OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Hell, Destiny and Hope - 13. kapitola



Hell, Destiny and Hope - 13. kapitolaKoho by překvapilo, že Travisova parta nezahrnuje jen muže. Setkáme se se dvěma nafintěnými blondie a záhadným Danielem. Ovšem jako vždy problém představuje Nicholas.

Travis ke mně doskáče ze schodů. Na sobě nemá žádnou školní uniformu s nějakým stupidním písmenem, jak jsem čekala. Celkem mě překvapuje, že ho vidím v tak neformálním oblečení... nečekala? A v čem jsem chodila já do školy? V tom naprosto stejném.

Třepu hlavou, abych se zbavila zmatku v mé hlavě.

Travis mě objímá a nápaditě se přitom vyhýbá mým zádům. Nakrčím obočí, protože je to opravdu až moc nápadné.

„Ahoj, kočko. Představím ti partu." Pokládá mi ruku zezadu na pas a nechává ji tam. Otřepu ze sebe nervozitu a nasadím svůj typický úsměv.

Po schodech sestupují celkem čtyři lidi, z toho je jeden Adam. S ním jde ještě jeden hoch, je blonďatý. Za nimi po schodech scházejí dvě blondýny. No páni! Obě jsou vysoké a mají na sobě, co se dá krátké. Minišortky a obtáhlé tílka. Najednou si nepřijdu tak sexy v legínách. Spíš jako nafouknutý špekáček.

V ten okamžik se rozhoduju, že jim to nedám jen tak sežrat. Tohle bude sranda.

Čekám, až ke mně sejdou všichni a sama jdu do popředí, čímž mě opouští Travisova ruka. Nechávám to být a objímám Adama. Pak podávám ruku směrem k blonďákovi.

„Ahoj, jsem Jane. Chodila jsem na základku," kývnu hlavou na druhou budovu vedle střední.

„Jsem Daniel." Potřese mi rukou a zářivě se usměje. Otáčím se a zdravím se s oběma blondýnama zároveň.

„Jane," usměju se na ně.

„Já jsem Meredith," řekne první blondýna, o něco málo vyšší než ta vedle ní. A taky trochu víc při těle, ale pořád štíhlá.

„Já jsem Lenny," zkříží si ruce na prsou ta druhá. Vypadá mnohem arogantněji než Meredith. Na obě kývnu a pak se otočím k Trevisovi.

„Veď mě." Vysunu si brýle na hlavu a vyndám si z kapsy mobil omotaný sluchátky. „Vezmeš mi to, prosím?" zeptám se a on si ho ode mě bere a schovává si ho do kapsy riflí. Vděčně si sundávám košili a omotávám si ji kolem pasu, čímž si sice zakrývám zadek, ale taky získávám jistotu a jakoby omylem se přitisknu k Travisovi, který zřejmě pochopí, že na něj padám, a tak mě chytí za bok jednou rukou. Usměju se na něj a strčím mu ruku do vzdálenější zadní kapsy. Pozvedne obočí, ale já se jen zářivě usměju a těknu pohledem dozadu.

„Jasně," řekne tiše a sám si nasazuje sluneční brýle. Vypadá hned o něco víc sexy.

Dobíhá nás Adam.

„Co to má být? Takový intimní dotek..." Ukáže na kapsu, kde mám ruku.

„Nezáviď," řeknu prostě, ušklíbnu se a pak si shodím brýle do očí a pořádně usadím. Přidáváme s Travisem do kroku a já ho po chvíli pouštím a otáčím se čelem ke skupině, tím pádem jdu pozpátku. Naskytne se mi umlčující pohled na celou "partu". Blondie jdou vedle sebe a obě se tváří, jako by snědly obzvlášť kyselý citron. Daniel se baví s Adamem, ale na rozdíl od něj pořád těká pohledem na mě. Cože to?

Travis mě chytá za ruku a přitahuje zase blíž a po směru chůze.

Pozorně mi otevírá dveře a já vstupuju. Čeká, aby pustil i kluky, a pak dveře pouští, zřejmě předpokládá, že je podrží nějaký z nich, ale oba projdou, a tak to zůstává na drahé manikúře rukou blondie.

Soukám se do jednoho boxu do čela a z boku za mnou zajíždí Travis a z druhé strany překvapivě Adam. Usměju se na něj a on mi to velice pěkně oplatí. Zase mi vynechává úder, když vidím ty jeho americké ďolíčky.

Po každé straně zbývá jen jedno místo, protože víc zadků by se jich tam určitě nevešlo. Daniel si sedá na židli přímo přede mě a blondie se s né příliš šťastným pohledem soukají každá z jedné strany sedačky. Věnují mi všeříkající pohled a já se jen usměju.

„Tak co to bude?" Přijde k nám poněkud otrávená žena ve stupidním růžovém oblečení.

„Burger a hranolky," objednává si Trevis.

„Dám si taky," řekne hned na to Adam a Daniel doplňuje trojici.

„Vodu a cheese cake, prosím," ozve se Meredith.

„Já si dám jen džus s vodou. Pomerančový," objedná si i Lenny. Všechny pohledy padnou mým směrem.

„A já mu sním ty hranolky," řeknu s úsměvem a servírka s protočením očí odchází. Díkybohu se Travis jen zasměje. Pak se ovšem nahne k mému uchu.

„Nějak jsi přestala jíst," zašeptá hrozivě tiše a mně se málem obrátí žaludek. Mám chuť mu odpovědět pravdu. Že nejím, protože jíst nemůžu. Protože jsem si podělala záda a nějakej debilní orgán, a že prostě nemám hlad!

Uklidňuju se a jen se na něj usměju. Tady v LA se směju nějak příliš často. Co by za to Nicholas dal.

Nicholas!

„Dáš mi, prosím tě, mobil?" Vytahuje ho z kapsy a podává mi ho. Zapínám si data a vybíhá na mě upozornění na zprávu.

Nicholas:

  • Vybírám košili na rande. Bílou, nebo mám jít v tričku?

Musím se pousmát a pak se zamračit. Poslal to před hodinou. Sakra. Ale teď je online.

  • Ještě pořád se chystáš?

  • Prdím na to. Nic mi nesluší.

  • To tmavě modrý triko s dl. rukávkem ti sluší. Vem si k tomu ty hnědé kalhoty. Boty jsou jedno. Budeš k nakousnutí. :-!

  • Když to říkáš.

Vypadá nějak sklesle. Rozhoduju se mu zavolat.

„Pustíte mě, prosím? Jen si zavolám." Vystupuju z boxu a vytáčím Nicholasovo číslo, plně si vědoma faktu, že budu platit majlant. No a co... vždyť mám peněz dost.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hell, Destiny and Hope - 13. kapitola:

2. JanieHutcherson přispěvatel
24.03.2015 [11:26]

JanieHutchersonDěkuju Emoticon Emoticon

1. Darkness přispěvatel
24.03.2015 [8:46]

DarknessSuper, těším se na pokračování Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!