OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ďáblova dcera - Kapitola 2.



Ďáblova dcera - Kapitola 2.Příběh dívky, která nezná svého otce, hledá jej, a zároveň hledá vraha své matky. Je to její prvotní cíl, jenže nemá žádné vodítka k cíli. A tak mezi tím plní svůj osud, své poslaní. Vraždí démony, vlkodlaky, upíry, měniče a jiné nadpřirozené bytosti.
Je lovkyně, která nikdy nespí... Lovkyně, která díky svého neznámého otce má nadpřirozené schopnosti. A ďáblovi přidělává starosti tím, že vraždí jeho poddané, jak na běžícím pásu.
Snad se příběh bude líbit. :)

Text byl smazán, autorem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ďáblova dcera - Kapitola 2.:

19. SafiraDarkfire přispěvatel
26.12.2011 [22:04]

SafiraDarkfireNat: Páni děkuju. Nečekala jsem, že se tady k téhle povídce, nebo vůbec nějaké, kterou mám jako kapitolovku a je dokončená objeví nějaký ten komentík:) Takže moc děkuju. Jop vím, že se mi ze začátku hodně opakují slova, ale později se to už zlepší a nebude to tolik rušit, tady to jinak nešlo. :) No taky doufám, že se brzo dostaneš na internet a já se budu těšit na další tvůj komentík:) Protože na tuhle povídku jsem obvzlášť hrdá, i když teď bych ji už napsala zase krapek jinak. :) Ale to už je jiná věc:)

18.
Smazat | Upravit | 26.12.2011 [19:19]

No... to je napínavé! Nemám rád Supernatural, viděl jsem pár dílů a zjistil, že ani hororové seriály nesnesu, ale tahle povídka se mi moc líbí. Těším se, co bude dál, teď už ale bohužel nemůžu číst, takže budu moct pokračovat až někdy jindy. :( Jinak... občas se ti tam opakují slova. A to je asi to jediné, co bych ti na tom vytkl. Zajímavě napsané, poutavé, dokázal jsem se do toho snadno vžít. Doufám, že se na internet dostanu co nejdříve. :)

17. SafiraDarkfire přispěvatel
08.06.2011 [9:48]

SafiraDarkfireFaileDraco: Děkuji:)

16. FailleDraco přispěvatel
08.06.2011 [9:12]

FailleDraco Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. SafiraDarkfire přispěvatel
11.05.2011 [13:20]

SafiraDarkfireMija: Velice děkuji za komentík, ano máš pravdu, příjemně ji tam nebylo:D A za ním... No však sama uvidíš v dalších kapitolkách, a nezvládla by je bylo jich hodně. Kdyby zabila jednoho tak přivolá všech dvacet nebo kolik jich bylo. Ted si nejsem jistá. No a proč omdlela. To tam sice není, ale použil na ní Síly. :D No jsem ráda že se ti kapitolka líbila. A přeji hezké čtení s dalšími.
Ps.: jop to je docela ironie. Ani jsem si to neuvědomila. :D Prvně andělé a pak démoni:D Chich...:D

14. Mija přispěvatel
11.05.2011 [11:15]

Mija:| :| ja... Neviem čo povedať. :D Myslím, že... Fajn! Nikdy v živote som nevidela supernatural, ale... To je aj tak fuk! xD.
Začiatok: hakovitý nos? No čo... Keby išlo o mňa vyzeral by, ako keby bol stručký pán, takže... :D Loreline, chudáčik! Ale ja som myslela, že by zvládla piatich a zvládla by iba jedného a nakoniec ani toho. A... Abaddon... ánoo... Zvláštne meno, zvláštny popis. Ale zaujímalo by ma, ktorý stupeň je on. A ako to, že omdlela pri jeho dotyku?!
Koniec: Pochybujem, že sa jej tam dobre... Že jej tam bolo príjemne, ale... Abaddon? Už zasa? A kedy konečne ju posle ku Nemu?! No to je fuk! Takmer som nedýchala (našťastie, iba takmer... Ešte by som sa aj zadusila a v pekle by som sa preklínala, že som to nedočítala.
A zhrutie, čo som napísala: dokonalosť... Akcia, napínavosť, strach... A neviem čo iné dodať. Veď... Ešte stále mám otvorené ústa a vypuľujem oči!!! Wow! Toto je... Fantastické... (heh... Najprv píšeš o archanjeloch a potom o diablovi... :P)

13. SafiraDarkfire přispěvatel
29.04.2011 [10:02]

SafiraDarkfireElis, děkuju, jsem ráda, že se ti to líbí:) A že to není jenom samé napětí, ale, že se občas i zasměješ:)

12. ElisR1 přispěvatel
29.04.2011 [10:00]

ElisR1Hele tak tohle byla opravdu skvělá kapitola.. a ten konec... geniální (=ozývá se moje zvrácená polovička, té si prosím nevšímej =D)
Páni, kromě toho, že jsem hltala řádek za řádkem, abych se dozvěděla, co bude dál, tak jsem se i smála... nevím proč, ale prostě mi některé části připadaly vtipné.
Opravdu, tohle byla naprosto senzační kapitola... a já? já jdu na další =)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. SafiraDarkfire přispěvatel
24.04.2011 [21:40]

SafiraDarkfireJoi: Děkuji.

Mirror: Velice děkuji za komentík. Nic neprozradím, protože by to pak nebylo ono:D

Moonlight: Teké děkuji za komentík. Má to svůj účel neboj. :)

10. Moonlight přispěvatel
24.04.2011 [20:56]

MoonlightBože?!?!?!?!?!?!?!?!? Čo si jej to len urobila? Nechala si ju padnúť do rúk takého masochistu :D ale inak skvelá kapitola, takmer som nedýchala :D rýchlo ďalšiu :D
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!