OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 22. kapitola



Innocentia - 22. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

Ona:

„Tayo, udělej něco!" zaječí na mě, když jsou v sobě. Chazzy a Jared se rvou jako koně, protože Jared prostě nepřekousnul, že mu Chester přebral Iz.

„Nechte toho!" zaúpí a překryje si obličej dlaněmi. „Tayo!"

„No, co mám udělat?!" Popadnu ji do náruče, aby ji náhodou ještě taky nepraštili. Zdá se, že rockeři se perou podobně jako normální smrtelníci, což je pro mě zajímavý zjištění. Chester, ač je oproti Jaredovi menší, vítězí. Je mrštnější a asi má i větší sílu, protože jeho sok to těžce vydýchává.

„Na tohle se už nemíním dívat!" Naštve se mi Maličká v náruči a vymaní se.

„Tak a dost!" Vlítne mezi ně dřív, než ji stačím znovu chytit. „Nechte toho!"

„Izabel, běž dál!" Snaží se ji Jared odstrčit.

„Nesahej na mě!" Kopne ho do nohy, což ho nemohlo ani zabolet, ale evidentně ho to udivilo. Zírá na ni s nepochopeným výrazem.

„Chazzy, dost, prosím." Otočí se na něj. Jen přikývne, přestože ostřím pohledem dál pozoruje Jareda.

„Já prostě zůstávám s Chazzym. S tebou to bylo hezký. Pomohl jsi mi ve špatné době a za to ti moc děkuju. Jenže prostě k němu cítím víc, nezlob se." Udělá na něj psí oči, což zabere stoprocentně. Kdyby se do toho Chester od začátku tolik nerevanžoval, myslím, že by to zvládla s totálním klidem. Stačí, aby se na ni člověk podíval a odpustil by jí i vraždu. Na Maličkou se prostě nedá zlobit. „Můžeme být kamarádi?" Nejistě se na něj zadívá.

„To víš, že jo," řekne tiše a obejme ji. „Kdybys něco potřebovala nebo ti někdo ubližoval." Pohledem sjede na Chazzyho. „Tak přijď. Budu tu pro tebe."

„Díky! Jsi skvělý!" Na tváři široký úsměv.

 

*

On:

„Dopadlo to dobře," usmívá se.

„Když pomineš tu rvačku před tím." Pokrčím rameny.

„To byla Chazzyho chyba." Trhne rameny a zostra se na něj zadívá.

„Cože?!" Jmenovaný se hned ozve.

„Pral jsem se za tvoji čest." Fráze.

„Ne, pral ses, protože jsi žárlivý," zubí se Maličká. „Bylo to vážně vzrušující." Mrkne na něj a přivine se k němu, aby mu utřela čúrek krve. „Trochu ti natrhl ucho," pípne. „Měl by sis to nechat ošetřit." Chester se jen ušklíbne a vezme ji do náruče. Nese ji celou dobu, než dojdeme k tourbusu.

„Bolí to?"

„Maličká, ty jsi komik. Už jsem měl horší rány." Zašklebí se.

„Jak dopadl rozchod?" zajímá se Anna, postávajíc ruku v ruce se svým manželem.

„Dopadlo to dobře," ozve se z Chazzyho náruče.

„Chester a Jared se porvali,“ řeknu s upřeným pohledem na Mikea.

„Bonzáku!" osopí se na mě to malé stvoření.

„Musel jsem to říct." Trhnu rameny a zamračím se. „Mám obavy, aby to nějak nevadilo. Kord, když jsme na tý společný koncertní šňůře." Pozvednu obočí.

„Porvali jsme se v soukromí a rozešli se v dobrým. Nemusíš mít obavy." Chester mluví spíš k Mikeovi než ke mně.

„Takováhle potyčka tu není první. Před týdnem si rozbili tlamu Fred se Snoopem." Uchechtne se Iz. Udiveně se na ni zadívám.

„Cože? Já o tom nevím. Vždyť já jsem tu pravá ruka manažera a tohle nevím!" Málem by mě omyli.

„Právě proto, že jsi ta pravá ruka, tak to nevíš," ušklíbne se.

„Taky jsme o tom nezaslechli." Opře se Phoenix o Mekku a nasává čerstvý vzduch, zkažený už jen Chazzyho drahým cigárem.

„Jak to víš?" zaškaredí se Chester.

„Byla jsem u toho."

„Nechtěla jsi spíš říct - bylo to kvůli mně?" Uchechtnu se, protože mi to dojde. Jen trhne rameny a vyplázne na mě jazyk.

„Takže ty jsi důvodem rvaček na tour?" začnu do ní lehce rýt.

„Jako by tady bylo málo maskotů," prskne a zamračí se.

„Jenže žádný maskot nenabízí právo první noci." Mrknu na ni a byť jen při tý myšlence se mi začnou dělat mžitky před očima.

„Já přece nic nenabízím!" Ošije se.

„Navíc ty jsi nejkrásnější právo první noci, který jsem kdy viděl." Chester ji k sobě majetnicky přivine.

„Jde ti jen o sex!" obviní ho.

„Jak jinak," zazubí se a něžně ji políbí do vlasů.

„Netušil jsem, že po tobě jede i Fred a Snoop," řeknu lacině, přestože vím, že po ní šílí už od začátku tour.

„Já taky ne." Izabel se zatváří jako neviňátko, v očích naivitu. Nepoznala by, že po ní jedou ani, kdyby to měli napsané na čele.

„Jsou úplně inteligentní! Nejsem nic extra." Zívne a odprostí se od Chestera.

„Já bych za noc s tebou dal život," řeknu upřímně a mrknu na ni.

„Jenže to je něco jiného. Ty jsi můj drahoušek. U tebe to předpokládám!" Zazubí se a pošle mi vzdušnou pusu. „Znáš mě a víš, jaká jsem jiskřivá a mírumilovná osobnost." U toho se uchechtne.

„Pro tvůj charakter tě miluju, ale pro tvý tělo bych udělal cokoliv. Ani nevíš, jak moc bych si s tebou chtěl pohrát.“ Mlsně se olíznu a protnu ji svádivým pohledem.

„Jsi inteligent," usměje se.

„Chtějí tě, že jsi jiná než ostatní holky. Nejsi jako ti maskoti kolem. Máš osobnost. Styl a jsi sama sebou v každý situaci. Navíc jsi krásná a nijak moc to nepodtrhuješ make-upem, spíš se provokativně oblíkáš a to dělá divy, věř mi!" Sjedu ji pohledem od hlavy až k patě. Zas je na lehko! Jen s vrškem od plavek a delší sukní, bosky jako vždycky a mně to nahání krev do rozkroku jen při tom pohledu!

„Oblíkám se provokativně?" Zvedne udiveně obočí.

„Kdo tu ještě nosí vršek od plavek ve dne v noci?"

„Prostě nemám ráda trička. Je to pohodlný a cítím se dobře, přece se nebudu oblíkat podle toho, co nosí ostatní." Trhne rameny.

„Je to šíleně sexy! A taky. Máš krásný prsa a zadek." Zaslintám.

„Nech si to, Tayo!" Chester se zamračí a schová ji za sebe. „Mohla by ses oblíkat trochu víc než míň," zahučí.

„Nelíbím se ti?" Vykoukne za ním.

„Líbíš, ale nechci, aby… Prostě… Abys nastydla." Ukončí debatu.

„Nechce, aby tě očumovali jiní." Zazubím se a zamávám Lilith, která ke mně kráčí krokem bohyně.

„A co Lilith. Taky krásná. Proč by Snoop a Fred nemohli chtít ji?" Zadívá se mi do očí.

„Protože nemá charakter. Je to obyčejná pichna. Navíc oni už ji měli, jestli víš, jak to myslím." Zakřením se.

 

*

 

„Ahoj lásko!" Přivítám ji s nadšením a hned sjedu dlaněmi na její pozadí a přitáhnu ji k sobě. Cítit její známý tělo na mém. Potřeboval bych se s ní zdejchnout! Vášnivě ji políbím. Až potom, co jí zajedu pod sukni, si všimnu, že mě Izabel upřeně pozoruje.

„Co je?" Otočím se na ni.

„Řekni jí něco hezkého."

„Cože?" Nevycházím z údivu.

„Řekni jí něco hezkého." Opakuje a dál mě propaluje nevinným pohledem.

„Ano." Lilith mě k sobě přitáhne za límec. ,,Řekni mi něco hezkého."

„Já… Já…" zakoktám se. „Jsi strašně sexy," zavrním jí do ucha.

„Ne, řekni jí něco, co ji potěší u srdíčka." Maličká na mě zas hledí tím svým romantickým pohledem. Dohání mě k šílenství!

„To by bylo hezký, Tayo," přidá se Anna. Udělám na kluky upíří oči a oni jen pokrčí rameny. Zadívám se na Lilith a usměju se.

„Řekni mi něco, co potěší mé srdíčko," zaprosí rozkošnicky.

„Strašně bych tě chtěl," zašeptám jí a políbím. Zklamaně se ode mě odtáhne.

„Tayo!"

„Ale no tak, čumáčku." Udělám na ni svůj pohled Cassanovi, ale ani ten nezabere. Po celou dobu, co stojíme venku a vykecáváme se, na mě hází vyčítavý pohledy!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 22. kapitola:

4. Eris přispěvatel
18.06.2011 [19:24]

ErisChensie, jak Tě mohlo napadnout, že to bude hrozný?? Teda, alespoň mě, se to velmi, ale velmi líbí!! Hned idu na další kapitolky Emoticon

3. Chensie přispěvatel
18.06.2011 [0:13]

ChensieTeda, děkuju. Na Vaše komentáře taky můžu říct jen Páni, protože tohle vážně nepatří mezi má nejlepší díla. Je to přeslazené a vyvážené snad jen Tayovými "typicky chlapskými" úchylkami. Nečekala jsem, že se to někomu bude natolik líbit. Rozhodně bych na tento příběh nesázela. Dala jsem ho sem z toho důvodu, že mi bude řečená kritika na tento "brakodoják" a já pro příště nic takhle špatného už snad nenapíšu. Rozhodně mě nenapadlo, že to někoho takhle zaujme. O to víc mě to překvapuje a jsem trochu v rozpacích. ,o) Zítra dodám další tři kapitoly a těší mě, že se Vám to líbí :o)

2. Eris přispěvatel
17.06.2011 [22:51]

ErisAle zlato!! já chci další kapitolku, prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
DOčetla jsem se sem a prostě snad jen říct: JE TO NAPROSTO DOKONALÝ!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Úžasný... Jak se probojovávali těma 'malýma' problémama a řešili je dokud nevyřešili Emoticon
Úžasný... Moc e mi to líbí.... Tvůj styl má něco v sobě, co mě 'přitahuje'... /newim ak jinak to napsat Emoticon /...
Moc se těším, až přidáš další dílek /pokud tu už není/... Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Noctuelle přispěvatel
17.06.2011 [22:14]

NoctuelleTak jsem dočetla až sem a... Páni!
Během tvého příběhu jsem se dostala od lehkých počátečních zmatcích v postavách, přes poťouchlé pochechtávání při pošťuchování Iz a Chazzyho, přes nadávání na některé podpásovky až k sladkobolnému rozechvění.
Takovouhle škálu emocí se povede způsobit jen opravdu dobrým autorům, kterým ty nepochybně jsi! Emoticon Emoticon Emoticon
Povídky s čistě tvými postavami by možná mohly být ještě lepší, přičemž tenhle příběh mě vážně "chytnul"...
Snad budeš mít brzy čas na přidání dalších kapitol... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!