OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Zlatokopky



ZlatokopkyNiektoré z nás odolajú sladkým rečičkám, pozlátkam, bohatstvu a opovrhnú jeho oplzlým vzhľadom. Tie druhé, prefíkané krásky, sa nechajú unášať na vlnách bohatstva.

Je to presne rok, čo s ním zabíjam môj drahocenný čas. Mám ho omotaného okolo prsta a len tak ho zo svojich pazúrov nepustím. Je veľa ďalších, ktoré by ho chceli. Samozrejme nie pre jeho veľký pupok, guľatú tvár s malými modrými modrými očami, ktoré sú chladné a len pri mojich dotykoch mäknú, ale práve preto, koľké milióny nosí vo vrecku. Stačilo len zaklipkať mihalnicami, pohodiť mojimi dlhými blond vlasmi a ukázať mu svoje dve stránky. Nevinné, poslušné dievčatko a najväčšiu dračicu v posteli. Už mi chýba len krôčik od vyslovenia Áno. Niežeby som ho milovala. Teda, kto by ho mohol milovať. Milujem jeho peniaze.

Možno by bola moja matka na mňa hrdá, keby tu bola. Zomrela keď som mala päť rokov, nemám súrodencov a môj otec si všetko smútok utápa v alkohole. Nerozprávala som sa s ním dva roky. Nechýba mi to. Mám všetko. Aj kamarátky.

Dolakovala som si posledný necht načerveno, keď mi zapípal mobil. Smska.

Dufam, ze dneska prides. Cakame ta.

Kassia :-)

Kassiu poznám od detstva. Je ako moja sestra a už dlho ma chce zoznámiť so svojím chlapom, s ktorým to ťahá vyše pol roka. O mojom bohatom tučkovi, Raulovi, vie, ale myslí si, že som sa doňho zamilovala a chcem mať s ním rodinu. On si to možno myslí tiež. Ale ja ju nechcem sklamať. Teda jej nemôžem povedať pravdu. Nikto pravdu nevie, iba ja.

Otvorila som šatník. Chcelo by to nové šaty a predovšetkým topánky. Budem sa dneska musieť k Raulovi viac túliť ako obyčajne. Uff.

Zvolila som červené minišaty s výrazným krvavo červeným ružom, voľne rozpustenými vlasmi a čiernymi topánkami na vysokom podpätkou, ktoré mi išli ku kabelke. Teraz sa už len navoniať nech sa to za mnou vlečie ako sopeľ. Raul to mal rád.

 

***

Čakali ma.

Sedeli pri káve v tesnej blízkosti a bolo jasné, že sa skutočne milujú.

Adina! Toto je môj priateľ Larry, Larry predstavujem ti moju najlepšiu kamarátku Adinu," povedala Kassia s úprimným úsmevom na tvári. Larry sa usmial a podal mi ruku. Bol vysoký s mohutnými pleciami, výraznými lícnimi kosťami a výraznými modrými očami. Presné taký týp chlap, akého by som hľadala ja, keby som nebrala ohľad na peniaze. Nevyzeral byť ani veľký pracháč, ale určite nebude finačne na tom zle. Sadli sme si a tiež som si objednala kávu.

Kassia mala v tento deň na sebe ľahkú ružovú blúzku s malou ružičkou na pleci a krátku bielu sukňu. Vsadila na romantiku.

Bolo mi jasné, že Larry ju miluje a myslí to s ňou vážne, ale prečo na mňa vysiela tie signály a neustále mi hľadí do hlbokého výstrihu? Žeby jej chcel zahnúť a nebolo by to prvý krát?

Niečo v mojom vnútri spaľovalo túžbu po jeho vypracovanom tele. Začať niečo zakázané a vzrušujúce. Ale ak by sa to prevalilo, prišla by som nielen o najlepšiu kamarátku, ale aj o Raula a jeho peniaze. Veľa by som riskovala pre chvíľkouvú rozkoš.

Z myšlienok ma prerušil jej chichot. Larry jej dal motýlí bozk na pery a zberal sa preč.

Tešilo ma," povedal a uprel na mňa dlhý pohľad. Uškrnul sa a odišiel.

Tak čo naňho povieš?" vyletelo z Kassie, keď bol už od nás v dostatočnej vzdialenosti, aby nás nepočul.

Máš dobrý vkus, cica," povedala som a obdarila ju žiarivým úsmevom.

***

O dve hodiny má prísť Raul. A ja nemám čo na seba! Začala som rozhadzovať všetko svoje oblečenie až som vykrutrala jedny úplne sexy čierne šaty s hlbokým výstrihom. Dokonale zvýraznia moje prednosti a ani si nepamätám, kedy naposledy som ich mala na seba.

Prišiel presne. Navečerali sme sa, skončili sme u neho doma. Bol však iný. Veľmi bolestivo mi hrýzol spodnú peru. A nežnosti vynechal. Úplne. Zajtra však budú nové topánky.

 

***

A bolo tak, ako som si i myslela. Dostala som nové topánky. Vedela som to! Začala som mať však nepríjemný pocit. Čo to s ním bolo? Zapípal mi mobil. V poslednom čase aspoň každých desať minút pípa.

 

Nechcela by si sa niekedy nezavazne stretnut a spoznat sa? Kassia, nemusi nic vediet. P.S. nepytaj sa odkial mam tvoje cislo. :-)

Larry

Fuck!

V hlave mi za jednu jedinú sekundu sa vymenolo toľko myšlienok, že ma rozbolela hlava. Jedna časť chcela súhlasiť. Raz si s ním užiť, uchovať si maličké tajomstvo a tá druhá časť mi to prísne zakazovala. Nie kvôli Raulovi, na tom mi moc nezáležalo, ale kvôli Kassie. Mám ju rada. Mám veľa kamarátok, ale ona jediná ma pozná. A aj keď som jej nahovorila, že Raula milujem myslím, že tuší, že som ju len vodila za nos. Z dobrých dôvodov. Nechcem, aby si o mne myslela, že som štetka, sliepka hnajúca za peniazmi a podobne. Ale ak to Raul zistí. Vie byť veľmi zúrivý a i pre jediný pohľad iného muža dokáže vraždiť. Občas... sa ho trochu bojím.

Odpísala som.

Velmi rada.

Adina

Srdce mi búšilo a dych sa mi zastavil. Neverím, že jej to chcem urobiť. Lenže dievčatko by malo vedieť, že život je sviňa a srať sa s ňou nikto nebude. A ak to Raul zistí... zabije ma.

***

Stretli sme sa v jednom hoteli, ktorý mi bol povedomý, aj keď neviem odkiaľ. Všetko platil on. Doniesol mi jednu červenú ružu.

Hneď od začiatku bolo jasné, že to obajam chceme. A o nič iné nejde. Nič to nebude znamenať, pre mňa ani pre neho.

Hneď ako sme ovtorili dvere do izby, vrhol sa na mňa. Nenásytne. Možno ho Kassie zanedbávala. Na pery mi vrhol tvrdé bozky. Po chvíli boli jemnejšie, ale vzrušenie v ňom neklesalo. Práve naopak. Vyhrnul mi minisukňu a oprel o stenu. Pomáhala som mu rozopnúť košeľu. Odhalila som mu opálenú, vypracovanú hruď, o ktorej som pri Raulovi mohla len snívať, i keď je pravda, že začal na sebe makať a výrazne schudol. Pochybujem však, že kvôli mne a začala som sa obávať o svoje miesto v jeho dome.

Zľahka ma položil na posteľ. Jeho ruky i pery boli všade. Jemné a náruživé. Cítila som ako veľmi po mne túži, teraz som bola jeho kráľovnou. Ruky som mu zaborila do vlasov. Chcela som ho. Veľmi.

 

***

Zobudila som sa asi po dvoch hodinách. Stále ležal vedľa mňa v tesnom objatí. Jeho telo bolo také teplé a mužné. Pokožku som mala ružovkastú. Prešla som si prstom po perách, boli opuchnuté z jeho náruživých bozkov. Pocit šťastia zmizol, keď som si uvedomila, čo som urobila. Ihneď som sa posadila a tak prebrala i jeho.

Bože, keď to zistí Kassi," zafňukala som.

Ona sa to nesmie dozvedieť!" skríkol prísne.

Postavila som a hľadala svoje šaty.

Miluješ ju vôbec?" opýtala som sa a kútikom oka naňho pozrela.

Á-áno."

Neznelo to isto. Ja nikomu nič nepoviem. Tak dúfam, že ani ty nie a budeš mlčať," povedala som nakoniec a zamkla sa v kúpeľni.

Čo je to s tebou? Ak si chcela byť takáto ustrašená, vôbec si sem nemala chodiť a ani súhlasiť," povedal namrzne.

Vystrčila som hlavu z kúpelne. ,,Odkiaľ máš vlastne moje číslo?"

Odpísal som si ho od Kassie, keď si nabíjala mobil."

Vyšla som celá z kúpeľne a hľadala svoju kabelku. Zastavil sa pri mne, polonahý s odhalenou hruďou. Jemne ma chytil za obe plecia a pozrel sa mi do očí.

Nič jej nepovieš," povedal. Prikývla som na súhlas.

Keď ju tak miluješ, prečo si jej chcel zahnúť?"

Keď si jej najlepšia kamoška, prečo si súhlasila?"

Neodpovedal si mi na otázku!" skríkla som prísne.

Túžil som po tebe, to je všetko. A s Kassie... sme ešte... ehm," začal kokať rozpačito ako malé decko.

Ťapla som sa po čele. Tento nadržaný somár by pretiahol i zástrčku, keby nekopala len preto, že ho Kassie drží skrátka.

No to je mi pekná láska k nej! Ak jej mieniš zahýbať, rozíď sa s ňou a neubližuj jej!" povedala som, zobrala svoje veci a odišla.

Neskôr mi ešte napísal smsku.

Ďakujem za krásnu noc!

Larry

Jeho číslo som hneď vymazala a aj všetky smsky. Týmto sa to skončilo. Táto kapitola je za mnou.

***

Dva dni na to som bola svedkom nepekného divadielka medzi Kassie a Larrym. Mali sme sa stretnúť v kaviarni a potom mal po mňa prísť Raul na limuzíne. Trochu som sa obávala stretnutia s ním a oprávnene. Začínal byť agresívnejší a ignoroval, keď som ho prosila, aby prestal. Celé telo ma vždy po noci s ním bolelo.

A v tento deň sa to všetko pokazilo pre tie nešťastné mobily. Ten idiot si nevymazal smsky.

Kassie sa mu načiahla pre mobil, že musí mame napísať pretože ona nemá kredit. Ničomu sa nebránil, usmieval sa a popíjal kávu. Asi mu nenapadlo, že jeho priateľka mu v tú chvílu môže kľudne čítať smsky. Myslela som si, že všetky dôkazy vymazal. Jeho priblbý úsmev zmizol, keď Kassie hlasno zhíkla a mobil odhodila preč. Sčervenela v tvári a pozrela sa naňho. Vlepila mu riadnu facku a na líci mu zostal červený otlačok z jej ruky. Potriasol hlavou a prebal sa zo šoku. My obaja. Pozrela sa na mňa. Veľmi nahnevane. Hľadela som na ňu s otvorenými ústami. Z očí jej sršali blesky. V tú chvílu som si bola istá iba jednym, prišla som o najlepšiu kamošku.

Schmatla kabelku, vyskočila zo stoličky a rýchlym krokom sa vzdiaľovala, Larry vyskočil a rozbehol sa za ňou. Stáli asi desať metrov odo mňa. Schytal druhú facku, tentoraz na druhé líco. On ju však pevne držal. Rozprával veľmi potichu tak som počula len útržky z ich rozhovoru.

Nechaj ma nech ti to vysvetlím... Ľúbim... Kassie, prosím..."

NA TO TI SERIEM!" zvrieskla a z celej sily ho od seba odstotila. Videla som, ako jej vyhŕkli slzy a mňa previnilo pichlo v srci. Začala som si obhrýzať nechty. Moje dokonalé nechty. Do toho prišiel Raul. Pobozkal ma a viedol preč. Nemohla som odporovať. Jemu nie. Predtým áno, teraz nie. V poslednom čase som si uvedomila, že Raul dostane vždy čo chce a ak nie dobrovoľne... tak... nasilu. Odkedy nabral sily začala som sa trochu báť. Mala som pár modrín na stehnách. A všetko sa akosi zmenilo. Moje myšlienky čoraz častejšie zabehli k záveru, že má aj iné. Nie som jediná s ktorou sa delí o svoje peniaze a ktorej takto ubližuje.

KASSIA! MILUJEM ŤA! Veľmi...," počula som Larryho hlas. Obrátila som hlavu na nich. Objal ju a zdalo sa mi, že aj on plače.

Štetka pohni!" vyštekol Raul.

Myslela som, že i..."

Nejdeme!" Mal neobvykle zlú náladu. A ešte nikdy ma nenazval štetkou. Držal ma za zápastie a podľa sily stisku som vedela, že zajtra tam bude nepekná modrina, ktorú budem musieť zakryť make-upom.

Hodil ma na zadné sedadlo auta. Nasilu do mňa vnikol a zmocnil sa ma, vôbec mu nevadili, tí dvoja, ktorí sedeli vpredu a smiali sa. A ani to, že sme sa hýbali a niekam do neznáma smerovali. Čo sa to tu dopekla deje? Zastavili sme hádam na konci sveta.

Počkať... čo tu robíme? Nepáči sa mi to.

Vystúp!"

Pred nami bolo bagrisko. V tomto teplom počasí by sa tu dalo kúpať, keby to nebolo v stave akom to je. Ale bagrisko bolo plné bahna, odpadkov.

Skončilo tvoje divadielko!"

Čo?"

Viem všetko, ty šľapka. Ísť sa vyspať s chlapom do hotela, ktorý patrí mne! Bože, hlupaňa! Myslíš, že som hlúpy a neviem, že ideš iba po mojich peniazoch? Takých štetiek ako si ty mám na každý prst za desať. Lenže so mnou si sa nemala zahrávať! Využívať, klamať, zahýbať a myslieť si, že ti to prejde! Mala si si nájsť iného pracháča!" Odpľul si. Jeho oči boli písne a tvrdé. Cudzie. Znovu som ho nespoznávala. Ešte nedávno sa slastne oddával mojim dotykom. Podliehal im. A teraz? Bral ma skôr ako otrokyňu.

A vtedy mi blyslo hlavou. Už viem prečo mi ten hotel bol povedomý! Má cih stovky po celom svete a ja som sa... Dočerta!

Pozrela som sa špinavú hladinu vody. Čo chce so mnou urobiť?

Zviažte ju!" skríkol.

Dvaja mohutní chlapi v čiernych oblekoch ma schmatli. Začala som so sebou rozhadzovať do všetkých strán.

Už ťa mám plné zuby, srdiečko," zašepkal a smial sa na mojej snahe vytrhnúť sa tým dvom zo zovretia.

Trvá to všetko príliš dlho. Myslela si, že sa nič nedozviem? Cicala si zo mňa peniaze. Hnusíš sa mi!"

Zabásnu ťa!" skríkla som z plného hrdla.

A komu budeš chýbať, sliepka?" Rozplakala som sa, mal pravdu.

Všetko to bola len hra o život. Keby som si ťa zobral, vyciciaš zo mňa peniažky, otrávila by si ma a zobrala si nejakého zajačika," zamrmlal.

Ja... ťa ľúbim!" Dostala som päsťou do tváre a vypľúvala som krv a zuby.

Nebavíš ma, chlapi pohnite!"

Zviazali mi ruky i nohy. Držali ma, aby som nespadla. Raul podišiel ku mne a usmial sa. Nenávistne, škodoradostne. Toto sa mi sníva. Ešte včera... Robí si zo mňa srandu. Kde je skrytá kamera? A za ňou diamanty, šaty, šperky za to, že som tento hlúpy žart vydržala?

Pobozkal ma. Slizky. Jazykom mi oblízol pravé líco. Kusol mi do ucha až som zjajkla a zašepkal: Skap!"

Ten sviniar! Robila som všetko čo chcel!

Neviem ako ani kedy. Už som len padala do tej vody. Posledné čo som počula z ich strany bolo... Zlatokopka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zlatokopky:

9. yeah
20.02.2012 [18:07]

jeeee to bolo fakt super. Emoticon Emoticon Som to zhltla na jeden nádych Emoticon

8. Gracewhite přispěvatel
12.02.2012 [0:31]

GracewhiteTen Larry je pěknej trouba. Když chtěl podvádět, tak neměl zapomenout na tak, důležitej důkaz a to mobil. :D
Raul ji na konci dobře dal, ale bylo to smutný, ale dobrý... Emoticon Emoticon

7. LoveMonster přispěvatel
08.02.2012 [18:04]

LoveMonsterVeľmi pekne Vám ďakujem. :) Potešili ste ma pretože som sa bála či som to tým koncom neprehnala... :)

6. LostAngel přispěvatel
05.02.2012 [11:51]

LostAngelKrásný příběh, myslím, že si to úžasně všechno vystihla. Emoticon A souhlasím s holkama, ten konec... donutila si nás ji skoro až litovat. Dobrá práce. Emoticon Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 05.02.2012 [2:27]

pruhledne, ale dobre... :)

4. AnysP přispěvatel
04.02.2012 [18:50]

AnysPpáni ke konci mi jí bylo opravdu moc líto, ale je to nprosto krásná a velmi vystihující povídka... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. MirrorGirl454 přispěvatel
04.02.2012 [11:30]

MirrorGirl454Súhlasím s rossie, mám presne ten istý názor - ale úplne si to všetko vystihla, úžasne napísané. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Moonlight přispěvatel
03.02.2012 [18:42]

Moonlight*článok si pred pridaním vždy pozorne prečítaj, mala si tam dosť preklepov.* Emoticon

1. rossie přispěvatel
03.02.2012 [14:22]

rossieKu koncu mi jej začalo byť ľúto. Lenže keď si uvedomím, že si za to mohla sama.
Napísala si to perfektne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!