OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Fucking perfect 5. kapitola



Fucking perfect 5. kapitolaValentýn

 


5.


„Není to tak, jak to vypadá?! Takže si prostě náhodou upadla na Derekův penis!“

Myranda a její milostný život, je to dramatičtější než mexická telenovela. Se svojí přítelkyní Andreou se rozchází a schází od střední. Jednu chvíli se milují, a pak nenávidí. Jsou to královny dramatu.

„Tak jo, Andy, taky si najdu tupýho fotbalistu a ojedu ho!“ Vztekle hodila telefon proti zdi. Ten se rozletěl na součástky, Myranda má problémy se zvládáním vzteku. Má na to papír od doktora.

„Já tu mrchu zabiju!“ zakřičela na už nepoužitelný telefon.

Pak si sedla k toaletnímu stolku a začala se zuřivě líčit.

Byla krásná, i když na sebe napatlala tlustou vrstvu řasenky, make-upu a očních linek. Prostě to k ní patřilo, stejně tak fialové vlasy a šaty. Myranda nosila šaty pořád, na jaře, v létě i v zimě. Říkala, že se v nich cítí víc jako holka. Jako by to potřebovala, byla vysoká a štíhlá s gazelíma nohama. Kdyby s Andreou chtěly, zlámaly by srdce spoustě kluků. No, radši to dělaly sobě navzájem.

„Jdeme na party.“

Prudce jsem se posadila na posteli. „Tím myslíš tebe a… mě?“

„Jo, Kleio, jdeš taky.“

„Ne,“ řekla jsem rozhodně.

„Ale jo, jdeš,“ prohlásila, zatímco si nanášela třetí vrstvu řasenky.

„Nikam nejdu. A hlavně ne na nějakou tupou valentýnskou párty ještě tupějšího bratrstva.“ Založila jsem si ruce na prsou, aby to vypadalo, že jsem v bojové pozici.

Myranda se ke mně otočila čelem. „Kleio, nepůjdu sama na valentýnskou párty. Je to trapný a osamělý. A já rozhodně nejsem ani jedno z toho.“

„Nebude to takový, budeš vypadat jako vyzrálá samostatná mladá dáma.“

„Jdi s těma psychokecama do háje, když tam nepůjdeš, zřídím se a někomu nakopu zadek.“

„Myrando, tohle ne.“

„Zlato, prosím, jsi moje kamarádka. Musíš mi pomoct.“

Znovu jsem padla na postel, tentokrát obličejem napřed.

„Fajn!“ zakřičela jsem do polštáře. Cítila jsem, jak mě Myrandin úsměv pálí v zádech, mrcha.

Vstala jsem a sedla si na její místo před zrcadlem. Koukla jsem se na svůj obličej, měla bych se namalovat. Kruhy pod očima jsou nějak výraznější než obvykle. Nanesla jsem vrstvu lehkého make-upu, obtáhla oči černou tužkou a přidala řasenku. To byl konec mého zkrašlovacího procesu. Oh, vlastně ještě ne. Rozpustila jsem si culík a prohrábla si svoje husté hnědé vlasy, měla jsem štěstí, přírodně se vlnily. Stačilo je umýt a vysušit.

Otočila jsem se ke skříni, abych se převlékla. Jít do bratrstva v černých teplákách a školní mikině není nejlepší volba. Vytáhla jsem ty nejužší černé potrhané jeany, co jsem měla. Bylo těžký se do nich jen dostat, natož v nich fungovat nebo nedej bože dýchat. Z ramínka jsem strhla černé tílko a přes něj přetáhla sytě růžový oversize svetr. Hotovo. Jen nazout boty a zimní bundu, a můžeme jít.

Otočila jsem se k Myrandě.

A nezklamala.

Fialové lokny jí přes prsa padaly na bílé minišaty bez ramínek. Kolem krku se jí houpal obří náhrdelník s růžovými kameny. A samozřejmě, na nohou měla černé semišové kozačky do půlky stehen, měly tak dvanáct centimetrů. Klasická Miranda.

„Myrando, je únor.“

„A co jako?“

„Nic, vůbec nic.“

 



Doporučuji ke čtení tenhle song. Skvěle se k tomu hodí. :)


Valentýnská párty je pěkná blbost. Všude jsou srdíčka a růžový pití.

Myranda se mi ztratila po půlhodině, takže jsem zakotvila v kuchyni. Vyšplhala jsem se na pult a houpala se do rytmu písničky. Aspoň že tu byla dobrá muzika.

„Bavíš se, baby?“

„Sleduješ mě?“

Jaredovi se leskly oči po alkoholu, usmíval se víc než obvykle a byl totálně k sežrání. Bez trička, samozřejmě. To se všichni zbláznili?

Lidi, je zima.

„Kde máš triko?“

Podíval se na svoji nahou hruď, jako by si toho předtím nevšiml.

„A sakra, lovil jsem valentýnský jablka ze sudu a někde ho zapomněl.“

„Nebo u někoho?" Jared ťuknul do mého piva svým a mrknul.

Je to pěknej bastard, sexy bastard.

„Tak, bavíš se?“

„Jo, bavila jsem se. Než mě tu začal otravovat jeden nahej, opilej otrapa.“

Jaredovi jsem přišla, nejspíš vtipná, smál se, až mu tekly slzy.

„Sakra, baby, ty máš ale prořízlou pusu.“ Loknul si ze svého piva. Zadíval se na mě, až mu potemněl pohled.

„Pojď tancovat, roztleskávačko.“

Na sekundu jsem zamrzla. Tančit s klukem? Naposled to nedopadlo nejlíp. Ale tohle je jiná doba, jiný místo i jinej stát. Tak proč, sakra, ne!

„Otravuje tě, Kleio?“ Otočila jsem se za hlasem po mojí levici. Oliver s celkem naštvaným výrazem.

Co ten tu chce?

Cítila jsem, jak se Jaredovo tělo napnulo. Až teď jsem si všimla, že stojí tak blízko, že se dotýkáme. Rychle jsem si poposedla.

„Všechno v pohodě Olivere,“ řekla jsem.

Oliver mě skenoval pohledem od hlavy k patě. Jako bych snad lhala, nebo co. Trochu mě to naštvalo, s Olim jsem nic neměla. Párkrát jsme si vyšli na začátku semestru, ale to je vše. Potkáme se na chodbě, pokecáme, ale tím to končí. Nemusí si tu hrát na rytíře.

Jared se ke mně přisunul blíž a zašeptal mi do ucha: „Jestli je tohle tvůj kluk, baby, tak se ho zbav. Já jsem lepší.“ Pak se otočil na patě a zmizel v davu. No, popravdě to nebyl šepot, Oliver to musel slyšet. Podívala jsem se mu do tváře, která byla zkroucená vztekem.

Sakra.

Než mohl cokoliv říct, seskočila jsem z pultu a hodila láhev s pivem do koše.

„Promiň, Oli, jdu najít Myrandu.“

Radši jsem rychle zmizela, neměla jsem zájem se v tomhle patlat.


Dárek pro vás, Ladies. :)

Užíjte si 3 minuty a 9 vteřin příběhu Fucking perfect.

 By JohnnaOut



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fucking perfect 5. kapitola:

6. Mišule
10.10.2013 [20:12]

Tyyyjo! Ten trailer je bezvadnej.. Emoticon

5. hurricane přispěvatel
04.09.2013 [23:33]

hurricaneÚžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Simonthova přispěvatel
01.09.2013 [20:40]

SimonthovaPECKA!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Simonthova přispěvatel
01.09.2013 [20:40]

SimonthovaPECKA!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Arminka přispěvatel
01.09.2013 [20:34]

ArminkaChtěla jsem ti hodně vynadat za krátkou kapitolu (chci víc :-D je to supr), ale usmířila sis mě trailerem :-)
Takže za dýlku kapitoly Emoticon a za trailer Emoticon

1. Kika
01.09.2013 [20:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!