OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Charlieho andílci - 4



Další kapitolka. Tentokrát se Lilli fakt vytáhne.

Ráno mě vzbudil Charlihe vykřik. Vpadnul ke mě do pokoje.
,,Lilli! Lilli, co mám dělat? Ona nepřijede!"
,,Co? Cože? Kdo nepřijede?"
,,Sarah, ona zůstává ve Španělsku!"
,,Ehm... no a?"
,,Jak no a? Já mám dneska koncert! Zpíváme duet u poslední písničky!"
,,Áha. Tak to je v háji."

Ačkoliv jsem mu chtěla pomoct, nedokázala jsem na nic přijít. Nevěděla jsem, jak mu pomoct; do Španělska jsem přece jet nemohla. A tak Charlie, zoufalý, že jeho přítelkyně nepřijede, obvolával všechny svoje kamarádky zpěvačky, mimochodem, patřila tam i Madonna, ale každá už měla svoje plány. Pěkný kamarádky, když nechaj Charlieho ve štychu jenom kvůli tisku!
No a tak jsem mu slíbila, ať se nestresuje, že Sarah tam přijde za každou cenu, i kdybych pro ni měla osobně dojet. Hodil po mě nedůvěřivým okem, ale uklidnil se. Odjel do města připravovat se na koncert. Já zavolala Sarah. A víte, co mi řekla?
Že na Charlieho z vysoka kašle, že si ve Španělsku našla přítele a že ať jí Charlie pošle věci. Práskla jsem jí s telefonem, ani nestihla doříct adresu. Mrkla jsem na hodinky. Bylo půl osmé, takže jsem se oblíkla a koukala vyrazit. Charlie lítal od ničeho k ničemu, panikařil a pořád si opakoval slova, až z toho tak zblbnul, že to motal a začal zase panikařit, což vedlo k dalšímu opakování a dalšímu panikaření a pořád dokola. Nakonec jsem ho násilím zatlačila do křesla a přinutila ho vypít sklenici vody. Nepomohlo to. Jediný štěstí bylo, že koncert už začínal. Fanoušci se rozkřičeli a hudba začala hrát, vybízela ho k pomalému nástupu na pódium. Pak už byl ve svém živlu. Kroutil se do rytmu muziky a zpíval tak jemným hlasem, že každá holka omdlívala. Navíc mu to dneska náramně slušelo; měl černé tričko zvýrazňující jeho svaly a roztrhané džíny. Znervózněl ale, když skončila předposlední písnička a následovala pětiminutová přestávka, než začne zpívat tu poslední. To už fakt nezvládal. Snažil se mi něco říct a já věděla co, takže jsem ho nepustila ke slovu a neustále ho vychvalovala, a když už byla přestávka u konce, vystrčila jsem ho na pódium. Zmateně se na mě podíval; nechápal, proč jsem si vzala zpod schůdků větší tašku a zátáhla závěsy. Nalíčená už jsem byla, takže si stačilo jenom obout boty a navléct rudé šaty.
Pak jsem spěchala zpátky mezi závěsy. Akorát jsem stihla začátek. Ze stropu se snesly tuny černých balónků. Charlieho smutný hlas rozezněl celé okolí a všichni naslouchali jeho slovům. Písnička byla tak krásná a prosítěná, že jsem musela sama dávat pozor, abych se tam nerozbrečela.

Když si myslíš, že usínám,
pozoruju tvé slzy.
Když si myslíš, že spím
utíkám ven.
Když si myslíš, že se směju
mé srdce křičí.

Teď přišel čas na Sarah. Měla vyplout ze zákulisí a ladnými kroky dojít až k němu. Charlie se ohlídnul a zmateně se na mě díval, když jsem se objevila na Sářině místě a očima mu naznačila, ať to teď nezkazí.
Písnička začala divočet. Ze shora na nás padaly tentokrát rudé, ne černé, balónky.

A když se topím
před očima vidím
jen tvou tvář
jen tvou tvář
A když pláču
třese se ti hlas.


A když přišel čas na tanec, nejdivočejší variaci ch-chy, jenom zíral, jak to, že to umím.
Rudé šaty nás oba ovívaly a muzika hrála. Divoký tanec se rozjel na plno a z obou spadly poslední zbytky stydlivosti.

Ale já tě nemiluju
a nemyslím na tebe před spaním.
Nemám tě rád a nechci tě vidět
tak mi dej pokoj!

Ale já tě miluju
tak proč ne ty mě?
Proč mě nenecháš žít? Proč mi trháš srdce?

Protože tě nenávidím.

Poslední tón visel ve vzduchu a já se zřítila do Charlieho náruče. Davem rozezněl potlesk, obrovský a bouřlivý. Vytrhla jsem se Charliemu a společně jsem se ruku v ruce uklonili. Potom jsme se rozloučili a odtančili do zákulisí, uklidili si věci do tašek a v limuzíně odjeli pryč, než Charlieho napadnou miliony fanoušků.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Charlieho andílci - 4:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!