OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Hope,love and sorrow 6.



Hope,love and sorrow 6.Tak tady je další díl.Tentokrát je z pohledu Lily i Krise,tak snad se bude líbit :D

6. Sklamání

Lily Fox

 

Musela jsem se zastavit a otevřít oči,protože melodie,která se začala linout z Krisovi kapsy jeans byla neustupující.Kris rychle vyskočil na nohy a se slovem promiň mě opustil.Bylo to pro mě sklamání.Seděla jsem tam,na sedačce a snažila si představit budoucnost.

 

Napadaly mě jen ne příliž optimistimyctické myšlenky.Možná bude dělat,že se vlastně nic nestalo.Možná mě začne ignorovat a mluvit semnou jen o práci někde,kde bude spousta svědků,díky kterým se semnou nebude muset bavit o ničem jiném.Myšlenkama mi proběhlo spoustu otázek,ale žádná odpověď což bylo skličující.Čekala jsem,ikdyž jsem vlastně ani neočekávala,že se něco stane.

 

Když jsem se rozhodla vztát někdo zaťukal na dveře.Srdce mi povyskočilo a já cítila naději.Otevřela jsem dveře a uviděla recepční.

 

„Dobrý den slečno Fox.Poslali mě za vámi,abych vás dovedla do haly.“ Darovala mi zářiví úsměv,zato já jsem jen přikývla a následovala ji.Můj asisten měl nejspíš jinou práci,nebo se mi jen začal vyhýbat.

 

Místnost,do které mě dovedla byla zaplněná lidma,ale toho koho jsem ani nehledala jsem uviděla hned.Kris stál u stěny a bavil se s jinými muži.Ucítila jsem jak mě někdo stiskl za ruku.Byla to Dita,naše režisérka.

 

 

„Ahoj Lily,jak se ti daří?“ I Dita byla plná energie,radosti.Tak dost,je to přece jen jeden kluk,sice moc krásnej a milej,ale já se s tím musím naučut žít.

„Dobrý den,mám se opravdu dobře,ten hotel je vážne slvělej.“ Doufala jsem,že úsměv kterej jsem nasadila ji dostatečně přesvědčil.

 

„To jsem ráda,chtěla bych ti totiž představit Karin alias Niki Simpson.Niki seznam se s Lily,bude hrál tvoji mladší sestru Bellu.“

„Ráda tě poznávám Lily,už se těším až budeme spolu na place jako sestry“ Hned na první pohled mi bylo jasné,že já a Niki budeme skvělé přítelkyně.Niki byla jen o něco málo větší než já a měla nádherné blond vlasy,které ji sahaly až do pasu.Její úsměv byl upřímný.

 

„Ano,i já se už těším“ A byla to pravda.

„Takže děvčata,nechám vás tady o samotě.“Řekla Dita a odešla mezi lidi.Zůstala jsem s Niki sama,ale naštěstí se rozpovídala sama.

 

„Měli jsme po cestě sem nějaké problémy,takže jsem ráda,že jsme konečně tady.Ty už jsi tady dlouho co? Slyšela jsem toho blonďáka jak říkal,že jste přijeli asi před dvouma hodinama.Nechceš jít ke mně na pokoj? Už mám klíče a myslím,že herci mají pokoje blízko u sebe.“

 

„To by bylo super,tak můžeme jít.“ Ještě než jsme odešly jsem se podívala očkem na Krise,ale on byl otočený zády.Niki pořád o něčem mluvila a ikdyž jsem ji opravdu poslouchala,nevěděla jsem ji co říct.Měla pravdu,její pokoj byl jen o tři pokoje dál než můj.

 

Niki byla milá a já zase unavená,proto jsme se brzo rozloučily a já jsem šla do svého nového pokoje.I přes to všechno sem se cítila osamělá.Chyběla mi rodina,kámošky a Nina.Ještě nebylo tak pozdě,abych Nině zavolala,jen tak se poptala,co je nového.Zkoušela jsem to dlouho,ale nikdo to nezvedel.

 

„Co se dá dělat,tak si půjdu lehnout a zítra to bude lepší“ řekla jsem si jen tak pro sebe.Někdo zlehka zaťukal a tak jsem šla neochotně otevřít.Předemnou stál Kris a v ruce držel kytici rudých růží.

 

 

Kristián Angel

 

 

Kruci,kdo mi může teď volat?!

„Promiň“ Řekl jsem a odešel z jejího pokoje do chodby.

„Ano? U telefonu Angel.....Už jste přijeli? A kde jste?.....Dobře,hned tam budu.“ Šel jsem nejkratší cestou směrem na parkoviště.Cítil jsem se provinile,ikdyž vlastně ani nevím proč.Nic se přece nestalo.

 

„Takže už jste tady.My jsme přijeli tak před dvouma hodinama“ potom ke mně přišla blíž režisérka filmu,Dita „Dobrý den,měli jste příjemnou cestu?

„Ahoj Kristiáne,neříkala jsem ti snad,abys mi přestal vykat? Cítím se pak hrozně stará.Nemohl by jsi zavolat Lily do haly? Abych se s ní taky přivítala.“ Zrovna jsme šli kolem recepce a tak mě napadlo,že dám Lily čas.

 

„Ahoj,mohla by si pro mě něco udělat? Víš kde má pokoj slečna Lily Fox? Prosímtě doprovoď ji sem do haly.“

„Dobře,hned tam bude.“ Příjemná recepční.Vydal jsem se do haly a zamířil přímo ke svému dobrému příteli,který stál u stolu s pitím s další osobou.

 

„Kde pak jste se tak zdrželi? Snad jsi neřídil ty Bene,to bych se vůbec nedivil,že máte takové spoždění.“ Oba se otočili směrem na mě a já jsem se usmívat z toho,že ho zase vidím.

„ Čau andílku,ty si tady s támhletou?“ to řekl Ben a pokynul směrem k Lily.Já jsem jen přikývl. „Pěkná,no já jsem tady jako asistent Niki,to je ta,která teď jde k té tvojí.“ Nechápal jsem,proč musí říkat,že Lily je moje,přece mi vůbec nepatří.

 

„No,tak to ji musím litovat,že je stebou.“ Řekl jsem a chlápek vedle Bena se začal smát a toho jsem já využil,abych se otočil směrem na Lily.Už tam nestála,takže asi odešla.

 

„Kluci,už půjdu,ale určitě se uvidíme zítra.“ Nečekal jsem na odpověď a vydal se k recepci.Zeptal jsem se,jestli by mi nemohla donést na pokoj bílé víno a nějakou kytici.Musel jsem uznat,že tenhle hotel se mi líbí.Když už jsem byl ve svém pokoji dal jsem si jen rychlou sprchu a našel si svoji oblíbenou bílou košili.

 

Nečekat jsem ani tak dlouho a recepční přišla s růžemi a vínem.Vzal jsem si od ní růže a zaťukal na Lilyny dveře.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hope,love and sorrow 6.:

10. Svenny;-*
14.09.2009 [12:13]

to je naprosto skvělý!Jak Tě napadlo psát zrovna o tomhle?Je to bomba!EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon Emoticon

9. hinata
20.08.2009 [12:14]

ja si to myslela ze mezi nima neci bude no radsi jsu cist dalEmoticon

8. Elis Vitoria Hale
25.04.2009 [3:22]

no to se mi fakt líbý už se těšim na další dílekEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon Vážně dobře píšešEmoticon

7. Claireen
22.04.2009 [18:37]

No jako honem další!! EmoticonEmoticonEmoticon

6. ArtMiss
20.04.2009 [19:54]

EmoticonEmoticon Sem zvědavá, jak se to vyvine dál a jak se bude natáčet na place. Emoticon

5. Sisa
20.04.2009 [19:34]

další díl ... máš to skvělý Emoticon

4. Iva
20.04.2009 [17:00]

Kafi super,akorát když ty díly čtu po dlouhých dobách tak pomalu nevím o čem to je. Jinak se ti psaní daří EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

3. uuuzaaa
20.04.2009 [15:36]

uuuzasneeeeeee!!!!!!!!EmoticonEmoticonEmoticon

2. Rose
19.04.2009 [20:23]

Supr sem moc ráda že si to napsala z obou pohledů!!!EmoticonEmoticonEmoticonUž se moc těším na pokráčko!!!EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

1. Majtik
19.04.2009 [19:05]

Jó 1. koomentik:-DEmoticonEmoticonje to hůstý Káfi EmoticonEmoticonsi BORKA aleEmoticonEmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!