OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Halo: 5. Video



Halo: 5. VideoDalší kapitolka... Trošku kratší, ale příště to napravím =D. Užijte si ji, Vaše Nerea.

V minulé kapitole:
Potom, co se kluci naskládali dovnitř, jsem vytáhla klíčky z kapsy a vydala jsem se na místo řidiče. Po cestě přede mě ale klekl Liam, zatvářil se jako ztracené štěňátko a začal prosit…

 

Kapitola 5.: Video 

Roxanne:

„Roxy, miláčku, že jednou oželíš řídit tuhle božskou káru. Prosím, zlatíčko. Pokud mi to dovolíš, budu tě do konce života na rukách nosit. Prosím…“

S úsměvem jsem mu na to kývla. Rozzářila se mu očička jako dvě hvězdičky. To je pako. Vytrhl mi klíčky z ruky. Zacinkala na nich stříbrná Eiffelovka a za chvíli už byly ve startéru. Fakt jako malej.

Na nic jsem nečekala a radši jsem si sedla dozadu za rukama. Mám největší štěstí, že jsem tenká, jinak bych se k Louimu, Harrymu a Niallovy dozadu nevešla. Zayn seděl vepředu a Liam už startoval. Zjevně se s tím nepáral.

Nacpala jsem se mezi Nialla a Harryho, kterému se už klížily oči. Byl roztomilej. Jak vidno, tak dokáže usnout všude.

Jenom jsem se usmívala a potom, když byl na hranici spánku, tak jsem mu dala pusu na čelo. A to i přes to, že jsem se musela hodně zvednout ze sedu, abych na něj dosáhla. Když jsem přiložila rty k jeho čelu, malinko se zavrtěl, ale nakonec se spokojeně pousmál a nadobro usnul.

Když jsem od něho odtrhla oči, uviděla jsem kluky – Louise a Nialla nevině se culit.

„Nechte toho,“ zašeptala jsem zuřivě a výhružně jsem se na ně zahleděla. Oni to ale naprosto nebrali na vědomí, nevěděli, jaká se ze mě stane mrcha, když se rozzlobím. Jejich problém.

Začali se pochechtávat a já si teprve až teď všimla mobilu, který měl v ruce Zayn, který seděl otočený k nám a tak nějak nevinně se na mě culil, stejně jako ostatní kluci. Jedinej Liam dával pozor na cestu a právě v téhle chvíli se zdál normální.

Bylo mi jasné, co  Zaynie udělal. Natočil to. Blbec.

Roztomile jsem se usmála. „Zaynie, pujč mi ten Iphone.“

Uchechtl se, ale pak se zeptal: „Zaynie?“ Pozvedl obočí.

„No, co?“ zeptala jsem se. „ Jen taková přezdívka… Vadí?“ Začal si pohrávat s Iphonem. Muselo mu to být jasné, že mě to pořádně deptá.

„Neva,“ pousmál se a začal otáčet mobil v dlani.

„Puč mi ten mobil, Zayne, nebo…“

„Nebo co?“ zasmál se Niall.

„To nechtěj vědět Nialle a hlavně mě nezkoušejte naštvat,“ řekla jsem smrtelně vážně, protože když se naštvu, jsem opravdu ostrá, dost hlučná a často říkávám hnusný věci, kterých potom stejně lituju.

Kluci se ale jenom znovu rozesmáli a v tu chvíli jsem to nevydržela. Vyvřela jsem jako sopka. Zčervenala jsem v obličeji a potom jsem vystartoval k tomu Iphonu.

Nechtěla jsem vzbudit Harryho, ale zjevně se mi to nějak povedlo no. Prala jsem se chvíli se Zaynem a potom i s Niallem, protože tomu Zayn hodil ten Iphone, na kterém bylo video, jak dávám Harrymu pusu na čelo.

Kluci se smáli, Liam se nás pokoušel okřikovat, ale nějak valně se mu to nevedlo. Harry se velice, velice pomalu probouzel a tvářil se u toho opravdu zmateně.

Kluci se smáli a dlouho jsme se „prali“, dokud mobil neskončil u Harryho. V tu ránu všichni ztichli. Přestali jsme se hýbat, byli jsme jako zaseklí v čase. Já jsem vykulila oči a pootevřela jsem pusu.

Harry zmáčkl play. Poznala jsem to podle pohybu jeho ruky a taky podle toho, že se začaly ozývat tlumené hlasy.

„Dělej Zayne, natoč to,“ zuřivě šeptal Niall a Loui do toho jen vydával zvuky jako: „Jo, jo,“ nebo,„pohni Zayne.“

V mikrofonu mobilu to zarachotilo, to jak ho Zayn podával Louimu. Já je zastřelím. No a pak už byl záběr na mě. To mi bylo jasné, protože kluci se začali pochechtávat, potom to trošku mlasklo, ta jak jsem mu dávala pusu.

No a potom Harry zvedl hlavu od videa. Usmíval se a řekl: „Roztomilý.“ Přitáhl si mě do náručí, objal mě a vlepil mi pusu do vlasů. Byla jsem trochu vyjukaná, ale zjevně to vzal jen jako přátelskou pusu na čelo. No, já jsem to ani pořádně nevnímala, měla jsem totiž dost práce s tím, co se mi odehrávalo v hlavě.

Proč jsem mu dala pusu na čelo?

No, byl roztomilej a pěkně se usmíval…

Ale to přece nejde, jsme jenom kamarádi.

Ale kamarád taky rád.

Ježiši! Už toho nech. S Harrym naprosto nic nemám. Když už, tak jsme opravdu jenom kamarádi.

To mi chceš říct, že bys nechtěla něco víc?

Já nevím… Možná… Je to přece milej, pěknej, sympatickej a hlavně vtipnej a v pohodě kluk.

Ou… tady je v tom někdo až po uši.

Kdo? V čem?

Však ty na to přijdeš…

Zatřepala jsem hlavou. Tak tohle bylo fakt divný, i když ne ojedinělý. Stávalo se mi to většinou hodně často.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Halo: 5. Video:

2. NicodeJashin přispěvatel
24.04.2012 [23:23]

NicodeJashinJojojojojo.. Suprový a čekám na další kapču.. :))

1. LoveUfo přispěvatel
23.04.2012 [20:44]

LoveUfoJé, tak to je boží kapitolka Emoticon . Chudinka Roxy, já bych ty kluky zabila Emoticon . Bože já se tu culim jak idiot Emoticon . Těším se na pokáčko tak si prosííím pospěš jo? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!