OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 2. kapitola



Innocentia - 2. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

2. kapitola:


On:

Za okny tourbusu se rozlévá tma. Už je vidět jen mírné blikání aut po silnici. Konečně jsme na místě. Se zívnutím dojdu až k Izabel a něžně s ní zatřesu. Znal bych mnohem lepší možnosti, jak ji probudit, jenže s tím by ona nesouhlasila - pro její i mou škodu.

„Prober se, miláčku."

„Chazzy?" Zamžourá na mě.

„To jsem já, budeme vystupovat." Usměju se. Tohle jí později vpálím… I když mohla si mě s ním lehce splést, protože on jí takhle říká skoro pořád.

„Já nechci…" Zabalí se ještě víc do deky. Rozkošnicky se na ni nalepím celým tělem a obejmu ji.

„Musíš, maličká. Vstávej." A pak, i když nerad, ji celou rozespalou vytáhnu na nohy. „Musím jít napřed, neztraťte ji někde." Pohledem zapátrám mezi nimi a přemýšlím, kdo se jí ujme. Izabel je v tomhle stavu jako tělo bez duše, bude spát i ve stoje. Navíc při vystupování vždycky bývá hrozný šrumec. Spousty lidí, kteří se tlačí kolem Mekky a to jde jen o techniky, bodyguardy a maskoty.

„Ohlídám jí, neboj." Chester ji velkoryse vezme do náruče a nechá ji, aby si hlavu opřela o jeho rameno a tiše chrupkala.

„Dík, Chazzy." Stoupnu si před dveře. Potřebuju vypadnout jako první. Čeká mě ještě spousta povinností a podepisování. Jako výpomoc manažera si prostě neoddechnu. Je to důležitá a zodpovědná práce, ale popravdě mi to neposkytuje to, co jsem doufal. Vyletím ze dveří jako by mi někdo nabídnul orální baštu a ženu se do budovy. Cestou zdravím a mávám, objímám něžné krásky.

„Ahoj Lilith… Tobě ta noc ale prospívá." Nestačím zírat jak kouzelně, opředená měsíčním svitem, vypadá. Nejraději bych ji na místě svléknul do naha, jenže povinnosti volají. Navíc vím, že ten den mě mimo Lilith poctí svým tělem i její mladší kamarádka a hned mě hřeje u poklopce. Tyhle holky jako by mi sami padaly do postele a to nejsem žádný představitel rockového boha či zhýralého muzikálního šílence.

 

*

 

„Co tady tak pozdě děláte?" Zvednu obočí a zadívám se na Snoopa a Jonathana, jak hulí na jevištním podlaží.

„Zkoušíme koncertní podmínky." Vydechne rocker Kornu obláček kouře.

„A co tady děláš ty?" Zamžourá Snoop Dogg.

„Jsem pravá ruka manažera." Povytáhnu se na špičkách.

„To všechno vysvětluje, naše výsosti." Ušklíbne se.

„Kde máš Iz?"

„Spí, proč?" Oběma se protáhnou ksichty.

„Škóda! Maličkou bychom tu měli rádi," řekne lakotnicky a drcne do rockera.

„Moc rádi." Uchechtne se.

„Nějak se mi to nezdá, chlapi." Posadím se vedle nich. „Že byste po ní jeli?" Změřím si je pohledem. „Chtěli byste zprznit takovou nevinnou, nezkaženou, krásnou dívenku jako je Izabel?" řeknu nevěřícně, přestože sám bych to chtěl a moc!

„Už se nemůžu dočkat." Olízne se Jonathan.

„Nechte ji na pokoji." Zkusím jim domluvit.

„Ona nehledá sex na jednu noc. Chce lásku na celý život." Probodnu je pohledem.

Divné poselství." Uchechtne se Snoop a nabídne mi jointa, kterého přijmu rád. Za pár minut mám spicha s kamarádkou své pěkný Lilith. A to nebude jenom o povídání. Jsem dost říčný na to, abych si dal víc kol než jen jedno.

„Ne, fakt. Nedělejte do ní," zahučím.

„A co, když se do mě zblázní?" Nepřestává Snoop. Se smíchem se na něj zadívám.

„Mám strach, že nebudeš její typ."

„Nepodceňuj strýčka Dogga!" zahřmí a ubalí si dalšího špeka.

„A kdo asi tak bude její typ?" Zamyslí se.

„Je blázen do týpků v černých hadrech… Víš, kapsáče a ták," protáhnu.

„Řetězy a těžké pásky nejsou na škodu. Kérky berte jako bonus."

„Takže se mi mírně snažíš naznačit, že je na rockery?" Nenadšeně vydechne kouř.

„Snoope, nech to na mě. Já tu maličkou plně uspokojím." Jonathan je na koni.

„To si nemyslím." Mrknu na něj.

„Jak to? Právě jsi řekl, že je na rockery a to... Jestli sis ráčil všimnout... Já jsem!" Zamračí se.

„Já vím, ale nějak se mi k Izabel nehodíš" zakašlu.

„Co záleží, jestli se ti k ní hodím nebo ne. Nemusíme spolu být dlouho. Chci ji jen na takovou chvíli, než navštívím její tělo." Začne se hurónsky smát a plácne si s nastavenou rukou Dogga.

„Nech si zajít chuť," ozve se za mnou. Otočím se, a když spatřím Chazzyho, hned mi to na tváři namaluje škleb.

„Jdeš včas." Zakřením se.

„Vidím. Už se mi do ní navážej jiný." V levé ruce cigáro, ze kterého hned potáhne.

„Jak to myslíš? Copak ty ji chceš?!"

„Jenom na sex, samo sebou." Ušklíbne se a mrkne na mě.

„Chazzy, jdi do hajzlu." Zamračí se Snoop.

„Máš mít porozvodovou opici." Z tváře mu nepříjemnost nemizí.

„Prostě jsem na ní dostal chuť." Pokrčí rameny.

„To já taky!" zahučí Jonathan.

„Najdi si jinou," zahučí a nenechává se vyšachovat ze hry.

„Copak tu máte málo jiných pichen?" Zvednu obočí.

„Jasně… Všechny ojetý. To je akorát, abych si odřel ocas." Zamračí se rocker skupiny Korn.

„Dej od ní ruce pryč, ta je moje." Chester nasadí vzhled drsňáka.

„Chazzy, no tak. Nebuď sketa…" Poplácá ho po ramenou.

„Já si to její hebký tělíčko vyzkouším a pak můžeš ty."

„Tys mě nepochopil." Zavrtí hlavou.

„Ona bude celá jenom moje." Zadívá se na něj nekompromisním pohledem.

„Ale no tak… Jenom si představím, jak se v ní topím a už mi stojí." Zasní se.

„Jonathane, vzdej to. Tuhle beru pro sebe. To já se v ní budu topit. Celý její tělo jenom pro mě a moje hrátky." Zadělá nám na chutě.

„Nemyslels to vážně, že ne?" Polknu, když mě doprovází na místo mého spicha.

„Co myslíš?" Tázavě si mě prohlédne.

„No, že jí chceš jenom na šťouch." Přeskakuju očima z něj na zem.

„Co myslíš?" Zopakuje a dívá se na mě, jako by čekal prozřetelnost.

„Víš… Ona není jen na jednu noc."

„Ne, to není." Zavrtí hlavou.

„Je úplně jiná než ostatní pichny… Chci, aby si prožila něco krásného…" Zasním se.

„Chápeš, co tím myslím?"

„Chápu." Ušklíbne se. Moc mi to neusnadňuje.

„Víš, ona hledá lásku na celý život…" Nevzdávám to.

„Snílek." Usměje se s pohledem nasměrovaným k nebi.

„Jo, to je… A víš, kdybys ten její sen zničil... Moc by ji to bolelo," řeknu bojácně. Nechtěl bych ji utěšovat po neúspěšným vztahu, ve kterým ji někdo jenom tak využije. Týralo by mě to. Nedokážu ji vidět nešťastnou!

„Myslíš, že jsem ten typ, co si to s ní rozdá a tím to skončí?" Zadívá se na mě. V očích něco, snad něhu.

„Chazzy… Neblbni. Takoví jsme někdy všichni." Ošiju se.

„Chci jen říct, že ona si to nezaslouží. Byla by tu pro tebe, až by ses chtěl usadit. Věnuje ti svoje čistý tělo i duši..." Zhluboka se nadechnu. Její tělo i duši bych nejraději měl sám pro sebe.

„Ale není tu, aby ti posloužila jako coura na jednu noc." Zírá stranou, ani nedutá.

„Jestli chceš, domluvím ti spicha s nějakou buchtou, co znám. Jsou to klasy, svolný ke všemu." Obrátí se na mě.

„Chci Izabel." Rozhodnost mu sálá z očí.

„Chazzy, není ten typ…" zaskuhrám.

„Copak si myslíš, že potom, co jsem si prožil, bych jí mohl udělat něco takového?" Zatápu.

„Ne?"

„Jasně, že ne. Chci ji, protože mě k ní něco táhne. Něco, co jsem už dlouho necítil a myslel jsem, že už nikdy ani nepocítím." Ošije se.

„Jsi do ní udělaný?" zbystřím. Trochu se zarazí.

„Nech to plavat." Mávne nakonec.

„Ne, Chazzy. Jasně, já to chápu! Dělej, co uznáš za vhodný." Usměju se.

„Neboj se… Když mě to nepřejde..." Zabodne se do mě pohledem.

„Tak bude moje." Velkoryse se na něj usměju a mávnu na pozdrav. Moje rande už na mě čeká. Je lehká. Lehce oblečená. Jen z ní stáhnout sukničku a budu zase na chvíli bohem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 2. kapitola:

7. Dina
22.08.2014 [1:33]

Není to špatné... Je mi jasné, že to, co tu líčíš, nemůže tak úplně odpovídat realitě koncertování atd., tam jsme nakonec nikdo asi nebyl. To mi ani nevadí. Ale tak nějak mám pocit, že ač se tu hodně mluví o sexu, pořád je to červená knihovna. Já s tím počítala, bylo mi to jasné z úvodu, ale přece jen... Celý ten rozhovor o tom, jak by Tayo chtěl, aby měla lásku na celý život a ještě to říká bojácně (proč vlastně bojácně?), to mi hrozně připomnělo Beverly hills 90210. Ten způsob, jakým o tom mluvil vůbec nezapadal do jeho předchozího charakteru. Jako by tam místo toho kluka najednou stála lehce obézní, svobodná knihovnice a majitelka dvanácti koček, co po nocích čte romantické novely a tajně sní o svém princi na bílém koni - ač už je jednou nohou na cestě k důchodu. Zkrátka se to tam vůbec nehodilo... Ale jinak to bylo fajn a určitě budu ve čtení pokračovat.

6. Chensie přispěvatel
28.06.2011 [20:45]

ChensieErisR1: Izabel je tam s Tayem, který je hlavní technik. Ona si prakticky užívá a nedělá nic. Je tam jen jako doprovod a dostala se mezi nejlepší ,o)
Říkala jsem ti, že tato povídka skutečně není pro každého ,o)) Uvidíš, buďto tě znechutí nebo se Ti zalíbí.

5. ElisR1 přispěvatel
28.06.2011 [20:31]

ElisR1Tak, za prvé, promiň, že jsem neokomentovala první kapitolu, ale nějak jsem si to musela nechat v hlavě uležet.
Vůbec nevím, co si o téhle povídce mám myslet =D. Ale určitě ještě pár kapitol přečtu, třeba se mi to později zalíbí =D

4. Chensie přispěvatel
12.06.2011 [13:17]

Chensie:o)) To já také!

3.
Smazat | Upravit | 12.06.2011 [13:00]

Súhlasím s Mirror. Emoticon

2. Chensie přispěvatel
12.06.2011 [11:38]

ChensieMirorGirl: XDDDDDDDDDDDDD Já si z tebe smíchy ještě ublížím. No, tak ten tvůj komentář mi zase dal. :o)))))))

1. MirrorGirl454 přispěvatel
12.06.2011 [11:31]

MirrorGirl454Bože, tí chlapi! Prasce nadržané! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!