OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 25



Impossible Little Things 252. část postelové scény. Doufám, že se bude líbit :)

25. kapitola
 
Popadla jsem jeho tvář do obou rukou a ucítila, že pode mne podsunul i druhou ruku a vsunul ji do druhé kapsy. Našla jsem jeho ret a jemně ho kousla. Tento nepatrný úsek v líbání ve mně vylil vlnu horka. Cítila jsem, jak se zatřepal. Naskočila mi z něho husí kůže...
 
Ucítila jsem drsný stisk na zadku. Rty se ke mě zase tiskly tak tvrdě, že jsem málem uhnula. Ovšem kdyby to ve mně nevyvolávalo pocity stylu Ohh... Ach můj ty bože... Ještě přitlač... nahlas jsem samozřejmě vydávala pouze to první. Taky mu ušel z úst vzdech. I když hodně tichý. Zase mi stisknul zadek a začal se mnou přirážet k jeho tělu. Hodně pomalým tempem. Tentokrát hekl výrazněji. Musela jsem se pousmát nad tím, jak jsem dobrá. Otočil se se mnou. Znovu si lehl nade mě. Roztáhla jsem nohy. Jednu svoji vsunul mezi moje a druhou nechal venku. Chvíli se ke mně tisknul a nedalo se přehlédnout, jak zase pomalu přirážel.
 
Lepil na mě svoje tělo a pak zase odlepoval. Bylo težké rozeznat něco mezi našemi vzdechy a zvuky okolo. Natož pohyby. Chvíli jsem si hrála s jeho jazykem, než jsem mu dovolila se nadechnout. Podíval se na mě a lapal po dechu. Zasnažila jsem se tvářit vyzývavě. Nevím, jak jsem se doopravdy tvářila, ale usmál se a šel zpátky k mým rtům. Než to však stihnul, vztyčila jsem před sebe paže. 
 
„Hele, Tomlinsne, ujasněme si pár věcí." Protočil panenky a chystal se ze mě sesednout. Chytila jsem ho zpátky za triko. „A to ty, že můj ironický tón nikdy neber vážně," za triko jsem si ho přitáhla zpátky. Nečekal to. Slyšela jsem další vzdechy. Mně osobně kroužil tělem dost vysoký adrenalin. Co teprve on. Překulila jsem se přes něj. Sedla si na něj obkročmo a vzpřímila se. Podívala jsem se, co to mám pod sebou. Louis ležel vykulený s rukama podél těla. Vytahoval je na mě.
 
Cítila jsem jeho velké dlaně na svém prsu. Chytla jsem mu je a přehnula se. Zkřížila mu je za hlavou a znovu ho políbila. Vášní, co mi začala proudit tělem, jsem ruce povolila. On toho využil a vykroutil se mi. Chytl mě za pas. Klekla jsem si. Zřejmě mu moje přítomnost chyběla, protože se okamžitě napjal a trochu pozvednul pánev. Vjel mi pod tílko a donutil mě napnout ruce. Sundal ho ze mě. Ve stejnou chvíli ze mě spadla i podprsenka. Odtrhla jsem se a chytla se za prsa. 
 
„Jak... kdy jsi mi ji rozepnul?"
 
Zasmál se. „Jsem holt šikovnej." ¨
 
Zasmála jsem se i já. Chytnul mě za nahé boky a překlopil. Zase ležel na mně. Držela jsem si pořád prsa. Kleknul si. Pořád jsem cítila jeho pohled na své tváři, ale já mu těkala po těle. Napnul se a sundal si triko. Ucítila jsem horký závan. Jeho svaly se napjaly. Najednou se mi udělalo nevolno, které se hned změnilo v nádhernou rozkoš. Ano. Jen ten pohled mi stačil, abych se... ehm... vzrušila. Buďme hodní. A hlavně slušní.
 
Chytl moje ruce. Ostře jsem se mu zadívala do očí. On se na mě díval klidně. Hypnotizovali jsme se pohledem a on jedním tahem odtáhl ty moje ruce. Polkla jsem. Ani si mě neprohlédnul. Místo toho na mě přitisknul své teplé tělo. Vzdychla jsem. Naše nahá těla jako by k sobě patřila odjakživa. Začal mě líbat na krku a já s otevřenýma očima koukala na strop. Nepodíval se, protože se mu hnusím, nebo chtěl být milý a nechal mě? Každopádně víme, že se s ním už určitě vyspím. Rozepl mi kalhoty a jemně je ze mě stáhnul. Pak si stoupl a na okamžik zmizel.
 
Koukla jsem se na něj. Usmál se a snažil se vyvléct z kalhot. Zasmála jsem se a plácla sebou do postele. Teda hlavou. Obešel postel. Vytáhl něco ze šuplíku a když jsem se otočila na něj, všimla jsem si, jak mu stojí. Otevřela jsem pusu a otočila se na břicho. Slyšela jsem smích. 
 
„Cos čekala?" Se smíchem si vlezl na postel. Snažila jsem se nereagovat a jen se dusila smíchem do polštáře. Chytl mě za boky a podsunul si mě. Snažila jsem se nesmát. Koukl se na mě. „Vzrušuješ mě, co je na tom špatnýho?"
 
Zase jsem vybuchla. Zakroutil hlavou a políbil mě. Chvíli jsem ještě měla nutkání se smát, ale pak jsem se mu poddala. Poddala se jemu. Jeho tělu. Sexu. Brzo jsme našli stejné tempo. 
 
 
***
 
 
Zrovna jsme v tom nejlepším, když se před postelí objeví Liam a Niall. Louis si jich okamžitě všímá a slézá ze mě. Já si k sobě tisknu tenkou deku...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 25:

2. Darkness přispěvatel
30.03.2015 [10:16]

DarknessJá tě asi zabiju! Takhle to ukončit,že se nestydíš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.04.2013 [18:31]

NikiiJuhůůů!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!