OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 15. kapitola



Innocentia - 15. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

Vzdala jsem ten boj s erotickým světem a nechávám si svoje obavy pro sebe. Do mých starostí není nikomu nic! Sedím vedle Chazze a hraju s jeho rty. Něžně, přímo motýlími doteky, je laskám a ochutnávám. Je to tak jemné a sladké, až z toho na mě jdou mrákoty.

„Vidíš… Přesně o tomhle Anna mluvila," řekne tiše Chester, oči slastně přivřené.

„O čem mluvila?"

„Přece o tý radosti z poznávání toho druhého. Je to fajn." Zadívá se na mě svýma tajemnýma očima.

„Nebojím se, že mi nebudeš stačit. Bude krásný objevovat tvoje touhy a vášně." Usměje se.

„Věř mi, že s těmi zkušenými to není vždycky taková nádhera, jak si představuješ. Už jim jde jen o to jedno. Občas myslí jen na sebe… Už to není z lásky, je to vážně jen o tom sexu. Ale to u tebe nehrozí. Jsi krásně nezkažená a já sám si tě zaučím." Vycení na mě chtivě zuby.

„Nemusím přemýšlet, jestli ten přede mnou byl lepší nebo ne. Jsem jen já… Pro tebe první a jediný a mně bude dopřáno mít tě jen pro sebe. Je to vzrušující!" Jemně mě kousne do rtu.

„Jsi takový můj, pro ostatní nedobytný, poklad." Políbí mě. A zase mi nasadí brouka do hlavy. Už se nebojím toho, že mu nebudu stačit, ale že mě bude srovnávat s těmi, které měl přede mnou! Třeba budu jako prkno nebo nebudu tak učenlivá… Skloním hlavu a s totální depresí se mu opřu o rameno. A jsem v tom zase - když konečně zašlapu jednu obavu do země, vyroste z ní nová, ještě horší! Nezměním, co Chester prožil a s kým. Můžu se jen snažit, aby neměl možnost mě porovnávat! Budu mu stačit, ale můžu být průměr… Jenže to já si nemůžu dovolit, musím být z jeho milenek nejlepší! Jen co z Mekky odejde Brad, Chester ožije.

„Jsme tu sami," broukne mi do ucha.

„Co takhle pokračovat v našem poznávání?" zašeptá a jemně mě hladí po zádech. Nechá mě obkročmo na svém klíně, jen mě k sobě víc přitiskne až cítím mrazení v podbřišku.

„Musím se trochu vybít," řekne s jiskřivým pohledem a vášnivě, opravdu hodně vášnivě, mě políbí. Hraje si s mým jazykem, hladí ho a vtahuje k sobě do úst až z toho šílím. Rukama putuje po mém těle a nevyhýbá se žádným zákoutím. Když se mne dotkne na prsou nebo mi zajede pod sukni, jen se jemně rozklepu, ale neudělám nic, abych ho odstrčila. Bojuji teď se zástupy žen, které měl přede mnou. A já z nich chci být ta nejlepší, nejučenlivější, nejvášnivější! Prostě ta, se kterou bude Chester nadmíru spokojený a šťastný, protože jsem do něj úplný cvok a život bez něj už si prostě nedokážu představit. Trochu mě bodne u srdce, když si vzpomenu na ty, se kterými spal přede mnou, ale pak mě zachvátí šťastná myšlenka - co bylo, bylo. Důležité je, co je teď! A toho se držím. Oplácím mu jeho pozornost a snažím se s ním udržet stejné tempo, až mám chvílemi pocit, že mám možná navrch. Ta myšlenka se mi velmi líbí, dokážu tak Chazzymu, že nejsem dřevo, ale že se mnou může na sto procent počítat.

„Ale no tak…" zaskuhrá Tayo a vyruší nás tak z krásného poznávání.

„A prý, že mu nebudeš stačit… Ty budeš sexuální dravec po mně, Maličká." Zakření se. Hluboce oddychuju a srdce mi divoce buší v hrudi. Chester zakloní hlavu a také oddechuje, přitom mě stále tvrdě svírá za boky.

„Taky si říkám, že se vůbec nemá čeho bát…" řekne s úsměvem.

„Ještě budu prosit, aby mě nechala vydechnout." Uchechtne se.

„Máš to, ale štěstí." Posadí se Tayo vedle něj. „Taková rozkošná nevinná maličká Izabel a celá jenom tvoje."

„Tys mě odmítl." Připomenu mu s úšklebkem. „A místo erotiky mi uspořádal psychopatické sezení na téma: Izabel je nezkušený strachoprd," vyčtu mu.

„Dělal jsem to pro tvoje dobro. Bylo fajn, že sis vyslechla názory ostatních a Anna ti pověděla o svým prvním erotickým zážitku."

„Bylo to pěkný," připustím.

„Ale Mikeovi se to asi moc nelíbilo." Vzpomenu si na jeho reakce.

„To ne." Zasmějí se oba a Chester mě konečně pustí z náruče. Stoupnu si a protáhnu se. Tělo mám celé sladce bolavé od Chazzyho doteků.

„Takže, kdy plánuješ svoje poprvý?" Zahledí se na mě můj drahý.

„Proč se ptáš?" Zachmuřím se.

„Přece ztrátu věnečku budeme muset oslavit, ne?" Plácne mě jemně přes zadek.

„Mohli byste mi to nahrát na kameru," zaškemrá dojemně. Hodím po něm polštářkem, aby vychladl a vrhnu se Chazzymu kolem krku.

„Nebudem to plánovat," řekne mi.

„Je lepší, když je to takové spontánní… Víš?" Pohladí mě po tváři a se zaujetím se na mě dívá.

„Jak chceš… Já bych z toho stejně měla akorát nervy," připustím.

„Necháme to prostě vyplynout. Až se jednou při tom poznávání prostě rozhodneš jít dál, tak to klidně uděláme. Ale časově bych to nehrotil. Nemáš kam spěchat, miláčku, jsem trpělivý." Políbí mě na čelo. Odfrknu si, jak dlouho asi může trvat jeho trpělivost? Chester je chlap a ne obyčejný, je to rocker, divoch a určitě bude chtít svou dávku chtíče. Nemám na výběr. Nemůžu čekat moc dlouho. Musím se toho naučit, co nejvíc, abych pak v posteli s ním nebyla úplný inteligent.

„Já vím, Chazzy, ale já té trpělivosti moc nemám. Dělá to se mnou věci, že je někdy těžké to zarazit." Zakřením se. Sice mě některé jeho chutě děsí, ale musím se tomu poddat. Nejlépe celá. Tayo říkal, že chlapi mají rádi v posteli prvotřídní coury… Takže jsem asi mimo hru. Div nezabrečím.

„Ani nevíš, jak mě to těší. Tak to má být." Stiskne mě v bocích a sjede mi dlaněmi na zadek, přitom mě vášnivě políbí. Pak trochu zněžní. Nadchází ta doba, kdy by ode mě zas potřeboval slyšet nějakou něžnost, protože se propadá na dno a své deprese si léčí láskou. Když už nabízím svoje tělo, musím k němu přidat i svoje srdce, což mi nevadí, ale to vyjadřování mi stále nějak nejde. Něžně, láskyplně ho políbím na rty a pak se mu zadívám do jeho oříškových očí a s pocitem, že bych pro něj obětovala celý svůj svět, mu chci povědět, že vidím jen jeho. Že toužím jen po něm a nic mimo něj neexistuje. Jenže místo toho ze mě vypadne jen:

„Není nic." S pocitem úplného zatracení se od něj odpoutám a jdu se utápět do vlastní deprese, protože Chestera ze smutného světa prostě dostat nedokážu. Než vejdu do nitra Mekky, tak se na něj ještě naposledy zadívám. Propichuje mě něžným zamilovaným pohledem, plným okouzlení a na tváři se mu třpytí blažený úsměv. Že by pochopil, co jsem mu chtěla povědět? Zavrtím hlavou, to přeci není možné.

 

On:

Ve dveřích se minu s Izabel, zachmuřeně odchází a evidentně mě ignoruje. S pokrčením ramen dojdu k pohovce a posadím se naproti Chazzovi.

„Cos jí provedl?" Zívnu.

„Nic… Jen mi vyznala lásku. Ale asi ne tak, jak chtěla." Usměje se.

„Zase hádanka?" tipnu si. Jen přikývne.

„Co to bylo tentokrát?"

„Není nic," řekne s povzdechem a zasní se.

„Tys to pochopil," hádám správně.

„Chtěla říct… Není nic, jsi jen ty. Není to roztomilý?" Zakření se, aby nedal najevo svou romantickou stránku. Stejně vím, že ji má. Dojalo to i mě a to nejsem zvyklý na nějaký něžný voloviny. Jenže od Izabel je to něco jinýho..

„Závidím ti," vzdychnu tiše.

„Dostal jsi to nejlepší." Chvíli zírám do ztracena a přemýšlím, jaký by to bylo, kdybych s ní byl já… Jestli bych měl ještě náladu na jiný, když bych měl její tělíčko jenom pro sebe a mohl bych si ji vzít, kdykoliv bych na ni dostal chuť.

„Tayo?" vyruší mě Chester.

„Hm?"

„Ona ti nabídla, aby ses s ní vyspal?" Probodne mě pohledem.

„Řekla, že se se mnou měla vyspat, když měla možnost." Pozoruju jeho reakce. Uhodl jsem dobře, že se mu tahle myšlenka ani trochu nelíbí.

„Odmítl jsem ji," houknu, abych ho probral ze zamyšlení.

„V to doufám." Zamračí se.

„Nechápu ty její obavy." Vzdychne.

„Jsem do ní cvok." Zkroušeně se zadívá na dveře, kterými odešla.

„Jenže ona si myslí, že láska neexistuje. Že jde vždycky jenom o sex." Zadívá se na mě vyčítavě.

„Nikdy mě nenapadlo, že svým přístupem zkazím ten její." Pokrčím rameny.

„Kdybych to věděl, udělal bych opatření, aby se to nestalo. To mi věř."

„Věřím. Ale co s ní teď? Počítám, že se bude snažit kvůli mně přetrhnout." Zamračí se.

„To já nechci. Chci ji takovou jaká je. Krásně nevinnou. Mám strach, že udělá nějakou blbost." Zajede si prsty do vlasů. Zapnu televizi a bezmyšlenkovitě začnu přepínat programy.

„Mám stejnou obavu jako ty." Přivřu oči. Zkazil jsem to. Zkazil jsem ji! Svou krásnou čistou lásku jsem proměnil v uzlíček nervů jen při pouhým pomyšlení na sex. Měl jsem si ty svoje úlety nechávat pro sebe a nikdy ji do toho nezapojovat. Nadávám si v duchu.

„Já ji zkazil… Teď je na tobě, abys ji změnil k obrazu svýmu. Aby se už netrápila." Povzdychnu si.

„Přál bych si, aby byla šťastná." Chester se na mě zpytavě zahledí.

„Řekl jsi jí, že ji miluješ…" Něco v jeho obličeji mě zaujme, ten výraz rozčarování, který se snaží zakrýt. Nepřátelství, který vyplouvá na povrch jen proto, že má strach, že mu ji přeberu.

„Taky že jo. Miluju ji." Začnu si pohrávat s ovladačem. Potřeboval bych se uklidnit na něčím těle.

„Ale se mnou by to nechytla dobře. Nebyla by… Šťastná." Koutkem oka se na něj zahledím.

„Taky si myslím," přizvukuje.

„Neboj se, nepřeberu ti ji." Uchechtnu se.

„Kdyby ona milovala mě, už dávno bychom spolu byli." Mrknu na něj povzbudivě, přestože ve mně to jen vře. Proč mě ona nechce a chce jeho? V čem je lepší než já?!

„Chce jen tebe. Můžeš být klidný." Zívnu na oko, přestože mi ta věta rve vnitřnosti. Zas mi do těla proniká žárlivost, na ni - na něj, protože by Iz správně měla patřit mně. Vlastně jsem s tím do budoucna počítal a teď mi Chester zkazil plány. No, za to mu ještě pěkně poděkuju! Zadívám se, jak se mu obličej radostně rozzáří. Nechápu to. Je slavný, bohatý a ženský na něj letí, tak proč se bojí, že by mě za něj Maličká vyměnila? Jedině, že bych měl u Izabel větší šance, než sám tuším. Myslím, že ten jeho rozvod mu prostě pocuchal sebevědomí. Nikdy jsem se o ni nebál, nepomyslel jsem na to, že ji ztratím. Vždycky byla moje, ať jsem se válel s kýmkoliv. Změně, která nadchází, se bráním, i když své drahé přeju štěstí a lásku.

 

*

 

Maličká vyleze ze dveří, na sobě jen černou sukýnku a vrchní díl plavek černobílé barvy. V duchu slintám a objímám ji, kde může jen Chester.

„Nenaučíš se nosit něco normálního?" Zvednu obočí. Durtí mě, že mi po každý takhle rozhází klid a vytáhne mou erotickou fantazii na procházku. Otočí se, aby se mi předvedla. Tolik bych ji chtěl!

„Copak se ti nelíbím?" Se šklebem mrknu na Chazze a pak si stoupnu k ní.

„To víš, že líbíš. Udělal bych se z tebe." Tvrdě ji chytím za boky a chci ji k přimáčknout na svý horký tělo.

„Tayo," prskne. Vyplázne na mě jazyk a odstrčí mě od sebe, aby si mohla hupsnout k Chesterovi na klín.

„Řekněte mi, dětičky, jak je to mezi vámi vážný?" Jsem zvědavý. Stejně vím, že ať by došlo k jakýmukoliv postupu jejich vztahu, budu to vědět dřív než Chester. V tomhle mi Izabel nelže, říká mi všechno a já jsem za to rád. Mám tak její myšlenkové pochody jako na talíři.

„První meta? Druhá? Nebo dokonce třetí?" Izabel se zamračí.

„Co jaká meta znamená? Moc se v tom nevyznám," řekne nenadšeně. Trápíc se tou svou nezkušeností.

„Jasně, já vím. Nejsi tak ojetá jako my ostatní." Mrknu na ni, což ji rozesměje.

„Ne, to nejsem."

„První meta je orální sex." Moje lepší polovička se zamyslí a zadívá se na svého nového drahého. Jemně ho začne hladit ve vlasech, jako by právě neexistovalo nic, co by ji z její činnosti mohlo probrat.

„Na takový hraní se docela těším…" řekne po chvíli zamyšlení.

„Těšíš se, až si s tebou Chester bude hrát?" Uchechtnu se s hlavou v oblacích.

„Ne, to ne." Zavrtí hlavou a otřepe se.

„Těším se, až si budu moct já hrát s ním." Na tváři nevinný úsměv. To mě překvapí a hned se mi do rozkroku nahrne krev.

„Přijde mi divný, že on by si pohrával se mnou… Tam dole," pípne.

„Ale to já bych rád," zašeptá jí do ucha povzbudivě. Jen zalape po dechu, což mě znovu rozchechtá.

„Proč tě láká to někomu dělat, když sama bys to od něj nechtěla?" Jsem tím přímo zaujatý. Ona je vážně dokonalá!

„Tak chtěla bych, aby se mu to líbilo." Pokrčí stydlivě rameny a pak zas nasadí svou masku, kdy skryje naivitu a nevinnost za tvář nadřazenosti.

„Běžně to tak chodí." Mávne rukou.

„Ale běžně si to dělají oba dva… Znáš přece šedesátdevítku?" Zazubím se.

„Od slyšení." Vyplázne na mě jazyk. „A ta mě moc neláká." Uzavře debatu.

„Jaká je ta další?"

„Druhá meta je klasický sex." Prohrábnu si vlasy.

„To by mohlo být romantické." Zasní se Iz a pak sebou trhne.

„Nebo dost vášnivé, hrubé a perverzní." Polkne a zadívá se na Chestera.

„Každýmu podle jeho chuti, viď?" Mrkne na něj a přitulí se.

„No, hlavně by se to mělo líbit oběma." Poposednu si. Něco mi nejde do hlavy.

„Ty se těšíš na drsný sex?"

„Jestli se to bude Chazzymu líbit." Pokrčí rameny s nejistým úsměvem.

„Já mám rád něžný milování," připomene jí svou maličkost.

„Zdá se, že se chceš Chesterovi zalíbit, i když to bude na úkor tvých pocitů." Zamračím se na ni.

„Nesmysl!" Ošije se a povyskočí na nohy, začne se důležitě procházet. Jenže já vím, že se jen snaží rozchodit nervozitu.

„Moje pocity jsou úplně ok. Jsem happy!" Zatřepotá se jako ptáček.

„Takže by ti nevadilo, kdybych se na tebe vrhnul, všechno z tebe serval a bez předehry si tě vzal?" Chester nasadí rádoby zlý obličej. Iz to rozdýchává tak, že jí padne brada a pak s lítostí na očích se zadívá na mě a přikývne.

„Tak to být nemá!" rozhořčí se Chazzy.

„Má se to přece líbit nám oběma! Máš k tomu šílený přístup." Chvilku mlčíme a já v duchu hádám, co všechno je pro toho svýho rockera ochotná udělat.

„Bude se ti líbit třetí meta," řeknu po pár minutách.

„Proč?" Zapátrá v našich pohledech.

„To je totiž anální sex." Nasadím nevinný kukuč a bedlivě sleduji její reakce.

„Chester ho má nejraději. Viď, Chazzy!" Probodnu ho pohledem, pochopí. Zřejmě mu na tom jejím chování taky něco vadí.

„Rozhodně, ten si nenechám ujít!" řekne těžkým hlasem a nespouští z Iz oči. Ona jen těžce polkne a na pár sekund jí obličej protne zděšení, pak se opět vrátí do své zářivé podoby anděla, ale už to nedokáže tak dobře zakrývat. Doléhá to na ni. Nejspíš jí dochází, co všechno kvůli němu bude muset podstoupit. A přitom nemusí!

„Taky se na to těším," řekne tichým, zkroušeným hlasem a přitiskne se k němu. Když se od něj odvrátí, má zčervenalé oči.

„Musím jít pomoc s aparaturou." Zalže svou oblíbenou výmluvou. Polkne, rychle vlepí Chesterovi pusu na rty. Pak se skloní ke mně a políbí mě na tvář. A utíká z našeho dosahu jako kdybychom měli kapavku.

„Její obvyklá výmluva." Zašklebí se Chester. Už se v ní taky dobře vyzná.

„Zdá se, že Maličká je schopná pro tebe jít i do pekla." Zakaboním se.

„Ale já to takhle nechci." Zavrtí hlavou.

„Chci, abychom byli šťastní oba."

„Jenže ona se zřejmě bude snažit přetrumfnout sama sebe… Aby ti stačila. Abys nemusel hledat náhradu."

„Je to zlatíčko,co?" Postaví se a zapálí si.

„Myslel jsem, že tady se nekouří?" Zvednu se taky.

„Kašli na to." Zakření se.

„Dáš si?" Neodmítnu, když mi nabídne cigaretu. Oba si připálíme a přemýšlíme, jak z toho ven.

„Nepřesvědčíš ji o něčem jiným," řeknu zbědovaně.

„Je tvrdohlavá."

„Nechci se smířit s tím, že by byla ve vztahu nešťastná." Vydechne kouř.

„Už jsem si to prožil. Posledních pár měsíců moje manželství nebylo nijak růžový. Hádky, otevírání starých ran. Osočování a prožitek štěstí jen na úkor toho druhýho. Už to takhle nechci. Už takhle žít nedokážu." Bolestně skloní hlavu.

„Myslel jsem, že teď to bude jiný."

„Nebudeš nešťastný." Mávnu rukou.

„Jenže ona ano." Bedlivě se na mě zahledí a já vím, že má pravdu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!