OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 23



Impossible Little Things 23Tak nějak se teď všechno rozuzlí a tato kapitola bude končit ještě větším množstvím lásky, nebo-li sexem ;)

23. kapitola

Ty a neumíš zpívat? Odkdy, prosím tě?“ oslovila mě Rihanna. Chápete to? Rihanna oslovila mě! Mě!

Děkuju,“ vypustila jsem z úst. Mé nadšení se ztratilo, když jsem sešla schody a tam na mě čekala celá skupina 1D. Tleskali a přibližovali se. Pak došli až ke mně. Muž na pódiu zase něco žvatlal.

Nech nás si s tebou promluvit,“ promluvil Zayn.

 

Zakroutila jsem hlavou a rychlým krokem se vydala k východu. Chvíli jsem za sebou slyšela hlasy, ale pak jsem se vydala po chodníku. V hlavě mi pořád zněla ta skladba, co jsem zpívala, a v duchu proklínala One Direction, že mi tu náladu zkazili. Došla jsem na rozcestí. Kam teď? Na červené zastavilo aouto. Taková dodávka. Otevřely se dveře.

 

„Jdeš špatně,“ ozval se z dodávky Louis. Jsou v té dodávce pro šest, co sedí naproti sobě. Místo naproti Louisovi bylo volné. „Nastup, odvezeme tě.“ Blikla mi zelená, i auto se rozjelo. Šla jsem, jak to nejrychleji šlo.

 

„Nevím, proč bych to dělala!“ Za mými zády se ozval hluk. Otočila jsem se a vletěla do náruče spoustě novinářů. Křičeli jeden přes druhého. Jediný možný únik bylo teď to auto. Podívala jsem se do nebe a naskočila. Auto se se skřípáním pneumatik rozjelo. Zabouchl dveře. Když jsme byli dál, chtěla jsem je otevřít, ale Zayn vedle mě zareagoval pohotově a chytl mě za pas. Cukl se mnou, takže jsem mu spadla na klín. Podsunul se pode mě a sedl si na místo, kde jsem ještě před chvílí trůnila já. Sama jsem si pak sedla na to jeho. Rychle jsem si založila ruce v bok.

 

„Tohle se nedělá, mohla bych to nahlásit jako únos!“

 

„Mohla!“ Niall naproti mně pokrčil rameny. Sjela jsem do sedadla.

 

„Mluvili jsme s tvým kamarádem Lukem.“ Zbystřila jsem. Harry měl tak důvěrný hlas. Na oko jsem zachovala klid a hleděla před sebe. Až po chvíli jsem si uvědomila, že je to Niallův rozkrok. Rychle jsem pohledem klesla ještě níž. „Říkal, že si nepamatuješ pět let.“ Pořád stejně upřený pohled do blba. Čekali na moji odpověď.

 

„Je to možný,“ odfrkla jsem. Liam přede mě postavil laptop. Spustilo se video, kde tančíme všichni na moji sestavu na Impossible. Myslím já a celá skupina. Vyjela jsem do pohodlnějšího sedu a pustila ruce. Dopadli na klávesnici laptopu. Když video skončilo, koukala jsem se na černou obrazovku. Liam párkrát klikl a otevřelo se nové video, kde jsem jen v prádle a oni jen v boxerkách. Všichni tam v opilosti skáčeme na jejich skladbu Up All Night. Ještě víc jsem se narovnala a zaostřila na obrazovku. To první video se dost podobá mému snu. Rozmazanému snu. Vypnulo se to. Chvíli bylo ticho.

 

„Tím se spousta vysvětluje,“ koukla jsme každému do očí a zaklapla počítač. „My spolu spali, že jo?“ Byli překvapení, že tohle si pamatuju. Kývli. „A bylo to fajn, že...“ řekla jsem tiše. Od nich jsem se dočkala lepších ohlasů.

 

„Jo, to teda bylo!“ vykřikl Harry.

 

„Úplně boží!“ dodal Zayn.

 

„Takhle jsem si ještě neza...“ Louis nedořekl větu, ale všichni jsme se na něj podívali. Sjel do sedadla. Přesně v ten moment se rozezněl můj mobil. Samozřejmě s písničkou Kiss You. Všichni hodili pohled z Louise na mě. Rychle jsem to típla a vyťukala zprávu, že jsem šla zpátky do hotelu, Star. Všichni na mě koukali s pobaveným výrazem.

 

„No a? Před nějakou dobou se mi o vás zdál sen a začali jste se mi líbit, teda asi jste se mi líbili už dřív, no...“ nechala jsem větu rozplynout. Niall chytil hysterický smích. Nikdo jiný se nesmál, takže všichni přehodili pohled ze mě na něj. Prostě boží. Ještě zhlédneme tři kluky a je to všechno. Vůz zajel na hotelové parkoviště. Liam otevřel dveře a vyskočil ven. Soukala jsem se za ním. Podal mi ruku a já ji přijala. Pomohl mi dodupnout a narovnat se. Strčila jsem si ruce do kapes na zadku. Kluci neváhali a rozešli se k hotelu. Zůstala jsem poslední s Louisem.

 

„Takže si nepamatuješ, co jsem ti řekl, že?“ Strčil si ruce do předních kapes riflí. Zakroutila jsem hlavou.

 

„Co si mi řekl?“ chtěla jsem vědět.

 

„Seděli jsme v limuzíně a ta ruka, myslel jsem, že... řekl jsem ti, že se mi líbíš,“ šeptl, že jsem ho skoro neslyšela. Zastavila jsem se.

 

„Vážně?“ Všiml si až po chvíli, že nejdu.

 

„Jo, pak nás srazilo auto,“ popošel zpátky.

 

„Něco takového se mi zdálo.“ Cítila jsem jeho zájem. Koukla jsem ke vchodu, kluci už tam dávno nebyli.

 

„Mám pokoj sám, mohli bychom...“ Zbystřila jsem na něj. „Ne, to… jen si promluvit, nechtěl jsem říct, že tam chci... to!“ Protočila jsem panenky a rozešla se ke vchodu. Doběhl mě. „Vážně jsem to tak nemyslel, sorry!“ Zastavila jsem se v hale a otočila se k němu. Chytla jsem ho za ruku a přitiskla svoje rty k těm jeho. Zastihla jsem ho nepřipraveného, ale zareagoval až moc rychle. Polibek mi začal oplácet. Nechala jsem rty pevně semknuté a to ho očividně rozhodilo. Chytl mě za bradu a pod jeho dotekem jsem naprosto roztála. Rty se mi pootevřely úplně samy. Hned toho využil a vklouzl mi tam jazykem.

 

Začalo vášnivé líbání. Pak jsme se telepaticky odtáhli. Zůstal na mě koukat. Pustil moji bradu, ale ruku svíral dál. Volnou jsem si sáhla na ústa. Pohlédla jsem do země. Tenhle polibek mi je krásně a důvěrně známý. Otočil se na patě. Koukl ke dveřím výtahu a pak zase na mě. Stále jsem čuměla na zem jak totální retard. Udělal znovu obrat a pohnul rukou, čímž si získal moji pozornost. Koukla jsem na něj a samovolně se vydala k výtahu.

 

K jeho pokoji jsme došli ruku v ruce. On stále nervózní a já stále... ohromeně divná. Otevřel a já vešla. Jeho pokoj byl podstatně větší a luxusnější, než ty naše. Rozhodně tam je víc místa. Posadila jsem se na jeho postel, čímž jsem ho ještě víc znervóznila. Sedl si ke mně. Krčila jsem rty a čekala, až něco řekně. Začali jsme stejně.

 

„Takže...“ prohodila jsem.

 

„Totiž...“ usmál se. Když jsem ho viděla takhle nervózního, přepadl mě pocit, že ho musím mít. Já vím... úchylné. Ale co naděláte, že. Sklopil zrak. A zase jsme telepaticky udělali stejný pohyb. Vrhla jsem se po něm a on po mně. Hned jsem otevřela ústa a on hned zareagoval. Chytl mě za pas. Stoupl si a přikrčil, aby mě mohl stále líbat. Skopla jsem boty a začala couvat na posteli dozadu. Neustále se snažil mě líbat. Když se naše rty rozpojily, přiblížila jsem se já. Chytl mě za pas a podsunul si mě pod sebe. Nepřástaval s líbáním... Vytáhl mi tílko pomalým pohybem z kalhot. Vjela jsem mu pod to jeho. Stiskla jsem mu kůži, když se vrhl na můj krk...

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 23:

3. Darkness přispěvatel
30.03.2015 [10:03]

Darkness Emoticon Emoticon

2. Nikii
02.04.2013 [21:31]

Ahoj, zrovna jsem si dneska všimla téhle kapitoly a tak jsem si řekla, že si ji přečtu a jestli mě zaujme, tak si ji přečtu od začátku. (Njn, moje logika Emoticon) Hádej třikrát, jestli mě zaujala nebo ne. Emoticon Nepřečetla jsem ani polovinu a už mě to táhlo k první kapitola, abych se dozvěděla o čem povídka je. (Takže jsem se místo učení na test z fyziky, četla tvoji povídku, ale vůbec toho nelituji! Emoticon)

Co bych asi měla zmínit je, že jsem o 1D nikdy neměla žádný zájem a nechápala, některé kamarádky co na nich vidí, ale tvoje povídka mi názor na ně na 100% změnila a jsem se do nich "zamilovala" Emoticon Emoticon Emoticon A dokonce už vím jak se který člen vypadá a jak se jmenuje!

Píšeš vážně skvěle a chytlavě! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další díl! Doufám že bude brzy!
Tvá nová čtenářka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Camy přispěvatel
02.04.2013 [19:45]

CamyJůů :) Super kapča, už jsem zvědavá na další...takže šup!! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!