OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 9. kapitola



Innocentia - 9. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

On:

Celý den se mi vyhýbala a když jí u večeře mávnu, aby si šla sednout k nám, zašklebí se, ale přicupitá.

„Pojď, posaď se." Nabídnu jí židli.

„To je dobrý. Já mám místo támhle." Kývne směrem ke stolu, kde sedí osazenstvo Slipknot.

„Neblni." Bláhově se usměju. „To není tvůj styl."

„Lidi se mění," řekne bez emocí a truchlivě se zadívá na Chestera. „Navíc nechci sedět u jednoho stolu s tamtím inteligentem…" Poukáže na něj. Chazzy naštvaně mrskne s vidličkou.

„Něco proti mně máš?!" zavrčí.

„Cokoliv, zlato." Hraje si na frajerku, což ho dostane. A já se mu nedivím. Samotného mě ten její přístup překvapí.

„Proč jsi taková?" Zadívá se na ní ublíženým pohledem. Trochu ji to obměkčí, ale pak jí výraz ztvrdne.

„Ty chudáčku, běž se vybrečet té své na rameno." Znechuceně se na něj podívá.

„Víš, že žádnou nemám. Chtěl jsem tebe!" Zvedne se ze židle.

„A co tě štve? Že nedostaneš všechno, na co si ukážeš?! Začni si zvykat! Svět není růžový!" Výhružně zavrčí a rozhlídne se kolem.

„Kdybys něco potřeboval, budu vedle, Tayo." Zívne.

„Ne, není růžový. Nic není, jak se zdá. Ty ses taky zdála být jiná, než jsi!" Chester třískne s talířem a vstane od stolu.

„Klidně se posaď. Protože já sám bych nechtěl být u stolu s někým, jako jsi ty!" Je pořádně naštvaný, protože Izabel to prostě přehání. Nepozná, které meze si může dovolit překročit a které ne. Především, když začne jančit takhle na veřejnosti a dělat mu ostudu.

„Jsem rád, že jsem poznal, co jsi zač dřív než to došlo dál!"

„Nikdy by to dál nedošlo, nestojím o tebe!" štěkne po něm.

„Fajn!" Chester se otočí a ukáže nám záda. Nechápavě se na Maličkou zadívám.

„Nepřeháníš to trochu?" Polknu.

„Starej se o sebe!" sykne a odpochoduje. Ne ke stolu se Slipknot, ale ven z jídelny.

 

*

 

„Teda tady je ošklivá atmosféra. Skoro se bojím chodit do Mekky." Hvízdne Joe a zadívá se, jak se Chester a Izabel propichují nesnášenlivými pohledy.

„A takové milé místo to bylo." Přidá si Phoenix.

„To bylo…" Chester se na ni ošklivě zamračí.

„Můžeš si za to sám." Zakření se.

„Jasně, já vím. Ty seš svatá." Zvedne oči v sloup.

„My všichni jsme ti špatní!"

„Ne všichni, jenom ty!" Zvedne se a napochoduje před něj.

„Můžeš už konečně být ticho! Nemám náladu stále poslouchat ty tvoje inteligentní keci. Lituju, že jsem tě kdy potkala!" Strčí do něj.

„Neboj se, jsem na tom úplně stejně! Jak jsem tě vůbec kdy mohl chtít!" Oplatí jí to a strčí ji natolik, až zlehka dosedne na pohovku.

„Co na mě hrabeš, ty neandrtálče!" Vyjede z kůže a vjede mu do vlasů. Pere se s ním jako by zítřek neměl přijít a je to spíš k smíchu. Chazzy se u toho huróbnsky chechtá, což Izabel zarazí.

„Směješ se mi?"

„Seš rozkošná! Nezabila bys ani komára!" Chvíli na něj bezmocně shlíží a nakonec ho pustí a vstane.

„Mám tě plné zuby. Nemůžu tě ani cítit. Doufám, že jsi spokojený! Takhle děsného člověka jsem ještě nepotkala!" Ruce v pěst. Otočí se a štráduje naštvaně do hloubi Mekky.

„Pro příště tu uděláme ring." Joe si utře slzy smíchu.

„Čekal jsem, kdy se to nepřátelství vrátí do starých kolejí. To Vaše ťuťumuťu začínalo být nudné." Mrkne na něj Brad. Sednu si vedle Chestera.

„Neboj se, ona se zase dá dohromady."

„To ti teda nevím." Skloní hlavu.

„Věř mi, už jsem zjistil, kdo jí nakecal ty nesmysly." Povzbudivě na něj mrknu. Konečně ho to probere z nečinnosti.

 

*

 

Když Mekka zase dojede na správné místo, div se Chester s Izabel u dveří neporvou zase. Stojím venku a zírám, jak se handrkují u dveří.

„Co sem lezeš!" vyjede na Chazze.

„Já? Byl jsem tady první a chci jít ven!" Nevychází z údivu.

„Já jsem tu byla první!"

„To teda ne." Ušklíbne se a odstrčí ji, což neměl dělat. Když se maličká ocitne za ním, vyskočí mu na záda a chytí ho kolem krku, div Chester málem nesjede po schůdkách.

„Co blbneš! Chceš spadnout?!" Teprve teď se rozčílí.

„Mohla sis ošklivě ublížit!"

„No a co!" zavrčí mu do ucha.

„Co je ti do toho! I kdyby mi upadla hlava, tak tebe to zajímat nemusí!"

„Tak promiň, že nechci, aby se ti něco stalo." Škubne s ní, až vyjekne. S rošťáckým úsměvem sejde ze schodů.

„Myslel jsem, že se nebojíš."

„Nebojím!" zahřmí Izabel.

„Ty jsi vážně děsně otravný a namyšlený!"

„Já myslel, že takové máš nejraději." Poklekne, aby mohla lehce slézt.

„Nemusel ses tak namáhat, dostala bych se dolů sama."

„Možná jsem tě měl shodit, ne?!" Zamračí se na ni.

„To by sis zkusil!" Maličká mu ukáže pěst, za kterou ji chytí Mike.

„Už by to snad stačilo, ne?" Zadívá se na ni.

„Už pár dnů se nemůžete ani vystát. Hádáte se jak psi a teď už se i rvete. Co takhle zakopat válečnou sekeru?" Mikeovi se neodváží odporovat. Tiše sklopí hlavu a jde s námi do další budovy, která ústí na velké prostorné jeviště. Ve změti chodeb ji chytím za rameno.

„Izabel, kde budeš?"

„Ve skladu... Je tam klid."

„Dobře..." Usměju se na ni a zmizím.

 

*

 

Konečně mám za sebou povinnosti a teď už mě čeká jen příjemná chvilka. Se sebezapřením se k Bonnie přitulím.

„Kočičko, stýskalo se ti?" Zajedu jí rukama pod tričko a neurvale si začnu pohrávat s jejími prsy.

„Tayo! Tady ne," zafňuká a zacouvá za roh, kde nás přeci jen nemohou tolik vidět.

„Ty jsi byla zlobivá, Bonnie. Hodně zlobivá," zahučím jí do ucha a nadzvednu si ji. Na sobě má naštěstí jen sukni. Kalhotky z ní strhnu jedním rázným pohybem a pak do ní vniknu, zasténá, ale sotva rozkoší. Tohle počínání mě vzruší na maximum!

„Trochu něžněji," sykne bolestivě a snaží se mě od sebe odtáhnout.

„A ty si byla něžná, když si tady začala rozšiřovat ty drby?" zavrčím a vylíčím jí všechno, co jsem v poslední době stačil pochytat mezi kolegy a maskoty.

„Já ho chtěla jen pro sebe," zabrečí mi na rameni a prohne se, až mi rozkoší zatrne v celém těle. Už se jí to začíná líbit!

„Ublížila jsi tím mojí milovaný Izabel." Přirazím tvrdě. „Ty víš, že tohle ti jen tak neprojde."

„Udělám všechno, co budeš chtít, miláčku," zavzlyká mi do ucha a začne mi olizovat krk a tvář. Typická coura.

„Já jsem chtěla jen jeho. Netušila jsem, že jí tím nějak ublížím."

„Nekecej," zafuním a pomalu se blížím k finiši. Přímo zvířecími, nekontrolovatelnými pohyby se do ní nořím a nechávám ji úpět. Když konečně dosáhnu svého cíle, tak ji ještě tvrději přimáčknu na zeď a bezmyšlenkovitě se jí zakousnu do ramene, až vyjekne rozkoší i bolestí zároveň.

„Tayo, já ti to vynahradím." Klekne na kolena a začne si s ním pohrávat.

„To si piš, že jo." Zakřením se.

„Ale ne teď." Tvrdě ji popadnu za ruku a mířím s ní do VIP sekce, kde už na mě netrpělivě čeká Chester. Vykouknu ze dveří a kývnu k němu.

„Moh bys na chvíli?"

„Jasně." S ďábelským úsměvem se sebere a jde ke mně, už ví, kdo ho čeká na druhý straně.

„Ach, Bonnie! Ani nevíš, jak rád tě vidím!" sykne skrze zuby a protne ji dost hněvivým pohledem.

„Ahoj," pípne.

„Víš já..," Ale on jí nedovolí pokračovat.

„Co ti na to říct? Je to od tebe dost hloupé. Co bylo mezi náma už skončilo." Trhnu sebou.

„Ty si s ní fakt něco měl?!" Div nezaúpím.

„Měl, ale to bylo ještě před Izabel…" zamumlá.

„A šlo jenom o sex." Ušklíbne se a nechá Bonnie popotahovat.

„Teď půjdeš a všechno Iz řekneš, jasný?!" Obrátí na ní svůj pohled.

„Chazzy, to ne." Zavrtí hlavou.

„Tohle po mně nechtěj." Chester jen zvedne hlavu ke stropu, je vidět, jak se v něm všechno vaří a dává si velkého majzla, aby nevybuchnul.

„Ne? A víš, že bez tebe mi to asi moc neuvěří? Vážně! Už jsem to zkoušel!" zahřmí.

„Proč se zahazovat s takovou, co ti nevěří… Já bych ti věřila. Vždycky…" pípne sladce a na okamžik se k němu přitulí, než ji od sebe rázně odstrčí div neupadne.

„Ale já o tebe nestojím, zkus to pochopit." Zaškaredí se.

„Udělej, co chce nebo budeš hodně litovat… Slibuju ti, že už se na žádný tour jako maskot nedostaneš a můžeš celebrity sledovat leda v televizi." Uchechtnu se. Vím, jak moc jí záleží, aby nějakého toho bohatého gaunera dostala a stala se jeho vydržovanou paničkou.

„Víš, že sem toho schopný." Zadívám se jí do očí. Chvíli pohledem přeskakuje ze mě na Chestera a pak přeci jen tupě přikývne.

„Ale, já to nemyslela špatně, Chazzy." Pohladí ho po ruce. Jen sebou cukne.

„Tys evidentně nemyslela vůbec." Znovu ji od sebe odstrčí. Popadnu ji do náruče a tvrdě ji stisknu.

„Tak jdeme, zlatíčko… A pak si spolu budeme hrát," zafuním ji do ucha a táhnu pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!