OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Drugs!1.Kapitola



Drugs!1.KapitolaNapsala jsem takovou ´kratší kapitolovku...je o drogách a jednom agentovi co má jeden tajný úkol.....snažila jsem se odhadnout jak se asi takoví člověk pod vlivem drog chová, ale asi nic moc no......však uvidíte napište jestli mám vůbec cenu pokračovat....hezké počtení..P.S. je taková zmatená a trochu unáhlená....

Dívka jde po ulici. Má nahlavě kapuci od mikiny, která na ní visí. Dívka je příliš hubená a strašně bledá. Jde s hlavou skloněnou k zemi. Její dlouhé vlasy jí padají tak, že jí nejde vidět do obličeje. Má velké kruhy pod očima, které jí nesluší, ale jí je to jedno. Má krásné čokoládové oči, které by jí dívky záviděli kdyby je viděli a kluci by pro ně udělali cokoliv, ale tohle jí je taky jedno. Došla k staré, hnusné skoro rozpadající, smradlavé a temné budově. Tam se scházejí oni! Ti co chtějí prožít znovu ten pocit, který jim dá svobodu. Protože jí došla její útěcha musela si ji jít koupit ke starému známému. Rickovi. ,,Áááá to jsi ty?! Že se vůbec divím. Pojď dál Megan. Jako obvykle? Stříkačku?" Zeptal se chlápek, který mohl mít asi tak kolem 25 let. Urostlý a celkem i pohledný. Jméno Rick se k němu perfektně hodí. Má světlé špinavě blod vlasy a krásné modré oči, které doukážou svou hloubkou utopit každého. ,,To taky, ale ještě chci PMA. Peníze mám." Řekla radostným hlasem a mávala mu penězi před obličejem. Vzal si od ní peníze a dal ji to co chtěla. Dívka celá šťastná odešla z baráku a šla domů. Na cestu si stříkla jednu dávku a šla dál. Za chvíli začala droga účinkovat a ona zase pocítila ten otupělí pocit a štěstí. Jako bonus od minula si v kapse našla LSD, sice moc při smyslech už nebyla, ale řekla si, že si to nechá až jí dojde tohle. Šla ulicí a uviděla nějákého mladíka. Nevěnovala tomu moc velkou pozornost, protože byla šťastná. Šla dál a mladík v závěsu za ní. Byla krásná temná noc a Megan byla šťastná, ale jen díky droze, kterou má v sobě. Byla malátná a otupělá. Kdyby ji teď srazilo auto nevnímala by. Vešla k sobě do bytu a lehla si na zem. Byla šťastná sem tam se zasmála. Za hcvíli přišel její kamarád Anthony. ,,Megan! Ty jsi na mě nepočkala?!" Zeptal se se smíchem, protože si z nouze vzal éčko. ,,No a? Si pojď vzít jinak nezbyde!" Řekla a začala se smát. ,,Chceš do toho éčko?" Zeptal se Anthony Megan. ,,Jasně!" Řekla nadšeně. Vzal tabletu, dal si ji do pusy a šel k dívce. Tabletu pořád měl v puse a držel ji mezi zubami. Lehl si na dívku a pomocí polibku ji dal drogu. Za chvíli pocítila jak ji adrenalin putuje v žilách a šla zapnout muziku. Začali tančit. Smáli se, blbli a líbali se. Megan s Anthonym chodí už rok. Od té doby je v drogách. Život k ní nebyl spravedliví tak si řekla proč do toho nejít s ním. Začalo to malíma dávkama a pak postupně většíma a většíma.... Kluk, který ji sledoval až domů čekal před dveřmi a rozhodoval se jak dál. O Megan věděl vše. Měl úkol, který musí splnit. Zaklepal na dveře a čekal jestli ho pustí nebo ne. Dveře otevřela rozesmátá Megan. ,,Co chcete?" Řekla a začala se znovu smát a tančit do rytmu hudby. ,,Můžu dál?" Zeptal se a dívka bezmyšlenkovitě pustila mladíka dovnitř. ,,Koho jsi to jsem vypustila. Chce se dívat jak si to rozdáváme nebo co?" Ptal se Anthony, který neměl ani kousek studu. Jak taky? Když má v sobě drogu! Pomyslel si mladík. ,,Jsem Matthew! Můžu se přidat?" Zeptal se a s očekáváním se podíval na dívku. Ta jen kývla a hodila mu éčko. Matt si oddychl když mu dala jen éčko. Chtěl ho dát jakože do pusy když ho Megan zastavila. ,,Počkej!" Řekla vzala mu přášek, dala ho mezi zubu a Matta hodila na postel vedle Anthonyho, který je přestal vnímat. Byl myšlenkami úlně někde jinde. Megan si sedla na Matta obkročmo a sehnula se. Matt se vyděsil. Neměl v úmyslu to opravdu spolknout, ale jak viděl bude se muset podřídit. Začala ho líbat. Polibek ji oplácel, protože dlouho neměl někoho s kým by to mohl dělat. Měl ,ale nebyl čas na takové věci. Megan byla krásná a Mattovi se líbila ikdyž to bylo proti pravidlům. Musel to ukončit tak se začal šíleně smát. Megan a Anthony se přidali k němu. ,,Jo a mimochodem já jsem Megan a tádyhle ten fešák je Anthony." Řekla Megan a všichni se dali do smíchu a tance. Tohle bude velice náročné misse pomyslel si Matt.....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Drugs!1.Kapitola:

3. Sasanka
29.07.2009 [17:12]

Příště pozor, skáčeš v čase... Začátek je v přítomném, ale pokračuješ v budoucím... Tak až budeš zveřejňovat další kapitolu, drž se radši celou dobu minulého času. Je nejjednoduší, a nebudeš si muset hlídat, jestli tam JE nebo BYLA x) Vypadaá to moc zajímavě, akorát souhlas s JoHarvelle, ty odstavce by neuškodily. Těším se na další díl x)

2. lucik
29.07.2009 [14:40]

pááni úžasný:)

1. JoHarvelle přispěvatel
28.07.2009 [3:23]

JoHarvelleZajímavý nápad, akorát se to trošku blbě čte, když tam nejsou odstavnce, člověk se ztrácí, takže jako čtenář ti radím, dám tam odstavce. Jinak se mi to líbilo EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!