OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » I love you, forever! - 1. kapitola



I love you, forever! - 1. kapitolaAhojte... Toto je moja prvá poviedka na ourstories. Takže poprosím o kritiku. Sydney sa zaľúbila do staršieho chalana zo školy a už to trvá skoro dva roky. No medzi nimi sa stále nič nestalo, len občas prehodia slovo. Syd začína o svojich citoch k Andrewovi pochybovať, ale zrazu sa všetko zmení. Svet, akoby sa postavil na hlavu a jediný, na koho sa Syd môže spoľahnúť, je jej strelená najlepšia kamarátka, ktorá v sebe nachádza magické schopnosti. Tak, prajem príjemné čítanie, vaša voldy.

 

1. kapitola

 

Pamätám si ten prvý pohľad, tmavé oči hľadiace až do vnútra mojej duše. Ako sa mi klepali kolená a ja som sa ledva udržala na nohách. Vlasy, ktoré mu padali do tváre a jeho nádherný úsmev, kvôli ktorému som si musela povzdychnúť.

No to už bolo dávno. Má to vôbec cenu? Dúfať v nemožné? Už sú to skoro dva roky a ešte sme sa nedostali ďalej ako ku krátkemu rozhovoru. Možno keby som začala ja, ach, aj tak nezačnem, čo si to nahováram. Určite by som nezvládla spraviť prvý krok.

„Syd... Syd... Syd! Syd!!! Dopekla!" hysterčila moja mierne strelená kamoška Brooke a zbesilo mi mávala pred očami.

„Ja Ťa počúvam," bránila som sa, ale očividne som nebola presvedčivá. Zošpúlila pery a desivo na mňa zazrela, pričom niekoľký okoloidúci radšej o krok ustúpili a vyhli sa nám oblúkom.

„Tak o čom som hovorila," pýtala sa ma a nespustila zo mňa ten svoj pohľad ani na sekundu. Mala som pocit, akoby mi videla až na dno duše. Chcela by som vedieť, čo tam videla, keď ani ja sa v tom nevyznám.

„Ehm, o matike?" skúsila som priškrtene.

„Sydney!" zvolala zničene a zároveň hystericky. V očiach som jej na chvíľu zazrela plamene a ostala som nechápavo stáť.

„Prepáč, mám toho v poslednom čase trochu veľa," snažila som sa ju upokojiť, ale očividne to malo úplne opačný účinok.

„Ty más toho veľa?! Mňa sledujú duchovia, ale ty máš toho veľa?!" šepkala ku mne ostro a mne stále nemohol docvaknúť význam jej slov.

„Čo ťa sleduje?" spýtala som sa vecne.

„Duch tvojej babičky!" vyštekla po mne, ale ja som si stále myslela, že sa hrá na prvého apríla.

„Obe moje babičky žijú," opravila som ju s úsmevom.

„Už nie!" odsekla a už som si všimla len jej vzďalujúci chrbát, keď sa chystala vrátiť sa do triedy. V okamihu kedy dvere nahnevane zatreskla sa ozval zvonček. Ja som len sklopila ramená a pomaly sa šuchtala za ňou.

„Čo?" šepla som sama pre seba.

Zvalila som sa na stoličku vedľa Brooke a zahľadela som sa na tabuľu. Veď Brooke s tým prestane. Zrazu sa postavila a ja som na ňu zarazene pozrela. V tej chvíli do triedy vošla matikárka a celá trieda sa postavila. Teda skoro celá. Až na pár dievčat s druhým menom "štetka navždy."

Zo zošita som vytrhla papier a rýchlo naň naškrabala.

„Hneváš sa na mňa?"

Na stôl však zrazu plesla tučná ruka a schmatla papier skôr, ako som ho stihla podať Brooke.

„Áno, hnevám!" vyštekla a ďalej sa venovala výkladu učiva.

***

Po hodine Brooke z tašky vyhrabala iPod a vyšla von. Najprv som chcela ísť za ňou, ale nechcela som prilievať olej do ohňa tak som sa zas zosunula na stoličku.

„Syd? Poď so mnou do bufetu," ozvala sa za mnou Emily a ja som len prikývla hlavou. Kráčali sme chodbou plnou znudených žiakov a učiteľov.

„Videla si tých nových chalanov?"

„Nie všetkých," odvetila som neprítomne keď sme prechádzali okolo trojice mne veľmi známych chalanov. Tí sa na mňa pozreli a začali si niečo šepkať niečo, čo bolo podľa ich reakcie veľmi smiešne.

„Jeden je tam celkom v pohode. Má tmavo modré tričko a... ja Ti ho potom ukážem áno?" Už sme schádzali po schodoch a ja som sa zasekla v pohybe. Pred bufetom stál On! Andrew! Bože, on je taký chutný.

„Poď Syd, nechce sa mi tam stáť celú večnosť!" hovorila Em akoby nič, pričom si ho musela všimnúť.

S malou dušičkou som cupitala za ňou, ale pokus stať sa neviditeľnou mi nevišiel. Cítila som jeho pohľad až kým som si nestala na koniec radu a neukryla za Em. Snažila som si nevšímať, že je odo mňa len pár krokov a začala som skúmať poschodie, kde sa pri zábradlí ponevierali ľudia, ktorý nevedeli čo s časom.

Prezerala som si ich jedného po druhom a nevnímala Emilyne slová, ktoré sa jej sypali z úst. Až po chvíli som sa dostala k osobe opierajúcej sa o zábradlie spolu s ďalšími známymi tvárami, ktoré súviseli s Andrewom. Svoj pohľad upierala niekde na začiatok radu a smiala sa spolu s ostatnými. „Veď ich ani nepozná!" preletelo mi hlavou.

Po chvíli som zbadala Andrewa ako si to aj s minerálkou mieri k schodom.

Oči Brooke akoby sčerneli mnou prešiel mráz až do špiku kostí.

„Niečo sa chystá!" našepkalo mi podvedomie, keď v tom...


Zhrnutie poviedok



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I love you, forever! - 1. kapitola:

9. Soni
21.01.2011 [14:46]

SoniSisuš nechcem byť odporná, ale povedala si, že čo najskôr.. Emoticon a už je rok 2011!! Emoticon Emoticon

8. voldy přispěvatel
10.10.2010 [12:32]

voldydakujem baby... ak som niekedy vyzerala ako debil tak je to teraz ked sa usmievam na monitor... obzvlast dakujem mirr... je to krasne ze ma pochvali taka velka spisovatelka a soni miska som stastna ze ste si na to nasli cas...=D som tak stastna urcite sa posnazim dat sewm 2. kapitolu co najskor a este az vdaka za komentare velmi ma potesili Emoticon

7. MirrorGirl454 přispěvatel
10.10.2010 [8:05]

MirrorGirl454 Emoticon Emoticon Wau... Emoticon Emoticon Včera mi blbol internet, takže som si nevedela tvoju poviedku prečítať, takže som celú noc nevedela zaspať a rozmýšľala som o nej. A dneska ráno už konečne šiel normálne a ja musím povedať, že to za to čakanie stálo. Je to absolútne dokonalá poviedka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Práve sa stávam tvojím stálym čitateľom. Emoticon Emoticon Takže dúfam, že tu nová kapitola bude čo najskôr. Emoticon Emoticon

6. SonniaScott
09.10.2010 [21:11]

nie sisa.. ja dakujem... velmi sa mi to pacilo nemas ani predstavu ako.. skoro osm sa rozplakala.. :) a pohni kostrou do noveho pokracovania ok?? :) :D

5. mišiačik3
09.10.2010 [21:07]

je to úúžastné Emoticon som z toho hotováá Emoticon a proste sisa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a asi idem aj ja niečo napíísať :))**

4. voldy přispěvatel
09.10.2010 [20:56]

voldydakujem soni... som rada ze sa ti to pacilo =D sufam ze sa mi podari co najskor napisat pokracovanie =D

3. SonniaScott
09.10.2010 [20:54]

sisusak.. ja ta tak luubimm.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon si ani nevies predstavit akoma to dojaklo.. ja netusim co povedat.. Emoticon Emoticon to je neuvrtitelne.. ustipni ma prosim bo sa zblaznim.. :_* uplne dokolnale si to vystihla.. Emoticon uz teraz sa tesim na dalsie pokracovanie.. boze som taka stastnucka.. keby islen videla ako cumim na display.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon by si sa uplne usulala na zemi..
velmi vela to pre man znamena.. za toto co si tu dokazala si odo ma zaskuzis jednu velku Emoticon a Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon velikansky!!!
ach jaj.. Emoticon Emoticon Emoticon lubim ta Emoticon Emoticon Emoticon

2. voldy přispěvatel
05.10.2010 [19:45]

voldydiki... spravim setko ako si povedala... dufam.. =D a dakuujem za upozornenie =D

1. Texie admin
04.10.2010 [23:22]

TexieAhojky, chtěla jsem tě upozornit, že shrnutí ti nemůžeme schválit, dokud nebudeš mít alespoň jeden hotový článek - což bude zřejmě tento. A zároveň poprosím, abys články vkládala až s obsahem. Díky a už se těším na tvoji povídku. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!