OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 12. kapitola



Innocentia - 12. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

Ona:

Zkontroluji si plavky a štráduju si to k Chazzymu. Byl výborný nápad nechat si rezervovat celý aquapark jen pro metalovou scénu, i když ty inteligenty bych tu mít nemusela. Fred se předvádí, co může a metá do vody jedno salto za druhým. Snoop se uvelebil v sauně a relaxuje. A Sid hned zakotvil s Korny na sluneční terase, kde si dávají občerstvení.

„Už jsem si zaplavala dost… Co takhle zkusit nějaký tobogán?" Rozhlédnu se vedle sebe.

„Beze mně." Usměje se Anna a po špičkách vkráčí do vířivky. Nakonec jdeme čtyři. Já, Chester, Mike a Phoenix.

„Jakou dáme nejdřív?" Mrká potěšeně Mike.

„Tu nejdelší!" Zazubím se.

„Ale dole mě zkuste chytat… Já moc neumím plavat." Pokrčím ramenem a nechám se od Phoenixe poplácat po zádech.

„Neboj se, Izi, mi tě nenecháme utopit." S velkým úsměvem ho obejmu.

„Tak pojďte, necourejte se!" Chester už je na prvních schodě, vedoucím k tobogánu. Nahoře dostanu trochu obavy. Nemám u sebe svého drahého, zrovna teď si musí někde s nějakou užívat.

„Neboj se. Dole tě chytím," slibuje mi Phi a jako první se šupem rozjede dolů, slyšíme už jen jeho hlasitý smích. Porozhlédnu se po ostatních.

„Tak jeď, miláčku. Pojedu hned za tebou." Políbí mě Chester na rty, což mnou projede jako elektrický proud a dodá mi to odhodlání. Přeci jen dosednu do té vody a nechám se od něj odstrčit do nitra legrace.

„Lehni si." Volá za mnou. Což udělám, ale hází to se mnou a zdá se mi to moc rychlé, takže se ihned zase posadím a rychlost se zvolní. Zpomalím na tolik, že se v té zatracené rouře zastavím a nejede mi to! Kleknu si na kolena a celým tělem se otočím na směr, kterým jsem přijela, abych kluky varovala - snad nevyjedou. Jenže než stačím otevřít pusu, vyřítí se za zatáčkou Chester.

„Chazzy, ne!" zabrečím. V poslední chvíli si mě všimne, posadí se a v plné rychlosti mě nabere.

„Jsi ok?" huláká mi do ucha, zatímco ho zuby nehty držím kolem krku a lepím se na něj. Až po chvíli se odhodlám otevřít oči a odpovědět mu.

„Nic mi není."

„Tak se drž." Usměje se na mě a položí se. Nabereme tím pádem ještě větší rychlost. Znovu zavřu oči a přilepím se na něj. Tváří tvář vedle sebe, burcuje to ve mě zajímavé pocity, i když mi voda šplouchá do očí a nosu. Po chvíli se mi to začne líbit a s veselým chechotem si to užívám. Když dopadneme do bazénu, jen na chvíli mě voda obejme, protože Chester mě hned táhne na povrch. Prskám a otírám si oči. Trochu jsem si lokla vody, ale i tak to bylo bezvadné!

„Tak co, dobrý?" Zadívá se na mě Phoenix.

„Paráda!" Ukážu zuby v úsměvu.

„Jedem ještě?"

„No jasně!" Chazzy mě popadne za ruku a vytáhne ven. Tentokrát schody vyběhneme rychleji, protože už nás nikdo nebrzdí.

 

*

 

Chester si vleze na začátek tobogánu, lehne si na břicho a natáhne ke mně ruce.

„Mám jet po hlavě?" Vyvalím na něj oči.

„Neboj se, Iz." Pošle mi vzdušnou pusu. S tázavým pohledem se zadívám na Mikea.

„Bude to dobrý." Pomůže mi posadit se do korýtka a jakmile se chytím Chazzyho za ruce, stáhne mě šílený proud. Celou cestu ječím jako na divokém kolotoči. Při tom se dívám Chesterovi do očí. Užívá si tuhle jízdu na maximum a v zatáčkách se mnou ještě háže, aby znásobil sílu vody.

„Chazzy, nech toho!" Prskám a usmívám se. V rovném úseku mě k sobě přitáhne, takže se přímo dotýkáme hlavou, a políbí mě na rty. Je to úžasný okamžik… Ta atmosféra. Adrenalin mi teče div ne z uší a on myslí na romantiku. Chvíli před koncem mě pustí se slovy:

„Neboj se, chytím tě." Nabere rychlost. Uvidím ho zas až při skoku do vody, kdy si ani neponořím hlavu, protože mě popadne do náruče a zakolíbá se mnou, zatímco mi dává polibky do vlasů.

„Tohle ne… Já se bojím." Těžce polknu a zadívám se na rovnou příkrou skluzavku.

„Bude to dobrý." Mrkne na mě Mike, který mě drží za levou paži, zatímco Chester mě drží za pravou ruku, prsty propletené s mými.

„To zvládneš, miláčku." Pomrkává po mně.

„Dívej, nic to není," řekne Phoenix. Dosedne, sklouzne se a dole zapluje lehce do vody, ze které po chvilince vyletí jako šídlo s velkým chechotem.

„No já nevím." Zavrtím hlavu. Dělá se mi špatně jen, když se zadívám dolů.

„Já to vzdávám, nezlobte se." Stoupám si a najednou letím z té pitomé skluzavky dolů! Křičím jako by mě na nože brali, protože Tayo má přeci jen pravdu - jsem opravdu hrozný strachoprd. Jenže než začnu šílet hysterií, popadne mě za ruku z jedné strany Mike a z druhé Chester. Ani netuším, jak se vedle mě tak rychle ocitli.

„Zadrž dech!" zafuní mi Mike do ucha a Chester mi dá ruku před oči, takže než se ponořím do vody nevidím absolutně nic. Po pár sekundách se zas můžu dobře nadechnout. Vody je tu sice mnohem víc, - normálně bych ji měla asi po čelo, se svými 160 cm si nemůžu moc vyskakovat - ale já jsem chráněná v Chazzyho náruči. Nakonec si mě vysadí na ramena a dojde se mnou až k malému výčnělku, ze kterého prýští voda. Je to krásná fontána, akorát pro mě. Vysadí mě na ni, jen co přestane stříkat do výšky.

„Tak jaký to bylo?"

„Moc se mi to nelíbilo," řeknu Mikeovi popravdě.

„Proč jste mě strčili?" Zamračím se na oba.

„My ne. Neudělali bychom ti to." Chazzy na mě upře své oříškové oči, jenže mě se mu nechce věřit. Někdo mě přece strčit musel. Kývne směrem ke skluzavce, na které stojí Fred Durt a tleská mi.

„To je ichtyol," prsknu. Plivla bych mu do obličeje.

„Půjdem ještě zkusit ty ostatní tobogány?"

„Rozhodně. Skoč." Chester ke mně napřáhne ruce a já mu lehce hupsnu do náruče. Je mi u něj ták příjemně, že to snad ani není možný. Ve vodě většinou dostávám záchvaty strachu a když je u mě Tayo, div mu pak nevlezu na hlavu, ale s Chazzym se tolik nebojím… Cítím se v bezpečí.

 

*

 

Příjemně unavená se složím na židli na sluneční terase a nechám si donést ledovou kávu. Prošli jsme snad všechny tobogány, co tento aquapark nabízí. Bylo to úžasné. Jezdila jsem buďto jen s Chesterem nebo s celým osazenstvem kapely, kdy jsme udělali hada a dole se pořádně pomordovali. Vymýšleli jsme takové polohy při jízdách, až se mi tajil dech strachy, ale nakonec to byla vždycky šílená legrace.

„Ještě tě to bolí?" Zadívá se Chazzy na můj bok, který mi zfialověl. Při poslední jízdě jsem s Phoenixem nevybrala zatáčku a pořádně se bouchla, i když se mě snažil zachránit, co mu to jen prostor dovolil - Chester se nám totiž nechtěně vyškubl a ujel nám.

„Už je to dobrý." Usrknu kávu a zadívám se kdopak to k nám jde.

„Ahoj maličká!" Tayo se ke mně nakloní a políbí mě vášnivě na rty.

„Brr, máš na puse lesk na rty!" Oklepu se.

„Já vím… Mázla mi ho Lilith." Povytáhne se na špičkách a posadí se vedle mě. Líbí se mi ty kraťasové plavky, které teď má Chazzy i Tayo na sobě, klidně bych si mezi nimi mohla vybírat, protože vím, že můj drahý je do mě blázen. Ale já chci jen toho jednoho - Chestera.

„Vymysleli jste spolu další úchylku?" zeptám se, zatímco si stírám lesk ze rtů. Jen se pobaveně ušklíbne.

 

*

 

Ještě hodnou chvíli spolu debatujeme na téma sexuální perverze a já musím svému drahému neustále odstrkovat ruce, buďto z mého pozadí nebo ze stehen, břicha či dokonce z prsou. Nakonec se Chazzy naštve a hned potom, co Taye z legrace praští přes ruku čokoládovou tyčinkou, mě stáhne k sobě na klín.

„Dáš si ještě něco?" zeptá se mě. Vyjeknu, protože mě zasáhne divoký proud vody.

„Kdo to byl?" Divoce se vymrštím a zahledím se. Ani jsem si nevšimla, že jsou na sluneční terase připevněna vodní děla. Hned k jednomu zaběhnu a začnu ničit svého protivníka, který mě zasáhl. Mike se tomu směje a nakonec to dopadne tak, že se u nás sejde ještě Brad a Joe a uděláme pořádnou bitvu. Chester s Tayem povzbuzují a když nám do toho začnou moc kecat, prostě se vrhneme i na ně.

 

On:

Jen co jejich bitva skončí, zas se vrátí se smíchem k nám. Drží se Mikea kolem pasu a cupitá po kluzké podlaze.

„Pěkně jsi sebou praštil." Poukazuje na Joa, který si hraje na zraněného. Jasně, že mu nic není, ale naříká jako by si zlomil hever v rozkroku. Izabel z toho má šílenou srandu a chvíli trvá, než se uklidní úplně. Ještě jsem ji neviděl se takhle pěkně bavit, teda beze mě… Většinou se bez mé společnosti drží při zemi. Nikdy není hlavním aktérem. Jenže tady to vypadá, že už jí ani nechybím!

„Pojď, Maličká… Musíme vyzkoušet všechny tobogány." Mrknu na ni. Nedopustím, aby odešla aniž by se projela. Vím, že to má ráda, i když se bojí.

„Už jsme je všechny sjezdili." Stoupne si vedle Chazze a mazlí se s jeho vlasy.

„Cože? S kým jsi jela? Vždyť přece neumíš plavat!" Připomenu jí jemně a navíc bych měl poukázat na její noční můru z vody.

„Jezdila s náma. Vždycky jsme ji chytli. Nemusíš mít strach." Odmávne Phoenix rukou.

„Aha…" Padne mi čelist.

„Ale můžem jet ještě, jestli chceš." Jemně se na mě usměje a chytí mě za ruku. Jsem z toho pořád trochu mimo, takže ji obejmu kolem pasu a s nepříjemným pohledem si je změřím. Zdá se, že mi ji Chester ukradl nejen jako budoucí lásku, ale vzali mi ji i jako skvělou kamarádku! U tobogánu mě čeká další šok.

„Ty nejedeš se mnou?" Zkřivím úsměv.

„Ne, jedu s Chazzym… Nevadí?"

„Jasně, že ne," prsknu a dívám se, jak mu sedá na klín a spolu s ním a křikem se spouští do nitra skluzavky.

„Ty vole, já ji nepoznávám." Polknu.

„Jen se dobře baví." Uklidňuje mě Mike.

„Jo, ale beze mě?!" zahřmím.

„Nikdy si beze mě nedošla ani na záchod a teď? Na centrifugu jde s Chazzym… Na tobogán jde s Chazzym… Za chvíli s ním začne spát a co bude se mnou? Vyžene mě ze svýho života, protože budu navíc!" soptím a sedám si do korýtka.

„Přeháníš, Tayo." Zavrtí Mike hlavou.

„Je jim spolu dobře, tak jim to přej."

„Však já jim to přeju." Zamračím se a spustím se dolů. Šupem to projedu a ani si to neužiju, jenom kvůli ní! Člověk se může přetrhnout, aby byla šťastná a nakonec zůstanu sám jako kůl v plotě. Celou dobu jsem si ji přece schovával pro sebe a teď mi ji nějaká celebrita vyfoukne?! Dole se trochu uklidním, když vidím, jak si v Chazzyho náruči utírá oči a tiskne se k němu jako malé děvčátko. Chester ji drží jak svůj největší poklad a něžně ji líbá do vlasů. Jsou v tom oba až po uši. Mají se rádi! Neurvale vzdychnu. Jestli chci být její nejlepší kamarád, prostě jí to musím přát. Stejně nemám čistý svědomí. Místo, abych byl s ní, tak jsem si pohrával s Lilith a že to, sakra, stálo za to! Hold Izabel potřebuje zamilovanost a lásku. Mně by šlo asi fakt jenom o sex. Bude pro mě těžký si zvyknout, ale co jinýho mi zbývá.

„Jste sladký." Dojdu až k nim.

„Zamilovaní až po uši, co?"

„Tss!" zahřmí Izabel a nechtěně se vyhrabe s Chazzyho náruče a mrskne sebou do vody. Jelikož je tu hloubka, tak se pěkně naloká.

„Dobrý, Iz?" Chester je starostlivý.

„Nejsme zamilovaní!" Maličká vrčí a prská na všechny strany.

„Tak se nerozčiluj." Uchechtnu se a pohladím ji po vlasech. Chestera to ale trochu zarazí, budu mu to muset později vysvětlit. Ta příležitost se mi vyskytne hned ve sprchách, kde si mě odchytí.

„Jak to myslela… S tou zamilovaností?"

„Nijak… Prostě se jenom bojí dát najevo svoje city." Snažím se ho uklidnit.

„Řekla mi, že mě miluje."

„Je mi známo. Proto si taky myslí, že by to s těmi city neměla moc přehánět. Asi se bojí, že tě vyděsí nebo co." Trhnu rameny a když spatřím jeho pohled dodám.

„Chazzy, ona je do tebe blázen. Jestli ji máš taky rád, tak ti nebude vadit, když ti prostě ze začátku nebude tu lásku dávat najevo slovně."

„Já to zvládnu… Jen jsem měl strach, jestli se mnou nechce být jenom proto, že jsem slavný." Smutně skloní hlavu a začne si ručníkem sušit vlasy.

„Myslel jsem, že už ji trochu znáš." Ušklíbnu se.

„Tvoje sláva je pro ni naobtíž. Zbožňuje tě jako normálního chlapa. Nesnáší, když si hraješ na namyšlenou hvězdu." Chester se zašklebí.

„Myslel jsem si to." Pak se na mě zadívá rentgenovým pohledem.

„Nevadí ti to?" Poukazuje na jejich vztah.

„Srovnám se s tím," řeknu popravdě a usměju se.

„Každopádně jí to přeju." Zhluboka se nadechnu, žerty stranou.

„Ale řeknu ti jedno… Zkus jí zlomit srdce a nepřežiješ!"

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!