OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ja a sestra môjho najlepšieho kamoša - 2. kapitola



Ja a sestra môjho najlepšieho kamoša - 2. kapitolaCigaretový dym, aviváž, kolínska a škorica s cappuccinom. :)

2. kapitola – Cigaretový dym, aviváž, kolínska a škorica s cappuccinom

 

Ian:

 

Sledoval som, ako sa urazene otočila a odišla do kuchyne. Nechcel som sa smiať, a tak som sa radšej len prirodzene uškrnul. Cítil som sa ako za starých čias. A to bolo dobre. S Joshom a Mikom sme vošli do kuchyne a tam ma okamžite prišla objať pani Lewisová.

„Och, miláčik, som taká rada, že si tu. Musíš na tú chuderku zabudnúť!“ začala rýchlo rozprávať a ja som mal dosť problém porozumieť.

„Pani Lewisová, škrtíte ma!“ povedal som priduseným hlasom a ona ma hneď s úsmevom pustila.

Konečne som sa mohol nadýchnuť a zbadal Taylor. Sladko som sa na ňu usmial a ona sa začervenala.

„Ahoj, Taylor,“ povedal milo.

„Ahoj, Ian,“ odpovedala hanblivo a úsmev sa mi rozšíril. Vtom pribehla mračiaca sa Char a odtiahla odo mňa Taylor preč.

„Závidíš, Charlottka?“ skríkol som za ňou a počul jej nesúhlasné zavrčanie.

Konečne som sa schuti zasmial a nebol som sám. Po chvíli sa ku mne pridali aj Mike a Josh.

„Tak dosť! Stačilo, detiská, bežte si sadnúť k stolu, večera je hotová,“ oznámila nám usmievajúca sa pani Lewisová, keď sme sa od smiechu takmer váľali na zemi, tiekli nám slzy a museli sa držať za brucho.

Ešte stále sa chachtajúc sme si šli sadnúť za stôl, na ktorý pani Lewisová začala pokladať obrovské misy s jedlom. Na moju smolu som si sadol hneď oproti Char. Tá sa na mňa zamračila ešte viac, na čo som sa drzo usmial. Mal som sto chutí na ňu vyplaziť jazyk. Konečne si k nám prisadla aj pani Lewisová a všetci sme začali nadšene jesť. Jedlo bolo úžasné. Vlastne to bolo prvé poriadne teplé jedlo, aké som po rozchode s Amber jedol.

„Takže, Char, ty si sa pred dvoma rokmi presťahovala k otcovi?“ prelomil ticho Josh.

Bože, prečo musí byť taký zvedavý?

„Áno, pred troma rokmi som sa presťahovala k otcovi.“

Prečo jednoducho nepriznáš, že si predo mnou zbabelo utiekla?

„Ale teraz som sa pred dvoma týždňami, čiže takmer na konci letných prázdnin, vrátila,“ pokračovala.

Koniec prázdnin? Preboha, ako dlho som bol mimo?

„A začnem tu chodiť do školy.“

Čože?

 

Char:

 

„A začnem tu chodiť do školy,“ odpovedala som. A Ian sa začal dusiť. „Do tretieho ročníka,“ dopovedala som, keď Ianovi konečne pomohli nadýchnuť sa.

„Čože?“ zachripel.

„Nemusíš sa báť, Ian, pôjde do tretieho ročníka. My sme v maturitnom,“ povedal so smiechom Mike.

Hodila som na neho vražedný pohľad. Na tom nebolo nič smiešne.

Keď konečne všetci dojedli, vstala som od stola a pozbierala taniere. Odniesla som ich do kuchyne, položila do umývadla a začalo umývať. Vždy lepšie, ako sedieť tam vedľa dementného Iana, ktorý takmer po celý čas nehorázne flirtoval s chudinkou Taylor.

Čo tu vlastne robí???

Mal byť v svojom byte, nalievať sa alkoholom a utápať sa v žiali. A nie tu flirtovať, akoby sa nič nestalo!

Doumývala som riad a začal ho utierať. Utrela som prvý tanier a chcela ho odložiť do skrinky na svoje miesto, keď sa mi zrazu vyšmykol z rúk. Chcela som ho chytiť, ale niekto ma predbehol. Vystrel cezo mňa dlhú štíhlu ruku a zachytil tanier. Neznámy sa na mňa telom pritlačil zozadu a ja som okamžite ucítila známu vôňu.

 

Ian:

 

Stála tam úplne skamenená a rovnako aj ja. Jej vôňa ma úplne odrovnala. Niečo také úžasné som nikdy neucítil a nečakal, že to niečo niekedy zacítim. Zatočila sa mi hlava a podlomili kolenná. A nebolo to len tou vôňou. Tá to len dokončila. Bolo to celou Char. Tou malou sukou, čo mi ničila život od detstva. Tak veľmi sa zmenila. Teraz vyzerala... úžasne. Nie to bolo slabé slovo. Priveľmi slabé. Nevedel som nájsť slová, ktoré by ju dostatočne vystihli. Možno také ani neexistovali.

A tá vôňa...

Škorica a cappuccino. Moje najobľúbenejšie.

 

Char:

 

Cigaretový dym, špeciálna aviváž a úžasná kolínska.

Ach, Ian...

 

Ian:

 

„Chcel som len pomôcť,“ zašepkal som.

„Netreba,“ zašepkala nahnevane a odstrčila ma od seba. Neochotne som jej položil tanier do rúk a trochu ustúpil.

Otočila sa mi chrbtom, začala umývať taniere a tváriť sa, že ma ignoruje. Usmial som sa zapozeral sa na jej dokonalý zadok.

 

Char:

 

Ešte stále neodišiel! Tá jeho úžasná vôňa sa vznášala všade okolo nás. Začala som umývať riad a snažila sa tváriť, že tam nie je, ale jednoducho to nešlo!

Poznáte ten pocit, keď jednoducho cítite, ako sa na vás niekto pozerá? Presne to som cítila. A akoby to nestačilo, mala som pocit a dosť silný, že sa mi díva na zadok. Opatrne som sa otočila a zistila, že mám pravdu. Pozoroval ma a drzo sa pritom uškŕňal.

„Ian!“ zvrieskla som a mokrou rukou ho odohnala preč.

So smiechom ušiel a v tej chvíli do kuchyne vošla Taylor.

„Char, ja už pôjdem, brú noc,“ usmiala sa na mňa.

„Počkaj, doumývam riad a vyprevadím ťa,“ opätovala som jej úsmev.

„Netreba,“ povedala a ušla. Po pár minútach som konečne vypla vodu, utrela si ruky a šla do obývačky.

„Kde ej Taylor?“ spýtala som sa.

„A kde je Ian?“ spýtala som sa zhrozene, keď som ho tam nezbadala.

„Šiel Taylor odprevadiť,“ povedal Mike neprítomne, pretože sledovali televízor.

Čo?

Rýchlo som vybehla z obývačky  utekala do predsiene. Nikto tam nebol. Musia byť vonku. Prudko som otvorila dvere a... zbadala Iana, ako vášnivo bozkáva Taylor, s jednou rukou na jej zadku a druhou... to radšej ani nechcem vedieť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ja a sestra môjho najlepšieho kamoša - 2. kapitola:

7. MirrorGirl454 přispěvatel
24.04.2011 [20:17]

MirrorGirl454Veď je to IAN! Emoticon

6. Moonlight
24.04.2011 [19:44]

teda ten je pekný kvietok Emoticon ale je super :D

5. MirrorGirl454 přispěvatel
21.04.2011 [10:23]

MirrorGirl454tamina56: Jéj, tak ďakujem, heh. Emoticon
LoveRain, ďakujem, ale trochu o tom pochybujem. Emoticon
Dark, teba tá vraždiaca nálada ešte neprešla??? Emoticon Emoticon
Lussy, heh, joj, ale ja muffin momentálne žiadny nemám a do obchodu sa mi nechce. Ale som rada, že si to začal čítať. Emoticon

4. Lussy přispěvatel
20.04.2011 [19:36]

LussyTak jo, pustila jsem se do toho a musím říct, že si mi vyrazila dech. Bylo o pravdu úžasné. Emoticon
Vsadím se asi o jeden muffin, že to Ian udělal naschvál. Emoticon

3. Darkness
20.04.2011 [17:23]

Iane, neštvi!
Stejně skončíš s Char, tak se tomu nebraň... nebo tě poslám srovnat Kalevim Emoticon

2. LoveRain přispěvatel
20.04.2011 [8:24]

LoveRain Emoticon Musím souhlasit, je to prostě bomba. Mirror, ty jsi jednička Emoticon

1. tamina56
20.04.2011 [7:19]

BOMBA BOMBA BOMBA!! Toto je fakt úžasné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Už rýchlo daľšiu!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!