OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 8. kapitola



Innocentia - 8. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

On:

U tourbusu skupiny Korn se houfují pitomci všeho druhu. Frajeři, skety a ignoranti. Projdu s úšklebkem kolem nich a když v té tlupě uvidím Izi, málem zakopnu. Postává vedle Freda a Snoopa, kouří cigaretu a o něčem kváká se Sidem. S očima navrch hlavy dojdu až k ní.

„Maličká?" S tázavým pohledem se na ni zadívám.

„Ahoj Tayo." Vydechne kouř.

„Co ty tu?" Zadívá se na mě, jako by snad takhle skupinka byla vybrána jen pro lidi na úrovni.

„Já… Jdu jen za tebou. Ale co tu děláš ty?" Posunkem jí připomenu s kým tu stojí!

„Jsem tu s přáteli na pokecu." S přáteli! Pff! Nechá se od Freda obejmout kolem pasu, z čehož se mi málem otevře tlama. Hned bych ho chytil za flígr a vymetl s ním chodník. Co mi na ni do háje hrabe?!

„Omluvte nás." Zachmuřím se, Freda násilně odstrčím a nevšímám si jeho keců. Odvedu ji stranou.

„Co tady děláš?!"

„Povídám si." Nechápavě se na mě zahledí.

„Vždyť tu stojíš s těma trotlama… Přece se s nima nebavíme."

„Možná ty se s nima nebavíš.. Ale já jo." Zhluboka natáhne z cigarety. Naštvaně jí vezmu nedopalek a hodím ho na zem.

„Co blbneš." Zaúpí.

„To byla moje poslední!"

„To teda byla! Odkdy kouříš?!" zavrčím, nejraději bych ji nějak umravnil! Na tohle vyskakování u ní nejsem zvyklej. Jen drze trhne rameny. „Pojď se mnou. Tady tě nenechám!"

„To teda necháš." Nadneseně se na mě zadívá. „Je mi tu fajn." Zakření se.

„Proč tak blbneš?" Div nezabrečím, takhle ji vážně neznám. „To kvůli Chesterovi?" Zabodne se mi do očí.

„O tom imbecilovi mi nemluv!" sykne skrze zuby a žene se zpět do party pitomečků, kde se nechá od Sida vzít kolem ramen. Snoop jí hned nabídne další cigáro a ona si ho vezme a zapálí! Ještě mi věnuje jeden chlubící se pohled a pak na mě z vysoka… Jsem z toho úplně vybrakovaný a nejraději bych se šel uklidnit na cizí tělo, jenže nemám, kdo by mi teď dal. Se supením dorazím do Mekky a seknu sebou na pohovku.

„Kde máš Izi?" Zajímá se Mike.

„Stojí s partičkou idiotů a kouří!" Stisknu v zachmuření rty.

„Kdože? Izabel?" Mike nechápe.

„Nekoukej na mě tak, taky tomu nerozumím," zavrčím nepříjemně a začnu podupávat. Jsem z toho ták nervózní. Nemám rád, když se mi Maličká mění před očima v něco, co se mi nelíbí! Nechci jí mít zkaženou! Chci její čistotu, krásu a nevinnost. A ne, aby mi ji ohmatával nějaký jetý rocker. Moje horší polovička si dorazí až po dvou hodinách a šíleně smrdí kouřem. Nejraději bych ji vzal do umývárny, svléknul do naha a… Hm, nevím co jsem chtěl dělat předtím, ale mít ji nahou, věděl bych!

„No fuj." Chytím se za nos, když mě ten smrad přímo praští. „Koliks toho vykouřila?" Jen se ušklíbne.

„Nekouřila jsem jen já… Bylo nás tam víc, takže to načichne, víš." Blahosklonně zajde za dveře. Zase si chytím hlavu do dlaní.

„Co se děje?" Chester s úsměvem na tváři vejde, však jeho ta radost taky brzo přejde.

„Maličká mi dává zabrat." Vzdychnu. Posadí se naproti mě.

„Jak to?"

„Sám uvidíš." Zadívám se na něj sklíčeně.

„Ještě se se mnou nebaví?" Zesmutní.

„Mám děs, že to je ještě horší." Ušklíbnu se a těžce polknu.

„Co tím myslíš?" řekne a pak se zadívá ke dveřím, ze kterých vyjde má drahá polovička. Na vysokých podpadcích, prosím! S minisukní, co víc odkrývá než zakrývá a jen s vrchním dílem plavek. Vaří se mi krev! S očima navrch hlavy se na ni zadívám - děsí mě to a vzrušuje zároveň. Když z ledničky vytáhne flašku vodky, dorazí mě to.

„Kam takhle chceš jít?" osekám slova a pozoruji ji, jak si zapaluje cigaretu!

„Chceš se přidat? Zlatíčka dělaj mejdan," zatrylkuje.

„Jaký zlatíčka?" zahřmí Chester. S přivřenýma očima se na ně zadívá.

„Snoop, Fred, Johnathan a další." Zívne.

„Nic pro tebe." Ušklíbne se a otočí se od něj.

„Mějte se hoši," zahučí a chystá se ven. To snad nemyslí vážně! Ze zadu vypadá ještě rajcovněji než ze předu. Nemůžu se vynadívat a přitom bych ji nejraději uškrtil, aby se jí šedá kůra mozková probrala.

„Takhle nikam nejdeš!" vyjedu na ni.

„Proč jako?" přežvýkne a vydechne na mě kouř. Trochu mě to její počínání omámí, je to děsně sexy!

„Miláčku, prosím tě." Chester vstane taky a dožaduje se její pozornosti.

„Ještě jednou mi řekni miláčku a narvu ti mikrofon do pusy!" zavrčí na něj.

„Co? Už jste zase nepřátelé?" Popadnu se za hlavu.

„Nikdy jsme se nepřátelili." Vyvede mě z omylu a když ji chce Chester obejmout, prudce ho od sebe odstrčí, což ho rozčílí.

„Co jsem ti zase provedl?"

„Nic!" sykne ostře.

„Myslíš si, že mě nějak naštveš, když se budeš bavit s nimi a budeš u toho vypadat jako nějaká coura?!" Poukáže na její oblečení.

„Já nevypadám jako coura!" Probodne ho zuřivýma očima.

„A co se staráš s kým se bavím nebo ne!" Stoupne si blíž k němu.

„Běž si raději hrát na chudáčka, aby tě mohl zbytek kapely litovat!" Chazzy ji popadne kolem pasu a přitáhne si ji blíž, v očích hromy blesky. Nemám strach, že by jí nějak ublížil, ale že by ona mohla ublížit jemu. Sotva by se ubránil, kdyby mu Maličká chtěla vydrápat oči. Přijde mu totiž křehká, pf! To já bych hned věděl jak na ni, pěkně bych si ji ochočil.

„Já si na nic takovýho nehraju!" Dupne mu na nohu.

„Ne?! Tak proč se pořád tak lituješ!" Odstrkuje se od něj, co může.

„Lituju? Jak to myslíš…" Chester se zamyslí, jako by ani netušil o čem mluví.

„No prosím! Když jste do mě s Tayem minule vrtali kvůli Sidovi a já ti řekla, že jsi protivný, uzavřel ses do sebe a začal se litovat!" Připomene mi akci, ve které jsme vypočítávali její horší vlastnosti. Jasně, přeháněli jsme. A Chester se pak doopravdy stáhnul do sebe a zesmutnil.

„To nebylo kvůli tomu!" vyjekne.

„Šel jsem do sebe kvůli poznámce, kterou řekl Tayo. Ne ty!" Přitáhne ji k sobě ještě blíž.

„Nesnášel jsem, když na mě kvůli rozvodu brali ohledy," řekne tiše a zadívá se jí do očí. Izabel trhne hlavou. „Nechci, aby se mnou jednali jak s nějakým chudáčkem. Postavím se tomu…" A pak se na pár chvil odmlčí.

„Teď když jsem poznal tebe… Vím, že můžu jít dál. Ty jediná jsi mě brala jako by se nic nestalo. Dávala si mi tím naději na normální život a nepřipomínala mi ten rozvod každou chvíli. Nechodila jsi kolem mě po špičkách, proto jsem si tě tolik oblíbil a byl nejraději s tebou. Ty naše hádky pro mě byly jak rajská hudba… Ukazovaly mi světlé chvilky. Promiň, jestli jsem ti tím lezl na nervy…" Na chvíli ji tím vykolejí.

„Teď už je to jedno," řekne a snaží se mu vymanit.

„Ne to není! Já to tak cítím pořád… Je mi s tebou dobře."

„Ale já to tak necítím! Pochop to!" Konečně se mu dostane z dosahu.

„Mám už pokrk těch tvých lží. Tady mi do očí říkáš, jak je ti se mnou dobře a za zády se taháš s jinýma a říkáš jim úplně to samé!" vyjekne a do očí jí vstoupí slzy.

„To přece není pravda! Od tý první chvíle jsem chtěl jenom tebe." Chytí ji za ruce.

„Pusť, ty lháři!" Vysmekne se mu a zmizí venku. S výrazem totálního rozhození se na Chestera podívám.

„Co na tom je pravdy?"

„Tayo, ještě ty." Chytí svou hlavu do dlaní.

„Já chci jenom ji. Žádné jsem to, co jí neříkal." Zahloubám se do sebe.

„A nemá na mysli maskoty?" Šprc holčičky, co se po Chazzym šplhají jak po stromě.

„Možná na ně žárlí, ale já s nima teď nic neměl. Nejsem pitomec." Zachmuří se.

„Ty mě chtějí jenom, že jsem slavný. Neznají mě. Ale Izi… Je jiná." Zasní se.

„Tak proč si myslí tohleto?"

„To bych taky rád věděl!" Zachmuří. Se vzdychnutím se opřu a zadívám se na strop. Izabel by se takhle nechovala bez důvodně. Chazzymu věřím, i když někdy kecá, tak o Maličkou má evidentní zájem a snad by jí nechtěl ublížit. Musel ji zblbnout někdo z venku. Hned mi myšlenka padne na ty velké zlé rockery, i když se mi to zdá nepravděpodobné. Izabel je nemůže ani cítit. Zašklebím se. Zdá se, že se spousta věcí změnilo a ona je teď má za dobré přátelé. Vesele se s nimi baví, kouří a teď se s nima šla i napít a ke všemu vypadala tak, jak bych ji chtěl mít!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!