OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Chameleónka - 28. časť



Chameleónka - 28. časťOznam a nový šéf.

NALIEHAVÝ OZNAM!

Autor:          Anjel (webmaster)

Pridané:      1.augusta  o 8:12

 

Je mi ľúto, že práve ja, ktorá s blogom nemá dokopy nič spoločné, vám musím oznámiť tú najhoršiu správu.  Dnes o 13:30 má na Prešovskom cintoríne pohreb vaša webmasterka Chameleónka.

Dúfam, že prídete a spoločne si uctíme jej pamiatku. Zaslúži si, aby ste prišli. Ak ste ju aspoň trocha poznali, aspoň raz si onej pomysleli niečo pekné a bývate blízko, príďte, prosím. Verte mi, že by bola šťastná. Viem to, lebo desať rokov som mala tú česť hovoriť jej najlepšia kamarátka, opora a „zmäkčovadlo“.  To boli jej najlepšie vlastnosti.

Viete... nedá mi nevyjadriť sa, pretože by ste mali poznať, koho ste medzi sebou mali.  V prvom rade, nikdy nebola taký egoista, ako o sebe tvrdila. Chcela mať deti, byť žienkou domácou a starať sa o to, aby niekoho robila šťastným. Napriek tomu, že bola prudká a v hneve užívala nadávky, čo ešte ani nevynašli, a ktoré jej tak nesvedčali, že ste sa museli smiať nad tým aká je zlatá, stále hľadala najbezbolestnejšie spôsoby ako povedať krutú pravdu. Nikdy nechcela nikomu ublížiť a keď sa pritrafilo, sto ráz sa ospravedlňovala až znela ako pokazená platňa.

Mnohí ste ju poznali. Minimálne cez chat, komentáre alebo maily. Niektoré som zahliadla a boli ste k nej milí. Mali ste voči nej rešpekt a  robili ste ju šťastnou. Vďaka tomu, že ste aspoň raz nechali smajlíka pri jej poviedkach alebo ste sa vážne začítali a písali litánie, ste jej konečne dali to, čo najviac potrebovala. Pocit, že niečo vie, že je v tom dobrá a vďaka tomu prekvitala. Pomohli ste jej zmierniť rany, keď jej sama rodina vyčítala, samozrejme nepriamo, že v skutočnosti nič neovláda a keď aj, tak je to blbosť.  Nikdy to tu nespomenula, nie vo verejnom písaní, no bolo to tak a v jej mene vám ďakujem. Ale hlavne ďakujem za seba.

Melánia bola... mala som ju strašne rada, no občas tie vety zo mňa musela vytiahnuť. Bola vytrvalá...  a tak zaťatá!

Nikdy som jej naplno nepovedala, čo pre mňa  znamená. A chýba mi. Tak veľmi mi chýba... Keď ju pred štyrmi dňami zrazilo auto bola som medzi prvými, kto to vedel. Bola to nehoda, vodič dostal defekt, následne šmyk a... vraj to bolo rýchle. Netrpela, a to je dobrá smrť, nie? Takú si priala. Bála sa bolesti, najviac psychickej, keďže si tak vytrpela. Všetko si príliš pripúšťala a nemala silu odolávať. Teda, myslela si to, no bola silná. Len na to musela prísť.

Čo viac napísať? Nie som veľmi na city, avšak... Nemôžem nespomenúť jej typickú rozpoltenosť. Nikdy poriadne nevedela, čo chcela do budúcnosti. Výšky vystriedala najmenej päť, rozhodnutia menila každých pár minút. Bola lenivá a stále mala taký tón... ja neviem. Ako keby... už si ho ani neviem vybaviť. Nikto nie je dokonalý. Ani ona nebola.

Ale mala mnoho predností. Vedela vypočuť, utešiť, súcitiť a predovšetkým mala schopnosť vycítiť situáciu. Inštinkty jej našepkávali správne, ale to by nebolo moje teliatko, keby vždy neurobila presný opak.  Prečo? To by som aj ja rada vedieť.  Hm... nedá mi neusmiať sa. Občas bola bláznivá, a zažili sme krásne časy. Ako na mojej chate oberala čerešne na strome... vyliezť vedela, zliezť bol problém.

„Chytím ťa!“ volala som a roztvorila náruč.

Skočila a ja som chytala. Hm... asi nie... a potom som zobrala sestrin bicykel, nasadli sme a spustili sa z kopca... Smiala sa.  Úsmev jej pristal... A veľa iných spomienok... no to by sme tu boli do súdneho dňa...

Nedá sa ju presne opísať, museli ste ju poznať, aby ste to pochopili Proste... to bola ona,  originál, moje teliatko, vaša Chameleónka. Nezabudnime na ňu. Na jej príbehy, pre ktoré žila a milovala ich. Dala do nich viac ako si myslíte, lebo to bola jej prirodzenosť. Šíriť okolo seba lásku, hoci odpoveď sa jej málokedy dostala.

Vzdajme jej dnes posledný hold a nikdy nezabudnime na to, že nech urobila čokoľvek,  všetko bolo z lásky.

 

Nechajte komentár:

SiLvInKa (prispievateľ)

Panebože!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O Chudinka!

packa (prispievateľ)

To bola krásna rozlúčka A.! Chameleónku som poznala zo stretka. Bola exot, ale v dobrom. Škoda, že som ju nespoznala viac... podľa toho, čo si napísala musela byť skvelá baba. Úprimnú sústrasť! LLL Nebývam vo vašom meste, ale zapálim sviečku.

Anjel (webmaster)

To bola, packa. To bola... LLLLLLLLL Ďakujem za komentár. Vážim si to.

ED2O

Smutné, mala celý  život pred sebou. No aspoň skončila rýchlo. 

Hviezdička@

Ja som si s ňou písala! Bola fakt milá, super sa s ňou kecalo! Dúfam, že toho vodiča posadia do chládku! Bol opitý, či čo?

Anjel (webmaster)

Áno, bol opitý, navyše mal devätnásť, šiel sto päťdesiatkou a keď prišlo na defekt a šmyk nezvládol riadenie. Mal vážne poranenie hlavy a jeho spolujazdec tiež nejaké zranenia.

Bubinka (prispievateľ)

Chúďa dievča...! Taká mladá...!  Tragédia!  

Nitraforever

To je vážne sila! Anjel, tvoj článok ma dojal.  Mali ste vážne krásny vzťah... je mi to ľúto, viem čím si prechádzaš. Pred rokom sa mi stalo to isté, ale ona si podrezala žily...  Doteraz mi chýba! L

A čo sa týka toho vodiča... nenávidím, keď si takí odvažujú sadnúť za volant! Idioti sprostí a vraj prečo sa bojím šoférovať! Bodaj by nie, keby po svete nebehali takí „machri“!  

Whitly (prispievateľ)

Ch. bola skvelý človek. Vlastne som ju ani nepokladala za dievča, ale za ženu. Mala správne názory a myslím, že na svoj vek bola dosť vyspelá. Väčšina v jej veku taká nie je. Je jej škoda, mohla to niekam dotiahnuť. Mala na to hlavu aj srdce. Stretli sme sa len raz, ale cez Skype sme sa videli pravidelne. Dokonca mala prísť k nám na pár dní...  Úprimnú sústrasť, Anjel. :`-( 

Pohreb je o pol druhej???  Uf... možno by som to stihla, svokra je u nás, tak postráži... V Prešove som už bola, tak by som mala trafiť.  Síce je to na poslednú chvíľu, ale je mi jasné, toto bola posledná vec, na ktorú si myslela.

Anjel (webmaster)

No hej, napadlo mi to vlastne len teraz. Som rada, že prídeš. Ak chceš, môžem ťa niekde počkať. Z Mel... z jej diára mám tvoje číslo, tak ti cinknem  a si ho ulož, keby niečo, zavolaj.

Whitly (prispievateľ)

Dobre, cinkni mi. A čakať ma netreba. Prídem autom, takže môžem prísť rovno na cintorín.

P667

Nepoznala som ju tak ako som chcela, no je mi jej ľúto. Vďačím jej za tento blog a pocit domova. Pekne si to zhrnula, A.

Sandman

Bola to Božia vôľa. Pán Boh s ňou.

KarolinkA (prispievateľ)

Božia vôľa??!! Chlape, je to nešťastie!  Ak bol Boh, nebral by ju, ale zabil by nejakého vraha. Nezaslúžila si umrieť! Bola super. Dosť mi pomohla,  viem, že jej príspevky som nekomentovala, ale čítala som, my sme sa stretávali aj mimo blogu.  Ja určite prídem, Anjel, už som ti vravela.

SiLvInKa (prispievateľ)

Vyzniem možno dosť chladne, ale... kto teraz bude spravovať blog?

P667

Teraz s tebou musím súhlasiť. Vybrala si si blbý čas, ale i ja som nad tým premýšľala...

Anjel (webmaster)

Ja. Tak to chcela. Zverila mi prístupové kódy a všetko potrebné, no tým sa  budem zaoberať neskôr.

Abby (prispievateľ)

SiLvInKa, P667:  Hneď na začiatku má pri mene webmaster, tak ako... dosť blbá otázka.

SiLvInKa (prispievateľ)

Aha... fakt! :D Sorry! 

Boss (prispievateľ)

Úžasný prístup, dievčence. Fakt pekný! Nie je jedno, kto bude šéf? Tu ide už len o princíp. To, čo sa stalo je otrasné a smutné a všetky otázky tohto typu môžu počkať.  Bol som pri tej nehode. Videl som auto aj jej telo. Stalo sa to na našej ulici  a čestné slovo... bolo to hnusné dívanie sa. Som skoro hodil tyčku už len z toho ako sa dívala... na to sa nedá zabudnúť.  Takto som ju určite nechcel spoznať.  

 

Zobraziť ďalšie komentáre (1394)

Pridajte reakciu...

 

 

27.časť  ||  29.časť

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chameleónka - 28. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!