OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Equitēs Magia: 8. kapitola



Equitēs Magia: 8. kapitolaTajemství bylo odhaleno, takže nyní je čas, aby se Terka naučila ovládat své schopnosti pod dozorem Ary. Ovšem... proměnit se v jiný živočišný druh není tak jednoduché, jak by se snad mohlo dle starší generace Jezdkyní zdát.

Equitēs Magia

„Soustřeď se, Vranko. Máš tu moc, jen ji stačí nechat vyplout na povrch,“ poučovala starší žena mladou dívku, ze které již lil pot, jak se tak urputně snažila donutit své tělo k přeměně. Při tom pohledu si jen povzdechla. „Terko, nenásilně,“ připomněla dívce lehce.

Ta si jen odfrkla a propálila svou učitelku zlobným pohledem. „To se lehko řekne,“ zamračila se na ni vzpurně, ovšem Ara jen nadzvedla obočí, aby snad dívce připomněla, že ona sama už má tyhle snahy zvládnuty. „Dobrá, dobrá, chápu… jenže nevím, jak jinak na to! Vždyť to je prostě fyzicky nemožné!“ stěžovala si však dále dívka.

„Klid. V prvé řadě musíš vypudit z hlavy představu nemožného – nic není nemožné, když to člověk chce,“ informovala svou studentku Ara. „Takže znovu začni uklidněním mysli. Nádech a výdech, tak jak jsem ti to říkala. Dechové cvičení ti pomůže uklidnit myšlenky a zaměřit se na to, co potřebuješ,“ radila dále, když už se zdálo, že je dívka v koncích. „A teď… uvědom si svou sílu. Hledej sama v sobě tu moc, kterou ti Divocí dali, ale nesmíš se ji snažit spoutat, protože ta moc je taktéž něco jako svobodná bytost. Může s tebou žít a pomáhat ti, ale musíš si ji získat. Nelze ji ochočit, musíš dokázat, že jsi jí hodna, ale ne silou, nýbrž vůlí,“ pokračovala ve vysvětlování, byť pro to, co chtěla dívce vzkázat, neexistovala vhodná slova. Na některé věci byl lidský slovník krátký. A nejspíše proto se zdálo toto cvičení beznadějné. A stejný dojem očividně získala i Terka.

„Já to prostě nezvládnu!“ Svalila se do trávy na palouku a vyčítavě sledovala Aru, která po celou dobu jejího snažení jen v klidu seděla a vypadala tak příšerně uvolněně, kdežto ona byla již dokonale vyčerpaná a psychicky zdeptaná. To prostě není fér, ona si tady klidně sedí a kouká na mě a má ty své chytrácké řeči a já se morduji, aniž bych věděla, co přesně mám dělat!

„Nerozčiluj se, Vranko, to ti nepomůže,“ upozornila ji žena klidně a pohlédla na oblohu, načež se elegantně vyšvihla zpět do stoje a za chvíli místo ní na tom místě stála ona vznešená klisna. Terka se jen ušklíbla. Jen se vychloubá, usoudila při tom pohledu, ale věděla moc dobře, že Ara nemá v nejmenším zapotřebí se vytahovat. Klisna však přistoupila k dívce a dloubla do ní čumákem, načež hlavou naznačila směr ke své zádi.

„Odneseš mě domů?“ zeptala se dívka překvapeně, klisna jen kývla hlavou, když potlačila nutkání si odfrknout, které by si Terka jistě vyložila v této situaci špatně a nechala dívku, aby se vyškrábala na její záda, což vzhledem k únavě nebylo nijak jednoduché, avšak když se jí to nakonec podařilo, Ara se rozešla zpátky do vesnice. Přitom si však zapsala do mysli poznámku, že dívku musí naučit nasedat bez sedla. Divokým by se tenhle přístup totiž rozhodně nelíbil.

A tak se obě dostaly brzy před dům náležící Terčině rodině, kde na ně už čekala Marie. „Děkuji, Aro, že jsi ji doprovodila až domů,“ poděkovala klisně, která jen zavrtěla hlavou, snažíc se kamarádce říci, že nemá zač a předala dívku zpět do matčiny péče. Terka totiž stihla během cesty domů usnout.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Equitēs Magia: 8. kapitola:

1. Ruby
19.08.2014 [20:07]

RubyOpět úžasná kapitola jen je škoda, že tak krátká Emoticon Líbí se mi tvůj osobitý styl psaní Emoticon Budu se moc těšit na další díl Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!