OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Hope,love and sorrow 9.



Hope,love and sorrow 9.Pamatujete si ještě na moji povídku Hope,love and sorrow? Jestli ste se už nemohli dočkat, nebo se vám po ní stýská, tak tady je další díl a slibuju,že další (číslo 10.) bude ještě tenhle týden. Za chyby se omlouvam,ale znate to kdyz píšete rychle zpravy tak je vam jedno jestli se tam pise tvrdý nebo měkký Í.

9. Skrytá pravda

 

Nakonec jsem usnula v Krisově objetí. Ráno jsem se probudila brzy,ale nechtělo se mi otevřít oči a tak jsem je nechala zavřené a přemýšlela. Myslela jsem na různé věci,dokud jsem si něuvědomila,že Kris je možná ještě v pokoji. Zvedla jsem svoje víčka a uviděla Krise sedět naproti mě v koženém křesle.

 

„Ahoj.“ Díval se mi přímo do očí, ale nedokázala jsem v jeho výrazu číst. Nevypadal ani unaveně,ani vesele, spíše zamyšleně.

„Ahoj,kolik je hodin?“

„Bude osm, už jsem tě chtěl vzbudit, za hodinu máme jít na společnou snídani a Dita nám chce něco říct. Myslím,že chce mluvit o dnešním plánu.“

„ Hodinku? Dobře. Já půjdu teď do koupelny a pak bysme mohli jít spolu ne?“ Pokusila jsem se o úsměv.

„ Jistě,že ano.“ Teď se usmál on. „ Chtěl bych ti něco říct, ale to počká. Tak já tady zatím počkám.“ Sáhl po ovladači a zapnul televizy.

 

Rychlím krokem jsem se dostala do koupelny a jediný pohled do zrcadla mi stačit k tomu,abych si všimla kruhů pod očima. Paráda. Roztáhla jsem závěs a skočila pod sprchu. Teplé kapičky vody mi padaly po těle a já jsem si to uvolněně užívala. Moje starosti byly pryč,alespoň na chvíli. Zabalila jsem se do osušky a přešla jsem od koupelny do své ložnice. Nechtěla jsem hledat nějaký vybraný kousky,tak sem si vzala jen svoji oblíbenou růžovou košili a džíny. Na oči jsem si dala černou řasenku a na moje kruhy pod očima trochu korektoru.

 

„ Vážně ti to moc sluší.“ Řekl Kris když jsem konečně vyšla. Popravdě byl ale on ten krásnější a úžasnější a když to řekl o mně připadalo mi to jako lež. Znáte to, když se zeptáte kámošky co stojí vedle vás,  jestli nemáte něco, třeba na puse, a ona aniž by se na vás podívala řekne ne?

 

 

„ Dík, tak kolik máme času?“

„ Už bysme mohli jít lásko.“ Tím mě opravdu zaskočil. Pátrala jsem v paměni,jestli mi takhle někdy řekl, ale myslím, že ne. Vztal o podal mi svou ruku, kterou jsem stiskla ve svých dlaní. Šli jsme pomalým krokem, ale než jsem se nadála, byli jsme v místnosti plné lidí. Dneska jsem se na Krise nemohla vynadívat. Zdálo se mi to, nebo byl opravdu ještě krásnější? Ale zdál se mi trošku smutný, nebo možná jen zamyslený sám do sebe. Sedli jsme si ke stolu, u kterého seděli i Ben a Niki.

 

 

„ Jak ste se vyspinkali vy dvě hrdličky?“ tím nás chtěl pozdravit Ben, Niki se na nás naštěstí jen usmála a nepokoušela se o žádnej vtipnej komentář.

„ Skvěle, a co ty? Stále spíš s tím malým medvídkem, nebo si ho už vyměnil za něco živějšího? „ Odpověděl Kris. Niki se začala zvonivě smát.

 

 

„ Lidičky poslouchejte mě, dnes budu potřebovat jen pár herců, ale především kostyméry, maskéry a lidi z technický. Tady vám pošlu plán tohodle týdne a kdyby byly nějaký změny, dám vědět. Teď přeji všem dobrou chuť a dobré ráno. „ Řekla Dita doslova jedním dechem. Chudák, teď toho má asi spoustu na práci.

 

Když se ke mně dostal jeden z papírů s plány, zjístila jsem, že nemám dva dny co dělat. Ikdyž, doufám, že je na tom stejně Kris. Mohli bysme jet třeba někam do města nebo tak. Ze samého přemýšlení jsem si ani nevšimla diskusí lidí v celé jídelně.

„ Super, nebudu mít celej týden žádný volno, jedině v úterý.“ Stěžovala si Niki, ale co čekala? Je přece hlavní dívčí role.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hope,love and sorrow 9.:

3. Nick: Tajemné kadidlo
28.07.2009 [14:56]

Text:wow....suprrEmoticon

2. Eternity
10.07.2009 [16:12]

1!

1. uuuzaaa
09.07.2009 [21:10]

naprostooo uzasnee jako vzdyEmoticonno ae doufam ze dalsi dilek bude brzoooEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!