OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 41



Impossible Little Things 41Nečekané probuzení... :) Příjemné čtení :) JanieHutcherson

„No tak, Harry! Vstáváme." Hlas Louise se mi objevuje ve snu. Slyším chichotání. Otevírájí se dveře. Sedám si na posteli. Harryho ruka mi sjíždí k pasu. Odstrkuji ho. Louis na nás nechápavě kouká. Za ním se objeví El.

„To jste se stihli ještě oblíct? Řádili jste včera, že jsem nemohla usnout." Louis si ji vyslechne a nechápavě se na mě podívá. Tak počkat. Tahle holka včera tvrdě spala a výkřiky se ozývaly od Liama. Co kecá?! Vstávám. Mezitím odchází Eleanor. Louis za sebou zavírá dveře a přechází k posteli. Procházím kolem něj. Natáhne se a chvíli si myslím, že mi vrazí. Pak mi však natahuje tílko výš. Zvednu obočí.

„Chrápe jak kůň," kývne hlavou ke dveřím. Usměju se.

„Já vím, poslouchala jsem včera." Úsměv mi oplatí. Obejme mě. Citím jeho pevný stisk na zadku. S malým vypištěním, mým, si mě vyhazuje na sebe. Obmotávám kolem něj nohy. Začne se smát. Od Harryho se ozve tiché ššš. Oba se tam podíváme. Musím si opřít hlavu o jeho rameno. Zabírám nohama a pokládám ho na postel. Opřu si ruce u jeho hlavy. Vyzvednu se na ně. Koukám a pak mi do výhledu spadnou vlasy. Sednu si a přehodím na bok. Ucítím dotek na bocích. Stahuje mě zpátky. Znovu mu pokládám ruce kolem hlavy, ale skloním se a políbím ho. Najednou mě převalí. Otočím se na záda a on je vedle mě na boku. Tiskne se ke mně. Harry nesouhlasně zamručí. Až teď si všímám, že mu ležím na nohách. Vyprsknu tichým smíchem a Louis taky. Položí mi hlavu na rameno. Dám si prst před pusu.

„Pšsst," zasyčím se smíchem. Hrudník se mi zběsile zvedá. To jak se tiše směju. Louis mi zacpává pusu. Naklání se přese mě a kouká mi přímo do obliče. Chvíli se ještě dosmívám a pak se mu podívám do očí. Utopím se v tom pohledu. Sama se nahnu a urvu si kus jeho úst pro sebe. Citím, že se usmívá.

„Mohli byste..." Harry mě nadzvedne a já se odtrhnu od Louise. On sám se zvedá a dá si záležet, aby mi sjel rukou po hrudi, prsu, boku břicha, noze... Když je u šlapky, zalechtá to, a tak vykopnu. Trefuju se přímo do jeho rozkroku. Zaskučí a svalí se k zemi. Okamžitě se zvedám a sedám si k němu.

„Promiň... promiň." Chytá mě ze ruku. Sklání si mě tak dolů. Nastavuju ucho, ale chytá mě za bradu. Vlepí mi rychlý polibek a pak si mě zase otáčí, abych na něj měla nastavené ucho.

„Víš, že se na bolavý místo dává pusa?" zašeptá mi potichu, aby to Harry neslyšel. Nakloním se k jeho uchu. Tak blízko, že cítím, jak se jeho ruka zachvěla. Su king!

„Ale to nebývá vedle přítelkyně dotyčného."

„Tak dneska ve sprchách. Tady u nás?" Bouchám ho do hrudi a vstávám. Vycházím ven z pokoje. Pevný stisk mě zatahuje do pokoje vedle. Niall za náma zabouchává dveře.

„Niallere! Sakra, co to děláš?“ naštvaně ho plácám po rameni.

„Něco pro tebe mám.“ Zvednu jedno obočí.

„A to je?“ Rychle si dávám ruce v bok.

„Sázka,“ na tváři se mu usadí potutelný úsměv. Protočím panenky.

„Jaká?“ Rychle před něj dávám ruku, když už otevírá pusu. „Nebo spíš o co?“ Zase ten úsměv.

„O... polibek na koncertě. Bude to přímej přenos v několika televizích.“ Složím ruce na prsou.

„Cože to?“ Povzdechne si.

„Když vyhraju já, dáš pusu nám pěti na koncertě, a když ty, tak já políbím Michelle.“ Zpozorním.

„A co s toho budeš mít? Nebo já?“

„Svět se dozví jak o tobě, tak o Michelle. A nevím, prostě challenge,“

„Oč jde?“ řeknu po měnším rozmýšlení.

„O nic velkého. Jen od zítřka ráno do koncertu musíš na každou větu zazpívat jednu písničku. Kousek. Co tě napadne,“

„Nechápu, dej příklad,“

„Třeba Harry řekne: Záleží na maličkostech. A ty začneš:I won't let these little things, Slip out of my mouth, But if it's true, It's you, It's you, They add up to, I'm in love with you, And all these little things...“ Dozpívá. Párkrát tlesknu. Ukloní se. „Chápeš?“ Kývnu na souhlas.

„A ty co?“

„Já nic, jen tě budu sledovat, jestli to dodržuješ." Mávla jsem rukama.

„Suupeer!" Zkamení mi výraz.

„No co?" dělá nechápavýho, počkat, možná nedělá.

„Oka! Mám podmínku. Půjdeš do toho se mnou." Vykulí na mě oči. „No sorry, ale přece to nebudu dělat sama?!"

„Tak fajn." Podáme si s Niallem ruku a já vyjdu ven. Po bocích mě zatahuje Harry. Přitáhne si mě k sobě. Co to dělá? Obejeme mě. Ty vole! Vypadalo to, že mě políbí. No... víte, co mi může políbit, že. Začne něco šeptat.

„Harry, Harry!" Snažím se od něj odprostit. „Harolde!" zařvu. Odlepí se. „Nerozumím ti ani slovo."

„To... totiž, zase nám volaly!" Jde vidět, že má nervy na dranc.

„Cože? Kdo?" rozhlédnu se po pokoji. Zayn sedí a nervôzně si okusuje nehty. Louis si masíruje spánky a Liam čumí do... otočím se... ničeho. Supeer. Kde jsou holky?! Sakra!

„Ten manažer. Ty holky. Kurva!" Zatřesu s ním.

„Zkus se uklidnit, co se stalo tak strašnýho?" nechápu.

„Fife Angelosos." Vyprsknu smíchy. Zvedne obočí a já jen vnímám, jak se i ostatní napřimují. Harry mě tentokrát chytá za rameno.

„Fi-fif-e." Další výbuch. Steče mi jedna slza. Smíchy. „Ange-ange," vybuchuji. Musím se složit na zem. Slzy mi tečou proudem. Přitahuju si kolena k sobě.

„No jo, ale to není ono," mluví naprosto klidně.

„Fife Angelosos." Jakmile to Louis dořekne, zase mě to pohltí. „Ony... máme s nimi jít večer na večeři." Jde vidět, ano, i takto rozmazaně, že má zvedlé koutky. Když se konečně dosměju, pomáhá mi Louis vstát. Harry sklíčeně dopadne na gauč. Niall na zem vedle. Louis se mi důkladně otírá o tělo, což mě trochu uzemní. Sedá si se mnou na gauč naproti. Pořád ruku kolem mého pasu.

„Tak co po mně chcete?" Vzpomenu si na to mistrovské vyslovení dvou slov... zase vyprsknu, ale už se uklidním. Louis mi stiskne bok. Neodolám. Rozhlédnu se a okamžitě ho políbím. Prostě před něma. Je tak zaskočenej, že mi polibky neoplácí. Odtáhnu se a nechápavě, ovšem pobaveně se na něj podívám. Zářivě se usměje a políbí mě s ještě větší vervou. Pokládám ruku na jeho tělo. Cítím lehké záškuby pod svým dotykem. Nemůžu se od něj odlepit. Prostě to nejde. Pokládá mě na postel. Lehá si vedle mě a pořád mě líbá. Odstrkuju ho a převaluju ho na záda. Ovšem nečekám, že tam postel končí. Louis se svaluje na zem. Krčím kolena a začínám se smát. Zvedá se. Vrhá na mě na oko nasranej pohled a pak ke mně natahuje paži a stahuje k sobě dolů.

Padám na něj a pořad se směju. Začíná se smát se mnou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 41:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!