OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 29



Impossible Little Things 29Že by svět byl přece jen lepší? Jedno slovo a pár novinek. Třeba další písnička na koncertě nebo možnost koupit si šaty snů.

29. kapitola

„Vykopli mě ze školy," spustila se mi slza. Rychle jsem si ji setřela. Nadechla se. Pak jsem ucítila silné paže na břiše a Louis si mě přetočil k sobě. Spadla jsem mu do náruče. Nebrečela jsem. Jen jsem se k němu přitulila. Potřebovala jsem klid a trochu lásky.

Sedl si a já se stočila do klubíčka na něm. Objímal mě. Připadala jsem si prkeně a strašně težká, ale on mě jen hladil po vlasech a líbal na temeno hlavy. Pohraboval se mi ve vlasech. A mně se nechtělo brečet.

„Hledám práci. Nevíš o nečem?" zašeptala jsem mu do trika.

„Ne, ale něco vymyslíme."
Vymyslíme.
My. Jenom tohle slovo mě pěkně zahřálo u srdce. 
 
Když jsem došla na pokoj, všude byl bordel. 
 
„Co je?!" zakřičela jsem. První zareagovala Annie.

„James! Chce nás dneska vidět!" Rozběhla jsem se k tašce. Hodila tam tepláky a boty. 

„Proč jste mě nezavolali?!" křičela jsem.

„Protože jsme se to dozvěděli asi tak před pěti vteřinama!" křikl Adam. „Zrovna jsem ti chtěl volat!"

Nastoupení před ním v řadě. James před náma pochodoval, jako by si měl vybrat, koho popraví. 

„Takže, děcka!" křikl. Všimla jsem si, jak Star vedle něj poskočila. Usmála jsem se a koukla do země. Pak jsem zase rychle zvedla hlavu.

„Zítra večer je koncert. To všichni dobře víte. Jo, máte to nacvičený atd, ale!" Zvednul prst a usmál se na nás. „Budu mít písničky dvě. Přidali jsme ještě I'm Sexy And I Know It. Moje přezpívaná verze z X-Factoru." Usmála jsem se na něj. „Takže holky nějaký sexy vecičky a kluci taktéž. Bude tam hlavně dívčí obecenstvo a myslím, že zrovna vy nemáte co skrývat," usmál se a pak odešel. Konečně jsem se shrbila. Moje nálada nebyla zrovna nejlepší, ale zase ani ne tak hrozná. Pokud mám kroutit zadkem před holkama, tak budiž. 

„Je to, abyste, holky, potěšily mužské osazenstvo," vzala si slovo Star. „Domluvila jsem se s Jamesem, že to může být volný. Takže nic nebudeme cvičit a prostě se budete kroutit a dělat různé sexy pózy. Prý se nemáte bát ničeho. Na lístkách je to napsáno, takže nás nemůže nikdo zažalovat," usmála se. „A navic si můžete vybrat jakkýkoliv kostým chcete. Nebo- li jdeme zítra nakupovat!" Zajásali jsme a mně to vehnalo úsměv na tvář.

Probudil nás jeden otravnej budík v sedm hodin. Dobrý. To bychom neměli nikoho potkat. Oblékla jsem se už do bílého tílka a květované sukně s černým páskem. Zastrčila jsem si tílko dovnitř a začala si pročesávat vlasy. Pak jsem pustila dalšího a obula si bílé páskové boty na podpaku. Na oči nasadila brýle a přesunula je nahoru na hlavu, aby mi držely vlasy. Přehodila jsem si přes hlavu sovu, která mi dopadala až na břicho. Vyšla jsem ven a tam jsem počkala na ostatní. Kluci většinou v riflích a Ann v kraťasech s tílkem. Vyšli jsme na oběd. Star, Poppy a Verča už tam byly. Dan došel k Verče a políbil ji na tvář. Počkat, oni jsou spolu? To mi toho teda hodně uteklo. Ale jo. Vždyť to bylo jasný. Takový flirtování. Pousmála jsem se. Sedla jsem si a naložila si míchaný vajíčka s párkem. Jo. To je taky dobrá věc. Snídám cokoliv, jen ne šunku. A salám. A fuj, fuj, sýr. K tomu mám fakt odpor. Už od malička. Všichni se zasunuli na sedačku okolo stolu a já si sedla vedle Adama na úplný kraj. Dveře jsou za mnou. Patrik si přisunul židli. Chvíli jsem jedla v klidu, ale pak začala vzduchem poletovat ona vajíčka, tak jsem se zapojila.

Otevřely se dveře. Cukla jsem sebou. Do jídelny vstupovala celá naše skupinka. Niall, Liam, Harry, Louis a Zayn. Přesně v tomto pořadí. 

„Vrzly dveře, vrzly v pantu, přišla parta buzerantů," prohlásila Ann. Nevím proč, ale tohle mi vždycky přišlo vtipný. Víte, Annie nesnáší Biebra a 1D, ale zato zbožňuje Elány, jestli ještě víte, co to je. Je to vtipný. Od té doby, co se mi 'líbili' One Direction, je přede mnou shazuje, a shazuje i mě. I když já to nedělám. V duchu jsem nad tím pokrčila rameny. Jo, víte, co je dobrý? Stejný je to s Lukášem. Jo. Přesně. Oni uráží 1D, ale já o Elánech ani AC/DC nekecnu nic hnusnýho, teda když už mě hodně naserou, tak nadávám. No jo, no. Prošel Niall a Harry. Pak Liam. Celý náš stůl ztichl. Prošel Zayn a pak jsem ucítila ruku na rameni. Vzhlédla jsem k Louisovi. Usmál se a naznačil kývnutím 'Ahoj'. Přikývla jsem a on mě pustil. Většina mých kamarádů ztichla úplně a někteří vydali přidušený zvuky. Opět se ujala slova Annie: 

„Pětkrát Bieber, vždyť to říkám," a já, jako obvykle, nemám sílu jí to nějak vyčítat. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 29:

3. Darkness přispěvatel
30.03.2015 [11:17]

Darkness Emoticon

2. JanieHutcherson přispěvatel
08.04.2013 [8:23]

JanieHutchersonTak,ty vole Emoticon Všechno se dá urazit Emoticon A ano, vím, že je nesnášíš Emoticon

1. AnnieZet přispěvatel
04.04.2013 [15:38]

AnnieZetno promin, ale elani se nedaji urazit 1D se uražeji snadno:D vždyt viš, že je nesnáším a nechci tim shazovat tebe, ale je:D jinak krasna kapitola a krasne si použila mé oblibene větyy:D:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!