OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Fucking perfect - 1. kapitola



Fucking perfect  - 1. kapitolaAhoj, tohle je moje prvotina na tomhle webu. Doufám, že se vám bude líbit, je to jen první kapitola, takže se nic moc nedozvíte. Dál už to bude jen lepší. Za všechny komentáře budu vděčná.
Ona ví, jaké to je všeho se vzdát. A teď ji chce minulost zpátky.
Devatenáctiletá Kleio Collinsová ví, co se s ní stane, když se nechá pohltit svým strachem.
I když si myslela, že mu utekla a začala chodit na novou školu na novém místě, ukáže se, že se mýlila. Strach si jí našel.
Kleio se snaží začít znovu. A když potká, 180 cm vysokého, potetovaného boha jménem Jared Foster, myslí si, že se vše obrací k lepšímu.
Nemělo by se zapomínat na minulost, ona si nás najde.

EDIT: Článok neprešiel korekciou gramatiky!


1.

 

Šaty se na mě lepily jako druhá kůže, pot mi v pramínkách stékal mezi ňadra, a dolů po páteři.

Cítila jsem jeho ruce na mých bocích, tlačil můj zadek oproti jeho klínu.

Chtěl mě, cítila jsem to.

A líbilo se mi to.                   

Všude okolo byla spousta zpocených těl, přes hudbu jsem ani neslyšela svoje myšlenky.

Bylo mi dobře, po hodně dlouhé době jsem se cítila opravdu dobře.

S ním.

To byla chyba.

Obraz se změnil.

Pocity se rozpadly, a mě ovládla panika. Bála jsem se, že umřu, věděla jsem to.

Kyslík se mi nemohl dostat do plic, každá molekula prosila jen o malý nádech, ale ty velké hrubé ruce okolo mého krku mi to nedovolili.

Plakala jsem, s pocitem že umřu sama, nemilovaná a zrazená.

 

 

„Ježíši  Kleio, zlato mám tě opravdu ráda, ale jestli nesklapneš, zabiju tě ve spánku“

Myrandiny fialové lokny se mi vznášely přímo před očima.

„Promiň,“ přešla jsem si rukou po obličeji, „zapomněla jsem si vzít léky.“

Myranda si sedla na okraj mojí postele a lítostivě se na mě zahleděla.

Nesnášela jsem lítost, za posledních pár let jsem jí dostala až příliš. Od táty, prarodičů, spolužáků. Lítost je na hovno.

„Jsi v pohodě?“

„Ne.“

 Myranda to pochopila. Natáhla se do mého nočního stolku a vytáhla krabičku cigaret.

Obě jsme si v tichosti zapálily a dívaly se na ztichlý kampus otevřeným oknem.  

Poznala jsem Myrandu hned první den co jsem přišla na TAMU, Texas A&M University. Všichni prváci seděli v posluchárně a soustředili se na děkanův proslov, když v tom, se rozrazily dveře a v nich stála Myranda, oblečená do Pin-up růžových šatů s bílou mašlí v, tentokrát, modrých vlasech.

Prohlédla si celou spodní řadu a zamířila přímo ke mně. Posadila se, usmála a tvářila jako by se nic nedělo.

Když jsem potom zjistila, že jsem s ní na koleji, tak jsem velkou radost neměla. Kdo chce za spolubydlící modrovlasého psychopata?

Ale náš první osobní kontakt všechno změnil.

Vešla jsem do pokoje, kde už si Myranda zabrala tu lepší postel.

„Ahoj, já jsem Kleio.“ Natáhla jsem k ní ruku, a čekal nějakou rádoby vtipnou poznámku ohledně mého jména.

Ale nic takového nepřišlo.

Myranda mě pevně potřásla rukou, pronesla něco o tom, že je bisexuálka, ale ať se nebojím, že nejsem její tip, a že budeme nejlepší kamarádky.

A co Myranda řekne, to se taky stane.

Teď, po zimním semestru, spolu kouříme, brečíme a sdílíme skoro všechno. Ona je moje opravdu blízka kamarádko po …, hodně dlouhý době.

Víme o sobě prakticky všechno.

Navzájem se nesoudíme, spíš pro sebe máme pochopení, ani jedna z nás to neměla lehký.

„Musíš s tím něco dělat, Kleio,“ pomalu vyfukovala dokonalá kolečka dýmu. “Tohle je vážně na hovno.“

„Já vím. Promiň, je mi to líto.“ Snažila jsem se do sebe dostat co největší množství nikotinu v co nejkratší době.  Málem jsem tu cigaretu spolkla.

„Už se to nestane.“ Lhala jsem, věděla jsem, že tohle nebyla poslední noční můra, kterou jsem měla.

„Neomlouvej se, není to tvoje vinna. Já jen… prostě je to hnusný že ty se toho nemůžeš zbavit a ten hajzl má klidný spaní! Se vztekem zamáčkla oharek do parapetu a vracela se do postele.

„Jo, to je.“ Naposled jsem se zhluboka nadechla toho koktejlu chemikálií a odhodila nedopalek daleko do trávy.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fucking perfect - 1. kapitola:

6. Carrie přispěvatel
25.08.2013 [15:16]

CarrieJsem zvědavá, jak to bude pokračovat, zatím se mi to líbí Emoticon

5. Kika
24.08.2013 [22:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Niki
24.08.2013 [22:40]

Pěkně to začína :))
Těším se na další :D
Emoticon

3. storymaKer přispěvatel
24.08.2013 [22:38]

storymaKer Emoticon Taky se těším na příští kapitoly, zatím to vypadá zajímavě a jsem zvědavá, o čem příběh bude. Emoticon

2. Arminka přispěvatel
24.08.2013 [22:04]

Arminka Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ryuu přispěvatel
24.08.2013 [21:07]

RyuuJe to zajímavý začátek. Jsem zvědavá, co bylo a bude... Opravdu se budu těšit na další kapitolu Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!