OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 19



Impossible Little Things 19První telefonát s tajemným L...

19. kapitola

A proč jsem vám to dala za úkol?“ usmála se Star, když skončilo video. „Znáte Brit Awards? James Arthur potřeboval tanečníky....“ ještě ani nedořekla poslední slova, co měla na jazyku, a holky vedle mě začaly ječet. Ani se nedivím. Já sama jsem valila oči. „Z nějakého neznámého důvodu, prosí nás!“ zakřičela zbytek. Kluci si začali plácat do dlaní a holky nadšeně skákaly. Mně to došlo až po chvíli.

 

Práskla jsem sebou do postele. Takže my jedeme za týden, tedy další neděli, do Británie. Začala jsem snít a taky usnula.

Ráno

Naštěstí se mi nezdál žádný sen. Pondělí přislo moc brzy. A já už musím do školy, takže jsem musela vstávat s Míšou, nebo-li moc, moc brzo. Hodila jsem na sebe rifle a košili. Pověsila si na krk náhrdelník, který mi končil pod prsy. Vzala tašku, kterou jsem ještě neměla ani vybalenou z mé poslední návštěvy na oném místě. Vytřepala jsem obsah na postel. Hodila do něj pár tužek, tablet (ten jsem tam láskyplně položila), pití a šla jsem. Na nohách conversky a na hlavě brýle. Rozpuštěné vlasy mi vlály po zádech. Přešla jsem pár trávníků a pár přechodů a ocitla se na školním pozemku. Brýle jsem si nasadila nahoru na hlavu a rozhlédla se po lidech, co přicházeli, spousta z nich bydlí někde poblíž, takže ne na intru. Tím pádem jsem si většinu nepamatovala? Ne, viděla jsem naprosto cizí tváře. Cizí škola. Cizí lidi. A sakra...

Moje skříňka se naštěstí nezměnila. Kód jsem si tipla celkem rychle. Našla si v rozvrhu první hodinu a pak učebnice a sešity. Pak se vedle mě opřel Vojta.

„Ahoj.“ Šeptal? Ne, jen tady je hluk. Chytla jsem učebnice do ruky a zaklapla skříňku. Opřela jsem se o rameno o tu moji. Taky se otočil. Stáli jsme proti sobě čelem. I když daleko, stejně jsem cítila jeho teplo.

„Jak ti je? Včera jsi vypadala…“ Natáhla jsem po něm ruku.

„Včera to bylo úžasný. To usmíření, to všechno. Ty…“ Poslední slova jsem vypustila z úst, ale jako bych jen otevřela ústa. Pousmál se. Poprvé zazvonilo. Odstrčil se od skříňky. Až teď jsem si všimla, že má batoh na zádech. Taky jsem se odlepila a rozešli jsme se na hodinu. Společnou máme až třetí, ale asi je to stejným směrem. Strčila jsem si do levé ruky učebnice a druhou si je přidržovala. I on zřejmě nevěděl, kam je dát, a tak je narval do kapes od Adidas mikiny. Sexy porozepnuté. Ah… koukej před sebe.

„Takže… jestli ti je dobře, totiž, potřeboval bych si zopáknout matiku, a ty jsi na ni machr.“ Má pravdu, matiku zvládám nadprůměrně dobře. Teda jenom grafy a algebru, geometrie je pro mě horor. Asi jednou zkopu všechny, komu to jde.

„Ty bys potřeboval doučování? To já mám pět let v háji.“ Možná se pletu, ale cítila jsem, že to není pravda. Že si začínám vzpomínat a že mi to všechno naskočí, jak to uvidím.

„Takže bychom mohli… totiž na střeše v šest?“ Usmála jsem se.

„Jo, to by...“ sykla jsem. „Nešlo. V pět mám trenál.“ Pohlédl do země.

„Jo, slyšel jsem,“ vzhlédl na okamžik, aby vyhnul děvčeti, co se hnalo proti nám. „Gratuluju.“ Říká to sklesle, nebo mi to tak jenom příjde?

„Co je? V sedm bych to mohla stihnout,“ ubezpečila jsem ho a přehodila si učebnice. Tím pádem mi levá ruka, ta k němu, volně ležela u těla. Taky je vyndal. Chvíli jsme šli mlčky. Pak jsem ucítila lehký závan u prstů. Koukla jsem se dolů a uviděla, jak se snaží dostat k mé ruce. Zareagovala jsem dřív a chňapla po té jeho. „Můžeš se mě dotýkat,“ usmála jsem se na něj a zastavila se před svojí třídou. Otočila jsem se k němu moc prudce, takže jsem k němu stála až moc blízko. Natáhla jsem se na špičky a políbila ho na pusu. Zpevnil stisk. Tak jsem se k němu přitiskla víc a věšnovala mu hluboký francouzský polibek. To je ale debilní, prostě francouzák. Zazvonilo podruhé. Odtrhli jsme se zárověň. Rychle mě ještě políbil na tvář a pak mě pustil a začal utíkat dál. V klidu jsem vešla do třídy. Do své třídy.

Kdo mohl čekat, že mi v druhé hodině začne zvonit mobil, že. Celou třídou se ozvalo moje Kiss You. Samozřejmě hned všichni poznali, kdo, jaká skupina to je, že. Začal jsem šátrat v tašce. Rychle jsem zmáčkla červené tlačítko. Omluvně jsem se podívala na učitele. Kývl. Sjela jsem víc do lavice, samostatné, a pod ni strčila mobil. Na ostatní se radši ani nekouknu, protože bůhví, co si o mně teď myslí, nebo co na mě dělají, že. Otevřela jsem nepřijatý hovor. L. Sevřelo se mi srdce. Jako bych to nebyla já. Jako by se někdo ujal mého těla, jsem zvedla ruku. Učitel mě vyvolal.

„Promiňte. To byl můj… doktor… mají nějakou diagnozu či co,“ kývla jsem ke dveřím, „mohla bych, prosím? Bude to moment,“ usmála jsem se a on jen nasra... štvaně přikývl. Zvedla jsem se a vyběhla ven. Vlezla jsem na holčičí záchody a klikla na volat. Chvíli jsem se koukala na displej. Když se objevilo, že je hovor přijat, vrazila jsem si ho k uchu.

Stacey?! Stacey!….“ mluvil anglicky. Chvíli bylo ticho a já cítila, jak někdo přerývavě dýchá. „Ahoj...“ Ten hlas. Někoho mi, ksakru, připomíná.

Ahoj... já, totiž... musel sis mě s někým splést. Nejsem Stacey...“

Ale ano... poznám tvůj hlas. I takto přes mobil...“ Poznala jsem vysoký tón.

Ale já tebe ne. Jak se jmenuješ?“ Značně nervózně se zasmál.

Louis. Louis Tomlinson. Ty si nepamatuješ?“ Přísahám, že mi na chvíli přestalo bít srdce


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 19:

1. Darkness přispěvatel
29.03.2015 [23:08]

Darkness Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!