OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Brat najlepšej kamarátky 6



Brat najlepšej kamarátky 6Po dlhej dobe ďalší diel BNK :) Luke spozná pár Kateiných a Arieniných kamarátok a dohodne sa s Jamiem, že večer zájdu na hokej. Prajem príjemné čítanie. ChrisBeth

„Takže,“ začal Jamie, keď sme vedľa seba pokojne ležali.

„Bolo to len na jednu noc, takže od teba nemám nič očakávať. Chápem,“ skočil som mu do reči.

„Ale....“

„Nikto sa o tom nesmie doz...“ Zrazu sa na mňa prevalil a zamestnal moje ústa svojimi.

„Necháš ma už konečne dohovoriť?“ spýtal sa mierne naštvane. Len som previnilo prikývol. „Bolo to unáhlené a ja si to uvedomujem. No chcel by som ťa lepšie spoznať a ak by sme spolu neboli, mohli by sme byť aspoň kamaráti,“ vysvetlil.

Chvíľu som naňho prekvapene a neveriaco pozeral, až som nakoniec prehovoril: „ To naozaj?“

„Áno. Arien to pochopí. A mama... Dúfajme, že aj ona. A ak nie... Je to môj život.“

„Som rád, že si sa rozhodol takto... Neviem, ako ty, no ja som neskutočne unavený. Takže dobrú noc,“ šepol som s už zavretými očami.

„Dobrú,“ zaželal aj on a prikryl ma. Usmial som sa sám pre seba a presunul som sa k nemu bližšie.

© © © ©

„Luke!“ triasol mnou dakto. Podľa hlasu usudzujem, že to bol Jamie.

„Daj mi pokoj! Chcem spať,“ zamrmlal som si popod nos a otočil som sa k nemu chrbtom.

„Pohni! A bacha, vo dverách stojí Arien a Kate so svojimi kamarátkami. A ty si nahý,“ oznámil mi so smiechom a odišiel.

„Čože?“ prudko som sa posadil. Vo dverách stála Arien s Kate a za nimi ďalšie tri dievčatá.

Jedna bola Serena, gothička. Mala čierne vlasy s pár bielymi pramienkami a tmavé oči. Ako vždy mala svoje steely, dlhšiu sukňu, tričko s mačkou a náramok, ktorý ma celkom pobavil. S upírimi zubami.

Ďalšia bola Dominica, alias Nikki. Mala dlhé blond vlasy s modrými očami a mala drobnú postavu. Bola športový typ, čo bolo vidieť aj na jej oblečení. Šortky, biele tielko a tenisky.

Posledná bola Benny. Mala polodlhé čierne vlasy so zelenými očami. Bola depkárka. Všetci si mysleli, že je EMO. Oblečené mala tmavé jeany, čierne tričko PEACE PLEASE. Obuté mala, ako vždy, conversky.

„Mala si pravdu, Arien. Je to kus,“ povedala Serena.

„Kate, Arien, mohli by ste požiadať svoje kamarátky, nech odídu? A vás požiadam o to isté,“ požiadal som ich.

„Zabudni. Túto šou si nenechám ujsť,“  povedala Nikki.

„Pozri, Nikki. Mne nerobí problém sa zakryť dekou a prezliecť sa, takže...“

„A prečo to nespravíš?“ spýtala sa nechápavo Benny.

„Lebo netuším, kde mám veci. Nohavice sú pravdepodobne v nedohľadne a tričko na  kúsky. A nemám sa čím zakryť, lebo tu je len tento hrubý paplón,“ vysvetlil som.

Benny na mňa mrkla a z Arieniných dverí zobrala čierny župan. Chce mi ho hodiť? Pretlačila sa cez baby a prišla až ku mne. Sadla si vedľa mňa a podala mi župan.

© © © ©

„Večer by som chcela... Babskú jazdu,“ povedala Arien, keď sme raňajkovali. Serena s Nikki a Benny sa rozhodli skočiť... Dakam. Nikomu nepovedali, kam idú. Len sa zbalili a odišli.

„A čo ten hokej?“ spýtal sa Jamie.

„Hokej?... Nemá byť v nedeľu?“ spýtala sa nechápavo.

„Nie, v sobotu,“ opravil ju.

„Tak to môžeme s babami preložiť,“ navrhla.

„Nie, v pokoji sa zabavte. Pôjdem sám. Aj tak sa za lístky neplatí,“ povedal.

„Ja... by som šiel,“ navrhol som. Nebol som práve hokejový fanúšik, ale ísť na dajaký zápas samému by sa mi nechcelo. To by nebolo ono.

„Nevedel som, že máš rád hokej,“ ozval sa prekvapene Jamie.

„Nevieš toho o mne veľa. A nie žeby som hokej miloval, no neprekáža mi. A dnes chcem byť večer mimo domu.“

Jamie sa len krátko zasmial.

„Vy ste spolu spali?“ spýtala sa zrazu Kate.

„Nie, prečo?“ odpovedal som pokojne.

„Teba tá otázka neprekvapila?“ spýtal sa Jamie prekvapene. Jeho zjavne prekvapila. A veľmi.

„Nie, Kate sa ma na ňu pýta dosť často,“ povedal som na vysvetlenie.

„Aha,“ vyšlo z neho.

„Takže k hokeju. Prídeš po mňa, alebo sa stret...“

„Ešte včera ste sa nenávideli,“ skočila mi do reči Kate.

„Nikoho som nenenávidel!“ povedali sme s Jamiem naraz.

„Tak teda Jamie nevedel vystáť Lukea a Luke ho s radosťou provokoval,“ opravila sa Kate.

„Nie, nespali sme spolu, len sme...“

„Spali sme spolu,“ prerušil ma Jamie.

„Čože?“  reagovali všetci v miestnosti, vrátane mňa.

„Arien, Luke mal včera v pizzerii pravdu. Som gay, no nechcel som, aby sa o tom dakto dozvedel. Hlavne ty.“

„Jamie, nič by sa nezmenilo, kebyže mi to povieš skôr. Nikomu by som to nepovedala,“ prisahala Arien.

„Ja viem, no... Ďalšia vec je, že s mamou máš veľmi blízky vzťah.“

„Nikomu....“ začala, no nedohovorila, lebo jej Jamie skočil do reči.

„Nemáte žiadne tajomstvá.“

„Bál sa, že by ťa sklamal.“ A je to vonku, nedokázal som sa na nich pozerať, ako sa dohadujú.

„Luke, mohol by si.... Byť ticho?“ spýtal sa Jamie zamračene.

„Ako chceš. Idem si dať sprchu,“ oznámil som im, odložil po sebe tanier a pohár a šiel do Jamieho izby.

© © © ©

Stál som pred zrkadlom v Jamieho kúpeľni a sledoval svoj odraz. Takže som sa včera vyspal s chalanom, ktorého nepoznám ani deň. Dovolil som mu, aby mi do...

„Neostaneš tu?“ ozval sa odo dverí Jamie s detským hlasom.

„Musím Kate odviesť domov. A ak sa o včerajšku dozvie Sean, tak aj budem musieť ísť na spoveď. Veď sa uvidíme večer.“

„Ale ja chcem, aby si tu zostal,“ povedal smutne.

„Jamie, už si dospelý. Prežiješ to.“

„Ale...“ začal, no nedokončil.

„Večer spolu pôjdeme na ten hokej. A tých pár hodín vydržíš.“

„Nevydržím,“ mlel stále svoje. A správal sa ako dieťa, ktorému zobrali obľúbenú hračku.

„Čo ti je?“

„Nič.“ Zatváril sa urazene.

„Ako myslíš,“ vzdychol som a chcel som ho obísť.

„Detským prístupom ťa asi nepresvedčím, však?“ spýtal sa vážne.

„To teda nie.“

„Tak to teda skúsim inak,“ povedal a pritiahol si ma k sebe.

„Jamie, naozaj musím ísť domov,“ snažil som sa dostať z jeho zovretia, no moju snahu ignoroval. Ani sa nepohol, len si položil ruky na môj krk.

„Však ostaneš?“ zašomral mi do ucha.

„Musím ísť domov. Sean ma zabije, ak nedoveziem Kate. A musím sa aj učiť.“

„Učiť?“ spýtal sa prekvapene.

„Áno, učiť. A zajtrajšok mám plný, takže sa zajtra nebudem  môcť učiť.“

„Čo máš zajtra?“

„Sean je silno veriaci, takže ráno do kostola. Potom obed u babky z maminej strany a poobede ideme k Amber, Seanovej sestre,“ povedal som mu môj zajtrajší plán.

„Minimálna šanca ísť so mnou a Arien do parku? Žiadny sex, drogy a Rock ´ n ´ Roll?“

„Prepáč, no nie. Nedeľný stereotyp sa musí zachovať.“

„Máš 17 a stále chodíš na rodinné návštevy?“ spýtal sa prekvapene. Znovu.

„Som slušne vychovaný človek. Dobre, to čo sa včera stalo nebolo práve slušné, ale Sean sa o tom dozvedieť nemusí.“

„Nemusí. Takže ťa večer vyzdvihnem?“ spýtal sa rezignovane.

„Áno,“ pritakal som s úsmevom, „Arien ti dá adresu.“

„Fajn, a teraz pohni, lebo si to rozmyslím a nikam ťa nepustím,“ popohnal ma.

Žiarivo som sa naňho usmial. Vtisol som mu letmý bozk na pery a ponáhľal sa obliecť.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brat najlepšej kamarátky 6:

1. Vany přispěvatel
29.06.2011 [19:33]

VanyJéééhé....
Oni spolu, akože to... on sa doňho zamiloval?? Alebo nie?? Alebo áno?? Necháme sa prekvapiť..a čo jeho ňuňík z predchádzajúcej kapitoly...?? Toho nechá len tak Emoticon Emoticon

No nič... teším sa na ďaľší diel... takže rýchlo prosím :D :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!