, má to neobvyklou atmosféru, která by ti podle mě po případném vydání zajistila mnoho fanoušků - aspoň já bych mezi ně patřil Emoticon

2. Auroel přispěvatel
15.11.2012 [16:57]

AuroelDěkuji, mostryně oboru... Emoticon Emoticon Emoticon Pokusím se to zlepšit, ale někdy se prostě nemohu donutit, rozdělit je... Emoticon Emoticon Emoticon Jako by to pak ztratilo význam, mi připadá...

1. Texie admin
15.11.2012 [8:51]

TexieMáš extrémně dlouhá souvětí. Není to dobré pro přehlednost děje a hlavně - v částech, kde děj nabírá spád, se průběh ještě graduje právě kratšími větami. Krátké úseky jako by evokovaly rychlost samotného děje. Tak jen pouhá rada do budoucna. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!