OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » 100 leté odloučení - 3. kapitola



100 leté odloučení - 3. kapitolaEhm, tak zase přidávám, jen doufám, že mě někdo nechce tak trochu zabít, že to tu zamořoju pomalu..:D

 

Otočila jsem se a spatřila toho krásného kluka. Otevřela jsem pusu, že odpovím, ale nějak jsem nebyla schopná slova, ale pak jsem se zhluboka nadechla a promluvila.

,,Promiň, ale nejsem Katie. To sis s někým spletl,“usmála jsem se mile na něj.

,,Aha, pardon. Jsi velmi podobná jedné holce,“usmál se, ,,ještě jednou se omlouvám,“ omluvně se usmál a zase odešel. Chvíli jsem za ním koukala a pak jsem se podívala na Vicky.

,,No měly by jsme jít,“pousmála jsem se,

,,Pořád na tebe kouká,“ špitla Vicky, aniž by dala najevo, že jsem něco říkala. Pousmála jsem se a otočila se. Opravdu se na mě díval, ale ne, jak jsem čekala, ale spíš strašně zamyšleně. Jako kdyby přemýšlel, jestli náhodou mu nelžu a opravdu nejsem ta Katie, co sháněl.

,,Vicky, už musíme jít. Slíbila jsem, že kolem šestý se vrátim,“obrátila jsem se zpátky na ní. Už mě vnímala a přikývla.

,,Ale, že se ti líbil?“dorážela.

,,No a? Stejně sháněl nějakou holku. Spletl si mě, takže na něj můžu zapomenout a navíc ani ho neznám, tak přestaň Vicky a pojď už,“ čapla jsem ji za ruku a táhla ji pryč z parku. Nechala se táhnout, pak jsem ji pustila a šly jsme společně do obchodu s botami.

,,Jů..ty jsou pěkný,“natáhla se Vicky po nějakých botech a já si vzala do ruky balerínky a hned jsem si je zkoušela.

,,A já si beru tyhle,“ usmála jsem, když mi ty balerínky byly a šly jsme k pokladně.

,,To bylo rychlý,“zasmála se Vicky a já se přidala. My obvykle, když jde o boty totiž klidně vysedáváme v obchodě i přes půl hodiny a tohle se nám ještě nestalo. Pak už jsme jen pospíchaly na autobus, abychom ho stihly. Vicky si dopisovala s Leem a já přemýšlela nad tím záhadným klukem. Byl mi trochu povědomý, ale vůbec nevím, kde jsem ho mohla vidět. U nás na škole rozhodně ne. Možná, že je místní a já si toho jen nevšimla. Třeba ho ještě potkám.Vystoupily jsme na zastávce a Vicky vpadla do náruče Leovi.

,,Ahoj,“pozdravila jsem ho, ,,no já už půjdu. Musím už domů. Mějte se. Zítra se uvidíme Vicky,“zamávala jsem jim a šla domů.

,,Měj se,“ řekli sborově.

Došla jsem domů s taškami a položila jsem je v předsíni. Pověsila jsem si bundu a přiřítil se ke mně jeden z bratrů.

,,Zase jsi utrácela?“podíval se na tašky. Protočila jsem oči, vzala tašky a šla nahoru.

,,Co sis koupila? Ukaž mi to,“naléhal brácha.

,,Nedělej, že tě to zajímá,“ušklíbla jsem se a položila jsem tašky na postel a šla ke stolu, kde bych normálně měla mít notebook.

,,Kde mám počítač?“ otočila jsem se na bráchu.

,,Půjčil si ho bratr,“ušklíbl se.

,,Tak vyřiď Ryanovi, ať mi ho kouká vrátit,“založila jsem ruce.

,,Já jsem Ryan,“udělal na mě výsměšnou grimasu.

,,Hej brácha,“vyklonil se z pokoje a zavolal na Matthewa. Matthew přišel a v ruce měl můj notebook. Došla jsem k němu a vytrhla mu ho z rukou.

,,Ten je můj. Jděte si na vlastní,“zamračila jsem se na ně.

,,Tam byl Ryan,“postěžoval si Matthew.

,,Váš problém. Neměl si Ryan rozbít notebook,“pokrčila jsem rameny a zavírala všechny stránky, které měl brácha otevřené. Otočila jsem se na ně.

,,Co tu stojíte? Jděte jinam. Chci mít chvilku taky klid,“ a s tímhle odešli. Podívala jsem se na pár stránek a šla jsem se dolů najíst. Pak jsem zase šla nahoru, vypla jsem počítač a začetla jsem se tak, že jsem usnula.

Ráno jsem se vzbudila včas naštěstí, takže jsem se v klidu nasnídala, oblékla a udělala ze sebe člověka. Pak jsem vyšla na zastávku a tam jako vždy už čekala Vicky.

,,Dneska v culíku?“ ukázala na můj culík.

,,No jo..musí mi vyniknout oblečení,“zazubila jsem se. Oblékla jsem se do nových věcí, které jsme spolu včera nakoupily. Zasmála se. Nastoupily jsme do autobusu. Vicky se nezmínila o tom klukovi, ale plácala o tom, co budou dneska s Leem dělat a co dělali včera. Pochytila jsem jen pár věcí a to třeba, že dnes jdou do kina a včera přišla Vicky kvůli Leovi pozdě domů. Pak už jsem jen přemýšlela o tom klukovi ze včera. Vytrhla mě až Vicky, která mě zatahala za rukáv, že vystupujeme. Vystoupily jsme a zamířily jsme zase do třídy. Sedly jsme si a za chvíli začala hodina. Nudná hodina.

Po škole jsem šla sama domů. Pro Vicky sjel Leo a jeli do toho kina a ještě někam, ale to už nevím kam, protože jsem Vicky tolik nevnímala. Nevadilo mi to, alespoň jsem byla dřív doma.

,,Tess? Holčičko? Ani se nesvlíkej a skoč mi prosím tě na poštu. Já tu ještě musím něco udělat, tak bych to nestihla. Děkuju,“usmála se máma.

,,Dobře,“položila jsem tašku, otočila jsem se a vyšla znovu do ulic. Pošta je kousíček odsud, takže jsem tam byla za chvilku. U přepážky to šlo taky rychle, takže jsem ani ne za 5 minut mohla zase jít. Když jsem vyšla z budovy, upadla mi peněženka. Sehla jsem se pro ní a pomalu ji dávala do kapsy na zip, jak jsem nedávala pozor, tak jsem do někoho vrazila.

,,Omlouvám se,“řekla jsem omluvně a podívala jsem se, do koho jsem to vůbec vrazila. Překvapilo mě, že byl ten samý obličej ze včera. Ty vlasy a oči.

,,Nic se nestalo,“usmál se, ,,jsi v pořádku?“

,,Ano, nic mi není,“usmála jsem se taky a jako bez ducha jsem se mu dívala do těch tmavě hnědých očí. Byly vážně zvláštní.

,,Ehm…včera jsem se ani nestihl představit,“podal mi ruku, ,,jsem Jesse.“

,,Já Tess,“stiskla jsem ruku a usmála jsem se.

,,No…můžu tě aspoň pozvat na kafe? No spíš na džus,“ušklíbl se, protože  nejblíž byl stánek s džusem.

,,Ale klidně,“usmála jsem se, ,,mám ještě chvilku času.“

,,To je fajn,“ přikývl a pak jsme šli ke stánku.

,,Ty nejsi místní, že ne?“ zeptala jsem se ho se zájmem.

,,Ne…hodně jsme se s rodinou stěhovali a teď jsme se zabydleli tady,“odpověděl stručně.

,,Aha…já jen, že jsem tě tu ještě neviděla a ani na škole ne,“řekla jsem a došli jsme ke stánku.

,,No, tak tím to bude,“zasmál se a objednal jeden džus.

,,Ty si nedáš?“ zeptala jsem se.

,,Ani ne…džus nepiju. Nechutná mi,“pokrčil rameny a podal mi kelímek. Napila jsem se.

,,A kde teda bydlíš?“ zeptala jsem se.

,,Kousek za městem,“zase jen tak neurčitě pokrčil rameny.

,,Nastoupíš na naší střední?“ to mě opravdu zajímalo. Nechtěla jsem ho potkávat jen náhodně, ale chtěla jsem ho vidět nějak pravidelně. Byl tak krásný. nikoho krásnějšího jsem neviděla.

,,Musím dostudovat, takže jo,“ zasmál se.

,,A ročník?“nahodila jsem zvědavý tón a usrkla jsem džusu.

,,Čtvrťák,“usmál se. Okouzlující úsměv, po kterém se tají dech. Ach! Nádhera!

,,Aha…no, tak já jsem jen v druháku,“pousmála jsem se.

,,No budova je to stejná, takže je to jedno,“ ušklíbl se, ,,zítra se teda asi uvidíme,“usmál se.

,,Asi jo,“přitakala jsem a dopila džus, ,,no budu muset jít, tak když mě omluvíš.“

,,Taky musím, tak se ještě uvidíme. Měj se,“ kývnul a odcházel. Šla jsem domů a měla jsem ho plnou hlavu. Jesse. Nádherný. Ale pořád jsem se nemohla zbavit pocitu, že jsem ho viděla. Klidně se vsadím, že jsem ho viděla. Došla jsem domů a šla do pokoje se učit. Šlo to těžko. Pořád jsem na něj myslela a stále jsem dumala, jestli jsem ho neviděla. Kde já jsem ho viděla?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 100 leté odloučení - 3. kapitola:

5. Eternity
18.03.2009 [14:09]

Je to cimdal zajimavejsi...

4. Denda přispěvatel
17.03.2009 [21:34]

DendaNo..chvilku si počkáte..momentálně jsem nemocná, takže si najdu chvilku a napíšu další díly...:)Jsem ráda, že se vám to líbí...moc děkuju..:)

Theresa>>Já už se taky děsila, že nikdo nic:D

3. Theresa
17.03.2009 [21:11]

taky už sem se začínala bát, že k tomu nikdo nic nenapíše Emoticon sem ráda, že se vám to líbí Emoticon

2. Barčaa:)
17.03.2009 [21:04]

jojo souhlasíím, chtelo b to dalsi..:)..a jinak je to skvely..;)EmoticonEmoticonEmoticon

1. Lirka :D
17.03.2009 [20:37]

DALŠÍÍÍÍ Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!