OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Cesta prekliatych - 2. kapitola



Cesta prekliatych - 2. kapitolaDruhá kapitola je na svete. Kto Viu "prepichol"? Dopredu vás upozorňujem, že ďalšia kapitola bude najskôr cez víkend.

Killy

Tma, ktorá ju obklopovala, sa začala pomaličky rozplývať. Uvedomila si, že leží na čomsi mäkkom, a preto si domyslela, že to bude posteľ. Telo ju bolelo, hlavne miesto na chrbte medzi lopatkami, ktoré ju nepríjemne pálilo. No nech pátrala vo svojich myšlienkach akokoľvek, nevedela si spomenúť, čo sa jej stalo. Snažila sa pohnúť ľavou rukou, no iba bolestne zastonala. Ležala na bruchu a cítila, že cez hrudník a chrbát má prehodený kus látky. Pootvorila oči, no rýchlo ich opäť zavrela pred ostrým svetlom.

„Au,“ zastonala, keď sa jej konečne podarilo otvoriť oči. Automaticky sa chcela posadiť, no len čo tak urobila, ihneď to oľutovala.

„Nehýb sa,“ ozval sa za ňou cudzí mužský hlas. Vyľakane sa postavila na nohy a otočila sa čelom ku chlapcovi, ktorý od nej nemohol byť starší viac ako o dva roky. Mal hnedé vlasy a mandľové oči si ju teraz skúmavo prezerali. Na svoje zdesenie zistila, že je od pása hore nahá až na tenký obväz, ktorý bol úplne presiaknutý krvou. Razom si ruky prekrížila na prsiach.

„Mala by si teraz odpočívať... Tá rana ťa musí pekelne bolieť,“ povedal, keď jej podával tričko. Vďačne ho od neho zobrala, no aj naďalej si ho prezerala nedôverčivým pohľadom.

„Ja som Jeremy,“ predstavil sa a podal jej svoju pravačku. Nijako na to nereagovala.

„To ty si ma prepichol?“ spýtala sa ho naštvane.

„Prepáč. Bola to nehoda... Myslel som si, že si upír a spanikáril som,“ snažil sa hájiť Jeremy. Bolo vidno, že je v rozpakoch. Na chvíľu nastalo ticho.

„Ja som Via,“ šepla a poobzerala sa okolo seba.

„Damon je dolu s Elenou, rozprávajú sa a ak chceš, tak...“ no nestačil ani dopovedať a Via si to namierila rovno na prízemie. Vo veľkej honosnej obývačke sedel Damon s nejakou hnedovlasou ženou, ktorá bola k nej otočená chrbtom. Obidvaja sa o niečom rozprávali, keď si ju Damon konečne všimol.

„Ďakujem za krv,“ prehodila na rovinu Via a prisadla si k nemu. Objal ju okolo ramien a vydýchol si úľavou.

„Nabudúce, ak budete chcieť niekoho zabiť, zistite si, či to náhodou nie je iba obyčajný človek, ktorý si prišiel do kuchyne pre černicový džús, dobre?“ zasyčala Via na Elenu, ktorá hanblivo sklonila hlavu.

„Prepáč,“ ospravedlnila sa jej šeptom. Via nečakala, že sa tak ľahko tá hnedovláska ku svojej hlúposti prizná a z toho usúdila, že to bude iste Elena. Priam dokonalá a milujúca priateľka. Už aj ľutovala, ako na ňu a Jeremyho vyletela. Potom sa poobzerala okolo seba.

„Neukážeš mi toho úžasne slávneho a svätého bračeka Stefana?“ spýtala sa Via Damona. Elena zalapala po dychu.

„Damon, stretol si Stefana? Videl si ho? Kde je?“ spustila Elena splašene.

„Ako to myslíš?“ nechápal už aj tak dosť znepokojený Damon. Ničomu nerozumel, čo ho mimoriadne štvalo. Za to, čo sa Vii stalo, mal chuť Jeremyho zabiť. Jediné, čo mu v tom bránilo, bola Elena. A úprimne? To ho hnevalo asi najviac.

„Damon, musíš ma pochopiť. Ja som Stefana milovala, vlastne ho ešte stále milujem, no už je to takmer rok, čo som ho videla naposledy. Musím vedieť, čo s ním teraz je,“ povedala a do očí sa jej nahrnuli slzy, ktoré vzápätí  stiekli dolu tvárou. Plakala. Opäť.

„Čo to hovoríš?“ ozval sa nechápavo Damon. Úplne ho to šokovalo. Nedokázal to prijať – celé tie mesiace bol v tom, že je jeho brat šťastný a v Mystic Falls. A že naňho zabudol.

„Ty si to nevedel?“ Elena bola rovnako prekvapená ako Damon. Tento nečakaný zvrat okolností ju omámil, nebola schopná normálne rozmýšľať. Už len z toho dôvodu, že sa tu po mnohých mesiacoch objavil Damon – aspoň jeden z dvoch bratov, ktorých tak veľmi a nekonečne milovala. A potom tu bola Via, pravdepodobne ďalšia osoba, čo zamieša jej životom. Na takéto „nenormálne“ udalosti si už dávno odvykla. Čakala totiž, že bude žiť šťastný a pokojný život. Samozrejme až po tom, čo sa ku nej Stefan vráti. Nestalo sa tak.

„Počkaj, Elena. Ty mi chceš povedať, že sa Stefan v Mystic Falls neobjavil od môjho odchodu?“ chcel sa ešte uistiť. Elena nemo prikývla. Via, ktorá bola celý čas ticho, sa nimi vôbec nezaoberala. Stále myslela na toho chlapca, vlastne na Jeremyho, na ktorého na hornom poschodí tak vybafla. No skutočnosť, že Damonov brat v Mystic Falls nie je, ju ako znepokojila, tak aj vystrašila. Ani nevedela prečo – bol to akýsi podvedomý inštinkt, ktorý jej radil, že je niečo zlé. Alebo, že sa niečo zlé stane.

„Klaus,“ zavrčal namosúrený Damon, „ mi dal sľub, že ako náhle so Stefanom skončí, prepustí ho... Aj keď...“ Elena razom zbystrela.

„Moment...“ zamiešala sa im do rozhovoru nečakane Via, „Hovoríte o tom Klausovi, o ktorom si myslím, že hovoríte? O Pôvodnom upíro - vlkolakovi?“ Obidvaja sa na ňu šokovane pozreli.

„Ty si jej povedal o Klausovi?“ ozvala sa Elena mierne urazená, ako jej Damon verí. Nemo pokrútil hlavou.

„Odkiaľ o ňom vieš?“ chcel vedieť Damon, ktorý bol šokovaný, že o ničom nevie.

„Stretla som ho v Austrálii, keď som bola na Vianoce navštíviť Rose. Ty si vtedy ostal v Paríži, pamätáš? Klaus je Thomasov priateľ, aspoň tak mi to povedala Rose.“

„Prečo si mi o tom nepovedala?“ zavrčal vážne vytočený Damon. Via dotknuto ohrnula nosom, keď v tej chvíli prišiel do obývačky Jeremy.

„Eh, neruším?“ spýtal sa ich, viac zo zvyku ako z tušenia, že ich pri niečom naozaj vyrušil. Preto ho prekvapilo, keď na neho všetci traja naraz skríkli: „Rušíš!“ a viac si ho nevšímali. Mlčky si prisadol k Elene.

„Stretla som ho iba raz. Nič neviem, len si pamätám jeho meno a to, čo mi o ňom povedala Rose,“ hájila sa.

„Bol tam s ním niekto?“ opýtala sa Elena rozpačito. Viu nepoznala ani dve hodiny, a už spolu s ňou riešila Stefana. Bolo jej to značne nepríjemné, no povedala si, že pre Stefana všetko.

„Nie, bol tam sám. Aspoň si to myslím. Z jeho rozhovoru s Thomasom som zachytila iba čosi o umierajúcich hybridoch a to, že netuší, ako ich zachovať pri živote,“ a s týmito slovami sa postavila k odchodu. Jej pocity boli zvláštne pomiešané, nevedela, čo si má myslieť. Nie to ešte, čo cítiť. Bolo toho na ňu veľa, ničomu nerozumela a čiastočne sa hnevala aj na Damona za to, že jej očividne nepovedal všetko o jeho živote v Mystic Falls. Na počudovanie sa spoločne s ňou postavil aj Jeremy. Takmer ruka v ruke sa vybrali k dverám s tým, že sa prejdú.

„Jeremy, kam idete?“ zavolala za ním zmetená Elena. Damon to nekomentoval, Viine správanie úplne chápal. A vlastne bolo aj dobré, že ich nechá na chvíľu osamote. Toto sa jej netýkalo.

„Beriem ju do Grillu!“ zakričal naspäť Jeremy a zabuchol za sebou dvere. Potom sa pozrel na prekvapenú Viu.

„Zoznámim ťa s miestnymi,“ vysvetlil jej svoje úmysly a zamieril k autu.

Via ho nemo nasledovala...

.................................................

 

Za túto kapitolu mám chuť zabiť sa. Vôbec sa mi nepodarila, dnes som mala akúsi čudnú náladu... Hm... Neskôr kapitolu asi prerobím, vôbec sa mi nepáči, no pointa by sa zmeniť nemala. Dúfam, že mi kapču odpustíte...

Killy

3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - 2. kapitola:

9. Ivana
19.02.2012 [20:39]

a súhlasím s AndrejQou... Klaus by bol fakt žúžo Emoticon Emoticon Emoticon

8. Ivana
19.02.2012 [20:38]

Nič neprerábaj a radšej pokračuj... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. johny4445
19.02.2012 [19:00]

Hm... To si už Stef či kto nevedel do chladničky kúpiť niečo iné, ako niečo čo vyzerá ako krv? Emoticon Emoticon Kapitola je úžastná ale zas dúfam že Via bude s Damonom a že ju bude milovať skutone Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. AnysP přispěvatel
19.02.2012 [18:25]

AnysPkapča je krásná, absolutně nemáš proč se zabíjet....honeem dalšííí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Simonqua přispěvatel
19.02.2012 [17:22]

SimonquaNesúhlasím Emoticon . Nemáš sa prečo zabíjať! Bola super a Via a Jeremy? Fúúha, zaujímavá kombinácia. Mohli by spolu aj niečo mať, aby si Damon trošku zažiarlil Emoticon . Neviem sa dočkať ďaľšej kapitolky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lea
19.02.2012 [12:48]

Bola úplne super,dúfam že via skončí s Klausom a riadne to damonovi nakope :) inak máš skype? Emoticon Emoticon

3. AndrejQa
19.02.2012 [11:11]

Náhodou som nemala žiadne kritiky. Bola to oddychová kapitolka Emoticon a mne sa páčila.
No ako hovorila Dominika, ja nechcem Viu s Jeremym! Damon by sa k nej hodil alebo viac Klaus!! to by bolo žúžo. Emoticon

2. Damonika přispěvatel
19.02.2012 [10:12]

DamonikaMne sa páčila. Ja ale Viu nechcem s Jeremym! Chcem Damieho! Emoticon

1. Dadusha přispěvatel
18.02.2012 [22:03]

DadushaNáhodou sa podarila. A normálne zíram ako rýchlo píšeš:D Bombové. Stálo to za to:) A Viu na jednej strane ľutujem, na druhej strane jej želám, aby sa dala dokopy s Jeremym:D Obaja by si to zaslúžili... Teším sa na ďalšiu kapču:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!