OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » A real dance - 4.část



A real dance - 4.částČtvrtý díleček s názvem Špatný den, krásný večer.

,,V kolik říkal,že dorazí?"netrpělivě jsem se ohlídla na Rachel.,,Nevim,říkal,že máme čekat 5 minut"zvolala.,,No bezva.Já nevěděla,že 5 minut je půl hodiny!"pozorovala jsem hodinky.,,Jo holka,já taky ne!"
,,Hele TÁMHLE je!!"zakřičela zničeho nic.Podívala jsem se směrem,kterým ukazovala.Šel tam Ben a nějakej kluk.Ten kluk mi byl hodně povědomej.,ale ani za nic jsem si nemohla vzpomenout kdo by to mohl být.,,Ahoj,já jsem Michael,ale všichni mi říkají Micku"usmál se.,,Micku,tohle je Rachel a tohle Mel"představil nás.A dál?Tázavě jsem se na něj podívala.Pochopil.,,Jo a moc se Vám omlouvám,že jsem přišel pozdě,ale tady Mick chtěl jít hrozně s náma,tak jsem pro něj musel ještě skočit.Neva?" ,,Ne v pohodě"přikývly jsme.,,Tak kam půjdeme?"zeptal se Mick.,,Chtěli jsme jít do kina.Na tu novou komedii"zdělila jsem mu.Usmál se na mě.V duchu jsem si říkala,že se mi tenhle kluk docela zamlouvá,a taky jsem jistě věděla,že už jsem ho i několikrát viděla.Jenže kde?Na odpověď jsem dlouho čekat nemusela.Když jsme se uvelebili v sále.Všimla jsem si,že z každé strany jsem měla kluka.Z leva Ben,z prava Mick.Tolik jsem chtěla mít vedle sebe Rachel!Ale ani tohle mi v nejmenším nevadilo.,,Už jsme se viděli,pamatuješ?"ozvalo se z prava.,,Úpřimně řečeno,vím,že jo,ale nevím kde a kdy"zašeptala jsem.,,Jsem kamarád Tobyho!Potkali jsme se jednou na tý ulici,to jsme tě viděli poprvé.A potom v tanečních"prozradil.Aha,takže v tanečních a na ulici.Jo jasně,už si vzpomínám.Najednou se mi něco dotklo ruky.Setřásla jsem to a podívala se,co to bylo.Ben.Panebože,jsem to ale pitomá.,,Promiň,hrozně jsem se lekla.Co jsi chtěl?"omlouvala jsem se.,,Už nic"usmál se.Chtěla jsem se zeptat,co doopravdy chtěl,ale už začal film.Film jsem skoro nevnímala.Vnímala jsem jenom ty dva vedle sebe.Nenápadně jsem šilhala po Benovi a potom zase po Mickovi.Líbil se mi,ale Ben víc.Mnohem víc...

Když film skončil,vyběhli jsme ze sálu a postavili jsme se na frontu na zmrzlinu.,,Jednu tu melounovou a citronovou prosím"usmála jsem se na mladého zmrzlináře.Nabral mi zmrzlinu,,Tady jedna melounová a citronová pro krásnou slečnu"podal mi ji.Zaplatila jsem a otočila se,že počkám u východu.Otočila jsem se na zmrzlináře a věnovala mu ještě jeden úsměv.Moc kouzelný asi nebyl,protože jsem v tu chvíly vrazila do nějakýho kluka.,,Dávej přece pozór ne??"křičel na mě.,,Moc se omlou.."zarazila jsem se.Byl to Toby!,,Ách,to jsi ty!Jak se máš?"změnil tón.,,Promiň,šíleně moc se ti omlouvám,nechtěla jsem ti tu zmrzku takhle vyklopit na tričko.Promiň"podávala jsem mu papírový kapesníčky,,V pohodě.Vypere se to"mrkl.Ucítila jsem něčí pohled na zádech.Tušila jsem,že je to Ben.A taky jsem si vzpomněla,že Tobyho vlastně nemám ráda.,,Víš co?Vlastně mě to ani moc nemrzí!"otočila jsem se na podpatku a mířila si to k východu.Stál tam Mick se dvěma zmrzlinama v ruce.Jednu mi podal,,Tahle je pro tebe,viděl jsem co se stalo,tak jsem rovnou koupil dvě."usmál se.,,Jé děkuju moc"vzala jsem si jí...Potom už o mě neprojevil žádný větší zájem...

Do tanečních jsem se těšila.Už jen proto,že budu tancovat s Benem,ale taky proto,že uvidím Micka.,,Tak co Mel?Líbil se ti Mick?"ptala se mě Rachel,když jsme se převlíkali do věcí na tančení,,Ujde"zalhala jsem.,,No tý jo..On je uplně k sežrání nemyslíš?Je mi jasný,že tobě se nelíbí.Ty máš oči pro někoho jinýho"smála se.No dobře..Tak nejsem zjevně sama komu se líbil,ale pořád tu je Ben.Usmála jsem se.Ben,Ben,Ben.Ve dne v noci,mi vrtá hlavou.,,Tak holky,dělejte!!Už tam máte bejt"ozvalo se.,,Jo,už běžíme."stáhla jsem si vlasy do uzlu a šla na parket.Přitočil se ke mě Toby.,,Dneska jsem si tě zamluvil já"šklebil se.No bezva...to je den..Zase Toby...Ách jo..,,Mel?Kde je Ben?"sykla na mě Rachel.,,Netuším.Vždyť byl před chvílý s náma!"odpověděla jsem.

,,Toby?Já jsem tady"zamávala na něj Rachel

,,Sorry Rachel,ale dneska tančím s ní"ukázal na mě.

Rachel se na mě podívala.Překvapeně.Odpověděla jsem jí pohledem,který jí jasně naznačil,že s tím nemám nic společnýho.,,No tak to si užiješ.Pozor na nohy!"zašklebila se.Začala jsem se smát,,Jo jo dík za upozornění"smála jsem se.V tom jsem uviděla něco,z čeho mě hned smích přešel.Zastavil se mi dech.Byl to Ben,a blaženě se díval na nově příchozího.Díval se na TINU!Tina.Tady.V mejch tanečních.Skoro jsem se rozbrečela.,,Děje se něco?"zeptala se Rachel.Přikývla jsem a neschopná slova jsem ukázala na Tinu.,Kdo je to?"divila se.,,Tina!"vydechla jsem.Rachel hned pochopila.Hodněkrát jsem jí vyprávěla o Tině.Problém byl v tom,že Ben o Tině neví nic.Vůbec nic.

,,Takže lidi.Tohle je Tina Harleyová.Přijal jsem ji místo Carrie,která dnes odjela na rok do Anglie.Nebojte se,vrátí se nám,ale teď tu máme Tinu.Takže Tino,dnes budeš tančit s Benem,když se tě tak krásně ujal,Mel bude s Mickem,promiň Toby,dnes to nejde."řekl Véda.Fajn.Takže netančím s Tobym,ani s Benem,ale s Mickem.Fajn.To jde.Ale TINA,to prostě nejde.Vykročila si to přímo ke mě.Nezastrašila jsem se a šla jsem jí hrdě na před.,,Co ty tady?"vyprskla.,,To samý se ptám já tebe!"usmála jsem se, ,, A kdepak si zapomněla svoje podřizený?"dodala jsem.Nasupeně odešla za Benem.Za mým Benem.Ach jo.Horší to být vážně nemůže.Rachel se na mě povzbudivě usmála.Úsměv jsem jí oplatit nemohla.Jen jsem kývla.,,Tobě vadí,že tančíš semnou?"zeptal se Mick.,,Ne,né,to vůbec.Vadí mi ta holka.Nenavidím ji víš.Znám ji už dlouho"usmála jsem se.Mick netančil vůbec špatně.Jenom,že Ben tančil líp.Celou hodinu učil Tinu kroky.A ještě se na ní tak usmíval.Na mě se nikdy takhle neusmíval..Nikdy..

Když jsme šli domů,Tina,k mý smůle,šla s náma.Vlastně musela,protože jí pozval Ben.Šel s námi i Mick.Celou dobu jsem neřekla ani slovo.Jen jsem tupě koukala na Bena,jak se dívá na Tinu.A jak se s ní směje.A flirtuje s ní.Když jsme šli kolem známého květinářství.Zastavil se.Vběhnul dovnitř koupil nějaký kytky a vyběhl ven.V ruce držel 4 růže.Přemýšlela jsem,jestli snad chce dát tu 4 Mickovi ze srandy,ale bohužel.,,Tady jedna pro Rachel,tady druhá pro Mel.A tady dvě pro nováčka.Ať se ti daří"usmál se na ní.,,Díky"řekla jsem s Tinou dohromady.Potom asi po 5-ti minutách jsme se zastavili u nějakýho domu.,,Tak tady od Středy bydlím"řekla Tina.,,Musím jít.Ahoj!"rozloučila se.Usmála se na mě.Aha!!Takže ona to bude před ním hrát jo?Zamračila jsem se.Dobře.Chce válku?Má ji mít!!!Odebrali jsme se pomalu ke mě,,Lidi,já se asi zamiloval"zašeptal nám Ben.V tu chvíly,jsem si myslela,že asi omdlím.Rachel se zakuckala.Mick hvízdnul.Rachel na mě hodila starostlivej pohled,chtělo něco říct,ale já jsem zavrtěla hlavou.,,Já.."nemohla jsem.,,Já..už půjdu"vyhrkla jsem a rozběhla jsem se domů.

Když jsem šla celá ubrečená kolem popelnice.Růži od Bena jsem tam bezmyšlenkovitě hodila.Jak se to mohlo stát.To není možný..Nenávidím jí.Nenávidím jí.Zkazí mi celej život!!Nejdřív školu a teď Bena mi vzala.Přišla jsem domů a otevřela jsem baťoh,že hodím do prádla taneční věci,ale v baťohu.Na věcech,který jsem chtěla vyhodit.Ležel dopis.Rychle jsem roztrhala obálku a četla

jsi jako slunce
tak krásně hřeješ
co hladí mé srdce
když se směješ..

Jsi jako růže,
co pro mne voní
Jsi dívka ,co může
zdát se mi o ní...

Jsem bláznivě zamilován
má něžná princezno...

PRO TEBE PRINCEZNO.ctitel 7

Nic krásnějšího jsem v životě nečetla!Je to nádherný.A ještě ke všemu od kluka!Ale od kterého?To je první krásná věc v dnešním dnu.Aspoň na malou chvíly,jsem zapomněla na Tinu,Bena a všechny problémy.Myslela jsem jen na tu báseň,která mě tolik chytla za srdce.Byl to špatný den,ale za to krásný večer..Věděla jsem jedno :

,,Musím ho najít,a udělám proto všechno"pomyslela jsem si.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A real dance - 4.část:

5. Lucka přispěvatel
09.04.2009 [12:29]

LuckaPěkné Emoticon

4. Adrianga
07.04.2009 [20:51]

dekuju vaaaam :D to vydrzte prosim Emoticon

3. werisek
07.04.2009 [20:45]

je to krasny... skoda ze az pristi tyden bude :( moc se mi to libiiii...jen tak daall EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

2. Adrianga
07.04.2009 [18:15]

pristi tyden :(( jedu pryc bez notasu..Emoticon

1. Janička
07.04.2009 [17:30]

krásná část. EmoticonEmoticonEmoticon Kdy bude další?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!