OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Blodyn 15. kapitola



Blodyn 15. kapitolaPříjemné probuzení a ještě příjemnější zbytek dne...

Tato kapitola je vhodná od 15 let.
(Více asi dodávat nemusím ;o)

 

Přejížděla po chladné kůži a zkoumala každý její kousek. Pak přiložila dlaň na místo, kde měl srdce. To jeho už dávno dotlouklo, ale jak vidno, tak jí to vůbec nevadilo. Dokázala se vloudit pomalu i do toho kusu kamene co měl nyní v hrudi.

„Jsou všichni staří tak, jako ty?“ zeptala se.

„Ne,“ usmál se. „Je mezi námi jen málo stejně starých nebo starších jak já. Většinou se stačíme navzájem zničit daleko dříve. Měl jsem štěstí.“

Zamračila se. Představa, že by tu nebyl se jí ani trochu nelíbila. Raději myšlenky odvedla nějak jinam. Prsty mu přejela po rtech a pak ho znovu políbila.


 

 

15. kapitola

Příjemné probuzení

 

Slunce se sotva došplhalo tak vysoko, aby vrhlo trochu světla oknem dovnitř. Blodyn se už však objevila v jeho paprscích. S úsměvem na rtech se podívala na svého netvora. Ležel tam na zádech rozvalený přes celou postel.

Tanečním krokem došla až k posteli. Vyhoupla se na ni a pak se přesunula až k jeho nehybné postavě. Vzepřela se na rukou a natáhla, až byla tváří u té jeho. Pramínek jejích vlasů ho polechtal na krku a v příštím okamžiku mu přejela rty po jeho.

Přisála se k nim a cítila jak se probral. V příští vteřině už jí jeho paže podrazila ruku a ona dopadla zády do pokrývky. Zamrkala překvapeně do jeho tváře nad sebou. Zuby se mu blýskly ve vítězném úsměvu.

„Tohle buzení se mi vážně zamlouvá,“ zamumlal než se k ní sklonil a políbil ji. Původně to mělo být jen na přivítanou, ale to by se její ruce nesměly zaplést do jeho vlasů. Přetáhly si jej blíž a on se ochotně podvolil.

Převalil se i s ní v obětí na bok, aby ji nedrtil svojí vahou a dobýval se do jejích úst. Její chuť mu zabraňovala myslet na cokoliv mimo ni. Dlaní jí přejel ze zad na boky a stehno. Laskal ji jemně přes látku jejích šatů. Prohnula se v kříži. Jednala naprosto intuitivně, jak jí její touha vedla.

Brzy zjistil, že tohle mu už nestačí. Chtěl se jí dotýkat oběma rukama a tak se převalil na záda. Blodyn ležela na něm objímajíc ho stále okolo krku a zabraňujíc, aby od ní odtrhl rty. Brzy i její ruce však začaly bloudit po jeho ramenou a hrudi, užívajíc si ten dotek chladivé kůže.

Dlaní jí doputoval až ke koleni a mučivě pomalu se začal vracet. Jeho dlaň už nedělila látka a tak cítil její jemnou horkou kůži, pod níž tepala bouřlivě krev. Ta ho však téměř nelákala, toužil po ní celé. Jeho ruka jí vyhrnovala látku a on jemně polaskal prsty kůži na jejím stehně a přesunul se ještě výš.

Celé jeho tělo se napjalo a z hrdla se mu ozvalo zavrčení.

Překvapením se odtáhla.

„Ty nemáš prádlo?“

Zmateně zamrkala nemajíc potuchy, o čem to mluví.

Zmučeně zaúpěl. Tohle bylo na jeho sebekontrolu příliš. Přitáhl si ji prudce k sobě a políbil. Cítila z celého jeho těla napětí, které rozechvívalo i ji. Jeho ruka jí přejela přes holý zadeček a zpátky. Ta představa, že na něm leží a pod tou tenkou vrstvou látky už nemá vůbec nic, ho dováděla k nepříčetnosti a ji zase jeho rozechvělé dotyky na její kůži.

Když jí jeho dlaň přejela až na záda vyhrnujíc jí tak šaty a druhá se jí ocitla na stehně, vydral se jí ze rtů hrdelní sten.

Odtrhla se od něj a stehny jej objala okolo boků. Sedla si na něj, aby se trochu uklidnila a nabrala vzduch do plic. Dlaněmi se opírala o jeho břicho.

Omámeně na ni hleděl. Pak se jeho dlaně daly samy do pohybu. Pomalu, jako by čekal na odpor, jí přejel po stehnech a bocích vzhůru. Jel jí po holé kůži a vyhrnoval jí šaty, které ji jediné kryly jeho pohledu.

Zírala mu do očí a když dojel až k jejím prsům, zvedla automaticky paže. Její šaty skončily na zemi. Fascinovaně zíral na její nahé tělo, úzká ramena štíhlounký pas a drobná prsa. Ruce mu poklesly a on je položil na její boky. Palce měl položené na jejím břiše a jemně jí přejížděl po pokožce.

Když už déle nedokázal zůstat jen ležet tak daleko od ní, zvedl se do sedu. Přitiskl si její tělo k sobě. Otřásla se, když se jí dotkla jeho chladná kůže. Přitulila se němu však blíž. Rukama mu přejala po zádech a pak níž. Sjela na jeho boky, kde ji v pokračování bránily jeho kalhoty.

Jako by si neuvědomoval, že tohle je poslední kus oděvu, zábrana mezi nimi, nadzvedl se a stáhl je ze sebe. Chtěl, toužil, aby její ruce pokračovaly dál.

Jako by to tušila, vrátila ruce tam kde skončila. Prsty zvídavě přešla až na jeho hýždě. Zavrčel jí do úst a zabořil jí ruku do vlasů. Zvrátil jí hlavu a vrhl se jí na krk. Hrubě jí po něm přejel rty a pak se sklonil ještě hloub. Jazykem obkreslil úžlabina nad klíční kostí a pak pokračoval dál. Zaklonila se pod tou vlnou horka a chtíčem, aby nepřestával.

On by to však nedokázal, ani kdyby chtěl. Potřeboval ji, až z toho skoro šílel.

Zaklonila se ještě víc a rukama mu zajela do vlasů. Trochu se jí chvěly a dech se jí zadrhával v hrdle.

Oba si jen vzdáleně uvědomovali co se vlastně děje a jediné co dokázali ostře vnímat, byla ta potřeba po tom druhém a ten k zešílení intenzivní pocit, který se šířil jejich tělem.

Když pronikl do jejího těla, unikl jí ze rtů bolestný sten. Křečovitě zabořila prsty do jeho ramen. Brzy ji však nápor další vlny vášně, silnější než kterýkoliv předtím, donutil dlaně rozevřít a prohnout se. Měla pocit, jako by společně mizeli v útrobách toho samého běsnění, které jí bušilo v uších a nutilo stále dál.

Pokojem se ozvalo tiché zařvání, které ztlumilo její rameno. O okamžik později i její tělo zasáhly záchvěvy, které ji donutily zalapat po dechu a skousnout spodní ret, aby nevykřikla. Když odezněly, zhroutila se vyčerpaná na něho. Stulila se mu na hrudi do klubíčka ovinutá jeho paží.

 

 

>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Blodyn 15. kapitola:

11. Zuzka7
16.01.2011 [19:11]

prekrásne dokonalé len ked zistí, ktoto vlastne je to bde prúser. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Lenka
16.01.2011 [13:37]

Nádherné. Emoticon Emoticon Emoticon
Moc krásně jsi to napsala, chvílemi mi bylo pěkně horko. Emoticon Emoticon Emoticon
Těším se na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon

9. LoveRain přispěvatel
13.01.2011 [19:19]

LoveRain Emoticon Vždycky můžeš ještě vyzkoušet okno... Emoticon

8. mary
13.01.2011 [18:57]

krásné, romantické,... Emoticon

7. Texie admin
13.01.2011 [18:40]

TexieLoveRain: Moc díky, jen nevím, jestli se svým egem ještě prolezu dveřmi nebo vezmu futra sebou.

6. LoveRain přispěvatel
13.01.2011 [17:39]

LoveRainNeodolala jsem, nechala se nalákat perexem (nebo jak to správně nazvat) ve tvém shrnutí, přečetla si dosavadní napsané díly a rozhodně nelituju. Emoticon
Blodyn je prostě skvělá a ty její třískové výlety za upírem nemají chybičku. Nejvíc mě pobavilo, když zkoumala, jestli nemá tesáky třeba dole Emoticon
Píšeš moc čtivě, obdivuju autory, co dokáží výborně napsat povídky ve třetí osobě. Navíc dokážeš skvěle vtáhnout do děje.
Budu se těšit na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Texie admin
13.01.2011 [15:19]

TexieLucie: Bohužel máš pravdu a to pořádnou. Ještě chviličku si však můžete užívat jejich poklidné sbližování a pak, pak... Poteče krev!!! Muheheheeeee Emoticon

13.01.2011 [6:01]

LucieÚžasná kapitolka, jenom, kdyby mi šla z mysli odehnet Adride a to, že neví, že Blodyn není sen...Proč mám pořád pocit, že se něco pokazí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. bb
12.01.2011 [22:32]

áááááááách.... krásné, něžné, dokonalé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lussy přispěvatel
12.01.2011 [21:46]

LussyNo ták, zase až taková cenzura. Možná ti mladší by to nepochopily, ale těch pár měsíců se dá strávit, ne?
Dokonalá kapitola, nemám, co víc bych k ní mohla napsat. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!