OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 23. kapitola



Innocentia - 23. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

„Tak ti pěkně děkuju!" zavyju a naštvaně mrsknu bundou na zem.
„Mohla bys pro příště držet jazyk za zuby?!" zahřmím, když přiběhnu do Mekky na poslední chvíli. Jakmile se za mnou zaklapnou dveře, tourbus vyráží na cestu, další město - další show.
„Cože?" Nechápavě přežvýkne.
„Řekni jí něco od srdce," zažvatlám srdečně, předvádějíc mou drahou naivní Izabel. Já bych ji snad přefik!
„Chtěla jsem jen," ztichne. „Přece ji máš rád."
„Sex. To je to, co mám rád!" Udělám na ni oči a div netřísknu pěstí do zdi. Dneska jsem si nic neužil, protože místo pichu po mně chtěla romantický žvásty! Na to já nejsem stavěný!
„Chci její tělo, co dělá duše a srdce je mi fuk!" osopím se na ni, možná víc než bych chtěl. Když uvidím, jak začne nabírat k pláči, ještě víc mě to rozzuří.
„Nebul mi tady!" zavrčím a probodnu ji zlým pohledem. „A laskavě se pro příště starej o sebe a svůj milostný život! Já ti na lásku seru, copak mě neznáš?!" spílám k nebi.
„Myslela jsem, že když jsi tak milý a romantický na mě.“ Pokrčí rameny. „Že to s Lilith cítíš stejně." Přestane fňukat.
„Tebe miluju, Maličká." Pokleknu před ní a vezmu ji za ruku, zbědovaně jí zírám do očí.
,,Ale s ní je to na úplně jiný úrovni." Zavrtím hlavou a vtisknu jí polibek do otevřené dlaně.
„Ale i taková konkubína má přece city," namítne naivně.
„Ale mě absolutně nezajímají! Mně jde o její tělo, vždyť víš," zachmuřím se.
„Když to tak cítíš ty," zadumá se.
„Ne!" Vím, kam míří! ,,Na to ani nemysli," zamračím se a v rychlosti si stoupnu.
Chester je úplně jiný! Copak to nechápeš? Jemu nejde o povrchní sex. Teda aspoň ne s tebou! Má tě rád a chce s tebou být a chce s tebou prožívat… Milování, ale to je z lásky. Je to jiný než zažívám já s ní!" Popadnu dech a dopovím svůj monolog. „Chester není takový jako já!" Divoce gestikuluju rukama a vyskakuju div ne metr od země. Už zase se začne utápět v depresi ze svýho Chestera, jenom protože si připouští úplný pitomosti! Jakmile s ní spustím o sexu, vždycky se do toho zaplete on a já už nemíním dodat jí další záminku, aby se mohla v tichu duše týrat! Anna na mě zírá zvláštním pohledem, ale víc mě zajímá Iz, protože ta má ve tváři totálně vybagrovaný výraz.
„Nekoukej tak, prostě to neřeš! Láska a sex… To je ohromný rozdíl!" Rozpřáhnu ruce a když se její pohled změní ještě v nechápavější, zahučím. „Tak co?!"
„O čem to mluvíš?" zeptá se nechápavě. „Já se jen chtěla zeptat, ty inteligente. Když to tak cítíš ty, tak jak to asi cítí Lilith," řekne odměřeně a zamrká očima. To mě položí.
„Jak to cítí Lilith?" Zatvářím se jak idiot a zkřivím obličej ve škleb.
„Trochu tě to vyvedlo z míry, ne?" zatápe.
„Lehce," zašklebím se a pohledem sjedu stranou. Tentokrát mě dostala!
„Stejně je to všechno komické. Člověk žije jen proto, aby vyrostl, pak si někoho našel a s ním trávil zbytek života. Jde jen o to někoho si získat. Na celý život," zasní se.
„Na patnáct minut sexu," ušklíbnu se. Na to jen pokrčí rameny.
„Jsme každý úplně jiný." Začne na mě pomrkávat. Jakmile se ze dveří vyřítí Chester, skoro hodinu se převlíkal do novýho a přitom má na sobě pořád podobný hadry. Černý kalhoty s páskem a tmavě modrou košili s krátkými rukávy. Já toho chlapa v tomhle absolutně nechápu.
„Aha, model přišel," rýpnu si. Iz na mě vyplázne jazyk a přivine se k němu.

*

„Stejně, už jste na to trochu hupsli. Zajímalo by mě, jestli jste si už stačili pojmenovat přirození." Zvednu obočí a s radostí se dívám, jak jsem teď vyšokoval ji. Musím jí dát trochu do těla. Nemám rád, když má moje lepší polovička na vrch.
„Cože si máme pojmenovat?" Kření se.
„Jak říkáš tomu, co má v kalhotách?" Mrknu na ni. Trochu ji to sebere a poodstoupí.
„Jsi inteligentní nebo co?"
„Ale no tak… Pro sexuální soužití to budeš potřebovat. Taky si mě nutila kecat romantický bláboly Lilith, díky tobě jsem si dneska nezapíchal!" Smutně ohrnu rty. „Tak teď naučím já tebe říkat Chazzymu sprosťárny."
„To mě mrzí, že sis neužil." Skoro bych jí to sežral. „Ale já se nic učit nechci."
„Nebuď strachoprdní," směju se. „Jak tomu říkáš?" Pobaveně na ni mrknu. Chvíli přemýšlí, hlavu zakloněnou, oči přivřené, až nakonec přeci jen něco vyblekotá.
„Kamarád." Dá si ruce křížem přes prsa a z výšky na mě pohlíží.
„Kamarád?" opakuju nechápavě.
„Je to jeho nejlepší kamarád, má ho pořád při sobě a jedině s ním zažívá ty…"
„Světlý chvilky?" Zazubím se.
„Má tam kamaráda, ne baterku, ty vole," zakření se na mě a vezme mě kolem krku.
„Kdo může říct, že jeho nejlepší kamarád je penis?" Zadívá se na mě přímo s provokací prýštící z očí.
„Tu narážku jsem pochopil." zamračím se a odstrčím ji.
„Ty jsi můj nejlepší kamarád!" Hvízdne a znovu se ke mně přitáhne.
„Nech toho!" zahučím. „To není hezký!"
„Tys to chtěl vědět," chechtá se.


Ona:
Nechám Taye být a zadívám se na Chestera. Sluší mu to. Nedokážu si představit někoho, kdo by o něj nestál. Stále - ať přemýšlím, jak chci - nedokážu pochopit jeho ženu Samanthu, že se na něj vykašlala. Že dokázala požádat o rozvod s tímhle úžasným člověkem. Všechno se mi na něm líbí, i jeho chyby. Je, pravda, trochu puntičkářský a občas mi to mírně leze na nervy. Má jako svou nejlepší kamarádku cigaretu, na kterou se dívá jako na oblíbenou součást svého těla. Občas je vážně otravný, jako nehty na tabuli, ale zas je srdečný a dobrotivý. Dokáže se lidem rozdat, dokonce i takovým tupounům, kteří si to ani nezaslouží.
„Jaký chlap tě dostane na kolena?" Drcne do mě můj drahý.
„Zrovna na něj koukám." Uculím se a nespouštím oči z Chazzyka, který mě obdaruje
svým nejlepším úsměvem.
„Nejsi na kolenou," podotkne Tayo a doprovodí můj pohled. Hned hupsnu na kolena a posměšně zvednu obočí.
„Ne, to není ono. Chce to, aby ti padla pusa a udělalas pro něj první poslední." Udělá na
mě oči.
„Udělám pro něj první poslední." Mrknu na něj. Ještě chvíli se ošívá a tak tedy přiznám.
„Takhle to u mě nefunguje," zafuním.
„Proč ne? Mně už se to taky stalo." Zasní se.
„Já vím. Se mnou," zubím se a obejmu ho kolem krku. „Chceš si to zopakovat?"
„Moc rád," zavzdychá. „Ale raději bych viděl na kolenou tebe." Zavrtím hlavou.
„Co s tím pořád máš?" Jen se blaženě usměje a nechá mě být.

*

„Izabel," zahučí na mě. Odložím tedy notebook a s totálním znechucením se zadívám jeho směrem. Právě jsem se začetla do zajímavého článku o Linkin Park!
„Co je?"
„Dívej se, za chvíli ti něco podlomí kolena." Z mě neznámého důvodu má skvělou náladu.
„Co jsi zase vymyslel?" Zamračím se a postavím se na proti dveřím. Když tam čekám už hodnou chvilku, začnu se rozhlížet. Jsem trochu unavená a tohle postávání mě irituje. Mrknu na Mikea, který jen pokrčí rameny. Anna se podezřele uculuje.
„Ann, ty něco víš?"
„Jen se dívej." zamrká a přitulí se blíž ke svému manželovi.
„Tayo, už mě to," zaspílám a dojde mi řeč. Přímo na proti mě se vyhoupne Chester. Skoro mi poklesnou kolena. Má na sobě jen černé kalhoty a kolem sebe šíří ohromné kouzlo přitažlivosti. Tmavé vlasy vyčesané k nebi. Očima svádivě bloudí po mém těle, a když se protneme pohledy, agresivně se na mě zadívá. Na rtech pohrávající úsměv drsného hocha. Bez trička vyniká jeho barevná kůže. Všechny jeho kérky pohladím pohledem a sjedu k těžkému pásku, u toho místa se mi trochu zamlží oči. Jeho krásná, vysoká postava mě přišpendlila k podlaze a jeho pohled se mnou upřímně dělá divy. Těžkým rockerským krokem dojde až ke mně.
Zíráme na sebe z úplné blízkosti a já tonu touhou ho políbit. Ta chvilka, kdy se ode mě drží dál, je tak neskutečně mučivá! Když se naše rty konečně setkají, zaúpím blahem a něžně ho líbám. Ani se mě nedotkne jazykem, jenže mě se beztak vaří krev. Když se ode mne odprostí, zadívám se na něj a v očích mám určitě opar euforie. S ušklíbnutím vítěze mě nechá stát na místě! Obrátí se ke mně zády a to už se neudržím a klesnu na kolena. S otevřenou pusou na něj zírám. Pohled pro bohy! Jeho krásný záda, zadek. Sjíždím ho pohledem pořád od shora až dolu a pomalu se dostávám do stavu chtíče. Z profilu se na mě zadívá a usměje se ještě víc! - Dostal mě, inteligent. Plácne si s Tayem a zapálí si cigaretu.
„Copak, miláčku?" Nakloní hlavu, na rtech jiskřivý úsměv. Jazyk mám ztěžklý a mám obavu, že bych se spíš zakoktala, než bych řekla něco kloudného.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 23. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!