OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dark Shadow - prolog + 1. kapitola



Dark Shadow - prolog + 1. kapitolaPríbeh rozprávajúci o dievčati, ktoré bolo a je anjelom, ktorý je zatratený na večnú samotu. Svojim činom, zradením Boha aj Lucifera, ju postihli trestom menom: "Tiene". Dievča sa v každom reinkarnovanom živote zaľúbi do chlapca, ktorý je jej činom tiež zatratený. Podarí sa im niekedy byť spolu? Podarí sa im premôcť dvoch vládcov, alebo umrú a už sa nikdy nestretnú?
To sa dozviete v mojej poviedke. Mám ju dokončenú takže pridávanie bude trvať rýchlejšie. Budem rada, ak tu bude aspoň päť komentárov. Nesii.

Harlow, Anglicko

December 1768




Jej oči zazreli „Jeho“. Bola šťastná, že zazrela svojho verného priateľa či milenca. Vykročila k nemu mačacím krokom, a keď bol dostatočne blízko, skočila mu do náručia. Jeho mohutné ruky sa obmotali okolo jej pásu a jeho plné, krásne vykrojené pery priložil k jej vlasom. Nežne ju pobozkal do vlasov a dievča vzdychlo. Túto chvíľu by považovalo za krásnu, kebyže nezazrela nepriateľov. Tmavé a desivé tiene sa obmotávali okolo nich a cítila, že ich temnota zahaľuje.

„Už nie!“ skríkla na tiene. Pozerala na prízraky s vedomím, že zomrú.

„Prečo? Prečo ma nenecháte? Neberte mi ho,“ prosila tiene, ale bolo to zbytočné. Jej slová neznamenali nič, iba nádej, že možno raz... ak sa teda stretnú... budú šťastní.

„Prepáč,“ šepla zničene a pustila svojho milenca. Tiene sa obmotali okolo jeho tela a zarývali sa mu do kože. Dievča zavrelo oči a počulo už len výdych. Potom nebolo nič. Iba prázdnota.

1. kapitola

1990, Máj

Brighton, Anglicko

 


Je možné, že si pamätám svoje doterajšie životy? Že si pamätám každú stratu môjho milovaného? Už nemôžem spraviť tú istú chybu. Už sa nikdy nemôžem zblížiť s ním. A to len kvôli tomu, že ma ohrozujú tiene. Temné tiene sú poslami Satana – Lucifera. No a ja, verte či neverte, som bola anjel. Nepáčili sa mi názory Boha a tak som sa pridala k Luciferovi. Obidvoch som okašľala a tak ma postihli trestom. Akonáhle pocítim šťastie, tiene mi ho zoberú.

Som Nephilim, teda tak sa nevolám, ale taký som druh anjela. Moje prvé meno a v každom živote bolo a je Teesside.

Mám mačací, dravý pohľad. Pleť bledú ako krieda s občasnými ružovými fľakmi, ktoré sa tiahnu na lícach a preto to vyzerá akoby som sa červenala. Oči modré ako samé nebo, krásne vykrojené pery a obočie tesne nad očami, jemne zvraštené od toľkého hnevu. Najviac som hrdá na svoje blond vlasy siahajúce po prsia. Vysoká som okolo sto sedemdesiat centimetrov a mám štíhlu vyšportovanú postavu, ako inak.

Pri každej reinkarnácií vyzerám rovnako, teda až na túto reinkarnáciu.

Väčšinou som mávala vlasy do červena, no musím uznať, že ani blond nie je na zahodenie.

Zaujímavá otázka aj pre mňa je, či mám schopnosti Nephilima. Svoj život sa nedá zaprieť, aj keď nie som anjel a mám odrezané krídla, mám väčšiu silu ako ľudia, jasnovidecké schopnosti či vrhám bleskom a viem liečiť. No nič zaujímavé, aj keď to samo uzdravenie nie je zlá vec. Skôr by ma zaujímalo kde je on. On má aj meno. Volá sa Wick Coll, teda v predošlých životoch sa tak volal.

Mimochodom, oslávila som ďalšie sedemnáste narodeniny. Samá pretvárka, jeden úsmev sem, druhý tam. No proste nezáživná činnosť. Radšej sa ponorím do svojich myšlienok a v nich pozorujem môjho Wicka. Spomeniem si na jeho dokonalé telo, ktorá som tak milovala. Milovala som prechádzať po jeho svalnatom sexi tele. Jeho tmavé kučeravé vlasy vždy ladili s jeho krásnymi zelenými očami a jeho úsmev. No na zožratie.

Pokiaľ ide o jeho vlastnosti, tie sa menili. Raz bol šarmantný, druhýkrát rebel a potom... V každom živote niekto iný. Ale aj tak, akokoľvek bude iný či bude mať zlé vlastnosti, vždy to bude môj Wick, ktorého nadovšetko milujem a budem.

A to je asi všetko... moja myseľ je deravá.


 

 

Čo si myslíte? Mám pokračovať? Toto je len začiatok, ale potom sa to rozbehne, ak teda budem chcieť pokračovať. Je to na vás :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dark Shadow - prolog + 1. kapitola:

8. Aleeeen
20.03.2012 [18:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon prosííím další

7. crusty přispěvatel
02.03.2012 [19:07]

crustyJee! Ja by som chcela ďalšiu! Je to úžasné! Emoticon

6. nesii
29.06.2011 [19:26]

Aj ja si myslím. Teraz si idem kúpiť aj Súženie, ôenže si musím našporiť pachy... a Knihy Hunger games už predávajú? Emoticon

5. LynVonNightlight přispěvatel
25.04.2011 [13:07]

LynVonNightlightJasné v pohodičke. To ja len tak. Celkom dobrá kniha... a určite sa mi páčila viac ako Navždy nesmrteľní.

4. nesii přispěvatel
25.04.2011 [13:00]

nesiiKúsok z Pádu, ale oslovilo ma to. Ale je to úplne iné. Len tie tiene a anjeli. Inak už mám dve časti obidve hotové. Aj tak milujem anjelov, moja obľúbená téma spolu s upírmi. Hádam to nevadí. A na tú spisovateľku aj tak nemám :).. toto je len také odreagovanie. Písala som to teraz v nemocnici. Emoticon

3. LynVonNightlight přispěvatel
25.04.2011 [12:28]

LynVonNightlightFíha... niekto tu tuším objavil knihu "PÁD". Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. nesii přispěvatel
24.04.2011 [12:04]

nesiiČlánok je hotový a zaškrtnutý. Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
24.04.2011 [11:57]

LynVonNightlight*Keď budeš s článkom hotová, nezabudni zaškrtnúť "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!