OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 16. kapitola



Innocentia - 16. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

On:

Večer je na place živo. Korni se rozhodli rozdělat oheň a kdo jim sekunduje? Izabel. Pro mě zase další překvapení, protože bych to nečekal. Skáče kolem plamenů s nedostižnou radostí a tahá Jonathana, aby konečně dal nějakou hudbu do přehrávače.

„To je Maličká?" Přimhouří Chester oči. Jen trhnu rameny.

„Zdá se, že se dobře baví." Usmívá se Mike a jde v závěsu za Chazzym k té tlupě. Atmosféra je téměř hmatatelná, veselá a báječná. Jak se k nim prokrista zase dostala? A opět na podpatcích! Upnuté černé kalhoty jí dokreslují hezkou postavu a v plamenech září její holé paže, odrážejí její mládí a nevinnost, mou chuť na ni.

„Ahoj!" Div mi Iz neskočí kolem krku.

„Co tu blbneš?" zavrčím. Jen se usměje a přitulí se k Chazzymu. Majetnicky ji obejme kolem ramen, aby bylo jasné, komu že takhle slečna patří. Zdá se, že Izabel svou bojácnou povahu v záři hvězd zahazuje čím dál víc za sebe, ukazuje se její charakter, její um a nadšení, které jsem do té doby znal jenom já! Trochu uštěpačně se zadívám kolem ohně. Na druhé straně se houfují maskoti, rychlovky na šťouch. Bez přemýšlení přeskočím oheň po vzoru Jánošíka a posadím se vedle nich.

„Ahoj krásky," zaspílám a nechám se zasypat jejich zvonivým smíchem, tohle pro mě vypadá dost nadějně!


Ona:

Trochu se zaklepu zimou a přisednu blíž k ohni, ruku propletenou s Chazzym, povídám si s Annou. Vysvětluje mi "lásku". Jejich vztah s Mikeem.

„Závidím Vám. Vypadáte tak šťastně." Usměji se na ni.

„Jsme šťastní. A věř mi, ty a Chester máte před sebou taky kouzelnou budoucnost." Tomu se ušklíbnu.

„Nikdy nevíš."

„Ale ano. Chazzy není ten typ…" Hledá správná slova.

„Jako Tayo?" Omluvně se usměje.

„Když se Chester zamiluje, tak je to na hodně dlouhou dobu. Víš, on Samanthu miloval. Nikdy by od ní neodešel, kdyby ho ona nevyhodila a nepožádala o rozvod."

„Hodně tím trpěl." Skloním hlavu a vzpomenu si na něj. Když jsem ho viděla poprvé, byl na tomhle tour jako smrtka. Pobledlý, nevyspalý obličej, kruhy pod očima. V ruce cigaretu, hryzajíc si nehty, díval se na svět skrze zarputilost v očích. Měl ve tváři vyrytou svou bolest a neštěstí. Bylo mi ho tak líto. Tolik mě z toho bolelo srdce. Toužila jsem ten jeho obličej potěšit, polaskat, aby se pousmál. Proto jsem si z něj začala střílet. Provokovat, abych odradila svůj soucit. Abych Chazzymu dokázala, že není odepsaný. Jsem toho názoru, že lidi potřebujou nakopnout, pozvednou a nikoli strhávat k zemi stálou útěchou. Pomalu se z toho dostával. Čím víc jsme se došťuchovali, tím víc to začínal být on. Jeho tělo zas zesílilo a nabralo typický rockový vzhled. Už to nebyl chudáček k politování, stal se z něj namyšlenec, kterému jsem nemohla přijít na jméno. A teď? Zadívám se na něj. Jeho kouzelná tvář září, osvětlena plameny. Usmívá se a zarytě něco rozebírá s Bradem. Když si všimne, že ho zoufale pozoruji, nakloní se ke mně a něžně, téměř neznatelné, mě políbí na ústa, čímž ztvrdí tu nádhernou atmosféru. Vzpomínka na vždy.

„Ani netuším, kde se v Samanthě vzalo tolik vzteku a rozhodnosti. Vždycky chtěla, aby Draven vyrůstal s Chesterem a nejednou udělá takový podraz. Byl to šok pro nás pro všechny," pokračuje Anna se zamyšlením.

„Slyšela jsem, že si našla někoho jiného, když byl Chazzy na tour… Proto požádala o rozvod." Skloní hlavu.

„Tohle on neví," uhádnu. Jen pokývá hlavou.

„Byla pro mě dobrou kamarádkou, ale to co mu provedla jí nikdy neodpustím." Stiskne rty. „Je na čase, aby byl Chester zase šťastný." Zadívá se na mě pronikavě.

„Já ho nepodrazím." Polknu. Miluju ho!

„Já vím… Ale když nebudeš šťastná ty, nebude ani on." Váhavě se na ni zadívám.

„Jak to myslíš?"

„Hoď za hlavu svoje starosti s láskou a sexem. Nech se od Chazze vést. Má tě rád takovou, jaká jsi. Věř mi." Otočím svůj pohled k plamenům, přímo na proti mě se Tayo přímo královsky baví, kolem sebe bandu konkubín, které se od něj nechávají poplácávat po zadku a olizovat.

„Není to jednoduché," pípnu.

„On tě zbožňuje. Váš vztah bude dokonalý, když se nebudeš poddávat nepodstatným starostem. Nech to být, Izabel. Dej tomu volný průběh a zažiješ kouzelnou lásku. Když se budeš trápit, jen si přihoršíš a nebudeš smutná jen ty, ale i on. Zapomeň na ty hloupé myšlenky, kvůli sobě - kvůli Chesterovi." V očích má něhu, když mě hladí po vlasech.

„Pokusím se." Jemně se usměji.

„Teď mě omluv, chtěli bychom si s Mikeem dopřát pár chvil jen o samotě." Mrkne na mě.

„Krásnou lásku." Oplatím jí mrknutí a přitulím se blíž ke svému princi. Obrátí se na mě.

„Dáš si se mnou jeden tanec?"

„Ploužák?" Pozvednu obočí.

„Pěkně tělo na tělo." Vycení zuby.

„Tebe neodmítnu." Mrknu na něj. Ve spěchu típne cigaretu a vytáhne mě na nohy, hned mě k sobě přitáhne, co nejblíže může a přede všemi vášnivě a dlouze políbí. Jazykem mi vnikne mezi rty a hladí mě. Mohla bych se v jeho náruči rozplynout. Vyruší nás až Snoop.

„Hele, bez muchlování!" Šťouchne do nás.

„A ty u toho tak nevzdychej." Škádlí mě, jenže mě to mírně namýchne. Zčervenám a nechám se od Chazzyho odvést na volný plac, kde mě k sobě znovu přivine.

„Nevšimej si ho," zašeptá mi do ucha a užívá si mé blízkosti. Dřív bych to začala řešit a dělat si z toho mindráky, ale teď zkusím podle Anniny rady relaxovat a vnímat Chestera, bez toho, aby pro mě existoval okolní svět.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!