OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 24. kapitola



Innocentia - 24. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

On:
Ze všech sil se snažím zabránit výbuchu smíchu. Tohle se mi maximálně povedlo! Zírá na něj jako smyslů zbavená. V očích totální očarování a rozkoš! Klečí na kolenou a je sto mu slíbit modrý z nebe, kdyby si to pan Bennington přál. Přežvykuje, jako by se snažila odpovědět na Chazzyho dotaz. Dám jí pár minut oddechu. Chester se posadí na židli naproti ní a požitkářsky kouří, čímž ji dostává ještě víc do varu. Izabel miluje frajery. Je tím jeho počínáním a aurou celá fascinovaná.
„Jsi maličko pod parou, co?" Zvednu obočí. Lehce na mě otočí hlavu.
„No," polkne a pomalu se snaží zvednout ze země. Stačí jediný pohled na Chestera a je znovu na kolenou. To už nevydýchávám. Začnu se smát jako hyena a plácat se do stehen.
„Dostal jsem tě! Dostal!" Vyčítavým pohledem se na mě zadívá.
„Tak to už by stačilo." Chazz vyfoukne obláček kouře a típne cigaretu. „Pojď ke mně!" Popadne ji do náruče a přitlačí ke zdi Mekky, kde ji začne vášnivě líbat. Zavrtím hlavou a posadím se vedle Phoenixe.
„Tak co, muzika?"
„Celkem to jde." Drnkne do strun. Náš rozhovor nám ruší snad jen Izino povzdychávání.
„No, aspoň se už nehádají a nervou, ne?" Rozhodím ruce. Jen se na mě se zvednutým obočím zadívá a znovu pohladí sladké dřevo.
„Ještě jim k tomu hraj," uchechtnu se.
„Co děláš dnes večer, Tayo?" Zadívá se na mě Anna. Hned mě napadnou hříšný myšlenky. S Mikeovo manželkou bych si klidně dal říct.
„Co máš na mysli?" Nadhodím svůj podtón Cassanovi.
„Třeba bychom si mohli vyjít," řekne bezelstně a zavěsí se do Mikea, prohlédnu si ho.
„Tobě to… Nebude vadit?" Chvíli na mě nechápavě zírá a pak mu to dojde.
„Tayo! Budu tam s ní!" Poposedne si. „Nenechám tě, abys mi sváděl ženu!"
„To ani nechci," řeknu nejistě a znovu se na Annu zadívám. Taky vypadá rozhozeně. Když na mě civí takhle ještě chvilku, nevydržím to.
„No, tak jsem si to vysvětlil trochu jinak, no," syknu a zastydím se.
„Celý Tayo, jakmile ho nechám bez dozoru… Hned začne svádět něčí manželku." Ušklíbne se Maličká a vezme mě kolem ramen.
„Nějak rychle ti otrnulo." Zamračím se. „Chazzy, vezmi si ji do parády." Odstrčím ji k němu do náruče. „Jaký to bylo?"
„Nádherně jsem si zalítala." Zamrká na mě s blaženým výrazem.
„Zalítala?" Zvednu obočí.
„Jako kolem světa?"
„To ještě ne." Napije se nabízeného čaje. „Zatím to bylo jenom kolem Mekky a k nebi." Ukáže vzhůru.
„Takže kolem světa tě ještě čeká?" Zínu.
„Jasně! To bude až při milování." Natěšeně vzdychne.
„Na kdy to plánuješ?" Vezmu jí hrnek a napiju se.
„Vlastně," očima zabloudí k Chazzymu, „myslela jsem v dalším městě… Trávíme tam tři dny, tak se tam snad nějaká příležitost najde." Poprskám se čajem a začnu lapat po dechu.
„Cože!?" Vyděšeně na ni čumím. „Ty?! Ty už s ním chceš spát?!" Skoro to zařvu, jak jsem vynervovaný.
„Tayo?" S obavou se na mě zadívá.
„Nejdeš na to nějak rychle?!" Popadnu ji za paži a zvednu ze sedačky. „Běž od něj dál! Já vůl ti tu ještě dělám předváděčku jeho samýho!"
„Au, prosím pusť." Polkne a snaží se mi vyhrabat z držení.
„Nemůžeš s ním sexovat!"
„Vždyť jsi říkal." Utře slzu.
„Nebul mi tu!" zahalasím.
„Tayo, uklidni se." Anna mě jemně obejme kolem krku, trochu mě to utne a maličkou pustím. Hned se vrhne Chesterovi do náruče a on ji bezpečně obejme, vsadím se, že mi ji až do zítřka nebude chtíč půjčit.
„Promiň," vzdychnu a posadím se vedle nich.
„Něco tě trápí?" ozve se Izabel a zlehka mě pohladí po rameni.
„Promiň mi to." Chytím se za hlavu.

*

Dostanou to ze mě. Už vím, proč maličká tolik nesnáší tyhle skupinový sezení.
„Prostě… Vždycky jsem věděl, že Izabel bude moje." Hraju si s jejími prsty a vím, že mě upřeně pozoruje. „Že se uchovává v nevinnosti jenom pro mou maličkost," uchechtnu se. „Z toho důvodu jsem si bezstarostně užíval s ostatníma. Věděl jsem, že až nastane ten čas, kdy se budu chtít usadit, tak ona tu pro mě bude." Nostalgicky se na ni zahledím. „Už nejsi moje."
„Ale jsem." Vymaní se Chazzymu z náruče a posadí se ke mně. Lehce mě obejme kolem krku. „Vždycky budeš můj a já budu tvoje," zašeptá mi do vlasů.
„Miluju tě." Vdechnu její vůni. „A přeju ti strašně moc štěstí. S Chazzym jste skvělý pár a hodíte se k sobě." Zhluboka se nadechnu. „Je pro tebe ten pravý." Nechávám ji hladit mě po zádech, vyvolává to ve mně city, který se snažím potlačovat sexem.
„Jenom to neuspěchej, miláčku." Přitisknu ji k sobě a zhluboka se nadechnu její panenský vůně. „Takže tě ztrácím. Už nebudeš moje nevinná maličká. On mi tě zkazí. Přeřízne."
„Tayo!" Vymaní se ode mě. „Nepřemýšlej o tom takhle. Vždyť to pořád budu já. Neutrhne mi hlavu nebo tak něco." Rozhodí rukama a usměje se tím nejbezelstnějším stylem.
„Bude to jiný, to mi věř. Prostě… Z tebe vyzařuje ta panenská krása a pak už nebude žádný právo první noci." Jen se ušklíbne.
„Uklidní tě, když ti slíbím, že než opustíme tenhle svět, tak se spolu někdy jednou pomilujeme." Hned mi rozkvetou myšlenky.
„Přísaháš?!"
„Přísahám." Mrkne na mě a políbí mě, něžně a sladce. Přesně takhle jsem si její polibky představoval. Se zaváháním otevřu oči.
„Vyspi se se mnou poprvé… Pak tě přenechám jemu." Začínám k Chazzymu cítit mírnou averzi. Jen se usměje.
„Jsi vtipálek." Zajede mi rukou na poklopec a zavrčí. „Ty bys to se mnou nepřežil." Jen se ušklíbnu.
„Ono to nebude tak zlý, divoško." Pak mi zatrne v zádech, když si představím, jaký by to s ní mohlo být. Hned se mi začne vzdouvat "kamarád".
„Vzpomínáš na naši dohodu?" Zmateně se na mě zadívá. „Samozřejmě, nevzpomínáš." Zkřivím úsměv.
„Naši dohodu?"
„O tom, že až se jednou rozhodneš užít si s někým jiným - než se mnou - tak mi necháš právo předehry. Abych si tě užil. Abych tě… Taky dostal na kolena." Zadívám se jí andělsky, přímo nevinně do očí.
„Pamatuji si," pípne. „Máš to právo. Ale domluvili jsme se, že budeme oblečení." Připomene mi. Jen souhlasně přikývnu. Beztak chodí skoro nahá. Pak její pohled protne provokace. „Ale nepočítej s tím, že bys mě dostal na kolena." Zúží oči.
„Myslíš, že to dokáže jen Chester?"
„Přesně tak," řekne a olízne si rty. „Nic ve zlém, Tayo, ale ty nejsi ten typ." Rozhodí ruce.
„Jaký typ?"
„Romantický, drsný a něžný zároveň. Přitom frajer s aurou sukničkáře." Mrkne na mě se širokým úsměvem.
„Aha, takže Chester to všechno je," odfrknu a zašklebím se.
„Do puntíku." Uchechtne se.
„Slíbíš mi tři přání, když tě dostanu na kolena?" Zamumlám tvrdě, v očích jiskru.
„Slibuju." Bez obav mi stiskne ruku na souhlas. Evidentně mi moje drahá polovička nedává velký naděje na úspěch. Měl bych jí pořádně pocuchat ty její andělský peříčka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!