OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Zítřek



ZítřekTakže nakonec jsem se rozhodla napsat tzv. epilog k mé jednodílové řadě. Tak snad se Vám bude líbit. Protože tohle je doopravdy poslední povídka, k celé téhle řadě. Snad jsem tím potěšila. ;o)
PS: Předchozí díly: Krev na rukou mám, Svět před zrcadlem, Ďábelské dvojče, Úsvit
Věnováno: Eris, ElisR1, MirrorGirl, Skříteček2, Tortie, Nikol18, LoveRain, Moonlight, Kapi, Vanessqua, Hanculin 98, Joi, BJaneVolturi, RossieC, Arterie, MarketaSaky, Sue, Maky21, Chensie...

smazáno autorem


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zítřek:

13. SafiraDarkfire přispěvatel
11.08.2011 [13:19]

SafiraDarkfireHanculik98: Děkuji za úžasný komentář. No moje sestra, je doopravdy super herečka, a ty dárky co mi dal, byly ty nejlepší na světě, ale už je nemám:D Se už do nich nevlezu. :D A jinak děkuji za pochvalu. Moc jsi mě tím udělala radost. Děkuji. :)

12. hanculin98 přispěvatel
11.08.2011 [12:08]

hanculin98Zase je to úžasné, a jsem moc ráda, že je povídka věnována i mě Emoticon Já nevím, nejvíc se mi asi líbila ta úplně první povídka, Krev na rukou mám, která mě dohnala k slzám Emoticon Svět před zrcadlem byl krásný, já doufala že vám to vydrží Emoticon A pak ďábelské dvojče Emoticon Jak už jsem komentovala, asi bych je oba zabila... Chápu podobu zvnějšku, ale že by vás nepoznal podle toho jak jste rozdílné zevnitř? Buďto je tvá sestra opravdu výborná herečka, nebo tě (podle jejích slov) opravdu nemiloval Emoticon Úsvit byl krásný, šťastný, Rika jsem si oblíbila, protože ti pomohl a ty dárky? To byl opravdu chytrý nápad Emoticon A Zítřek, už sem myslela že to bude Happy End, když se najedou zase objevila Emoticon Ale ono to dopadlo dobře Emoticon Nevím, jestli jsem to vystihla dobře, ale takový to na mě nechalo dojem, a já potřebovala ho napsat.
Píšeš krásně, opravdu nádherně Emoticon

11. SafiraDarkfire přispěvatel
18.07.2011 [19:49]

SafiraDarkfireTortie: Určitě:) Každý ji jednou najde:) Děkuji za komentík:)

10. Tortie přispěvatel
18.07.2011 [9:18]

TortieOu... teď mi úplně došla slova... Vím jaké to je, mít ségru na zabití... až moc dobře... chtěla bych ti říct, co všechno mi dělala, už jako malému děcku, ale asi by si mě už potom nebrala jako normálního člověka... no nic... každopádně, klaním se ti zas a znovu za celou sérii, dalo mi to hodně... snad taky někdy najdu stejnou odvahu to napsat... Děkuju ti, že si mi ukázala, že i v těch nejtemnějších časech je světlo...

9. SafiraDarkfire přispěvatel
13.07.2011 [0:01]

SafiraDarkfireJoi: Děkuji.

RossieC: Jsem ráda, že i přes kousek mé fantasie se líbí.:) Ps: Nevadí, že komentuješ tak pozdě :D Hlavní je, že komentuješ:)

8. rossie přispěvatel
12.07.2011 [15:23]

rossiePrepáč, že komentujem až tak neskoro ale bola som bez netu.
Je to naozaj krásny koniec, i keď si tam použila istú dávku fantázie, je to skutočne realistické. Tlieskam. Emoticon Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 08.07.2011 [10:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Skříteček2
07.07.2011 [19:06]

Chňápu Emoticon

5. SafiraDarkfire přispěvatel
07.07.2011 [19:03]

SafiraDarkfireNikol18: Věnování sis zasloužila za tvou trpělivost s mými chybami a rychlost jakou vydáváš mé povídky:) A jinak, ta poslední je už jen skoro z mé fantazie. Reálný základ tam je. Jenže doopravdy to takhle dobře neskončilo. Ale rozhodla jsem se, že už přece jenom smutku bylo dost. Chce to trochu Happy end. Protože když jsem si tak přočítala všechno, co jsem napsala, nikdy to happy endem neskončilo, nebo aspon ne úplně.

Skřiteček2: Tušila jsem, že budeš ráda. Jinak proč jsem řízla sebe? Tím že by zakryla tu jizvu, hned by nás každý poznal. Tím že jsem ji udělala sobě, tak ji ona nebude mít a tím nás každý od sebe rozezná. Je to jednoduché:) A o to přesně šlo. Nezakrýt ji, aby tam zůstala. Aby nás rozeznali od sebe. Už chápeš? ;o)

4. Skříteček2
07.07.2011 [18:25]

Předčila jsi mé očekávání. Myslela jsem, že své dvojče řízneš, ale sebe ne. A proč jsi jí řízla do krku a sebe na obličej? Ona si jizvu může zamaskovat třeba šálou, jjenže tobě tam zůstane... Jsi ťuňťa, viď? Emoticon Vlastně, když tak přemýšlím, tak ani ne, ale což. Povídka se mi líbila a vůbec mi nevadilo, že jsi jednorázovku protáhla.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!