OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » HOW TO GET UP - uvod:



HOW TO GET UP - uvod:Toto je moje první povídka.Předem říkám že nejsem žádná spisovatelka,takže kdyby se vám to nelíbílo tak to sem nebudu dávat.Jinak povídka je něco na způsob seriálu Gossip Girl(samozdřejmě to není totéž)a tato první krátká kapitola je jen takový malý úvod do děje.

Úvod:"somewhat cloudy till overcast" (Polojasno až zataženo)

 

Polojasno až zataženo.tak by se dalo popsat dnešní počasí.Lidé,kteří teď ráno vyrážejí s umučenými výrazy do práce se schovávají pod destníky nabalení bund nebo alespoň tlustých mikin.Na ulici vesele pobýhá skupinka dětí z místní školky a skáčí do kaluží..
Malá černovlasá žena se marně snaží nastartovat své ervené volvo a vypadá při tom komicky.Aby taky ne,když při každém nepovedeném nastartování svého plechového miláčka nadává a málem rozmláti volant.Nebo támhle před mojí neoblíbenější restaurací,kavárnou,cukrárnou O'Shake v jednom stojí malý obtloustlý pán ve staré děravé černé bundě a s nadějí se snaží prodat své ručně vyrobené časopisy aby si vydělal aspoň pár dolarů na něco k jídlo,které si koupí maximálně pár starých dam,kterým je tohoto pána líto.I mě je ho také líto a vlastně se i sama stydím.Kolik takových lidí na světě je.Žijí na ulici,každy cent,který jim lidé věnují jim dokáže zvednout náladu a já si žiju jako princezna.V velikém apartmá s výhledem na celé Los Angles.S pokojovou službou,která mi kdykoliv si řeknu přiveže jídlo nebo uklidí.

Ale já si vlastně jiný život nedokážu předtavit.Nikdy sem nebyla tak na dně abych musela žebrat o každý cent.Třeba teď.Sedím si v jídelně,koukám z okna,popíjím kávu od O'shake k tomu mám vážně chutný toast se sýrem a jsem spokojená.I přes to špatné počasí mám dobrou náladu.A to je co říct.

A kdo jsem já?Ano,ani sem se vám nepřestavila.Jmenuji se Madison Joyswoodová a žiju si tady ve čtvrti Westbeach teprve dva týdny.Dlouhá doba že?dříve jsme žila s kamarádkou Avou v detroitu.Ale obě dvě máme sen o bezvadném živote,kariéře a proto jsme se sem přestěhovaly.Jak říká můj bratr Jace ,,Dvě kariéristky jedou jedou do Hollywoodu.mno jedna z nich prostě musí být blondýna“.No tak i když jsem blondýna, tak proč bych nemohla v životě něco dokázat??No a i kdyby ne tak se svět nezboří.práci najdu všude a ve svých jednadvaceti letech mám na vše ještě dost času.....
...................nemyslíte ???


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek HOW TO GET UP - uvod::

2. lysithea20 přispěvatel
28.08.2012 [9:05]

lysithea20 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Terka
02.07.2009 [8:57]

moc hezký pokračujEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!