OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Čtyři Tělesa 6



Čtyři Tělesa 6Mnohem kratší kapitola :) Ale... SEX!! :)) Konečně se mi to povedlo..

„Když jsme ve světě snů, naše živly nás opouštějí. Pouze ti svítí oči tvým živlem." Dojdu ke skříni a podívám se do zrcadla. S naprostým úžasem se dívám na svůj odraz. Moje oči nepřirozeně modře svítí, jako by byly voda... voda... já ovládám vodu... proto děda říkal, ať si vzpomenu, co dělá voda s ohněm a obráceně. Voda ohěň zhasíná, takže ho zabije... oheň vodu vypařuje... takže taky zabíjí. Vlepím pohled na Erika.

„Když nás živly opouštějí, znamená to, že mě nezabiješ když mě políbíš. A já tě nesežehnu plamenem při dotyku. Jsme normální lidi. Až na ty oči," zašklebí se. Pak se mu vyzdvihne koutek. „Pojď sem..." napřáhne náruč. A co... už jsem dlouho s nikým nespala, tak proč ne. Hážu všechno za hlavu a znovu si na něj sedám obkročmo. Hned ho začínám líbat. Velice rychle z něj strhávám bundu. Chytá mě za pas a zvedá. Obmotávám si kolem něj nohy. Pořád mě líbe a pak mě pomalu pokládá na postel. Dá se říct, že nějaká ta vášeň z jiných živlů tu zbyla...

Přejíždím mu po zádech a on do mě začíná narážet svými ústy čím dál tím víc. Pouštím z něj nohy. V jedné chvíli se odlepuje a stahuje ze mě kalhoty. Naprosto zvědavě se zvedám do sedu. Usměje se na mě a vrací se k mým ústům. Chvíli ještě sedím a přidržuji se ho za krk. Pak ucítím jeho prsty v mém rozkroku a zase si lehám. Líbe mi krk. Krčím nohy a svíjím se pod ním v extázi. V životě jsem z nikoho nebyla tak udělaná jen z doteku. Pouští mě. Využívám siutaci a přetáčím se na něj. Znovu se začínáme líbat a pak ucítím jeho teplé ruce na mých bocích a zvedám se do sedu. Vytahuje se za mnou a stahuje mi i tílko. Pak z něj strhávám jeho triko. Jde znovu k mému krku a pak ucítím povolení. Jemně mi sundá podprsenku. Začne mi je mačkat a u toho mě stále líbe. Přetáčí mě zpátky, zalehává mě celou svojí vahou. Slyším zip kalhot a pak je ze sebe rychle stahuje. Lehá si na mě už nahý. Sundává mi kalhotky a pak někam odchází. Zase si sedám a koukám se, jak vytahuje z kapsy u kalhot malou lesklou věcičku. Zazní šum igelitu. Nasazuje si kondom a pak si sedá vedle mě. Hmm... dobře vyvinuté...

Díky... Vrhnu na něj pohled. Strká mi neposlušný pramen za ucho a pořád se na mě dívá. Můžu? ptá se tiše v mé hlavě. Kývnu a usměju se. Chytí mě zezadu za krk a pak už mě zase líbe. Pokládá mě doprostřed postele. Začíná mi líbat krk a pak už ho v sobě cítím. Projíždí mnou vlna vzrušení. Taková vlna, že bych ji klidně mohla nazvat tsunami. Když se začíná pohybovat tam a sem, proplétá si se mnou prsty na jedné ruce a druhou mě drží. Prudce se prohýbám v bocích. Začíná zrychlovat. Zavírám oči. Cítím, že už budu. A pak najednou a zcela nečekaně se tříštím. Padám a mé tělo se rozplývá. On jde hned za mnou. Svaluje se na mě celou svoji vahou, ale kupodivu mi to nevadí. Zuřivě oddechujeme. Svaluje se ze mě. Chvíli koukám do stropu. Tak tohle bylo moje poprvé. Už dlouho nejsem panna, ale takovýhle sex jsem ještě nezažila. Rychle sbírám kalhotky a šprndu a oblékám si to. On už má na sobě trenky. Teda... boxerky. Calvin Klein. Pokud čtu dobře. Stoupám si před postel. Erik zalézá pod peřinu a kouká na mě.

„Co-co je?" roztahuju ruce a prohlížím se.

„Nic... já jen, že..." rukou ukáže na mě.

„No co? Nespokojenej? Bo..." Erik si kleká na postel. Pak mi naznačuje, abych šla blíž. Popojdu o krok a on mě chytá za ruce a stahuje na postel. Ležím na zádech a on vedle mě. Stiskne mi ruce a přehodí přese mě jednu nohu.

„Tvé bříško..." jemně mě políbí do pupíku. Musím se zasmát. „Jsem s ním naprosto spokojenej," vyjede polibky výš. „Tvé ..." políbí mi každé prso. Bože, to je trapný. Chytám ho za hlavu a vysouvám si ho k sobě. Zakření se na mě. „Tvá ústa jsou moc přitažlivá. Už jen kvůli té prořízlosti." Zamračím se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čtyři Tělesa 6:

5. Lost generation
31.05.2013 [9:58]

Řekla bych, že výraz šprnda moc nehodí. A jinak to je takové nezcelené ty výrazy a to vyjadřování..ale pouze názor obyčejného čtenáře Emoticon

4. Lealel
30.05.2013 [20:31]

Dobrá kapitola, ale vadí mi, že tam byl jenom sex... Vlastně to bylo takový o ničem. Minulá kapitola byla stokrát lepší. Emoticon

3. JanieHutcherson přispěvatel
30.05.2013 [20:23]

JanieHutchersonNe. Je to spíš podle Nádherných bytostí. Teda fakt nevím...když vám to tak přijde. S tím účelem jsem to fakt nepsala. A mrzí mě, že to tak vypadá.

2. Eliz
30.05.2013 [16:23]

Hej, je to dost divne ked niekto kradne vety z Fifty shades of grey ... Emoticon

1. AnnieZet přispěvatel
30.05.2013 [14:44]

AnnieZetjanale, je učel, že každa druha věta, či slovo je z Padesáti odstínů šedi?:D Protože kdybych to měla začít vyjmenovávat, byla bych tady opravdu dlouho:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!