OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Duše v zemi - 19. kapitola



Duše v zemi - 19. kapitolaPro čtenáře nad 15 let!

Vítám Tě ve třetím pokračování Upířích Živlů. Prošla sis prvním dílem - Hra s ohněm. I druhým, neméně divokým, Světem bez krve. Nyní nastupuje Duše v zemi s tvými oblíbenými hrdiny. Jsou nostalgičtí, přátelští, krvelační a násilní. Plní elánu i touhy, která nemá obdoby. Užij si Duši v zemi a prožívej to nadšení i hrůzu společně s nimi.(Předělávka základní spolupráce s Wish)

Nová postava... Lilien, která má s ironií osudu společného více, než se zdá :o)

EDIT: Článek neprošel korekcí.

19. kapitola - „Vyměnil bys ji za Miu?“


Dick

Stojím ve dveřích a zírám na tu podívanou, zatímco pociťuju ten příjemný tlak v rozkroku a olizuju si rty. „Vyměnil bys ji za Miu?“ žďuchnu do Mikea, který na to živé porno zírá se stejným zaujetím jako já. Nikdy jsme Cristoballa takhle neviděli, vždycky byl spíš … rezervovaný.

„Neblbni,“ hlesne. „Ale mám na tu malou štětku chuť… Ale to jenom proto, že jsou tak vyzývavý, ty vole,“ vzrušeně se nadechne a sáhne si do rozkroku. „Ty bys ji chtěl taky!“

„To ne, já mám Desire a … teď už i sex,“ ušklíbnu se na něj a radostně se mi rozzáří celý obličej.

„Jo, Des je v posteli taky dobrá, ale … na mě moc něžná. Nic pro mě,“ oklepe se a já po něm hodím vražedným pohledem. „Ty vole, alespoň jsme oba šukali stejnou holku, to je fajn, ne?“ Vycením na něj špičáky, aby věděl, kam tohle povede. „Se hned nezblázni, ty vole,“ ušklíbne se a znovu se zadívá, jak Cristoball olizuje Angelina ňadra a ona při tom sladce a vrnivě vzdychá. Znovu se mi do rozkroku nažene krev.

„Myslíš, že tohle mu pomůže v probuzení lidství? Je dost … divokej a vášnivej, ale ne jako člověk.“

Pokrčím rameny. „Jsem na tom podobně jako on a … beztak jsem lidský.“

Mike po mně šlehne pohledem a ušklíbne se. „Ty vole, tys byl vždycky jinej…“

„Dicku…“ zasténá vyplašeně Desire a já sebou trhnu, když se mi objeví za zády.

„Už je ti lépe, miláčku?“

„Ano… Ježíši Kriste, na co to koukáte?!“ zajíkne se a zrudne. Pohled na dvojici, zmítající se v posteli ve vlnách vášně, jí moc neprospěje. „Co to… Ach!“  Dostane ze sebe a otočí hlavu na stranu.

„To … nic není,“ snažím se to zapovídat, zatímco mi Mike ukazuje “kiš kiš“ a přejíždí přes sebe dvěma ukazováčky. Zamračím se na něj a obejmu ji, načež se mi vytrhne. „Nevšímej si jich…“ Strkám ji do pokoje, zatímco Mike stále stojí a nenechá si tu podívanou ujít, leda by ji mohl sám prožívat.

„Aha,“ řekne to stylem, při kterém je mi jasné, že je na mě naštvaná. Povzdychnu si a nechám ji, aby se posadila na kraj postele. „Mohl ses klidně dívat až do konce…“ zamumlá a stydlivě sklopí hlavu, zatímco si dlaní přejíždí po podbřišku.

„Nepotřebuju se na ně dívat… Mám to nejkrásnější před sebou.“ Prsty se zapletu do jejích dlouhých vlasů a začnu si s nimi hrát, zatímco druhou dlaň jí přesunu na podbřišek.

„Možná… Ale podle všeho ti nedávám to, co se ti tak líbí.“

„Lásko, dáváš mi všechno.“ Jistě, divočejší sex jaký prožívá Cristoball bych si nechal líbit, ale chápu, že na to musím jít pomalu. Tedy pokud ho vůbec kdy prožijeme…

„Mám hlad, dojdeš mi pro jídlo nebo mám jít sama?“

„Samozřejmě ti pro něco skočím, miláčku.“ Vyběhnu ze dveří dříve, než se na mě stačí zas kvůli něčemu naštvat. „Nechceš se přidat, Dicku?“ zasténá z pokoje Angela, jakmile mě zahlédne. Neodolám a nahlédnu. Cristoball mě protne neřestným pohledem a pozve mě do jejich trojky také. Chtivě si olíznu rty a skousnu ret, když narazím na Desiin pohled. Kouká ze dveří a to co vidí, se jí nelíbí.

„Miláčku, za chvilinku ti to přinesu…“

„Už mě přešla chuť!“ Zavře dveře a otočí klíčem v zámku.

„Kurva…“ kopnu do zdi a zavrčím. „Des… miláčku,“ zasténám zoufalstvím u dveří a opřu se o ně čelem. Přemlouvání neplatí a vyhrožovat jí nebudu. Povzdychnu si a vyběhnu z domu a vyletím ven. Posadím se na parapet jejího okna a zálibně shlížím dovnitř. Jasně, zavřené okno, chytré miláčku! Štve mě, že je otočená zády a já na ni ani nevidím, ale zdá se, že je v klidu. Vždyť jsem neprovedl nic tak špatného nebo ano… Přece mě nemůže zabít, když jsem se jenom juknul!

„Co tady děláš? Seš ve vyhnanství?“ ušklíbne se Dexter a přiletí ke mně blíž i s dívkou, která mu kňourá v náručí.

„Máme trochu rozhádanou domácnost…“ ušklíbnu se. „Co to máš?“

„Moje nová kořist,“ kývne k ní hlavou a zatáhá ji za dlouhé blond vlasy, až dívka opět útlocitně zakňourá, ale jinak nevnímá. „Našel jsem ji v lese…“ pochlubí se snadnou kořistí.

„Panna…" vydechnu, když nasaju její vůni. To už je přímo jako trofej!

„Já vím. Rád si hraju." Vycení běsnivě špičáky.

„Dexi, ty jsi vůl," odfrknu a odtáhnu se blíž k oknu. Holčičce se u nás líbit nebude.

„Nebuď takovej… Taky máš rád nevinný. Všichni upíři chtějí jenom nevinnost, krev, sex a násilí. Nejseš jinej!"

„Nejsem… Ale netýrám!“

„Mučení ještě nikoho nezabilo…" Dávivě se rozesměje. „Zeptej se Di."

Unaveně skloním hlavu. Podpásovka. Že zrovna z ní by byla nejlepší mučící zbraň… Nepochopím. „Hele, pozor, probírá se ti." Kývnu směrem k němu a než stačíme oba nějak zareagovat, tak se mu ta holčička div nevytrhne a Dexter spolu se mnou i s ní vyrazí okno. Přistaneme u Desire v pokoji, kde se s propletenými údy válíme na zemi.

Odtáhnu se od nich s dlouhým zaúpěním a vytáhnu si střep ze stehna. Vyšplhám se k Desire na postel a chci ji popadnou do náruče, ale uhne. „Promiň lásko… To ten idiot,“ hlesnu a zlíbám jí celou tvář, nedbaje na mírnou bolest v noze. Nechci, aby se dívala na Dexovi přesvědčovací metody, které v sobě mají minimum soucitu a něhy, za to maximální podíl bolesti a násilí. Ale pořád to není Oskar, nebo … Di. Dex je v tomhle naštěstí velmi hravý amatér.

„Pusť!“ snaží se mě od sebe odstrčit, ale držím ji moc pevně. Když mě kousne do paže, s usyknutím ji pustím. „Další, co jste si našli na hraní?!“ obviní mě se slzami v očích.

„Našli? Tu si přinesl Dex, já v tom jsem nevinně!“ zabručím a stáhnu ji k sobě zpátky. „Víš, že chci jenom tebe, tak co to tady zkoušíš," bručím, zatímco jí líbám na krk. „Měl bych se z tebe napít…" zašeptám jí do ucha, až jí naskočí husí kůže. „Tvoje tělo mě potřebuje." Jemně zahalím místnost do oparu feromonů, aby cítila jemné mravenčení na kůži a byla … povolnější. Ohlédnu se po tom rozbitém okně. Kurva, Chester nebude nadšený... Nebo spíš Di. Tenhle dům si teď přivlastnila, a zatímco Des se drží stranou, tak Di řádí jako ďábel, když je tu něco změněného, rozbitého nebo si někdo přitáhne novou oběť jako právě teď Dexter. Začíná to tu vypadat jako hostel. V každé místnosti někdo jiný, kdo by se dal umučit k smrti. Na každého upíra už je tu i člověk, beru to jako luxus.

„Ne, já nechci…“

„Ale já chci… A to jenom tebe,“ hlesnu a hladím ji po celém těle. „Kdy už mi budeš konečně věřit. Přece nemáš důvod mě podezírat. Jako upír jsem měl jenom tebe…“ Postupně ubírám, abych ji dostal k rozumu příjemnou cestou. Přece mi nemůže pořád tak nedůvěřovat. To já bych měl být ten, co by jí neměl věřit ani slovo.

„Spi si, s kým chceš, pokud tě to udělá šťastnějším, ale já s tebou už spát nebudu!"

Po dlouhé době první sex a teď už zas nic!? „Proč tohle děláš?!“ zavrčím. „Vždyť se snažím být pro tebe ten nejlepší a přesto ti nejsem dost dobrý? Pořád mě jen ponižuješ, odstrkáváš mě od sebe. Kolikrát ti mám říkat, že nechci jinou?“ Ty její nálady mě vážně děsí. Co jsem provedl tentokrát, že už mi zase odpírá sex? Přijdu si, jak hošíček ze školy, kterému vezmou oblíbenou sladkost, když něco posere. Pořád mě odkazuje na někoho jiného a já, abych se před ní ponižoval a plazil. Jenže co jiného mi zbývá, když jí chci udržet v klidu a pohodě? Hold se budu muset pokořit, láska mě jako upíra celkem dobře zabíjí.

„A já chci zas to nejlepší pro tebe,“ hlesne hořce. „I když to nebude se mnou. Viděla jsem ten tvůj pohled, když ses díval na ty dva. Chceš něco jiného, co já ti dát nemohu. Tak běž a … vezmi si to! Já ti bránit nebudu, ani ti nebudu dělat scény. Když budeš spokojený ty, budu i já. Navíc já mám malého a budu v pořádku!“

„Pro mě jsi nejlepší ty,“ povzdychnu si a zády se zabořím do polštářů. „Bože, jsem chlap. Tak jsem se podíval. Ale nic to neznamená. Jsem hotový z tebe, ne z nich. Můžu se zbláznit z tebe, protože jsi nádherná, úžasná, kouzelná, nevinná a moje!" Zadívám se na ni. „Jenom s tebou jsem šťastný." Natáhnu k ní ruku. Otočí se ke mně zády a já tupě vydechnu a přitulím se k ní.

„Miluju tě,“ hlesnu a jemně ji hladím po vlasech. „Jestli chceš, nehnu se od tebe ani na krok. Budu tvůj stín, tvůj osobní otrok. Neopustím tě nikdy. Můžeš mě klidně přivázat na řetěz, tak co ty na to?“

„Jestli ti na tom tolik záleží, tak se o nějaký … sado maso pokusím,“ hekne a posadí se. „Maso mi celkem jde… Snad se naučím i to …“ nedopoví a chytí se za pusu, vyběhne rychle z pokoje.

„Kurva,“ zavrčím vztekle a utíkám za ní. Když se sklání nad mísou, chytím ji jemně za vlasy a hladím ji po vlasech. Je mi líto, že je jí stále špatně… „Nechci žádné sado maso. Chci tě takovou, jaká jsi. I kdybych byl raději, kdyby ti nebylo zle…“ Pomohu jí k umyvadlu, protože se celá třese. Postavím se za ni a snažím se ji utišit svými chladnými doteky.

„Neříkej, že…“ zavrtí hlavou. „Už je to dobré.“

Když se domem rozlehne srdceryvný křik a pláč, evidentně od té Dexovi oběti, Desire se podlomí nohy a padne mi do náruče. Do hajzlu, tohle přesně jsem čekal. Uchopím Desire do náruče a přitisknu ji k sobě, protože jí automaticky začnou z očí stékat slzy. Kurva, to ten Dex nemohl chvíli počkat?! Houpu s ní ze strany na stranu, abych ji trochu utišil.

„Co to sakra je?!" Diin řev je výmluvný až moc.

„Chci jít za Di."

„Des, lásko…" špitnu váhavě, ale vytrhne se mi a stejně svou umíněnou sestru dohoní. Za ní hned Chester, aby jí případně mohl bránit, protože Di srší vztekem široko daleko.

„Pohlídej děti!“ sykne mi Chester, než zmizí za dvojčaty.

„Kurva, co?“ zahučím a zatnu zuby. „Mio?!“ zabuším na dveře. „Mohla bys na chvíli pohlídat dvojčátka?" Jen s úsměvem přikývne a podá mi Baltazara do rukou. „Tedy ten malý satan ale vyrost." Nestačím se dívat, zatímco ho držím a on se na mě rozjařeně usmívá. Rudé oči pořád vyznívají tak panicky, ale není v tom žádná násilnost. Prostě jen je trochu jiný.

„Kde je Mike?“

„Dívá se na porno…“ Mia na mě střelí nechápavým pohledem. „Cristoball a Angela si to rozdávají, tak sonduje…“ ušklíbnu se.

„Není ten Mike úžasnej?“ zapřede jako kočka a usměje se na mě.

„To víš, že je. Díky za hlídání,“ hlesnu a podám jí malého satana. Seběhnu schody a připojím se k tomu virválu. Na zemi se krčí nahá krvavá dívka a usedavě pláče, zatímco Chester drží Di zády k sobě a snaží, aby byla v klidu. Zdá se, že je spíš v rozpacích z té přemíry krve. Jediný, kdo tu dělá cirkus je … moje sladká Desire!

„Ty hajzle!“ buší do něj pěstmi, zatímco mě padá čelist. Kde se to v ní proboha vzalo?! Mlátí do něj hlava nehlava já se ji snažím chytit, ale je tak rozohněná, až mě to maličko děsí.

„Des, uklidni se, miláčku!" Sevřu ji v náručí proti její vůli, zatímco ona úpěnlivě řádí. Dívka před námi se bezostyšně klepe a brečí a Dex, to hovado nevyzrálé, se šklebí.

*

Chester

„Chazzy…“ Di zaúpí a zadívá se na mě zoufalým pohledem. Jsem tak zaskočený Desiným chováním, že nějak nejsem schopný reagovat. Akorát stále pevně svírám Di, aby neudělala nějakou hloupost, protože na ni vidím, jak na ni celá tahle situace působí. Když se na mě obrátí s prosebným výrazem ve tváři, trochu mě to probere.

„Měla bys jít nahoru," hlesnu vážně. „A Desire bys měla vzít sebou. My to tu s Dickem vyřešíme."

„Jo. Ne. Sakra! Budu tu s tebou… jenom mě k ní nepouštěj!“ zakoulí očima a krvelačně vycení špičáky.

„Lásko, když tě budu držet, tak jí nebudu moct pomoci a nestihnu dát přes hubu ani Dexterovi,“ snažím se jí v klidu vysvětlit, že bych ji měl opravdu raději v ložnici, protože zde by udělala více škody, než užitku. „Vezmi sebou Desire. Dick s ní má podle všeho dost práce… Uklidníte se obě. Neměly byste tu ve vašem stavu být. Prosím…“ udělám prosebné oči a Di po chvíli přemítání přeci jen přikývne.

Dám jí polibek na rty a jemně ji držím, zatímco ji táhnu pryč, protože se opět zabodla zlověstným pohledem do té dívky.

„Desire…“ natáhne ruku ke své sestře, ale ta drze odsekne.

„Nikam nejdu! Nenechám ho, aby si tady s ní mohli užívat ve třech! Jde jim jenom o sex a mučení, Dianko!" vyjekne a snaží se Dickovi vytrhnout. Při slově mučení sebou Di vztekle cukne a hrdelně, naprosto toužebně zavrčí, zatímco divoce cení špičáky. Dívka se ještě více lekne, vypískne a schová se v rohu.

„Miláčku, to přece není pravda…“ Dick se jí snaží domluvit, zatímco ji jemně drží v náručí. „Dex ji už týral, tak kdo bude na řadě teď?“

„Teď budu na řadě já!“ zavrčí bezcitně Di, divoce se mi vytrhne a vrhne se na ni s tak drsným smyslem zabijáka, že se za ní ihned vrhnu a chytím ji těsně před tím, než se do ní stačí zakousnout, protože by ji evidentně rozsápala na kusy. Slyším Desiin ječivý hlas a Dickovo sprosté zaklení, ale nejvíc se mi v uších ozývá ten nelidský hrdelní řev, který jako by ani nevycházel z mé Di.

„A dost!“ zavrčím zle a i přes její protesty ji chytím do náruče a táhnu ji ke schodům. „Tak přesně kvůli tomhle jsem nechtěl, abys tu zůstala!“ vtlačím ji do ložnice a posadím do křesla. „Zůstaneš tady!“

 

Vycení na mě špičáky a oči má šedé, naprosto chladné. „Já za ní musím!“ šklebí se uhrančivě. „Tvůj syn to tak chce. Cítí to tak, chce krev a násilí!“

Rázně zavrčím. Tušil jsem, že tohle dítko bude trochu krvelačnější, ale že ji bude ovládat už takhle z počátku, jsem nevěřil. Trochu mě to děsí, ale je ovlivněno tou její proměnou… Před Oskarem byla ještě srdceryvná a neměla o týrání ani tušení, proto jsou dvojčata na upíry mírumilovná, ale tohle bude skutečně plnohodnotný upír, se kterým bude práce, než ho přeučím něčemu jinému. Zejména, když už se jako plod ukazuje dravě a násilně.

„Nikam nepůjdeš! Je mi jedno, jestli to naše dítě chce nebo ne,“ řeknu tvrdě, ale pak trochu zněžním. Přistoupím k ní a pohladím ji po tváři, druhou rukou zašmátrám po jejím podbřišku. „Přece nechceš, aby z něj byl krvelačný upír…" Pomalu pod mými doteky taje a přivírá víčka, jak se jí vrací její nátura a ten vražedný smrtelný lesk z jejích očí mizí. „Di?“

„Máš pravdu… Sakra, nechci, aby byl zlej,“ hlesne tiše.

„Hodná…“ pohladím ji po vlasech a jemně ji políbím na rty. Když po polibku otevře oči, jsou plné okouzlení a lásky. Nebezpečí je zažehnáno.

„Přece chceš, aby byl tak úžasný, jako jsou dvojčata," šeptám a hladím ji, aby zapomněla na veškerou hrubost, kterou chtěla věnovat Dexově oběti. Budu jí muset víc hlídat. Vypadá to, že během těhotenství se v ní bude ta rozpolcenost probouzet mnohem častěji. Zcela se mi oddá a zakloní hlavu.

„Budu tady… Jen ať mi ji nic nepřipomene nebo to dopadne špatně,“ zajíkne se.

Usměju se na ni a krátce políbím. „Když budeš hodná holčička, dostaneš odměnu," blýsknu očima a pustím ji, abych se mohl vrátit dolů.

*

Desire se stále mele v Dickově náruči a já protočím oči.

„Nedala jinak, než že tu zůstane…“ pokrčí Dick rameny a stále ji tiší. Otočím se k nim zády a zadívám se na Dextera, který stojí u zdi a protivně se šklebí, zatímco se do nás zabodává pichlavýma očima.

„Debile!“ syknu směrem k němu. „To jsi ji musel tahat sem? Nemohls to udělat někde venku?" obořím se na toho šklebivého kreténa. „A přestaň se tak tvářit, nebo ti rozbiju držku," zavrčím, sundám si košili a zabalím do ní sténající dívku, abych jí potom vzal do náruče. „Dicku, prosím tě, přines lékárničku," požádám ho. „Jestli to přežije, tak už se jí ani nedotkneš! V mém baráku ti tohle trpět nebudu. Sbal si Angelu a vypadni," procedím skrz zuby.

„Kdyby to šlo!“ štěkne po mně uraženě. „Jenže tu jste jaksi předali Cristoballovi a ten mi jí vrátit nechce!"

„Že sem tedy stále lezeš, když tě tu nikdo nechce,“ ušklíbne se Dick a podává mi lékárničku. Desire si sedá z druhé strany k dívčině a ta jí hnedka padá kolem krku.

„Jak se jmenuješ?" Stírá jí slzy a mačká ji k sobě.

„Lilien," ozve se mezi vzlykotem.

„Už ti tu nikdo neublíží," řekne Dick a zadívá se kolem. „Kde je Di? Nerad bych, aby sem vlítla a spáchala ještě něco horšího než Dex…“

„V ložnici…“ hlesnu a hrabu se v lékárničce. „Prosím tě, dojdi jí pro nějaké oblečení,“ mrknu na Dicka. „A ty koukej vypadnout!“ zavrčím ostře na Dexe. „Pokud chceš zpět Angelu, tak přestaň být takový srab a prostě si ji vezmi. Patří tobě, ne jemu, tak se trochu vzmuž a nefňukej tady!“ zavrčím a chci se přiblížit k té dívce, jenže jakmile udělám krok směrem k ní, vyjeveně se přimáčkne na Desire. „Neboj se, nikdo ti už neublíží. Jen ti chci ošetřit ty rány," zatvářím se mírumilovně, ale výsledek to nepřinese. Podívám se na Desire, která ji jemně hladí a tiskne k sobě, zatímco se tváří stejně uplakaně jako ona. „Jsi ochotná jí to ošetřit sama? Mě k sobě asi nepustí."

„A ty se divíš!“ prskne Des a vezme si ode mě věci. Pro tuhle černovlásku teď budou všichni upíři nepřáteli číslo jedna.

„Tady to je. Mělo by jí to sedět..." Dick hodí na pohovku oblečení a raději se nepřibližuje, protože po něm Desire hází ošklivými pohledy, zatímco ošetřuje Lilien rány. „Miláčku…“

Dívám se na Dicka, jak se snaží vetřít do Desina kruhu, který má momentálně zpřístupněný pouze pro lidské jedince a je mi ho upřímně líto. „Nech je, teď to nemá smysl." Položím mu ruku na rameno. „Pojď, dáme si zatím něco k pití. Tady stejně nejsme nic platní," řeknu a odvedu ho k baru, kde mu naliju pořádného panáka, aby se trochu vzpamatoval.

„Do hajzlu,“ vyklopí ho do sebe a nechá si nalít další. „To už je po druhé, co mě dneska poslala do prdele," sykne a znovu to do sebe naklopí. „Nejdřív mě chytla, jak se rozplývám nad tím pornem nahoře, to mi vyčte a řekne, že už se mnou spát nebude. A teď tohle!" vrčí a svírám sklenku tak silně, až rupne.

„Obyčejné lidské křehké sklo," ušklíbnu se a naleju do sebe už třetí sklenku.

„Co nám to ty ženské dělají?" zaskučí a popadnu další frťan.

„Doufej, že to jsou hormony a do určité míry se to po porodu srovná, ale…" řeknu, ale odmlčím se.

„Co ale?!" naléhá.

„No, v případě dvojčat je jasné, že určitá … labilnost a hysterie u nich bude pořád," zašklebím se. „Ale to po takové době, co znáš Di a jsi s Desire, už musíš vědět stejně dobře jako já."

„Jak jinak,“ prskne. „U nich je to zcela normální. Ale dávají nám docela záhul, ne?" Popadne láhev a přihne si přímo z ní. „I když … Di jsem kontroval a je u dětí. Tak aspoň v tomhle sis jí vycvičil dobře," ušklíbne se. „To Desire si spíš trénuje mě… Máš štěstí, že sis maličkou zkrotil."

„Zkrotil, no … to bych ani neřekl, ale jsem rád, že to tak navenek aspoň vypadá. Buď rád, že Desire bude leda nepřístupná a ne krvelačná jako Di," odfrknu. „A to, že se jí nelíbilo, že jsi koukal na Angelu je jasné, mě taky hned táhla Di pryč," uchechtnu se, ale pak zvážním. „Ach, na to malé, co čeká, se těším, ale na ty měsíce před … z toho mám hrůzu. Vypadá to totiž, že nebude jenom vztahovačná, ale i dost upíří. Ještě, že to bude o polovinu kratší, než Desino těhotenství, jinak bych z toho asi pošel," řeknu a hodím do sebe ještě jednu skleničku.

„Musí to tak dlouho trvat?! Tohle mě pohřbí za živa," zanaříká a hlavu si položí na bar. „Kdybych nebyl z toho malého tak hotový, tak … letím do hajzlu. Na tohle nemám jen tak nervy," ušklíbnu se. Zdá se, že zatímco pijeme, tak už je polovina lahve pryč a Dickovi se nějak povážlivě začíná motat jazyk. „Neměl bych pít, udělám nějakou volovinu," sykne a vlije do sebe další dávku alkoholu.

„Na to ser, normálně tu jsou od toho jiní. Musíš taky aspoň na chvíli přestat myslet," slyším sám sebe říkat a vidím, jak mu nalívám další, ale začíná mi to dělat mírný problémy. Sklenička uhýbá nějak do strany či co. „Do hajzlu, nemůžeš do držet v klidu," zakleju.

„Držím to v klidu… To ten stůl se hýbe!“ Společnými silami rozlijeme alkohol po barové desce a hrozně se tomu divíme. „Ty frťany jsou na hovno.“ Mávne rukou a znovu do sebe hodí obsah sklenky. „Víš, my se stejně dost vydržíme… Na to jaká jsou dvojčátka otrlá. To nám někdo přál fakt malé domácí peklo, protože … Někdy jsou fakt na zabití," chechtá se a znovu se napije přímo z lahve.

„Spíš bych řekl, že jenom někdy jsou k pomazlení. Zbytek…" mávnu rukou a trochu se zakymácím. „…stojí za hovno. A přitom by to bylo tak … skvělý, kdyby byly aspoň chvíli v klidu," melu dál, jazyk se mi plete a zrak se mi podezřele rozostřuje. „Do hajzlu, už …už bych asi neměl pít," rozesměju se, když se chci posadit a minu křeslo a vyválím se a zemi, na což Dick reaguje hurónským smíchem a já se k němu přidám.

„Vole, seber se!“ Podává mi ruku, ale já ho stáhnu omylem vedle sebe a zase vybouchneme smíchy. Zamžourám ke dveřím a zjistím, že jedno z dvojčat k nám kráčí.

„Hele, to je která? Ta tvoje nebo moje? Vlastně… ono to bude jedno, protože to bude vždycky stejný peklo!“ rozesměju se na celé kolo a nedochází mi, že už mě černovlasá dívka slyší a netváří se zrovna přívětivě. „Des, lásko jsi to ty?“ škytnu a Dick do mě se smíchem strčí. „Vlastně … Chci říct, Di…“ rozesměju se znovu a Dick z toho má druhé vánoce stejně jako já.

„Co to tady vyvádíte?" sykne dvojče a tváří se jako bohyně pomsty. Snažím se zaostřit, abych rozpoznal, co to drží v ruce. Pak drcnu do Dicka.

„To je tvoje poupátko," řeknu, když v jejích dlaní rozpoznám lékárničku. „Moje kudlanka je podle všeho stále v ložnici, takže, heh …" bavím se, když se pokouším zvedat a nejde mi to. „Si půjdu ještě trochu užít a pak si nechám dobrovolně ukousnout hlavu," zasměju se tomu jako vtipu a Dick vyprskne také. To ovšem ještě nevím, že moje milovaná stojí na schodech a nejspíš všechno slyší. „Jé, co tady děláš, lásko?" usměju se na ni překvapeně, když ji spatřím. Mimochodem se netváří se o nic lépe, než její sestra. V očích jí zuřivě plane oheň a rty má ohrnuté, zatímco na mě cení zuby. Jako bohyně pomsty… To mě ještě bude bolet.

„To je sranda, jak jsou obě úplně stejný, co?" chechtá se Dick, který ji už také zaregistroval. „Nakonec je možná jedno, kterou máš v posteli. Mohli bychom si je občas prohodit, co říkáš?" vyhekává se smíchem, zatímco se snaží postavit na nohy.

„Jsou nalitý,“ hlesne omluvně Di a jemně k sobě Desire přivine, protože mírnější dvojče nabírá plačtivého výrazu. „Chazzy, co mi to sakra děláš?“

Vratkou chůzí dojdu až ke schodům, abych se k ní posadil a ústy se přisál k jejímu krku. "Nic nedělám. Jen jsme si s Dickem dali pár skleniček," zabublám smích a obejmu ji. „Proč jsi nezůstala nahoře?"

„Protože jste dost hlučný," ušklíbne se a nechám se objímat. Lepím se na ni a mazlím se, vdechuju její vůni a křehce jí zajíždím na podbřišek, celý šťastný, že čeká mého dalšího následovníka. Není nic krásnějšího, než když je zakulacená mým dítětem.

„Co oslavujete?"

Snaží se být v klidu, zatímco Desire upadá do deprese. Není zvyklá, že by Dick takhle vyváděl. Odstrkává ho od sebe, ale marně, protože se k ní tulí a snaží se ji držet v náruči a líbat.

„Di…" hlesne Desire a probodne svou sestru zoufalým pohledem.

„Je to Dick… Přece se ho nebojíš. Má tě rád."

„Nemám!" prská Dick. „Miluju jí! To je rozdíl. Jsi moje všechno." Snaží se ji k sobě přitáhnout.

„Není to … sladký?" Di jí věnuje milý úsměv, ale Desire se zatváří panicky a pokrčí rameny, zatímco jí Dick šeptá cosi do ucha a olizuje jí tváře.

„Aby ses nám tu nerozpustil," uchechtnu se při pohledu na jeho láskyplná gesta, která jsou Desire spíš proti srsti.

„Neměj péči," zašklebí se.

„My neoslavujeme, my … se spíš uklidňujeme," zazubím se na Di. „Víš, trochu posilnit psychickou stránku. Promiň, jestli jsme dělali bordel, já myslel, že jsme docela potichoučku…" kousnu jí jemně do krku. Di si povzdychne a odebere se se mnou do schodů. Padám a chytám se zábradlí, protože se mi pletou nohy. Mám z toho šílenou legraci a spolu s Dickem hýkám smíchy.

„Chazzy, sakra, buď v klidu!“ úpí Di a tahá mě za ruku do schodů.

„Musí dělat takovej hluk?!" Přikvačí nasupeně Mia a pomůže mi spolu s Di do schodů. „Zrovna uspávám Baltízka a v tomhle se to vážně nedá!“

„Seš poslední dobou nějaká … podrážděná. Nejsi zase v tom?" škytnu a podívám se na ni. Má vlastní věta mě rozesměje. „Hehe, to už by na mě fakt bylo moc. Tři těhule v baráku! Nechci pět dětí," prskám smíchy, zatímco Di se svárlivě zamračí. „No co je? Snad jsem tak moc neřekl, mamino…"

„Musíš ho omluvit,“ hlesne za mnou Desire. „Je to idiot.“

„Hele, takhle mi neříkej!“ bráním se a hrozně moc chci pomáhat Dickovi do schodů, ale ty kudlanky mě nenechají.

„Laskavě sklapněte!" vrčí Mia, protože se oba se znovu válíme smíchy na zemi

„Sakra, Chazzy!“ povzdychne si Di a snaží se odprostit od Dicka, který se jí chytil jako klíště. Ihned se moje maličká zkroutí v bolesti a vyjekne.

„Miláčku, ona je na mě zlá!“ stěžuje si Dick a líbá ji na rty i tváře, přestože se moje šťastná krev brání.

„Já jsem sakra Di! Dicku, au, pusť mě!“

„Hele, bacha," odtrčím ho jemně od Di. „Junior chce svýho tatínka. Tvoje poupátko je támhle," ukážu na Des, opírající se o zábradlí se zoufalým výrazem ve tváři. „Už jsem u vás…" přilepím se na Di a rukou vyklouznu pod její tričko, abych ji studil na podbřišku. Obejme mě kolem krku a namáčkne se ke mně.

„Já nechtěl, promiň Di!“ heká Dick, zatímco se snaží do své náruče ukořistit Desire.

„Zapadněte už do těch pokojů, ať je tu klid!" zavrčí příkře Mia, otevře nám dveře do ložnice a já ve stínu dětské postýlky uvidím temnou postavu. Padne mi pusa.

„Chazzy!" Di se mi hřmotně vytrhne a letí k dětem. Očekávám Cristoballa, ale místo něho je tam Dexter! „Co tu chceš, Dexi?" zaryčí vztekle.

Teprve teď si všimnu, že Charmed přejíždí drápy po bříšku a tváří se ďábelsky, zatímco nás probodává pichlavýma smrtonosnýma očima.

„Umím se mstít na dětem," usmívá se zle. Zavrčím po Dexovi, ale nestačím ani nic říct, když se vedle nás najednou z ničeho nic objeví Mike.

„Co je, ty vole? Dělá problémy?" zeptá se, ale na odpověď nečeká a vrhne se po Dexovi a než se nadějeme, drží ho šachu s kůlem přiloženým k hrudníku.

„Zab ho!" sykne Mia, která se vynoří za mnou, až sebou v úleku trhnu. „Zab ho, nebo to udělám sama!" vrčí, v očích krvelačný lesk.

„Dělal jsem si legraci!" zahučí a zvedne ruce, jako že se vzdává. Ale Mike mu dává na frak a se sílou lovce upírů ho cupuje na kusy.

„Mio… Mikeu…“ Snaží se je Di zřejmě zadržet, ale neposlouchají. „Chazzy!" Zoufale se na mě zadívá a prosí mě očima. Snažím se trochu vzpamatovat, abych byl schopný vyplodit nějakou inteligentní větu.

„No tak Mio, neblázni. Dex je srab. Navíc pořád je to Baltův otec. Jestli chceš někoho zabít, tak zabij Cristoballa, to je tu momentálně největší zmetek," ušklíbnu se.

„Proč Ball? Ten teď šuká Angelu a nikomu nic nedělá!“ osopí se na mě Mike a přitiskne Dexovi kůl k hrudi, až náš srab zaskuhrá a div se nerozbrečí.

„Nemůžeme to pro dnešek odložit?" ošije se Di. Je celá bledá a podivně se motá.

„Diano?" houkne Mia a než se mé maličké stačí podlomit kolena, chytí ji do náruče. „Kdy jsi z ní naposledy pil?“

„Zas tak dlouho to nebude…" svraštím čelo, ale už jí vytahuju rukáv. Než se do ní zakousnu, podívám se směrem k Dexovi, kterýho Mike nakonec pustil a ten se teď hrabe na nohy.

„Vypadni odsud. Ještě jednou tě tu uvidím, tak ti sám zakroutím krkem," zamračím se.

„Možná to je nedostatek tvýho jedu, tvůj následovník ho potřebuje taky a její tělo rovněž… nebo špatná výživa. Pořád pije jenom tu zvířecí krev? Zřejmě jí to přestává stačit,“ mumlá polohlasně Mia a dívá se na ni zkoumavým pohledem. Moje sestra se ve starosti o děti i těhotné osvědčila nejlépe a za děti by dala svůj vlastní krk.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Duše v zemi - 19. kapitola:

2. AnysP
27.10.2011 [15:59]

ten dex je opravdu vážně blbej!!! chci vidět proč je di tak blbě... těšim se na dalšííí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.10.2011 [0:52]

FaireDex je fakt na hlavu.
Provokovat Di hraním si s jejíma dětma. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!